Adi Rider Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Salut, revin din nou pe forum cu o noua problema, se pare ca aprinderea mea nu are condensatorul din poza: Si a fost pus altul de cineva pe unul din firele care ies din magnetou (pe la bobina pe acolo) ,dar nu i-am dat importanta cand am dat jos aprinderea ,eu stiind ca aprinderea merge si fara condensatoru' ala ( la cealalta mobra nu era pe firele alea ,era unde trebuia sa fie ,in stator ,dar nu mi-am dat seama). Da scanteie dar nu porneste nici de-a dracu . Am curatat carbu, da tot nu porneste ,uda bujia si nu da nici un semn. Si m-am gandit ca fara condenasatoru' ala "nu are scanteia ce ii trebuie" si de aceea nu porneste.... Va rog sa imi spuneti unde sa leg condensatoru ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Paralel cu platina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi Rider Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Paralel cu platina. Mai explicit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 (editat) Editat Decembrie 3, 2012 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi Rider Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Si trebuie sa desfac din nou aprinderea ca sa il pun nu? Din cacuza ca lipseste de acolo nu porneste ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Absolut,fără condensator scânteia e anemică, nu porneÂşte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 Salut. O intrebare ma tot macina pe mine. Am vazut ca Mobra 50 avea semnalizari. Cunoaste cineva sistemul la ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pescarul Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 Salut. O intrebare ma tot macina pe mine. Am vazut ca Mobra 50 avea semnalizari. Cunoaste cineva sistemul la ele? Doar primele tipuri de Mobra.Trebuie baterie, releu de incarcare...complicat si destul de scump.Eu am incercat cu releu de mopede Firstbike si mergea alimentat direct din magnetou; clipeau insa functie de turatie (trebuie probabil stabilizator de tensiune).Eu am renuntat pana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 Am retapitat si saua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 Inca putin pana la final. Pana acum e frumoasa foc. Felicitari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costyaro Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 Am si eu o intrebare: se mai gaseste pe undeva ambreiaj si segmenti noi pt mobra 50? Am si eu o intrebare: se mai gaseste pe undeva ambreiaj si segmenti noi pt mobra 50? Ma intereseaza sa cumpar si un motor complet,functional de mobra,Daca aveti dati PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 Am si eu o intrebare: se mai gaseste pe undeva ambreiaj si segmenti noi pt mobra 50? Ma intereseaza sa cumpar si un motor complet,functional de mobra,Daca aveti dati PM. poti incerca aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi Rider Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 AM PORNIT-O!!!!!! !!!! Am pus condensatorul dupa cum mi-a spus stimabilul domn Florin (emial). Sute de multumiri! Merge foarte frumos motorul .Inca nu am scos-o pe drum ca am pronit-o doar acum 1 ora (12 noaptea), si nici nu am sa o scot pana nu am sa rezolv alta problema: se pare ca intre contactele platinei apare o scanteie si cred ca asta distruge pastilele platinei sau?? ... Ce fac ca sa dispara scanteia? O sa incerc sa fixez condensatorul mai bine (acum l-am prins de o parte a cadrului pe care am zgariato putin ,cu o chestie deaia care "nu se mai desface doar daca o tai" ) dar cred ca sta bine din momentul in care porneste /merge bine motoru (cineva zicea ca nu porneste fara condensator) . Astept indicatii Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 este normal sa fie scanteie intre platini , toate aprinderile clasice fac asa , platinile se distrug doar daca nu ai condensator . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 Am citit topicul de la 1 pana la 119 si am tot vazut zicandu-se sa se inlocuiasca aprinderea Mobra (magnetou, stator, con) cu unul de scuter ca ar fi mai buna. Poata da cineva detalii despre asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 Citeste si vizualizeaza SIMSON SR2( mai jos pe pagina) si ai sa vezi montajul userului Cisu pe un MZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 Mersi de pont. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robyn Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 Poate intereseaza pe cineva pt piese: http://mercador.ro/oferta/motor-mobra-IDjY7v.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi Rider Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Am inceput sa ma gandesc la una dintre etapele reconditionarii Mobrei mele, respectiv vopsirea. Mobra pe care o reconditionez e modelul Turist. Si cred ca o sa fie vopsita in culorile originale, dar inca nu stiu sigur. Vopseaua originala este exact ca si la mobra aceasta: Astept sugestii pentru alte culori, modele ,insotite de poze Codurile de culoare pentru vopseaua/vopselele din poze nu le stie nimeni? sau asa ochiometric ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Cine ma ajuta sh pe mine???am desfaqt motorul de mobra,lam spalat curăţat,schimbat rulmentii ambielaj.am montat tot la loc dar ambreiajul nu decompreseaza,si nush ce sa ii fac.se apasa usor dar nu decompreseaza.ma poate ajuta cineva??? Ambreiajul are pe capac o lamela care e de grosime diferita la capete si se poate regla din surubul din exterior ala care este asigurat cu contrapiulita.Jocul parghiei tre sa fie cam un milimetru unde se agata cablul de comanda.Se monteaza ambreiajul(placile) in carcasa iar cele 8 piulite se strang la maxim.Jocul cursei libere se regleaza din surubul de care spuneam.Vezi ca nu o sa decupleze complet ambreiajul tau ca este multidisc ,in ulei si mai ai si vascozitatea uleiului care iti da impresia ca te tine in loc.Tii frana spate,bagi in una din treptele de viteza si cu ambreiajul tras maxim trebuie sa poti invarti destul de usor de paleta turbinei. Cat despre magnetou,poti punde de scuter,merge aproape perfect de aprilia SR(motorizare minarelli).Iei flansa cu bobine care se poate monta intr-o singura pozitie in carter,dar trebuie sa frezezi carterul in locul pt senzor iar in flansa sa dai 2 gauri pt prindere.Volanta o iei tot de pe SR dar scoti butucul original si il inlocuiesti cu cel de mobra ca da perfect pe con.Il tragi la semne cu un stroboscop ,cdi-ul tot de minarelli si ....gata.toata treaba asta iti ia 2 zile de munca,facauta treaba profesional. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 este normal sa fie scanteie intre platini , toate aprinderile clasice fac asa , platinile se distrug doar daca nu ai condensator . Motor complet de mobra S50, 0km te intereseaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robyn Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Cumpar motor mobra 50, sh,functional/complet.Oferte pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Salut. Imi sunt indoite suporturile motorului de pe cadru. Afecteaza tinuta de drum daca le indrept? Imi trebuie alt cadru sau merge cu indreptatul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmynel19 Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 Noua mea achizitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 Sa o stapanesti sanatos si sa o vedem cat mai repede pe drumuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.