Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

Felicitarile mele! La fel si eu, daca tata a lasat de izbeliste cadrul si motorul, m-am apucat sa fac un bobber, daca era intreaga, o restauram.

Editat de Doctoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

multumesc! felicitari tie urmaream de mult topic'ul tau cu mobra modificata. Eu la varsta asta avem numai tampeni in cap:)) sa fac rost de turometru in 2 timpi sa ii pun contact cu cheie, dar mi'am dat seama ca ii stricam farmecul.

Editat de ursu96
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pregatire pentru vopsire ( ori ce ) ca la carte ! Jmirghel ( 3 tipuri ) Te duci la magazin si ceri o foaie ( sau depinde de suprafata cate foi ) cea mai mare granulatie pe care o are apoi o foaie jmirghel granulatie medie apoi smirghel granulatie mica ! Te apuci cu cel gros cureti pana ajunge toata suprafata matuita la acelasi nivel apoi freci cu cel de granulatie medie pana suprafata devine identica peste tot apoi cu cel fin pana nu se mai simt zgarieturi la deget si este fin ! Cureti cu o carpa moale cu diluant suprafata apoi cu o carpa uscata si fina o cureti ! Doua straturi de fuler ( d'ala gri ) dupa ce se usuca iei cu smirghel fin foarte foarte putin pe suprafata ( atat cat sa nu se duca fuleru ) ! Apoi 3 straturi de vopsea ( dai unu astepti sa se usuce dai urmatorul ) ! Si tot asa ! Daca vrei o vopsea super bomba dai 4-5 straturi de vopsea cu smirghel fin pana matuiesti culoarea apoi polish si lac ! ( asta este un tip pentru un super luciu si o super protectie )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ma poate lamuri si pe mine citeva. Acum cateva luni m'am apucat sa vopsesc roata la hoinar fiind foarte "uzata", am curatato foarte bine cu smilgherul am sters cu diloant iap apoi am inceput sa o vopsesc(cu sprey).Dupa ceva timp am dat cu degetu iar vopseaua se lua.Cu ce sa dau dupa ce dau cu vopsea pentru jante pentru a rezista mai mult?

Dupa cum vad ai dat cu vopsea "nichel". Arata foarte bine, dar rezistenta e zero. Iar in momentul in care dai lac peste ea, se inegreste. Singura solutie e sa dai din cand-in-cand inca un strat subtire.

Vopseaua pentru jante nu e chiar asa lucioasa (imita aluminiul), insa e rezistenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc! felicitari tie urmaream de mult topic'ul tau cu mobra modificata. Eu la varsta asta avem numai tampeni in cap:)) sa fac rost de turometru in 2 timpi sa ii pun contact cu cheie, dar mi'am dat seama ca ii stricam farmecul.

Mersi! Contact cu cheie urmeaza si eu sa ii pun.

 

Pregatire pentru vopsire ( ori ce ) ca la carte ! Jmirghel ( 3 tipuri ) Te duci la magazin si ceri o foaie ( sau depinde de suprafata cate foi ) cea mai mare granulatie pe care o are apoi o foaie jmirghel granulatie medie apoi smirghel granulatie mica ! Te apuci cu cel gros cureti pana ajunge toata suprafata matuita la acelasi nivel apoi freci cu cel de granulatie medie pana suprafata devine identica peste tot apoi cu cel fin pana nu se mai simt zgarieturi la deget si este fin ! Cureti cu o carpa moale cu diluant suprafata apoi cu o carpa uscata si fina o cureti ! Doua straturi de fuler ( d'ala gri ) dupa ce se usuca iei cu smirghel fin foarte foarte putin pe suprafata ( atat cat sa nu se duca fuleru ) ! Apoi 3 straturi de vopsea ( dai unu astepti sa se usuce dai urmatorul ) ! Si tot asa ! Daca vrei o vopsea super bomba dai 4-5 straturi de vopsea cu smirghel fin pana matuiesti culoarea apoi polish si lac ! ( asta este un tip pentru un super luciu si o super protectie )

Bune indicatii! Mersi, chiar daca nu mi-erau adresate, imi sunt utile cand va veni vopsirea.

 

Dupa cum vad ai dat cu vopsea "nichel". Arata foarte bine, dar rezistenta e zero. Iar in momentul in care dai lac peste ea, se inegreste. Singura solutie e sa dai din cand-in-cand inca un strat subtire.

Vopseaua pentru jante nu e chiar asa lucioasa (imita aluminiul), insa e rezistenta.

bachus_21 aceleasi multumiri pt impartasirea informatiilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca te pot ajuta ! Mai am sfaturi pentru cei care au nevoie :-?? ! Cum ar fi :
Multi tarani ( imi cer scuze daca se simte cineva si il jignesc ) apasa pe spray sau pe pistol si asa tine toata suprafata ( pssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssst ) ! Nu tati atunci cand vopsesti cu ori ce fie fuler sau vopseaua o aplici in " suturi " De la stanga la dreapta apoi de la dreapta la stanga ( psst psst psst pssst ) astfel eviti scurgerile sau " lacrimile " de vopsea ! Mai jos aveti un videoclip pe care il puteti urmari step by step si veti vedea tehnica de vopsire + tehnica de matuire ( dupa vopsire ) si polish'are pentru o protectie mult mai buna si o nuanta mult mai clara

 

 

Pentru aplicarea unui strat de chit puteti folosi un suport de cartela SIM ( cosmote orange vodafone ) daca nu aveti aplicator ( va trebuiesc doua pentru a amesteca chitul u intaritorul ) Aplicati si modelati cu cartela ( ca si cum ati orna un tort cu crema )

Editat de shoby13
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutari.Am un prieten si are o problema.Are langa el un mosnea cu o mobra 50 super.Si s-ar baga sa o ia.Problema este: Cam cat face una?Eu ar da 200 lei(cam asa o ia).Merge luata sau nu?.

Editat de emy15
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. 2 luni n-am pornit Mobra, ieri mi-a venit roata de la centrat si am vrut sa pornesc mobra sa dau o tura. Ciuciu, nimic absolut, plus de asta si curenteaza oriunde pui mana pe cadru. Care ar putea fi problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare confrati. E foarte posibil sa se mai fi discutat asta pe topicul de aici dar eu chiar nu am gasit. Mai precis ma intereseaza sa montez un motor 4 timpi pe o Mobra S50; Important e sa se incadreze in 50cc. si obligatoriu sa aiba cutie de viteza (fara variator si alte chestii scuteresti). Banuiesc ca ceva motoare de pe mopeduri chinezesti s-ar potrivi la ce am eu nevoie dar daca voi ati experimentat si stiti ceva sigur, va rog sa-mi impartasiti din cunostinte. Cochetez cu ideea restaurarii unei Mobra S50 dar pe care o vreau un pic schimbata dupa propriile nevoi.

P.S. Stiu ca "puristii" nu vor accepta asa ceva dar eu cred ca e mai bine asa decat sa ia calea topitoriei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...