Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

 

Ulei in amortizoarele de fata se introduce prin piulita in capatul superior , cca 150 ml .

Si gaurile alea doua din lateral pentru ce sunt? Ca sa stiu si eu :D Multumesc anticipat :D

 

Azi am desfacut amortizoarele de la Mobra si am facut poze. Orificiile din ele le-am punctat cu rosu ca sa se vada.post-70959-0-94566300-1357206974_thumb.jpgpost-70959-0-79943900-1357206993_thumb.jpg

Acum o intrebare. Cum se desface amortizorul complet? Unul l-am desfacut usor, unul nu stiu de ce nu iese.

post-70959-0-60787400-1357207074_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gaurile sunt pt aerisire , acel amortizor este rupt , pentru demontare se desface piulita superioara , se extrage arcul , protectorul superior din cauciuc si apoi cu o cheia speciala ( se poate folosi o dalta lata de 2mm grosime ) se demonteaza piulita de pe bratul inferior ( cel in care intra ax-ul rotii fata ) si se desprinde bratul superior ( teava ) si bucsa de cauciuc interioara , montarea evident in ordine inversa .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sall,sunt membru nou pe acest forum si doresc sa ma ajutati cu niste sfaturi,pareri despre modelul mobra hoina.Vreau sa-mi achizitionez si eu una pentru distractie prin padure,dar nu am avut ocazia sa ma dau cu acest model si nu stiu ce poate acel motoras de 50.Important ar mai fi daca gasesc piese pentru ele si cat de usor se conduce.Astept parerile voastre

App sper ca am postat bine

Editat de Jack84
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai din moment ce ea a fost gandita ca o motoreta "de strada", clar nu prea e de domeniul ei sa "zboare" prin padure. Nu zic ca nu merge, dar in prmul rand va fi mult mai solicitata suspensia, si oricum nici la capitolul fiabilitate nu sta prea bine...

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am stricat o mulţime de bile, pene, pinioane, fluiere în cutia de viteze tot plecând pe o roată sau jucând leapşa cu alţii prin lunca Argeşului, nu cred că ar rezista prea mult în pădure în regim de cross.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana in anul1990 se concura in campionatul national de motocros , la clasele 50 si 80cc cu motoare de mobra si hoinar , cursele erau spectaculoase , animate de multi concurenti , motoarele rezistau cu succes :)

http://s1145.beta.photobucket.com/user/fulloxigen/media/cros5111_zpsd78637f6.jpg.html?sort=3&o=0

Editat de foxxbiker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum spune si Bachus mai bine ia o motocicleta pentru teren.

Dar totusi motorul unei mobre 50, Turist sau 50 Super sunt mai indicate decat cel de Hoinar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu intrebare:a pus cineva alt carburator pe mobra s50?Intreb ca al meu e terminat si as vrea sa pun altul,ma gandeam la unul de piaggio SI,dar ma gandesc sa nu fie prea mic si sa "gatuie" motorul,avand diametrul 12mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum spune si Bachus mai bine ia o motocicleta pentru teren.

Dar totusi motorul unei mobre 50, Turist sau 50 Super sunt mai indicate decat cel de Hoinar.

Eu as alege motorul de hoinar , are 5 cp , 5 viteze , ax pedala schimbator mai gros , ambreiaj mai fiabil , carburator mai mare ,flansa de prindere toba pe cilindru ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Venind vorba de toba Hoinarelor as putea spune ca datorita modului de amplasare gresit al esapamentului se acumula uleiul in toba frecvent.

Toba pleca in sus, asta era o alta prostie a acestei motorete nereusite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adi sant foarte multe motociclete cu toba care pleaca direct in sus.de exemplu la motocicletele de cross mai vechi cele cu racire pe aer,husqvarna,cr honda cr,ktm si altele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alex din toba Hoinarului vei observa mereu ca picura ulei.Se infunda des.Acesta e un alt minus al acestei motorete.Cine a avut ani la rand Hoinar stie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Acesta e un alt minus al acestei motorete....

Cred ca nu ai dreptate! Toate motoarele 2T functioneaza cu un amestec e ulei in benzina, acesta asigura ungerea ambielaj/piston/cilindru... astfel aceste motoare devin "murdare" in comparatie cu 4T.

Uleiul este special, prima lui calitate este de a fi un bun combustibil. Utilizarea altui ulei produce acele scurgeri din evacuare, deasemeni un amestec prea bogat produce arderi incomplete, neterminate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incepem din nou sa fim lupi moalisti sau Gica-contra atunci cand un om din propria experienta vorbeste ?

 

De ce din toba de la mobra 50 super nu picura uleiul ? simplu! pentru ca cotul de evacuare pleaca din cilindru in jos iar uleiul este aruncat impreuna cu noxele afara din toba de esapament in timpul mersului mult mai usor.In toba de esapament a unei mobre 50 super se va retine mereu mult mai putin ulei fata de toba de esapament a unei mobra Hoinar care din cilindru e indoita in sus, mult ulei retinandu-se acolo in toba Hoinarului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema asta cu picuratu pe toba e de la ulei.un ulei bun de calitate nu o sa scota moturul cu el nici fum si nici depuneri de calamina.asa credca e prima proprietate a unui ulei sa se arda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alex, intradevar un bun ulei de amestec pentru 2T nu are voie sa arda (formand calamina) el trebuie sa fie aruncat afara o data cu noxele.

Motoarele in 2 Timpi oricum scot mai mult fum decat cele in 4T. Uitate la Trabant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...moalisti sau Gica-contra atunci cand un om din propria experienta vorbeste ? ...

=======================

...un bun ulei de amestec pentru 2T nu are voie sa arda...

Cu tot respectul, nu fac morala nimanui, nu asta am vrut... e treba ta ce crezi si nu ma intereseaza... nu fac polemica cu oameni care le stiu pe toate! Apoi exista "experiente" acumulate din proceduri corecte sau gresite. Asa-i?

======================

Insa cand faci afirmatii in necunostiinta de cauza (vezi a doua postare) este altceva... Daca ai fi citit despre uleiuri: caracteristici si destinatii, nu ai fi scris asa ceva.

Stiu, tu nu ai nevoie de aceste informatii... am scris pentru altii, sa nu ia de buna o astfel de "experienta"!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule Cristi, te stiu de multa vreme de aici de pe forum si din respect am so las personal moarta.

Nu-mi plac discutiile in contradictoriu cu persoane care nu inteleg decat ceea ce vor.

Sa lasam restul forumistilor sa traga singuri propriile concluzii privind acumularea sau neacumularea uleiului in toba de esapament a motoretei Hoinar care defapt a fost subiectul acestei discutii ce ulterior a capatat amploare.

 

Stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...