Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 4.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ala este acumulator pe 6V, fiindca primele Mobre au avut baterie si semnalizari...iar in fata bateriei se vede acel regulator de tensiune pe placute de seleniu (parca, sper sa nu ma insel!). :peace:

Link to post
Share on other sites

Știu ca o stânga este releul de semnalizare dar ce este cutia galbena cu "acumulatorul" pe ea . Și dacă așa este original Cum este în poza ?

saluti va rog sa imi fie cu iertare ca ma folosesc de postul colegului.

caut cele doua table de vin sub rezervor si cuprind filtrul de aer pentru mobra 50.

ofer pretul cerut in limita bunului simt sau orice piesa pt mobra, orice piesa chiar si noua

Link to post
Share on other sites

Deci am de căutat un acumulator romanesc pe 6v

O poti trece pe 12V

 

.iar in fata bateriei se vede acel regulator de tensiune pe placute de seleniu (parca, sper sa nu ma insel!). :peace:

Cam pretentios spus regulator de tensiune, este un amarat de redresor cu seleniu ce formeaza doua diode ce pot fi inlocuite cu unele moderne de 10 A/100V

Edited by vlad58
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Mulțumesc despre ce siguranță spui?

Mulțumesc despre ce siguranță spui?

Siguranta 8A

» Post actualizat in 19 Feb 2018 18:31

Buna seara! Imi puteti spune cat ulei se pune in paharele furcii fata? Multumesc anticipat!

» Post actualizat in 19 Feb 2018 20:11

Am uitat sa precizez: Mobra 50 Super

post-92683-0-63531400-1519064875_thumb.jpg

post-92683-0-19996100-1519064886_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Buna seara! Imi puteti spune cat ulei se pune in paharele furcii fata? Multumesc anticipat!

» Post actualizat in 19 Feb 2018 20:11

Am uitat sa precizez: Mobra 50 Super

Salut la telescoapele fata la mobra 50 super sub burduf se afla niste gauri pe acolo se baga ulei cu siringa si bagi si pe mai jos in canalul unde se inbina telescopu, mai pompezi (te apesi pe telescoape) , tot asa pana se unple cu ulei si ajunge uleiul la acel canal unde se inbina telescopul!

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

De unde va procurati piese la mobrele voastre? se mai gasesc noi?

Piese noi nu doar daca gasesti ceva compatibil care sar potrivi, insa majoritatea pieselor de pe olx urmaresti anunturile cand gasesti ceva ce ati trebe ai luato!

Link to post
Share on other sites

Din lipsă de timp si de spațiu..am curtea plină de fiare...vând , dezmembrez 2 motorete Mobra, una model mai vechi, are alt rezervor si aripi coif, motoarele funcționale. Un Hoinar, motorul desfăcut. ....off topic: mai am o motoretă Carpați rusească , o motoretă Yamaha Mate 50- motorul are ambielajul ruginit. Un voshod cu o tobă și destule piese de IJ seria 5

Link to post
Share on other sites

Dupa destul de multi ani, ma intorc la cea care m-a initiat pe 2 roti. Mobra rosie e cu fiscal iar cea verde o sa fie donatoarea.

Bravo! merita!

In felul asta vei retraii ceva frumos..

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

ca tot e vremea asta de rahat afara m-am apucat sa mesteresc la o mobra 50. problema e ca nu stiu cum si nu gasesc cum sa probez\masor daca rederesorul cu seleniu functioneaza. ma poate ajuta cineva cu o explicatie mai pt incepatori in ale electronicii si cum as putea masura daca functioneza fara a porni motorul?

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Salut

Am de vanzare 2 mobre 50 cea cu semnalizare

Una este aproape completa are lipsa seaua si vitezometrul spart

Cealalta este demontata are motor nou cumparat in 1990 si folosit maxim 500km cu acte de achizitie plus alte piese

Mobrele nu au niciuna acte

Se dau doar impreuna

Pret 1000 lei

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Am 3 motoare de Hoinar preparate pentru curse. Unul cu admisie directa in carter cu cilindru intors 15CP, unul de 70cc cu ReedValve 20CP, altul de 54cc cu disc rotativ pentru turatii innalte 17CP. Mai multe detalii si poze pe whatsapp la nr. 0762940458


» Post actualizat in 11 Aug 2018 11:43

:)

post-91715-0-84151800-1533987685_thumb.jpg

post-91715-0-67393600-1533987801_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Va salut baieti! Sunt motociclist mic fata dee voi..cei care umblati pe topicul asta.. am 25 de ani... am invatat sa merg pe minskul tatalui meu...momentan am un hornet de 600

Am luat de la un vecin o mobra super... nu stiu ce are de ce ineaca bujia... am curatat carburatorul. Scanteie da cum trebuie..daca ii bag benzina in capul pistonului porneste cat are benzina si moare....nu am pretentii de la ea decat sa porneasca sa o tarai pe aici😂.. mi se pare simpla asa la prima vedere..stiu ca doar pare ca e mult pana desfaci motorul in doua... este stata de muult dar a pornit..am umflat.o....benzina noua...ce sa ii mai fac? Sa o dau la fiare?:))

Link to post
Share on other sites

Va salut baieti! Sunt motociclist mic fata dee voi..cei care umblati pe topicul asta.. am 25 de ani... am invatat sa merg pe minskul tatalui meu...momentan am un hornet de 600

Am luat de la un vecin o mobra super... nu stiu ce are de ce ineaca bujia... am curatat carburatorul. Scanteie da cum trebuie..daca ii bag benzina in capul pistonului porneste cat are benzina si moare....nu am pretentii de la ea decat sa porneasca sa o tarai pe aici.. mi se pare simpla asa la prima vedere..stiu ca doar pare ca e mult pana desfaci motorul in doua... este stata de muult dar a pornit..am umflat.o....benzina noua...ce sa ii mai fac? Sa o dau la fiare? :))

Trebuie facute mai multe verificari.

1, Compresia-starea segmentilor si a semeringurilor.

2, Aprinderea-Scanteia la bujie trebuie sa apara cu 1mm inainte ca pistonul sa ajunga sus.

3, Benzina cu ulei 2T in proportie de 1L ulei la 25 L benzina, dozata de carburatorul reglat conform manualului de intretinere postat la pagina 4 a acestui topic.

Link to post
Share on other sites

Dacă stă de multă vreme, e posibil ca simeringurile de la cartere să piardă presiunea, iar amestecul să nu fie împins în cilindru. Schimbă simeringurile,reglează carburatorul la 6 mm nivelul, 1,5 ture aerul, 4 ture ralantiul și ar trebui să o ia. Vezi și segmenții, să nu fie prea uzați. Dacă e în stare bună și are acte, ar fi păcat să o dai la fier vechi.

Și pune o poză-două, că fără astea sigur nu merge.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...