Sari la conținut

Bugatti Vs. R1


insider
 Share

Postări Recomandate

Si mie mi se pare ca ala cu R1 nu prea ii da, dar.......daca cifrele vorbesc....asa o fi, e mai tare bidonul decat ascutitoarea.

 

P.S. dar pe serpentine 1 piston al meu face mai mult decat 1 mil de euroi ai lui :crack: :kick: . trec ep langa el de face otita :lol: :lol:

Editat de ostrici
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 149
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

f430 modena exista..cauta pe google...nu stiu a cui e urmasul a lui decebal sau a lui traian stiu ca exista....si daca as fi gresit(si n-am facut-o) am o scuza...nu ma pricep la masiini si nici nu vreau

 

m3n, intelege:) 430 si modena , acesti doi termeni nu au ce cauta impreuna...

Exista F360 Modena si F430.... ce naiba, daca pe google gasesti SLK Mclaren nu inseamna ca exista, exista doar SLR McLaren..

Am avut odata o discutie in contradictoriu cu un amic care sustinea ca "Maserati" se scrie cu 2 de t, ca a vazut el pe 'net', pe 'google' undeva....

Daca exista ratati care posteaza tot felu de informatii pe google, informatii gresite, atunci cand tu cauti fix acea informatie gresita, sa-i demonstrezi cuiva ca exista,evident ca o gasesti, pt ca au postat-o niste ratati.

 

Sansele ca F430 modena sa existe is cam nule, daca exista.....eu imi iau jucariile, imi dau foc si plec, si inseamna ca tot ce credeam ca stiu la capitolu' masini ....s-a dus pe geam:)

 

Bine ca s-au calmat spiritele:) Sper sa iau in curand permisu' si ma jur ca fac tot posibilu' sa sar pe un motor de 1200cc direct, nu 400, nu 600, nu 1000. Cu finantele o sa fie mai greu:) Daca te lasi mereu condus de altii si de parerile altora nu ajungi nicaieri, cand vrei ceva cu-adevarat....iti urmezi dorinta..

Editat de insider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m3n, intelege:) 430 si modena , acesti doi termeni nu au ce cauta impreuna...

Exista F360 Modena si F430.... ce naiba, daca pe google gasesti SLK Mclaren nu inseamna ca exista, exista doar SLR McLaren..

Am avut odata o discutie in contradictoriu cu un amic care sustinea ca "Maserati" se scrie cu 2 de t, ca a vazut el pe 'net', pe 'google' undeva....

Daca exista ratati care posteaza tot felu de informatii pe google, informatii gresite, atunci cand tu cauti fix acea informatie gresita, sa-i demonstrezi cuiva ca exista,evident ca o gasesti, pt ca au postat-o niste ratati.

 

Sansele ca F430 modena sa existe is cam nule, daca exista.....eu imi iau jucariile, imi dau foc si plec, si inseamna ca tot ce credeam ca stiu la capitolu' masini ....s-a dus pe geam:)

 

Bine ca s-au calmat spiritele:) Sper sa iau in curand permisu' si ma jur ca fac tot posibilu' sa sar pe un motor de 1200cc direct, nu 400, nu 600, nu 1000. Cu finantele o sa fie mai greu:) Daca te lasi mereu condus de altii si de parerile altora nu ajungi nicaieri, cand vrei ceva cu-adevarat....iti urmezi dorinta..

 

 

ti-ai facut masuratorile ptr cosciug ? lumanarile ti le cumpar eu :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-o da TGVu la Veyron de nu se vede! :cheers:

 

Tocmai am vazut un reportaj pe nemti. Are 25.000 cai si merge regular in curse cu pana la 330 km/h. Zilele astea au tinut neaparat sa le dea peste bot nemtilor cu ICEul lor, si au vrut sa mareasca diferenta intre ei... asa ca au bagat un sprintulet de 574,8 km/h. :peace:

 

Record mondial pt vehicul pe sine. :D

 

damn... face si Haya lu Gusti. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa trecem la motoare: ce vace veyron?

 

post-12587-1175784887_thumb.jpg post-12587-1175785054_thumb.jpg

 

 

speed: 480+ km/h

 

ENGINE: 8.3-LITER, OHV, 20-VALVE SMPI V-10

 

Type and Description: 10-cylinder 90-degree V-type, liquid-cooled

Displacement: 505 cubic inches (8277 cc)

Construction: 356-T6 aluminum alloy block with cast-iron liners, aluminum alloy cylinder heads

Bore x Stroke: 4.03 inches x 3.96 inches (102.4 x 100.6)

Valve System: Two pushrod-actuated overhead valves per cylinder

with roller-type hydraulic lifters

Fuel Injection: Sequential, multi-port electronic with individual runners

Compression Ratio: 9.6:1

 

Power (SAE net): 500 bhp (372 kW) @ 5600 rpm (60.4 bhp/liter)

Torque (SAE net): 525 lb.-ft. (712 Nom) @ 4200 rpm

Max Engine Speed: 6000 rpm

Fuel Requirement: Unleaded premium, 93 octane (R+M/2)

Oil System: Dry Sump

Oil Capacity: 8 qts. Mobil1 10W30 Synthetic

Cooling System: Twin aluminum radiators mounted atop engine intake manifolds, force-fed from front-mounted, belt-driven turbine fan

Coolant Capacity: 11 qts.

Exhaust System: Equal-length tubular stainless steel headers with dual collectors and central rear outlets

Editat de BLACK SPIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ba nene, ma lasi? eu am adus un exemplu de o masina ce poate fi condusa si la supermarket, si la piata, si pe circuit si unde vrei tu...

Va rog eu fara exemple din astea penibile, cum e cel de mai sus...sa nu transformam intr-un flame CAR vs. MOTORCYCLE...

 

MIe imi plac motocicletele care au si o forma/personalitate cat de cat, ca asa inghesuim un motor de F18 intr-o masina si gata, avem noul super car...

exemplul tau de mai sus mi se pare.......o eroare a naturii...doar de dragul cifrelor si performantelor..

Editat de insider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

insider aici iti dau dreptate asta nu e motocicleta e masina pe patru roti cu ghidon...nu are nimik in comun ku un bike...poate doar faptul ka stai afara si nu intre 4 pereti...dar pana atunci uitatu-i-va la asta....nu e f1 dar e foarte apropiata....ingioi(enjoy).......http://www.youtube.com/watch?v=Swt2Z4L3KjE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

haha tu pui tomahawku` care are motor de viper , normal ca omoara veyronu....oricum mi se pare mie sau se vbeste cam mult pe topicu asta? e CLAR si EVIDENT ca veyronu omoara orice motor STOCK , mai putin niste raritati gen tomahawk,y2k etc ... sa nu uitam ca vbim de motoare de serie si de o masina de serie..scurta rau :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

huh... veyron e piesa de masina... r1 e bijuterie si ea... cine apreciaza ambele tipuri de vehicule, nu poate pune fr-unul din semnele "<" ">" sau "=" vre-odata intre ele.....

 

take care :D :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moama ce discutii traserati :cheers:)

 

Parerea mea...proprie si personala e ca Veyron-ul nu-i masina de serie nah....sau daca ala e...atunci si Y2K e motocicleta de serie.

 

Pe langa asta...masini vs. motoare...sunteti nebuni ?....da...la linii drepte....ca pe curbe, in Romania noastra...nu stiu cati piloti pe R1 se tin dupa un M5.

 

Motivul e clar: aderenta....

 

Dar de ce ne tot certam aici?.....sa le traieste la amandoi mah...si r1 omului si Veyron-ul lu' alalalt....

 

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-o comuna din eterna si fascinanta ROMANIA ...

 

and now ...

 

Cine are R1,sa mearga sa-l provoace :ok:

 

P.S.Pacat ca a luat-o ca si o piesa de colectie si nu va umbla cu ea pe strazi :crack:

 

Iisuse... se pare ca romanii nu's asa "cuminti" cum ii credeam... incredibil :|

E ca baiatul ala Andrei care are singura mv agusta f4cc din romania (doar 100 bucati :crack:) :|

 

ce sa faci frate cu ele pe drumurile din romanica ? :cheers:

post-12091-1176654065_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E supertare veyronul asta, e prima masina care se poate bate de la egal la egal cu o motocicleta, trage mai bune pana la 100 (pt ca o motocicleta nu poti sa o ti cu ambele roti jos la vit asta) pana la 200 sunt cam cap la cap, de la 200 la 300 motocicleta e mai tare, da pe urma motoreta ramane la 300 si bugatti se duce la 400. Cam astea sunt concluziile.

si in primul rand filmuletul ala nu a fost intrecere intre motocicleta si veyron, pur si simplu ala cu motoreta il filma pe ala pt ca motoreta e singura care se poate tine de veyron, si oricum ala cu veyronul accelera pe neasteptate, ala cu r1 nu era pregatit.

In alt filmulet de acolo cu veyronul pe circuit se aude si motoru in interior, MAMA CE ORCHESTRA!!!! :what:

A mai zis cineva ca veyronul nu arata a masina :hug: . Adevarul e ca arata ca o supermasina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E supertare veyronul asta, e prima masina care se poate bate de la egal la egal cu o motocicleta, trage mai bune pana la 100 (pt ca o motocicleta nu poti sa o ti cu ambele roti jos la vit asta) pana la 200 sunt cam cap la cap, de la 200 la 300 motocicleta e mai tare, da pe urma motoreta ramane la 300 si bugatti se duce la 400. Cam astea sunt concluziile.

 

Eu zic sa te mai informezi ... o face si mai lejer pe intervalul 200-300km/h pe motocicleta ,datorita aerodinamicitatii de caramida e motocicletei ,a puterii si cuplului superior al masinii etc etc :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi se pare mie sau ala in film nu spune 9 sec de la 200 la 300?? o motoreta de ultima generatie (si unele mai vechi dar mai caramizi - prietenii stiu ce) nu ii face in 7?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi se pare mie sau ala in film nu spune 9 sec de la 200 la 300?? o motoreta de ultima generatie (si unele mai vechi dar mai caramizi - prietenii stiu ce) nu ii face in 7?

Te inseli super-amarnic cu o accelerati 200-300 in 7 sec la motocicleta.Poti gandi si logic ,daca un miar face 0-100 in vreo 3 sec si 0-200 in jurul a 7,5sec ,deci MAI MULT de dublu pt 100km/h in plus ,gandeste-te cat ar pierde de la 200-300km/h. Ca un exemplu hayabusa turbo a unui neamt de 400cp!!! :hug: face 0-300 in 13,4sec si 0-200 in jurul a 6,5sec ,deci permite-mi sa ma indoiesc profund de "performantele" motoarelor prietenilor tai :what: :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Permite-mi sa fiu putin sceptic si sa-ti spun de ce(ma refer la acele valori ale acceleratiilor):acele valori sunt perfect EGALE cu cele ale masinilor de F1 si ideea e ca ,indiferent cat de tare ai tuna o masina(repet masina si nu dragstare sau alte tampenii) NU o sa ajunga la valorile unei masini de F1 care costa milioane bune de euro si au incorporate cele mai noi tehnologii si tot ce e mai bun.Insusi germanul acela(nu mai stiu numele lui) cu hayabusa turbo de 400cp l-a provocat pe Schumacher cu al sau ferrari la o liniuta si chiar e cu dus si intors acea liniuta ,e pe muche de cutit.Nu contest acele valori ,doar ca pur si simplu NU cred sa existe vreo masina care sa se puna la liniuta cu o masina de F1 ,atata tot

The 917/30 was the most powerful sports car racer ever built and raced. The 5.4 litre 12 cylinder twin-turbocharged engine could produce 1500 bhp with twin turbochargers run up to full boost, a simply astonishing 39 p.s.i, though it usually raced with around 1100bhp to preserve the engine. The 917/30 dominated in the CanAm series during the 1973 season. The 917/30 could go from 0-60 mph in 1.9 seconds, 0-100 in 3.9 seconds and 0-200 in 10.9 seconds and on to a top speed of 245 mph+. These staggering levels of performance, the attendant fuel thirst of the engines, and ever increasing risk, has led to the 917/30 sometimes being cited as the car that killed CanAm racing.Masina:Porsche Turbopanzer

 

:hug: :what: :what:

Editat de kyvacka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Weineck Cobra 780CUI Limited Edition 15 bucati doar

 

1100 HP / 1650 Nm, 990 kg, 0-200 km/h in 4.9 sec si 0-300 km/h in mai putin de 10 secunde

 

Veyron trebuie sa sa duca la sala...

 

 

Asa si 300 - 400 ????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In final se gasesc destule masini sa faca un motor de ultima generatie si unele le fac chiar rusinos ;ca sansa sa le intalnesti pe strada ,in trafic ,e foarte mica ,asta e cu totul altceva ....dar ele ,EXISTA!!! :nono:

 

Ps:asta ,pt cei care cred ca ,cu un motor de trompeta poti face orice super-masina ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...