Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

Salut, revin din nou pe forum cu o noua problema, se pare ca aprinderea mea nu are condensatorul din poza: post-70437-0-69058700-1354550563_thumb.jpg

Si a fost pus altul de cineva pe unul din firele care ies din magnetou (pe la bobina pe acolo) ,dar nu i-am dat importanta cand am dat jos aprinderea ,eu stiind ca aprinderea merge si fara condensatoru' ala ( la cealalta mobra nu era pe firele alea ,era unde trebuia sa fie ,in stator ,dar nu mi-am dat seama).

Da scanteie dar nu porneste nici de-a dracu 62.gif . Am curatat carbu, da tot nu porneste ,uda bujia si nu da nici un semn. :( Si m-am gandit ca fara condenasatoru' ala "nu are scanteia ce ii trebuie" si de aceea nu porneste....

 

 

Va rog sa imi spuneti unde sa leg condensatoru alamellow.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut. O intrebare ma tot macina pe mine. Am vazut ca Mobra 50 avea semnalizari. Cunoaste cineva sistemul la ele?

Doar primele tipuri de Mobra.Trebuie baterie, releu de incarcare...complicat si destul de scump.Eu am incercat cu releu de mopede Firstbike si mergea alimentat direct din magnetou; clipeau insa functie de turatie (trebuie probabil stabilizator de tensiune).Eu am renuntat pana la urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare: se mai gaseste pe undeva ambreiaj si segmenti noi pt mobra 50?

 

Am si eu o intrebare: se mai gaseste pe undeva ambreiaj si segmenti noi pt mobra 50?

Ma intereseaza sa cumpar si un motor complet,functional de mobra,Daca aveti dati PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-70437-0-16563800-1353345730_thumb.jpg

 

AM PORNIT-O!!!!!!laugh.pnglaugh.pnglaugh.png !!!!

 

Am pus condensatorul dupa cum mi-a spus stimabilul domn Florin (emial). Sute de multumiri!

 

Merge foarte frumos motorul happy.png .Inca nu am scos-o pe drum ca am pronit-o doar acum 1 ora (12 noaptea), si nici nu am sa o scot pana nu am sa rezolv alta problema: se pare ca intre contactele platinei apare o scanteie si cred ca asta distruge pastilele platinei sau?? ... Ce fac ca sa dispara scanteia? O sa incerc sa fixez condensatorul mai bine (acum l-am prins de o parte a cadrului pe care am zgariato putin ,cu o chestie deaia care "nu se mai desface doar daca o tai" ) dar cred ca sta bine din momentul in care porneste /merge bine motoru (cineva zicea ca nu porneste fara condensator) .

 

 

 

Astept indicatii :D

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit topicul de la 1 pana la 119 si am tot vazut zicandu-se sa se inlocuiasca aprinderea Mobra (magnetou, stator, con) cu unul de scuter ca ar fi mai buna. Poata da cineva detalii despre asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inceput sa ma gandesc la una dintre etapele reconditionarii Mobrei mele, respectiv vopsirea.

Mobra pe care o reconditionez e modelul Turist.

Si cred ca o sa fie vopsita in culorile originale, dar inca nu stiu sigur.

 

Vopseaua originala este exact ca si la mobra aceasta:post-70437-0-28424500-1356014662_thumb.jpgpost-70437-0-33371400-1356014750_thumb.jpg

 

Astept sugestii pentru alte culori, modele ,insotite de poze :D

 

Codurile de culoare pentru vopseaua/vopselele din poze nu le stie nimeni? sau asa ochiometric ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine ma ajuta sh pe mine???am desfaqt motorul de mobra,lam spalat curăţat,schimbat rulmentii ambielaj.am montat tot la loc dar ambreiajul nu decompreseaza,si nush ce sa ii fac.se apasa usor dar nu decompreseaza.ma poate ajuta cineva???

Ambreiajul are pe capac o lamela care e de grosime diferita la capete si se poate regla din surubul din exterior ala care este asigurat cu contrapiulita.Jocul parghiei tre sa fie cam un milimetru unde se agata cablul de comanda.Se monteaza ambreiajul(placile) in carcasa iar cele 8 piulite se strang la maxim.Jocul cursei libere se regleaza din surubul de care spuneam.Vezi ca nu o sa decupleze complet ambreiajul tau ca este multidisc ,in ulei si mai ai si vascozitatea uleiului care iti da impresia ca te tine in loc.Tii frana spate,bagi in una din treptele de viteza si cu ambreiajul tras maxim trebuie sa poti invarti destul de usor de paleta turbinei.

Cat despre magnetou,poti punde de scuter,merge aproape perfect de aprilia SR(motorizare minarelli).Iei flansa cu bobine care se poate monta intr-o singura pozitie in carter,dar trebuie sa frezezi carterul in locul pt senzor iar in flansa sa dai 2 gauri pt prindere.Volanta o iei tot de pe SR dar scoti butucul original si il inlocuiesti cu cel de mobra ca da perfect pe con.Il tragi la semne cu un stroboscop ,cdi-ul tot de minarelli si ....gata.toata treaba asta iti ia 2 zile de munca,facauta treaba profesional.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...