Sari la conținut

SUZUKI GSR600


bubucaty
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Si eu am avut aceeasi problema, verifica relantiul, la mine era sub 1000 de ture, in manualul de service scrie ca trebuie sa fie intre 1300-1500rpm. Banuiesc ca din fabrica este livrata cu relantiul mai jos urmand sa-l reglezi la valoarea recomandata dupa rodaj?

La pornire nu-i bai dar mi-e imi lesina in mers la schimbare de trepte cand imi scadeau turele brusc, sub 700.

Asta cu relantiul o faci ca si reglaj, daca esti sigur ca problema nu este cauzata de altceva, cum ar fi un filtru de aer imbacsit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi problema o aveam si eu, am dat relantiul mai sus un pic (1400-1500) si nu s-a mai intamplat. Oricum din cate am inteles, GSR-ul are ceva probleme cu relantiul, in sensul ca din cauza vibratiilor scade periodic si trebuie reglat.

 

In alta ordine de idei, o scarita stanga pilot are cineva idee unde as putea sa gasesc ? Poate dezmembreaza careva sau este vreun coleg care si-a schimbat scaritele si le mai are pe cele originale...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ,

 

Sunt posesorul unui GSR 600 din 2006 de curand si am sesizat cateva probleme in ceea ce il priveste :

 

-daca plec cu motoru rece iar in mers trag ambreajul scade in ture (sub 800) si moare,acest lucru se intampla numai cand temperature motorului este sub 60 grade

-intre 3500 si 4000 ture se aude un zornait de lant cel mai probabil de la distributie iar acelasi lucru se intampla cand scad din ture mari .

 

A mai intalnit careva aceste probleme ?

 

Mersi

Regleaza relantiul ca se deregleaza. Daca ai toba aftermarket + filtru aer sport o remapare ajuta mult - vezi TNG(am avut problema asta cu relantiul dupa ce am schimbat).

Zgomotul de distributie se aude la rece in mod special, asa e motorul nu ai ce-i face (aproape de nou imi facea asa). Daca se aude si la cald, atunci e o problema. Distributia e pe partea dreapta daca nu ma insel.

Editat de Legnakrad.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot sa confirm problema ralanti-ului...din cauza vibratiilor, trebuie reglat periodic.

Despre zgomotul de distributie : de curiozitate, cati km are mobra?

 

V

Are 26000 Km

 

Referitor la relanti , am rezolvato era de la filtru de aer si i-am crescut putin turele (1400).Acuma ramane sa rezolv cu sunetul de la distributie

 

Va multmesc pentru sfaturi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo voi ce consum aveti la gsr-uri?

Afara la 120 si prin localitati 60 - 5.5%

Afara 100 si privit peisaju - 4.5 (nu prea se intampla)

Afara 120 - 160 + localitati - 6%

Afara blana - 10% ceva de genu da oricum atuncea nu te mai uiti cat consuma

Oras cu trafic decent - 7-8%

Oras cand mai mult stai si fierbe motoru - 9 -10%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi ia in oras cam 8 desi pot sa zic ca nu ma dau la ea iar afara 7 si sincer mi se pare cam mult .

 

Sper sa mai scada consumul dupa ce ii schimb filtru de aer care e cam imbacsit

Editat de spawn66s
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Legat de vibratii ale motorului de cand il am de la 0 km, vibra undeva la 180 si la 200 dispareau si nu era nimic tragic.

Acuma doua zile la o plimbare cand am ajuns la 170 a inceput sa vibreze destul de violent si s-a oprit la 210, la 220 nu mai se simtea nimica.

Cauciucurile sunt noi, jantele sunt drepte si au fost oricum echilibrate cand am montat gumele. Semereingurile sunt noi si tot asa.

 

E nasol rau de tot cum a vibrat, in mod normal e ceva care te descurajeaza complet sa tragi mai tare de gas.

Prima idee care mi-a venit e ca se rezolva cu un amortizor de ghidon. Legat de asta nu am gasit nimic pe net pana acuma pentru GSR, sau model echipat cu asa ceva.

Ma gandesc ca amortizoarele astea sunt si ele facute pentru ceva de genu fiecare motor in parte.

 

Daca aveti informatii utile, va rog frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Planuiesc un drum un pic mai lung cu GSR-ul (~3-3500 km) si ma gandeam sa imi iau un Top Case. Are cineva montat top case pe GSR ? N-am mai avut pana acum si habar n-am diferentele intre monolock, monokey, etc. Am vazut ca unele necesita gaurirea coditei si alte din astea.

 

Orice sfat este apreciat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ GoodKat - merci pentru aprecieri, colantul a fost ~100 de ron + montaj (60 de ron parca). Lucrezi la Ubisoft/Gameloft ? Nu-mi vine in minte nici un Razvan D., dar cunosc multa lume din firmele alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...