mpc Postat Octombrie 14, 2018 Share Postat Octombrie 14, 2018 Salutare, Stie cineva daca se potriveste vreo platina la Minimobra ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Octombrie 14, 2018 Share Postat Octombrie 14, 2018 Ce model este platina?Poti atasa poze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Octombrie 15, 2018 Share Postat Octombrie 15, 2018 (editat) salutare! ceva idei pentru a trece o mobra pe 12 volti? . De ce ai vrea să faci asta la o Mobra? Oricum poți să-i pui și acum becuri de 12v. Editat Octombrie 15, 2018 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mpc Postat Octombrie 15, 2018 Share Postat Octombrie 15, 2018 Ce model este platina?Poti atasa poze? Deocamdata nu am, cand voi avea voi atasa. Dar rulmentii de la ambielaj stie cineva codurile sau dimensiunile ,ceva, la ei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Octombrie 15, 2018 Share Postat Octombrie 15, 2018 . De ce ai vrea să faci asta la o Mobra? Oricum poți să-i pui și acum becuri de 12v. vreau sa fac asta deoarece reconditionez o mobra 50 si ma lovesc de problema becurilor si lampilor de semnalizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Octombrie 25, 2018 Share Postat Octombrie 25, 2018 Sincer nu prea înțeleg care e problema. Becuri de 6 V se găsesc la magazine cu piese moto iar magnetoul de Mobra duce și becuri de 12 V. Pentru srmnalizare sunt mai multe variante de rezolvare fără a fi nevoie să schimvi instalația. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 25, 2018 Share Postat Octombrie 25, 2018 Dacă nu găsești la magazine becuri pe 6V...contactează-mă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriansorin Postat Octombrie 26, 2018 Share Postat Octombrie 26, 2018 Salut știe cineva cu ce pot curata rezervorul de Mobra pe interior are rugina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bunu Postat Octombrie 26, 2018 Share Postat Octombrie 26, 2018 Salut știe cineva cu ce pot curata rezervorul de Mobra pe interior are rugina Vezi ca de obicei are si gauri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Octombrie 26, 2018 Share Postat Octombrie 26, 2018 Îl scuturi temeinic cu nisip în interior. Mai este și varianta să bagi nisip în rezervor, îl fixezi bine într-o betonietă și lași să se rotească până obții rezultatul dorit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 27, 2018 Share Postat Octombrie 27, 2018 Electroliză. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Octombrie 28, 2018 Share Postat Octombrie 28, 2018 Unde are omul de rând acces la așa ceva? Până face una home made, curăță cu nisip de 10 ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Octombrie 28, 2018 Share Postat Octombrie 28, 2018 salutare! rog putin ajutor. ceva fotografii explicative sau explicatii cu privire la legaturile la releul cu seleniu ? am desfacutt acum ceva timp instalatia electrica si nu mai stiu cu exactitate cum se leaga releul in circuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Octombrie 28, 2018 Share Postat Octombrie 28, 2018 Unde are omul de rând acces la așa ceva? Până face una home made, poponeataăță cu nisip de 10 ori. Un vas, o pungă de sodă calcinată și un redresor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriansorin Postat Noiembrie 29, 2018 Share Postat Noiembrie 29, 2018 Salutare un arc de fata pentru Mobra 50 cu bascula are cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Ianuarie 11, 2019 Share Postat Ianuarie 11, 2019 salutare si la multi ani. am doua nelamuriri referitor la mobra 50si anume : 1. care este bobina ce furnizeaza cuurentul pt bobina de inductie? 2. aveti idee daca la mobra 50 semanlizarile functionaza cu motorul oprit dar cu baterie in circuit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Ianuarie 11, 2019 Share Postat Ianuarie 11, 2019 1. Dacă este magnetou Bosch cu 4 înfășurări, atunci una dintre cele două înfășurări groase este pentru aprindere. Dacă nu s-a umblat la ea, atunci este cea din care iese firul albastru. Cealaltă înfășurare groasă merge la far și DACĂ bine țin minte, este de culoare roșiu-galben ieșirea pentru far. Celelalte două înfășurări mici merg la poziție (gri) și frână (verde-roșu). Dacă nu mai ai culorile originale, vezi care bobină mare e legată pe platină. Un capăt al înfășurării e legat la masă, celălalt capăt e legat la platină, condensator și bobina de inducție. Oprirea motorului se face punând la masă firul albastru. 2.Semnalizările de direcție funcționează dacă pui contactul și dacă nu pornești motorul. Firul care alimentează releul de semnalizare vine de la diodele de seleniu și se leagă în același punct cu becul pentru frână și baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Ianuarie 13, 2019 Share Postat Ianuarie 13, 2019 La 11.01.2019 la 18:20, Dr_krl a spus: 1. Dacă este magnetou Bosch cu 4 înfășurări, atunci una dintre cele două înfășurări groase este pentru aprindere. Dacă nu s-a umblat la ea, atunci este cea din care iese firul albastru. Cealaltă înfășurare groasă merge la far și DACĂ bine țin minte, este de culoare roșiu-galben ieșirea pentru far. Celelalte două înfășurări mici merg la poziție (gri) și frână (verde-roșu). Dacă nu mai ai culorile originale, vezi care bobină mare e legată pe platină. Un capăt al înfășurării e legat la masă, celălalt capăt e legat la platină, condensator și bobina de inducție. Oprirea motorului se face punând la masă firul albastru. 2.Semnalizările de direcție funcționează dacă pui contactul și dacă nu pornești motorul. Firul care alimentează releul de semnalizare vine de la diodele de seleniu și se leagă în același punct cu becul pentru frână și baterie. multumeesc mult insa m-ai bagat in ceata cu culorile de la magnetou. eu am asa >galben- rosu=far, albastru= bobina de inductie, si doua rosii ce pleaca dintr-o singura bobina montata deasupra la cea pr far parca (astea la magnetoul Bosh) la cel de electroprecizia am: galben-=far, albastru= bobina de inductie, iar spre deosebire de Bosh am doua bobine mai mici deasupra la cele mari una cu maro mai groasa in infasurare iar alta cu rosu mai subtire care stiu ca vin in releu insa nu cunosc fiecare pt ce e. pana deslusesc unde si ce rol au cele doua bobine mai mici, caci am montat magnetoul de electroprecizia, mai am o nedumerire. ar trebuii sa func;ioneze farul cu bateria montata si cu motorul oprit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Ianuarie 13, 2019 Share Postat Ianuarie 13, 2019 (editat) Ce ai tu Bosch este varianta veche de la Mobra care avea baterie și semnalizare. Bobina mare cu două fire roșii sunt pentru frână și poziție, (indiferent care fir la care-l legi). Greșeala îmi aparține în sensul că am zis magnetou Bosch pentru cele care au înfășurare pe miez drept, fără a-l diferenția de Electroprecizia care e asemănător. Am spus generic Bosch pentru a-l diferenția însă de magnetoul Ducati care are înfășurările așezate radial, în stea. La înfășurările care le ai tu, este așa cum am zis și mai sus, adică: - bobinele mari și mai groase merg la far și respectiv la platină; - bobinele mici: la frână merge roșu iar la poziție este maro. Oricum în acest caz nu este prea relevant pentru că aceste ultime două bobine poți să le legi și invers. Culorile nu prea contează că s-au mai și schimat de către unii/alții. Vrei să reconectezi bateria în schemă? Editat Ianuarie 13, 2019 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Ianuarie 14, 2019 Share Postat Ianuarie 14, 2019 nu este nici o gresala. cunosc foarte bine piesele de mobra si pot face diferenta intre magnetouri. ideea e ca din schema electrica a mobrei 50 este dificil de inteles cum vin legate firele in redresorul cu seleniu. vreau sa conectez totul asa cum a iesit mobra 50(cea cu semnalizari) din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Corneliu Postat Ianuarie 30, 2019 Share Postat Ianuarie 30, 2019 Salutare! Aproape am terminat de reconditionat o Mobra 50S, dar am o mare problema legata de aprindere. In bobina vine curent, dar nu da scanteie la bujie. Am cumparat o bobina noua de inductie de Dacia, bujie noua Sinterom, fisa nu stiu ce natie este, am primit-o de la un prieten. Am verificat platina, pare reglata bine. Daca leg un bec intre firul albastru de la magnetou si masa, acesta lumineaza cand dau la pedala. Ceva sfaturi imi puteti da? Multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Februarie 7, 2019 Share Postat Februarie 7, 2019 problema ta este dincolo de magnetou. incearca sa verifici instalatia electrica a motocicletei ca nui deloc greu la super 50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Februarie 8, 2019 Share Postat Februarie 8, 2019 La 14.01.2019 la 13:44, cornelilinca84 a spus: nu este nici o gresala. cunosc foarte bine piesele de mobra si pot face diferenta intre magnetouri. ideea e ca din schema electrica a mobrei 50 este dificil de inteles cum vin legate firele in redresorul cu seleniu. vreau sa conectez totul asa cum a iesit mobra 50(cea cu semnalizari) din fabrica. Tu ai rezolvat problema cu legarea releului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Februarie 8, 2019 Share Postat Februarie 8, 2019 Eu zic ca da, însă nu am pornit încă motoreta ca să vad dacă funcționează. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Corneliu Postat Februarie 10, 2019 Share Postat Februarie 10, 2019 La 03.12.2013 la 0:11, cisu68 a spus: Problema magnetoului meu este ca genereaza curent pe firul albastru cand dau la pedala, dar nu face ruperea prin platina, chiar daca aceasta e deschisa, pentru a induce curent din bobina spre bujie. Cred ca este ceva in scurt la masa platoului, in magnetou. Am verificat intrerupand masa si apare scanteie la bujie, deci banuiesc ca trebuie schimbat magnetoul. Aveti alte sfaturi? Multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.