foxxbiker Postat Ianuarie 2, 2013 Share Postat Ianuarie 2, 2013 Baieti stie cineva pe unde bagam ulei in telescoapele de mobra din fata si ce cantitate ? Ulei in amortizoarele de fata se introduce prin piulita in capatul superior , cca 150 ml . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 Ulei in amortizoarele de fata se introduce prin piulita in capatul superior , cca 150 ml . Si gaurile alea doua din lateral pentru ce sunt? Ca sa stiu si eu Multumesc anticipat Azi am desfacut amortizoarele de la Mobra si am facut poze. Orificiile din ele le-am punctat cu rosu ca sa se vada. Acum o intrebare. Cum se desface amortizorul complet? Unul l-am desfacut usor, unul nu stiu de ce nu iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 Gaurile sunt pt aerisire , acel amortizor este rupt , pentru demontare se desface piulita superioara , se extrage arcul , protectorul superior din cauciuc si apoi cu o cheia speciala ( se poate folosi o dalta lata de 2mm grosime ) se demonteaza piulita de pe bratul inferior ( cel in care intra ax-ul rotii fata ) si se desprinde bratul superior ( teava ) si bucsa de cauciuc interioara , montarea evident in ordine inversa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Deci sa inteleg ca teava acea nu ar trebui sa iasa afara cum a iesit la unu. Multumesc pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 Deci sa inteleg ca teava acea nu ar trebui sa iasa afara cum a iesit la unu. Multumesc pentru raspunsuri. nu , acea teava s-a rupt de corpul amortizorului inferior . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jack84 Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 (editat) Sall,sunt membru nou pe acest forum si doresc sa ma ajutati cu niste sfaturi,pareri despre modelul mobra hoina.Vreau sa-mi achizitionez si eu una pentru distractie prin padure,dar nu am avut ocazia sa ma dau cu acest model si nu stiu ce poate acel motoras de 50.Important ar mai fi daca gasesc piese pentru ele si cat de usor se conduce.Astept parerile voastre App sper ca am postat bine Editat Ianuarie 6, 2013 de Jack84 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Daca vrei sa te dai prin padure, ia-ti un motor facut pentru asa ceva. Tu vei avea de castigat, iar un Hoinar va scapa de condamnarea la moarte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jack84 Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 sa inteleg ca nu sunt bune pentru asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jimel Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Pai din moment ce ea a fost gandita ca o motoreta "de strada", clar nu prea e de domeniul ei sa "zboare" prin padure. Nu zic ca nu merge, dar in prmul rand va fi mult mai solicitata suspensia, si oricum nici la capitolul fiabilitate nu sta prea bine... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Eu am stricat o mulţime de bile, pene, pinioane, fluiere în cutia de viteze tot plecând pe o roată sau jucând leapşa cu alţii prin lunca Argeşului, nu cred că ar rezista prea mult în pădure în regim de cross. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 (editat) Pana in anul1990 se concura in campionatul national de motocros , la clasele 50 si 80cc cu motoare de mobra si hoinar , cursele erau spectaculoase , animate de multi concurenti , motoarele rezistau cu succes http://s1145.beta.photobucket.com/user/fulloxigen/media/cros5111_zpsd78637f6.jpg.html?sort=3&o=0 Editat Ianuarie 6, 2013 de foxxbiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Dupa cum spune si Bachus mai bine ia o motocicleta pentru teren. Dar totusi motorul unei mobre 50, Turist sau 50 Super sunt mai indicate decat cel de Hoinar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
okami Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 am si eu intrebare:a pus cineva alt carburator pe mobra s50?Intreb ca al meu e terminat si as vrea sa pun altul,ma gandeam la unul de piaggio SI,dar ma gandesc sa nu fie prea mic si sa "gatuie" motorul,avand diametrul 12mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Dupa cum spune si Bachus mai bine ia o motocicleta pentru teren.Dar totusi motorul unei mobre 50, Turist sau 50 Super sunt mai indicate decat cel de Hoinar. Eu as alege motorul de hoinar , are 5 cp , 5 viteze , ax pedala schimbator mai gros , ambreiaj mai fiabil , carburator mai mare ,flansa de prindere toba pe cilindru .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Pana in anul1990 se concura in campionatul national de motocros , la clasele 50 si 80cc cu motoare de mobra si hoinar , cursele erau spectaculoase , animate de multi concurenti , motoarele rezistau cu succes Cate curse rezistau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Eu m-am săturat de desfăcut motoare de Mobra, prefer o jafoneză 4t, inclusiv în pădure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Venind vorba de toba Hoinarelor as putea spune ca datorita modului de amplasare gresit al esapamentului se acumula uleiul in toba frecvent. Toba pleca in sus, asta era o alta prostie a acestei motorete nereusite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jack84 Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Multumesc pentru sfaturi,aveam in gand sa incerc si aceste motorase dar raman la cele utilizate de mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 adi sant foarte multe motociclete cu toba care pleaca direct in sus.de exemplu la motocicletele de cross mai vechi cele cu racire pe aer,husqvarna,cr honda cr,ktm si altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Alex din toba Hoinarului vei observa mereu ca picura ulei.Se infunda des.Acesta e un alt minus al acestei motorete.Cine a avut ani la rand Hoinar stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 ...Acesta e un alt minus al acestei motorete.... Cred ca nu ai dreptate! Toate motoarele 2T functioneaza cu un amestec e ulei in benzina, acesta asigura ungerea ambielaj/piston/cilindru... astfel aceste motoare devin "murdare" in comparatie cu 4T. Uleiul este special, prima lui calitate este de a fi un bun combustibil. Utilizarea altui ulei produce acele scurgeri din evacuare, deasemeni un amestec prea bogat produce arderi incomplete, neterminate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Incepem din nou sa fim lupi moalisti sau Gica-contra atunci cand un om din propria experienta vorbeste ? De ce din toba de la mobra 50 super nu picura uleiul ? simplu! pentru ca cotul de evacuare pleaca din cilindru in jos iar uleiul este aruncat impreuna cu noxele afara din toba de esapament in timpul mersului mult mai usor.In toba de esapament a unei mobre 50 super se va retine mereu mult mai putin ulei fata de toba de esapament a unei mobra Hoinar care din cilindru e indoita in sus, mult ulei retinandu-se acolo in toba Hoinarului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 problema asta cu picuratu pe toba e de la ulei.un ulei bun de calitate nu o sa scota moturul cu el nici fum si nici depuneri de calamina.asa credca e prima proprietate a unui ulei sa se arda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Alex, intradevar un bun ulei de amestec pentru 2T nu are voie sa arda (formand calamina) el trebuie sa fie aruncat afara o data cu noxele. Motoarele in 2 Timpi oricum scot mai mult fum decat cele in 4T. Uitate la Trabant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 ...moalisti sau Gica-contra atunci cand un om din propria experienta vorbeste ? ...======================= ...un bun ulei de amestec pentru 2T nu are voie sa arda... Cu tot respectul, nu fac morala nimanui, nu asta am vrut... e treba ta ce crezi si nu ma intereseaza... nu fac polemica cu oameni care le stiu pe toate! Apoi exista "experiente" acumulate din proceduri corecte sau gresite. Asa-i? ====================== Insa cand faci afirmatii in necunostiinta de cauza (vezi a doua postare) este altceva... Daca ai fi citit despre uleiuri: caracteristici si destinatii, nu ai fi scris asa ceva. Stiu, tu nu ai nevoie de aceste informatii... am scris pentru altii, sa nu ia de buna o astfel de "experienta"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.