nervOptik Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 Ambreiajul. Este un capac mic fixat in 2 suruburi M6 pe partea dreapta, peste capacul mare. sub acel capac ai un surub cu contrapiulita pt. reglaj. Adica acel surub impinge sau trage, la surubare / desurubare o pana unghiulara , pozitionata intre cama de actionare si cuiul "ciuperca" ce apasa pe ambreiaj. tot acolo, din aduceri aminte, ai si 2 suruburi cu excentric ce limiteaza schimbatorul de viteze, pt treapta 1 si 4 ) Oricum la mobra se regleaza destul de greu..."da sa plece" de pe loc...ca sa nu patineze apoi la turatie mare . Teoria zice ca se insurubeaza /desurubeaza pana simti rezistenta , atunci nu mai este joc, apoi se da inapoi 1/4 ture si se fixeaza cu contrapiulita. Liber cutie. Nu trebuie sa deranjeze ca ai liber intre toate treptele. Montat gresit nu ai nimic....e un ax pana care impinge cate 4 bile pt. fiecare pinion al unei trepte de viteza. La demontare /montare se poate intampla sa scape cate o bila sub acel ax pana....si nu mai ai toate treptele. De regula axul pana se uzeaza primul...si sare din viteze. Asta-i omul meu mai fratilor ! Sarumana ... in uichend ma apuc sa desfac, daca nu ti-e cu suparare, poate o sa te ma frec la cap cu cate un PM daca gasesc ceva aiurea. Merci inca o data ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 aceste 2 lucruri adica neutralul intre toate vitezele si ambreajul care nu prea 'tine' sunt chestii destul de normala la o mobra....cel putin partea cu neutralul...toate mobrele care le-am avut aveau ambrejul cu probleme, nu stiu in ce masura il vei putea face sa functioneze ca al unei japoneze. sa il reglezi in asa fel incat a poti baga in vit I destul de lin,chiar daca tinuta din ambreaj va avea o tendinta usoara sa plece de capu' ei! bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 aceste 2 lucruri adica neutralul intre toate vitezele si ambreajul care nu prea 'tine' sunt chestii destul de normala la o mobra....cel putin partea cu neutralul...toate mobrele care le-am avut aveau ambrejul cu probleme, nu stiu in ce masura il vei putea face sa functioneze ca al unei japoneze. sa il reglezi in asa fel incat a poti baga in vit I destul de lin,chiar daca tinuta din ambreaj va avea o tendinta usoara sa plece de capu' ei! bafta Nu ma intrista ... lasa-ma sa ma injur in uichend Faza naspa e ca mi-ar fi trebuit o schitza ... o imagine explodata cu cutia daca are cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 (editat) cutia e simpla, un ax primar legat direct la ambreaj cu 4 pinioane fixe si un ax secundar(cel care iese din cutia de vit si amtreneaza roata spate) cu 4 pinioane mobile... nici nu ai ce umbla la cutia de viteze atata timp cat nu sare din viteza, neutralul si repet asta e absolut normal sa fie intre toate vitezele. inca o chestie f importanta!! cand ai sa desfaci capacul din dreapta motorului ai sa vezi 4 suruburi cu contrapiulite..sa nu umbli la alea,au legatura cu cutia de viteze, ele blocheaza 'harta'....pe langa cele 4 o sa ma gasesti unul in partea dreapta, de la acel surub reglezi ambreajul! Editat Ianuarie 10, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 cutia e simpla, un ax primar legat direct la ambreaj cu 4 pinioane fixe si un ax secundar(cel care iese din cutia de vit si amtreneaza roata spate) cu 4 pinioane mobile... nici nu ai ce umbla la cutia de viteze atata timp cat nu sare din viteza, neutralul si repet asta e absolut normal sa fie intre toate vitezele. inca o chestie f importanta!! cand ai sa desfaci capacul din dreapta motorului ai sa vezi 4 suruburi cu contrapiulite..sa nu umbli la alea,au legatura cu cutia de viteze, ele blocheaza 'harta'....pe langa cele 4 o sa ma gasesti unul in partea dreapta, de la acel surub reglezi ambreajul! Sarumana ! Foarte frumos ce a realizat omul asta: 4 mobre restaurate complet. http://classiccar.3xforum.ro/post/1825/1/Mobra_50_-_Restaurare/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmynel19 Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 Azi am facut cateva poze.. si o mica filmaree cu mobraa mea ... si o simsoneta care e in reparatii (filmara nu pot sa o bag o youtub , mai incerc si revin ) :banana: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marlon Brando Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 Pentru iubitorii de mobra si nu numai. filmul "Frumoasele Vacante" cu Florian Pitis pe o mobra prototip in anul 1968. http://romania-inedit.3xforum.ro/post/459195/1/Frumoasele_vacante_1968_/ Dupa ce descarcati toate cele 10 pachete .rar, deschideti prima pachetul cu numarul 01 ( automat va extrage filmul din toate pachetele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian96 Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Pentru iubitorii de mobra si nu numai. filmul "Frumoasele Vacante" cu Florian Pitis pe o mobra prototip in anul 1968. http://romania-inedi..._vacante_1968_/ Dupa ce descarcati toate cele 10 pachete .rar, deschideti prima pachetul cu numarul 01 ( automat va extrage filmul din toate pachetele) Poi da dar megaupload a fost inchis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marlon Brando Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Poi da dar megaupload a fost inchis Atunci stop cadre din film cu Mobra prototip din 1968 ( are nr de Brasov) Poate reusesc sa pun si secvente din film pe youtube. Atunci stop cadre din film cu Mobra prototip din 1968 ( are nr de Brasov) Poate reusesc sa pun si secvente din film pe youtube. Ce este interesant nu avea marca Mobra scrisa pe rezervor. Dar in schimb se vede o emblema posibil o carte de joc ( As de pica?) cum era moda "cafe racer" din anii 60. Desi filmul a aparut in '68, primele mobre de serie au aparut in 1970. Explicatia posibila pt intarziere (apropape doi ani)ar fi trecerea fabricii de la Zarnesti la productia de armament in urma invaziei Cehoslovaciei in 1968. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Toata lumea o stie pe asta cu 1970, dar si a mea e fabricata in '69. O chestie deosebita la motorul Motzului este ca nu are racire fortata, ceea ce nu am mai vazut la nici o alta Mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marlon Brando Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Toata lumea o stie pe asta cu 1970, dar si a mea e fabricata in '69. O chestie deosebita la motorul Motzului este ca nu are racire fortata, ceea ce nu am mai vazut la nici o alta Mobra. Ok daca pe timbrul de fabrica la Mobra ta scrie 1969 inseamna ca de atunci s-a fabricat in serie. Dar din 1968 nu are nimeni Mobra ( in afara de Motul in film) Pe langa motorul aparte si schema de vopsire ( vezi pe rezervor) este inversa fata de cele de serie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iosifnicu Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Pe langa motorul aparte si schema de vopsire ( vezi pe rezervor) este inversa fata de cele de serie. Daca ai intors poza in oglinda e normal sa apara pe invers. Nu inseamna ca s-a intors motocicleta pe partea cealalta. Vezi la numar BV si nu VB. Parerea mea... Pe langa motorul aparte si schema de vopsire ( vezi pe rezervor) este inversa fata de cele de serie. Daca ai intors poza in oglinda e normal sa apara pe invers. Nu inseamna ca s-a intors motocicleta pe partea cealalta. Vezi la numar BV si nu VB. Parerea mea... Pardon .... acuma am inteles . Era vorba numai de vopseaua rezervorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Si mai e ceva...are pedala separata pentru pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Eu cred că era un prototip. L-au folosit la teste și a fost o idee faină să-l „popularizeze” într-un film coproducție, că așa îl vedeau și ungurii și-l cereau și ei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marlon Brando Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 (editat) Secvente din film: Cine vrea filmul, il poate descarca de pe transfer.ro ( link-ul de mai jos ) http://dl.transfer.ro/1968_Frumoasele_vacante-transfer_RO-04feb-ac8849.avi Editat Februarie 4, 2012 de Marlon Brando Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 piese de hoinar sunt interesat daca aveti ceva surse mersi , am inteles ca se potriveste segmenti si piston de honda dyo are cineva mai multe detali mersi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian96 Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 Un cilindru? Pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 Secvente din film: Cine vrea filmul, il poate descarca de pe transfer.ro ( link-ul de mai jos ) http://dl.transfer.ro/1968_Frumoasele_vacante-transfer_RO-04feb-ac8849.avi Salut! Transferul tine 10 zile fisierul apoi il arunca!Iar Mega Upload e oprit de FBI...Cauta sa-l urci in alta parte daca poti...daca nu, da un semn si ii gasim un loc online, ferit de...ACTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jac30 Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 Salutare! Un ax pana nu are nimeni de vanzare? sau o idee din ce se poate face unul care sa si tina. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alectronic Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 INTREBARE - are cineva idee daca exista roti ce se potrivesc - ca prinderi - cat si ca aspect - la Mobra 50S ? aveti vreun pont unde pot gasi / de la ce moto-moped pot lua roti care sa vina fix ... intreb pentru ca ale mele sunt cam ruginite si nu stiu cum le mai pot reconditiona - as prefera parca sa iau altele noi multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 INTREBARE - are cineva idee daca exista roti ce se potrivesc - ca prinderi - cat si ca aspect - la Mobra 50S ? aveti vreun pont unde pot gasi / de la ce moto-moped pot lua roti care sa vina fix ... intreb pentru ca ale mele sunt cam ruginite si nu stiu cum le mai pot reconditiona - as prefera parca sa iau altele noi multumesc. daca nu gasesti complete,cauta cerc,roata cu nr.de spite si pui butucul la cercul respectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kta_bmxpunk Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 Salut.o aprindere de mobra ?la cine si la cati bani gasesc si eu una functionala ...fara probleme.(as vrea sa fie completa si cu platina si cu cama ...daca se indura cineva). Va salut.Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 Salut.o aprindere de mobra ?la cine si la cati bani gasesc si eu una functionala ...fara probleme.(as vrea sa fie completa si cu platina si cu cama ...daca se indura cineva). Incearca cu una de scuter cu aprindere electronica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 la mobra "cama"e pe magnetou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 Buna seara colegi mobristi. Vin si eu cu o intrebare de nota 10. A schimbat cineva rulmenti de ambielaj la motor de minimobra? Are niste rulmenti ciudati , am fost pe la magazine de unde cumpar deobicei rulmenti si nu am gasit . Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.