florinelu07 Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Exemplu : user-ul emial a facut 400 km cu Mobra ( Bucuresti-Buzau-Siriu-Buzau-Bucuresti ) venind la intrunirea de comuniste de la Siriu, anul trecut. Anul asta va face acelasi drum. Deci se pot parcurge multi kilometrii cu Mobra. Nu va mai speriati de drumuri lungi ci doar exploatati mobrele cum trebuie gandindu-va la cat pot face. Tatal meu a facut de nenumarate ori turul Romaniei cu inca 3,4 insi ( tot cu mobre ) fara a se plange de multe chestii ( starea drumurilor, cantitatea de combustibil ce era limitata inainte de 1989 s.a. ). PS : te astept la intrunire la Siriu ( ai 65 de kilometrii din Brasov pana la Siriu ). am un morcov sa vin cu mobra... am in plan sa scot DR-ul la miscare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Plimba Mobra. Doar asa o sa te obisnuiesti cu mersul ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Are cineva un amortizor spate Mobra 50 S? Am nevoie sa fie in stare originala pentru a-l folosi ca model la montajul a 2 buc demontate complet. Sau pereche la pret decent. Prefer din Bucuresti, ma deplasez sa il preiau. Multumesc Tel 0722-384682 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halalaie_ovari_norbert Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 Si eu am de gand sa fac 95 de km cu mobra si am emotii ... Vreau sa merg de la Teius ( Alba ) la Sibiu pe traseul Copsa Mica ( fiindca in partea aia nu este circulat ); De cand a fost restaurata anul trecut, distanta maxima parcursa cu ea a fost de 15 km dus, 15 intors... per total am vre-o 400 de km parcursi fara nicio problema; segmentii si piston de Honda Dio ce-i drept ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 eu sunt cu el cu motorul intact din anii 80 (segmentare cu segment originali + platina + bujie Sinterom). motorul merge impecabil, "toarce"... si nu am motiv sa umblu in el... asta este si teama - ca ma bazez pe o interventie de acum 25 de ani si nu intervin tocmai pentru ca merge foarte bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Atentie cei care aveti Mobre inregistrate la primarie , nu veti voie pe europene si bineinteles nici pe autostrazi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 parca exista si o limitare la aria localitatii pe care este inregistrata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 parca exista si o limitare la aria localitatii pe care este inregistrata. Da auzisem si eu.Nu e decat folclor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Atentie cei care aveti Mobre inregistrate la primarie , nu veti voie pe europene si bineinteles nici pe autostrazi. Dar daca nu e inregistrata pe primarie ci are nr ca orice moto? Daca n-am mai folosit-o de multi ani nu m-a mai intresat legislatia . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 La primarie se inregistreaza cele care nu depasesc 49,9 cmc si 45 km/h. Normal o mobra ar trebui sa aiba nr de la politie insa nici in acest caz nu are voie pe autostrada pentru ca in cartea ei tehnica, viteza maxima este 60 iar in lege se permite pe autostrada tot ce trece de 60.Nu stiu Hoinarul cat avea in cartea tehnica.Pe europene nicio problema. » Post actualizat in 06 Aug 2014 20:21Scuze m-am uitat din nou si viteza minima care trebuie sa o aiba un vehicul prin constructi e de 50, deci da merge si pe autostrazi. Bineinteles conducatorul trebuie sa aiba minim A1 deci nu AM sau B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_74 Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Poze cu mobrele voastre nu mai aveti???E cam decolorata pagina..Vrem sa ne clatim privirea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Ca tot vorbim de acte... Am trecut prin ceva evenimente pana sa imi clarific situatia cu mobra si la mine la primaria orasului de domiciliu este necesar CIV pentru numere galbene - de obligatoriu treci pe la RAR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldschool Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 SALUT, NU STIU DACA S-A M AI DISCUTAT , DAR INTREB, CUM SE POATE INSCRIE PE PRIMARIE O MOBRA? MERCI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nos66 Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Poze cu mobrele voastre nu mai aveti???E cam decolorata pagina..Vrem sa ne clatim privirea. Vrei poze cumobre ....Ia de colea » Post actualizat in 07 Aug 2014 14:18 » Post actualizat in 07 Aug 2014 14:20 SDcuze AM 7 poze si a iesit doar una » Post actualizat in 07 Aug 2014 14:21 De ce? » Post actualizat in 07 Aug 2014 14:23 » Post actualizat in 07 Aug 2014 14:24 ANN curs de restaurara 1 -na mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Intrebare: claxonul comat/nichelat este doar pe Hoinar? din cate imi amintesc nu am vazut modelul acesta pe Mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Intrebare: claxonul comat/nichelat este doar pe Hoinar? din cate imi amintesc nu am vazut modelul acesta pe Mobra. Raspuns: NU. Exact claxonul care se vede pe Hoinar-ul alb este si la Mobra 50S. Pe 50 arata altfel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 era cat pe ce sa il schimb.... :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 pentru oldschol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TudorG Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 Salut, Eu caut in continuare doua roti cat de cat ok, cu sau fara cauciucuri, si o toba ok. Daca are cineva va rog un mesaj, ca stau cu dihania in garaj pe butuci ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 nu se incurca nimeni de un plutitor de mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 (editat) Salut,uite aici un plutitor asemanator http://www.scutere-de-vanzare.ro/anunturi/2_Vanzari_Scutere_Second_Hand/18_Aprilia/5333_Carburator_dellorto_sha_14_12.html Editat August 11, 2014 de sabyn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 Un kilometraj de Mobra vrea sa plece de la mine, oferta aici: /index.php?/topic/699441-bursa-comunistelor-vanzari/?p=3812650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 Salut,Mobra 50 Super avea frana de picior tot pe cablu ca Mobra 50? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 Salut,Mobra 50 Super avea frana de picior tot pe cablu ca Mobra 50? Da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 Apropos, cum functioneaza lampa/contactul de frana pentru frana fata la mobra 50? pe spate intrerupatorul este in butuc..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.