Sari la conținut

SUZUKI GSR600


bubucaty
 Share

Postări Recomandate

La multi ani,sanatate si asfalt uscat cat mai repede :P dragi gsr-isti.din 19.12.2012 sunt mandru si fericit posesor de gsr 600 k6.

 

 

la popas...prin munti

haa, ce poza frumoasa ! sa o stapanesti sanatos si la multi km impreuna ! Hai cu calduraa !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut,

 

Cand scot motoru e momentu sa schimb caucucurile. Intrebarea e, voi cu ce mergeti?

 

Ultima tura de gume au fost/sunt Dunlop Smport Max (am avut tot ce cer de la caucicuri), in trecut am mers pe Pirelli Diablo (super ok), Micheline Pilot Pwer (mega grip da s-au dus de parca mergeam pe razatoare) si altele care nu au fost cine stie ce.

 

Ma orientez inspre Dunlop Road Smart 1 sau 2. Am avut 1 pe o alta motocicleta si am ramas impresioant de la inceput de ele, in curbe pana la muchie si pe autostrada la drum lung nu se vedea uzura pe mijloc.

Partea nasoala ca Road Smartu asta, in secial 2, e destul de costisitor.. da na merita.

 

Merci anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru a demonta roata fata, care'i procedura?

Am nevoie de ditamnai inbusul ? Axul vad ca se desface cu un fel de inbus de dimensiuni colosale?

Ceva sugestii ?

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai nevoie, am obiectul muncii. Poti face o smecherie, insa. Iei un surub normal (nu mai stiu de cat este hexagonul, parca de 32 mm, gasesti doua piulite pe dimensiunea filetului surubului, le pui pe el si le strangi intre ele. Introduci capul surubului in ax. Daca vrei sa desfaci axul pui cheia pe piulita dinspre capul surubului, vrei sa strangi, pui cheia pe piulita cealalta. Nu uita sa demontezi etrierii de frana si ... sa slabesti cele doua suruburi de 8 mm (parca, cap de 13 sau 14 mm) care asigura axul sa nu se desfaca (vibratii si alte alea ...). Vrei sa-ti spun de unde iei surubul si piulitele ? Munceste putin ... nu vreau sa fac reclama ... ha, ha.

 

Pentru a demonta roata fata, care'i procedura?

Am nevoie de ditamnai inbusul ? Axul vad ca se desface cu un fel de inbus de dimensiuni colosale?

Ceva sugestii ?

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai nevoie, am obiectul muncii. Poti face o smecherie, insa. Iei un surub normal (nu mai stiu de cat este hexagonul, parca de 32 mm, gasesti doua piulite pe dimensiunea filetului surubului, le pui pe el si le strangi intre ele. Introduci capul surubului in ax. Daca vrei sa desfaci axul pui cheia pe piulita dinspre capul surubului, vrei sa strangi, pui cheia pe piulita cealalta. Nu uita sa demontezi etrierii de frana si ... sa slabesti cele doua suruburi de 8 mm (parca, cap de 13 sau 14 mm) care asigura axul sa nu se desfaca (vibratii si alte alea ...). Vrei sa-ti spun de unde iei surubul si piulitele ? Munceste putin ... nu vreau sa fac reclama ... ha, ha.

Imbusul e de 22, se gaseste pe multe modele de la Suzuki si pe unele de la BMW ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Cand scot motoru e momentu sa schimb caucucurile. Intrebarea e, voi cu ce mergeti?

 

Ultima tura de gume au fost/sunt Dunlop Smport Max (am avut tot ce cer de la caucicuri), in trecut am mers pe Pirelli Diablo (super ok), Micheline Pilot Pwer (mega grip da s-au dus de parca mergeam pe razatoare) si altele care nu au fost cine stie ce.

 

Ma orientez inspre Dunlop Road Smart 1 sau 2. Am avut 1 pe o alta motocicleta si am ramas impresioant de la inceput de ele, in curbe pana la muchie si pe autostrada la drum lung nu se vedea uzura pe mijloc.

Partea nasoala ca Road Smartu asta, in secial 2, e destul de costisitor.. da na merita.

 

Merci anticipat

 

Dunlop Sportsmart mi se pare cea mai buna alegere. Aderenta foarte buna, aderenta buna chiar si cand e rece si carne destula. Acum, eu nu am incercat diablo dar nici nu am de gand, cand vine vorba de gume mai bine nu faci economie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dunlop Sportsmart mi se pare cea mai buna alegere. Aderenta foarte buna, aderenta buna chiar si cand e rece si carne destula. Acum, eu nu am incercat diablo dar nici nu am de gand, cand vine vorba de gume mai bine nu faci economie.

 

 

Salut,

Pai pana la urma cred ca raman sa schimb cu ce am acuma, pe principiu de ce as schimba daca astea sunt ce trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GSR'ul sta ce l'am luat acum e cu Michelin Pilot Road 3. Stiu ca sunt foarte4 scumpe si lumea le lauda, dar eu inca nu ma pot pronunta.

Pe GSR'ul vechi, aveam 2CT si am fost multumit, atat pe ud cat si pe uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imbusul e de 22, se gaseste pe multe modele de la Suzuki si pe unele de la BMW ;)

Ai dreptate, am incurcat borcanele, piulita de pe roata spate este de 32 mm. Daca impricinatu' are nevoie de scula, sa ma contacteze la tel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Impricinatu' ar avea nevoie de scula respectiva, dar nu ti'o cere ca esti la cuca macaii departare.
Daca gasesc in Cluj una de imprumut, o iau, daca nu, a fi musai sa imi cumpar una.

Oricum, multam de intentie !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Impricinatu' ar avea nevoie de scula respectiva, dar nu ti'o cere ca esti la cuca macaii departare.

Daca gasesc in Cluj una de imprumut, o iau, daca nu, a fi musai sa imi cumpar una.

Oricum, multam de intentie !

Ai dreptate cu "cuca macaii", numai ca sunt doua variante. Daca trece cineva prin Buc. sa ma contacteze la tel. si astfel vei intra in posesia inbusului, ti-l donez, sau de ce nu incerci smecheria ce ti-am descris-o mai sus. Ca sa fi sigur si sa nu mai stai sa incurci piulitele, care-i pentru desfacut,care-i pentru strans, le tragi niste puncte de sudura, solidarizezi piulitele de surub si este ca si un inbus, actionat de orice cheie de 22 mm (daca surubul are cap de 22 mm si piulita aferenta este tot 22 mm. Hai straduie-te. Succes. Daca mai ai nevoie de explicatii, "baga o sarma" (asa se spunea pe vremuri, in loc de "da-mi un telefon".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca bag o sarma si iti platesc curierul Bucale-Kolosvar si mai dau si de o bere de maxima calitate si rafinament?

Asta daca tot este marinimos si mi'l donezi... :-)



Mi'am comandat...multumesc oricum.

Asta: http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003198

46 de lei, in 3-5 zile., de la romimoto.ro



Am desfacut GSR'ul si nu mai stiu nici ce face si nici unde se cupleaza mufa respectiva...pare a fi ceva suspapa?

Stiti sa imi spuneti careva ?

Cred ca se conecta ( are un stutz ca pt furtun de aer ) si la ceva furtunel ...

post-36079-0-10450000-1358690592_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca bag o sarma si iti platesc curierul Bucale-Kolosvar si mai dau si de o bere de maxima calitate si rafinament?

Asta daca tot este marinimos si mi'l donezi... :-)

 

Mi'am comandat...multumesc oricum.

Asta: http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003198

46 de lei, in 3-5 zile., de la romimoto.ro

Scuze pentru ... tacere, am fost si mai sunt racit, vorbesc de parca am vazut nu un lup ci o haita. Dar sa revenim, asta era una din cele doua variante pe care urma sa ti le propun dar vad ca esti istet, ai cautat, ai gasit. A doua era sa te duci la un strungar adevarat care, imposibil sa nu fi avut o bucatica de hexagon de 22 mm (7-8 cm). Jumatate il introduceai in ax, jumatate il actionai cu o cheie. Solutia gasita de tine este cea mai eleganta, scula avand mai multe dimensiuni si ... pentru alte ocazii.

Am desfacut GSR'ul si nu mai stiu nici ce face si nici unde se cupleaza mufa respectiva...pare a fi ceva suspapa?

Stiti sa imi spuneti careva ?

Cred ca se conecta ( are un stutz ca pt furtun de aer ) si la ceva furtunel ...

Legat de problema cu GSR-ica, nu-mi aduc aminte prea bine, este un traductor de presiune ("citeste" presiunea / depresiunea si transforma intr-un semnal electric transmis centralei de gestiune a motorului) care ar trebui sa fie atasat de carcasa filtrului de aer. Daca ai putea sa mai pui o poza din alt unghi ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o poza in care poti vedea care e furtunul si cum trebuie sa arate montat. Doar ca nu reusesc sa o atasez, nush de ce dracului. Pune-mi mail pe privat si ti-o trimit. Madalin - Sibiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am gasit pe aici pe forum niste baieti meseriasi care fac evacuari RACE, si au si pentru GSR. Singura problema ar fi ca nu se pot monta db killere pe ele. Si-a montat cineva asa ceva ? M-ar interesa cum se aud si daca pot creea belele cu politia daca nu au db killere.

 

Si imi poate recomanda cineva de as putea sa achizitionez o sa cu/din gel ?

Editat de Derek
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Daca nu sunt marcate road legal, probleme vei avea mereu cu cei de la RAR.Poti sa montezi evacuari racing omologate.Eu de exemplu am Yoshimura Trioval .....sunt geniale.Un filmulet cu unele similare

 

 

V

 

PS : Nu pot atasa link cu filmul, dar gasesti pe youtube Suzuki GSR Yoshimura Trioval

Editat de valhalla
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt 1000E. Eu am schimbate doar finalele si au fost undeva la 500E (asa mi-a spus vechiul proprietar).Problema cu cele non street legal este ca orice putifrica de la RAR iti poate ridica talonul cand fac controale impreuna cu cei de la rutiera.O alta problema cu cele facute oarecum "pe genunchi" ar fi ca nu a facut nimeni un "tunning" sau ceva calcule sa verifice daca noua evacuare se "pupa" cu hartile de injectie.Un alt plus al Yoshimure-lor este aspectul ( toti prietenii mei imi admirau tobele ....niciunul motocicleta:) )

 

post-68539-0-47301800-1359710352_thumb.jpg

 

 

 

Editat de valhalla
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@GoodKat - cu RAR-ul nu prea as avea treaba, ca e inmatriculat motorul. Doar daca ma opresc prin trafic la vreun control.

 

Vorbesc despre userul zero_motoshop (asta e thread-ul). Pentru cele de GSR mi-a specificat ca nu se pot pune db killere. Si da, sunt mult mai ieftine decat orice altceva am gasit pe piata.

 

Exista insa chestiunea remaparii hartilor de injectie, subiect la care nu ma pricep. Poate cineva mai cunoscator poate sa isi dea cu parerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi pe Louis codul 10028820, Pe langa faptul ca inalta oglinda cu vreo 3cm au si rolul de amortizor de vibratii, au o zona de cauciuc intre partea care se fixeaza de ghidon si partea in care se infileteaza oglinda. Codul este pentru culoarea neagra dar sunt si nichelate (10028898). 10 euro perechea. Stiu, din proprie experienta, ca GSR-ul pana in 2008, are probleme de vibratii a oglinzilor in jurul turatiei de 5000 rot/min, problema care se ameloreaza simtitor cu chestiile astea. Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@PoliBuc

Multumesc tare mult de ajutor.Pe Louis am cautat prima data dar nu mi-au sarit in ochi :)

Nu vibratiile ma deranjau ci faptul ca, avand un ghidon mult mai "drept" decat cel original, nu vad in oglinda din stanga decat daca trag cotul , ceea ce in oras devine deranjant.

 

Merci mult.

V

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...