Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:rolleyes: am avut noroc k pedala si-a revenit dupa ce am invartit de fulia aia de aerisire fortata. am precizat ca hoinarul meu are motor de mobra 50 :wink: si de aceea erau 10 piulite la ambreiaj. tot azi am reusit sa ii pun si far k nu avea si sa-i fac legaturile si la stop.sunt asa de happy, insa m-ai am cateva probleme cu ea. ca de pilda toba.are una tot de mobra 50 si e atarnata acolo cu niste sarme si cred ca e si infundata de mi se ineaca mie motorul.in seara asta am dat o tura cu el si rupe pamantul. daca are cineva o toba de honar si vrea sa o vanda m-ar interesa si pe mine, dar nu la un pret dala astronomic. inca o intrebare, filtru ala de aer ar trebui sa aiva ceva in el k al meu are o carpa bagata undeva sa astupe o gaura si cam atat. :what: multumesc de raspuns!

 

daca tot te pricepi , vreau sa desfac un motor de mobra sa ajung la ambreaj (sa stricat si trag slab de el si nu actioneaza in nici un fel ), ideea e ca am dat jos toate suruburile si tot nu se desface , ce ar trebui sa fac ?, ms mult practic vreau sa desfac motoru in doua fara sa apelez la flex )))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot te pricepi , vreau sa desfac un motor de mobra sa ajung la ambreaj (sa stricat si trag slab de el si nu actioneaza in nici un fel ), ideea e ca am dat jos toate suruburile si tot nu se desface , ce ar trebui sa fac ?, ms mult practic vreau sa desfac motoru in doua fara sa apelez la flex )))

Ca sa ajungi la ambreiaj,nu trebuie sa desfaci motorul in doua, ci doar capacul din dreapta(cum stai cu fata in directia de inaintare).Pentru a desface motorul in doua, se desface capacul din stanga(vreo 3 suruburi),apoi ai sa vezi (dupa ce dai jos aprinderea) inca alte 9 suruburi(originale cu cap imbus) sau 10 buc (la unele tipuri mai este unul sub cilindru,in dreptul evacuarii)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Sunt nou pe forum si am si eu o intrebare. Cum mi s-ar merita mai mult sa inmatriculez mobra sau sa o inregistrez doar la primarie, cu numere comunale?

Editat de Doctoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt pe aici care umbla cu numere de comuna, au facut acte de 49 pe mobre, de aceia intrebam cum ar fi mai bine. De ITP mi-e groaza, ca asigurare oricum trebe facuta si la numere comunale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot te pricepi , vreau sa desfac un motor de mobra sa ajung la ambreaj (sa stricat si trag slab de el si nu actioneaza in nici un fel ), ideea e ca am dat jos toate suruburile si tot nu se desface , ce ar trebui sa fac ?, ms mult practic vreau sa desfac motoru in doua fara sa apelez la flex )))

nu zic ca ma pricep, dar daca repari o data cu cineva care stie e imposibil sa nu pricepi si u cate ceva.ambreajul l-am desfacut de vreo 6-7 ori pana acum, asa ca iti pot spune in detaliu ce tre sa faci. in primul rand trebuie sa scoti uleiul din baie inainte sa desfaci suruburile de acolo.prima data desfaci busonul (vezi poza: 1), apoi vezi ca e un surub care merge desfacut parca cu cheia de 17 sub motor (vezi poza: 2).pune ceva sub motor ca sa curga uleiul (eu am taiat un bidon de 5 litrii), apoi incepi sa desfaci toate suruburile marcate cu "x" in poza. eu nu mai am capac acolo in stanga, dar daca tu il mai ai desfal si pe ala si vezi ca ai 2 suruburi si acolo, alea marcate cu "x" si sa nu umblii si la celelalte ca alea sunt ptr reglarea vitezelor.dupa ce desfaci capacul, asta daca poti, ptr ca suruburile alea se incapataneaza cateodata sa se desfaca si nci sa nu insisti, cel putin sa o faci cu o surubelnita corespunzatoare care sa strice capul suruburilor, ca daca unul nu se desface, adio!!! dupa ce desfaci capacul o sa vezi in partea dreapta placa de presiune care e prinsa de ambreaj de 10 piulite de 7, daca nu ma insel.poate o sa ai surpriza sa nu mai fie prinsa deloc si sa gasesti piulitele picate in baie. nu intra in panica cauta-le pe toata 10 si pune-le la loc.cam atat pana acum, dupa ce desfaci capacul spune-ne ce ai gasit si vedem apoi ce mai poti face ;)

 

salutare fratilor motociclisti! am si eu 2 intrebari ptr cunoscatori... de curand am refacut legaturile electrice catre far si stop la hoinarul meu cu motor de mobra 50, farul merge perfect, desi a trebuit sa fac niste improvizari, dar stopul, desi e originalul, mi se arde tot timpul becul de pe pozitie. eu am dus direct curent si masa la bec, oare mai trebuia ceva pe circuit, ceva gen reductor de curent. adica becul merge cand o pornesc, dar apoi se arde cred ca atunci cand o ambalez.

Si o a doua problema. in urma cu ceva timp am forjat-o puternic urcand prin padure numai cu a1a si mi-a picat ambreajul.am desfacut capacul acolo si am gasit toate piulitele alea, 10 la numar, in baia de ulei.dupa ce m-a ajutat un nene care se pricepe la mobre, le-am pus la loc si dupa ce am dat cateva ture cu ea si am forjat-o un pic iar am simtit ca pica ambreajul. iar am desfacut capacul si iar piulitele sunt desfacute. ce anume s-a intamplat acolo de se desfac mereu? s-a bulit ambreajul sau ce? eu mai am un motor de rezerva, dar exact ambreiajul nu il mai are pe el.daca are cineva de vanzare m-ar interesa si pe mine cam cu cat l-ar da... va multumesc.am pus si o poza aici sa vedeti dracovenia asta de hoinar cum arata, drumuri uscate la toti!

DACA MA POATE SI PE MINE AJUTA CU CHESTIILE ASTEA DOUA AS FI FOARTE RECUNOSCATOR! VA MULTUMESC!

post-70409-0-99083800-1352216335_thumb.jpg

Editat de FANICA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mobra mea am mari problema cu cutia:| : -sare din prima viteza(incontinuu, foarte rar sta in viteza ,in rest trebuie sa o tin de maneta cu picioru)

-sare din a II-a viteza(mai rar dar sare)

-sare din III-a viteza(destul de rar)

-intra greu intr-a IV-a si dupa ce intra nu mai iese doar dupa ce opresc pe loc si opresc motoru (foarte rar reusesc sa schimb intr-o viteza inferioara)

Trebuie sa mentionez ca am probleme si cu ambreajul :daca il reglez in asa fel incat sa functioneze cum ar trebui patineaza in mers, asa ca l-am reglat sa nu mai patineze ,dar schimb viteza aproape fara ambreaj,cred ca sunt foarte uzate discurile alea :(

Am un motor in garaj,este foarte uzat ambielajul, dar cutia merge foarte bine (zice tata) si ma gandeam sa iau piesel necesare din cutia aceea, dar nu am desfacut niciodata cutia si nu stiu ce e acolo:( . Sugestii???? Mai exista alte reglaje?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faza e ca poate sa fie de la schimbator doar cutia de obicei e foarte rezistenta daca se duce aia e motor de epoca poti sa il arunci .

daca ai unu de rezerva poti sa incerci , ca nu o sa se repare singur , daca ai cunostinte foarte medi despre desfacerea unui surub cred ca te descurci , pana la urma e mobra nu cine stie ce complicatie de 4 cilindri asa mai inveti cate ceva despre mecanica ..... sfat cand desfaci incearca sa faci poza dupa fiecare etapa , si studiazal bine inainte sa faci ceva , daca merge greu inseamna ca nu faci ceva cum trebe .

Editat de Aragon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Intereseaza pe cineva un cadru ruginit, fara acte, fara serie? Imi cam ocupa spatiul in curte si eu nu am rabdarea necesara sa il iau sa-l fac ca nou, mai degraba caut alt cadru tot fara acte si ma apuc de acela.

post-70959-0-84344100-1352457333_thumb.jpg

post-70959-0-42918700-1352457335_thumb.jpg

post-70959-0-18441000-1352457337_thumb.jpg

post-70959-0-70934800-1352457338_thumb.jpg

Editat de Doctoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adi rider spunene de unde esti.Daca esti din Timisoara ai noroc fiind ca te voi ajuta eu.

 

Problema cu saritul din viteza se datoreaza uzurii pieselor din cutie, daca vrei mai exact a penei schimbatoare, a fluierului, a bilelor si a interiorului pinioanelor care cu timpul sau uzat.Aici ai putea incerca sa jonglezi regland altfel putin diferit intreaga cutie de viteze dupa cum ii place mai mult motorului acum la un anume grad de uzura.Lucrul asta se face de la cele 4 suruburi excentrice care se afla in partea dreapta a motorului ascunse sub un mic capac.Nu iti recomand sa faci asta daca nu te pricepi fiind ca exista riscul de a o deregla detot.

 

 

Problema ambreajului este de asemeni uzura placilor de textolit, a arcurilor si a cuiului care actioneaza in mijlocul ambreajului (daca nu ai altul aseaza sub el o saiba care il va mai ridica putin,asta sa compensezi unpic uzura).

 

Recomandarea mea este sa desfaci ambele motoare si sa faci din 2 unul cu o reparatie capitala din piese pe alese daca nu ai noi, cel putin rulmenti si simeringuri pune noi ca gasesti in magazine, de-asemeni si segmenti noi apoi treci si la aprindere si verifica starea pastilelor platinii si reglarea avansului.

 

O poza cu una din motoretele mele.

post-27109-0-94082500-1352720728_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adi rider spunene de unde esti.Daca esti din Timisoara ai noroc fiind ca te voi ajuta eu.

 

Problema cu saritul din viteza se datoreaza uzurii pieselor din cutie, daca vrei mai exact a penei schimbatoare, a fluierului, a bilelor si a interiorului pinioanelor care cu timpul sau uzat.Aici ai putea incerca sa jonglezi regland altfel putin diferit intreaga cutie de viteze dupa cum ii place mai mult motorului acum la un anume grad de uzura.Lucrul asta se face de la cele 4 suruburi excentrice care se afla in partea dreapta a motorului ascunse sub un mic capac.Nu iti recomand sa faci asta daca nu te pricepi fiind ca exista riscul de a o deregla detot.

 

 

Problema ambreajului este de asemeni uzura placilor de textolit, a arcurilor si a cuiului care actioneaza in mijlocul ambreajului (daca nu ai altul aseaza sub el o saiba care il va mai ridica putin,asta sa compensezi unpic uzura).

 

Recomandarea mea este sa desfaci ambele motoare si sa faci din 2 unul cu o reparatie capitala din piese pe alese daca nu ai noi, cel putin rulmenti si simeringuri pune noi ca gasesti in magazine, de-asemeni si segmenti noi apoi treci si la aprindere si verifica starea pastilelor platinii si reglarea avansului.

 

O poza cu una din motoretele mele.

Nu sunt din Timisoara, dar oricum asa o sa fac: din cele 2 motoare o sa fac unul bun, ca vine si frigu' si nu am altceva de facut (inafara de scoala).

Frumoasa mobra ta, cred ca cea mai frumoasa pe care am vazut-o :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Cu cateva posturi mai sus am lasat niste poze cu o mobra dezafectata in caz ca intereseaza pe cineva. M-am enervat si m-am apucat pana la urma de ea dar intampin niste probleme. Nu stiu cum sa dau jos bascula spate si cricul. Mentionez ca la cric e blocata pedala de frana, cand misc cricul se misca si pedala deodata cu el, nu culiseaza pe acel ax. Daca imi poate da cineva niste idei apreciez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal la toata lumea!am si eu un hoinar si am o problema la el.Nu are deloc joc la pedala de pornire cand o actionezi la pornire,,si totodata intra foarte greu in viteza,unii zic ca intra greu deoarece am schimbat cutia si nu au joc pinioanele.Daca m-ar ajuta si pe mine cineva cu ceva explicatii,dau o bere pe teritoriul jud HD.Merci mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi fain. Sper sa imi iasa. Mobra sta in ploaie de 20 de ani si e rugina multa pe ea, doar cu cricul si pedala de frana am pierdut 5 ore si am si stricat axul pe care sunt puse, altfel nu-l puteam scoate ca era beton.

Editat de Doctoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...