SILESTAN Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Restaurez o motoretă Mobra, care nu a mai funcţionat de peste 30 deani, a fost vopsită, am procurat un motor nou, i-am pus cauciucuri noi -modelul de moped. Pentru a fi complectă mi-ar mai trebui un cablu de kilometraj. Dacămă poate ajuta cineva rog să telefoneze 076.566.40.59 - Sînt dinBucuresti. Mulţumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_unu Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Motor de mobra are cineva? Oferte pe pm va rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 (editat) ..am gasit papusicile astea undeva. pe cea rosie se cere 200 lei (doo milioane vechi, adica..) nu stiu cat o cere p'aia fara motor... nota- nu ma pricep la mobre dar motorul pare incotzopenit.. are si bujia scoasa...o fi intrat umezeala la segmenti.. nota 2- nu eu cer banii aia... pt. mine e separat. Editat Februarie 14, 2013 de SUZIE-GSX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 pe mine m-ar interesa aprinderea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 am uitat sa precizez la postul de mai sus, desi cred ca nu e nevoie.. pentru ca se sub-intelege. daca am pus pretzul la bucata, inseamna ca NU se dezmembreaza.. adica se da asa cum e. intreaga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 (editat) Daca toate iarna n-am gasit o Mobra rablajita dar completa pe aici prin zona, m-am hotarat sa continui cu fierul meu. Vreau sa fac un old school bobber din el, si piesele care nu-mi folosesc vreau sa le vand, sa imi pot continua proiectul, decat sa ajunga la fier vechi. Poate cineva are rabdarea sa le reconditioneze. Preturile le facem impreuna. O sa adaug piese la vanzare cu timpul. Rezervorul e ruginit, dar nu e gaurit, daca se curata poate fi folosit, busonul nu sta inchis, are o afundatura nu grava, si ar necesita sudura la suporti. Nu stiu daca sunt functionale carburatoarele, de aceea nu am pus un pret. Editat Februarie 15, 2013 de Doctoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Vand cateva piese mobra - hoinar , poze si preturi aici : http://imgur.com/a/Is8rm#0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 (editat) Un pret la Claxon!? Editat Februarie 17, 2013 de spitfiredragos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Claxon + set garnituri pleaca la I_robka , aprinderea completa la jethro tull . spitfiredragos cred ca mai am un claxon prin garaj , daca il gasesc iti trimit PM . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 ... Preturile le facem impreuna. O sa adaug piese la vanzare cu timpul. Dupa cum spuneam in postul anterior, mai adaug azi cateva piese. Mansonul are gaura in capat, cred ca a fost montata oglinda candva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 (editat) Buna ziua domnilor Am o mare rugaminte ... si problema in acelasi timp! Am inceput cu un coleg de munca sa reconditionam - in timpul liber o Mobra 50 Super Batranica arata destul de bine ... numai ca ... la motor am intaminat o mica problema Nu reusim sa punem le loc - in acelasi timp si functional sa fie - ansamblu de la pedala de pornire (cel din motor) Are cineva o schema detaliata la cum ar trebui sa fie? am incercat sa il desfacem - am scos resortul dar ... aparent restul de piese nu sunt pe pozitie asa ca AJUTOR!!! fac cinste pentru orice informatie Editat Februarie 19, 2013 de delu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 @delu , nu poti asambla arcul in piesa ( rac pornire ) sau nu poti asambla piesa ( racul ) in carter sa inchei motorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Ma poti suna la 0726 26 83 18 - Adi. pentru ajutor si sfaturi. Buna ziua domnilor Am o mare rugaminte ... si problema in acelasi timp! Am inceput cu un coleg de munca sa reconditionam - in timpul liber o Mobra 50 Super Batranica arata destul de bine ... numai ca ... la motor am intaminat o mica problema Nu reusim sa punem le loc - in acelasi timp si functional sa fie - ansamblu de la pedala de pornire (cel din motor) Are cineva o schema detaliata la cum ar trebui sa fie? am incercat sa il desfacem - am scos resortul dar ... aparent restul de piese nu sunt pe pozitie asa ca AJUTOR!!! fac cinste pentru orice informatie Ma poti suna la 0726 26 83 18 - Adi. pentru ajutor si sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oanceamihai46 Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 un nr.de tel. se poate? am uitat sa precizez la postul de mai sus, desi cred ca nu e nevoie.. pentru ca se sub-intelege. daca am pus pretzul la bucata, inseamna ca NU se dezmembreaza.. adica se da asa cum e. intreaga. un nr. de tel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 @delu , nu poti asambla arcul in piesa ( rac pornire ) sau nu poti asambla piesa ( racul ) in carter sa inchei motorul ? arcul l-am bagat - dar cred ca imi lipseste ceva de acolo! @ adi am sa incerc sa te sun saptamana asta sa vedem ce si cum vine acolo ideea este ca nu imi ramane cuplat ...si nu mai pot sa dau la pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halalaie_ovari_norbert Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Are cineva la un pret rezonabil o trusa scule aproximativ completa pentru Mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marina8282 Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Intrebare: pot folosi la o mobra din 1970 un carburator de Hoinar si sa mearga ok? Sunt diferite, se potrivesc carburatoarele? Merci fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Are cineva la un pret rezonabil o trusa scule aproximativ completa pentru Mobra? Si eu sunt interesat de aceeasi trusa! Acum sunt constient ca pot cumpara sculele ce se aflau in trusa si sa o "refac" insa intreb daca din intamplare exista cineva cu un asemena produs de vanzare!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Si eu sunt interesat de aceeasi trusa! Acum sunt constient ca pot cumpara sculele ce se aflau in trusa si sa o "refac" insa intreb daca din intamplare exista cineva cu un asemena produs de vanzare!? Posted 6 minutes ago spitfiredragos, on 21 Feb 2013 - 14:01, said: La subiectul ITP pt. mopede SpitfireDragos, BRAVO!... ma bucur ca ai dat acest raspuns!..asta DOVEDESTE CA ESTI OM DE CARACTER, si nu pot decat sa ma bucur si sa te felicit, dl.Politist. E f. bine ca ai avut puterea sa recunosti ca ai gresit; pt. asta ai respectul meu, si la primul drum spre munte, chiar mi-ar face placere sa opresc cateva minute pe DN1 ca sa-ti strang mana! Jos Palaria!...asa sa faci mereu, sa recunosti cand gresesti, sa-ti ceri scuze si sa pui principiile si legea mai presus de interesele personale de moment. (Scuze si pt. "impunsaturile" acordate!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Intrebare: pot folosi la o mobra din 1970 un carburator de Hoinar si sa mearga ok? Sunt diferite, se potrivesc carburatoarele? Merci fain. Poti folosi carburatorul de hoinar, chiar daca e un pic diferit ,trebuie un adaptor la prinderea de cot si unul la filtru de aer si modificat cablul de acceleratie ( se mai taie din camasa cca 1 cm ) , pt un reglaj mai bun trebuie schimbat jiclorul de relanti ( original 30 ) cu unul de dacia 1300 ( 52 ) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marina8282 Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Merci mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi Rider Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Salut! Sunt intr-o dilema ,maine trebuie neaparat sa merg cu mobra si nu am unde sunt acum ulei 2T doar de drujba (special pt husqvarna) pot sa ii pun deala? nu o sa merg mai mult de 100 km , apoi revin la uleiul obisnuit (Mobil Extra 2T) ,multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Mergi linistit! Mi se pare mai bun decit Mobil-ul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi Rider Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 (editat) mai bun decat mobil? at cu ce sa inloccuiesc mobilu'? mai pot sa iau Repsol nush cum (city cv parca ) si mai pot sa iau de la OMV ,stiu ca is 2T acolo dar nu stiu de care ,nu m-am uitat Multumesc ! Editat Martie 2, 2013 de Adi Rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Cel de Husqvarna mi s-a parut ca lasa mai putina calamina si are o ardere mai completa...iar ungerea mai uniforma, lasind pelicula de ulei pe toate suprafetele in miscare, pe cind Mobil lasa mai multa calamina si nu mi-a placut cum unge, parca spala. Chiar si Prista Oil (cel mai ieftin de pe la noi) mi s-a parut mai bun decit Mobil. Acum tu pune de care crezi, nu prea mai conteaza marca, majoritatea fiind aproape la fel ca si proprietati, dar difera mult la pret! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.