kittyr Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Incearca la tipul din TM .....0727207310 Are piese de GSR Multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 am luat eu exact asta de la Motor team parca. este piesa OEM cu tot cu maneta originala am luat prin mecanicul meu Fabio (0762609898) sau Bozoro aici pe forum in jur de 200 de ron a fost, nu mai mult, nu mai tin minte exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kittyr Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 am luat eu exact asta de la Motor team parca. este piesa OEM cu tot cu maneta originala am luat prin mecanicul meu Fabio (0762609898) sau Bozoro aici pe forum in jur de 200 de ron a fost, nu mai mult, nu mai tin minte exact. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LYM Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 (editat) Astazi am facut si eu prima iesire pe anul asta si as avea o nelamurire. In timp ce incalzeam motorul, am incercat s-o tin putin turata constant, la 3500rpm, insa am constatat ca turatia oscila ff. mult - sarea la ~4100rpm, apoi revenea la 3500 si tot asa, chiar daca eu tineam gazul nemiscat. La turatii mai mari am vazut ca nu face asa, sau semnificativ mai putin. Am sesizat chestia asta de cand am luat motorul, dar nu i-am dat prea mare importanta. Poate fi o problema? De mers merge foarte bine, nu sesizez nimic in timpul mersului. Am auzit la cineva ca ar trebui sincronizata injectia (?), imi poate spune cineva daca poate fi asta problema si daca da, care este procedeul prin care se face asta? Editat Martie 9, 2014 de LYM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Am avut GSR si am constatat ca este pretentios la temperaturi scazute, normal pentru un motor destul de turat, bujii reci. Asa ca, odata pornit, lasa-l sa se incanzeasca in legea lui pana pe la 60 de grade (ai avantajul ca ai afisaj), dupa aceea poti sa-I ceri ce vrei. Am patit-o, am pornit/oprit-o de cateva ori pe "racoare" (probe de electrica) si cand am vrut sa plec cu ea, peste cateva zile, neam. Schimbat bujii (nu erau foarte vechi, la limita) rezolvat problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodo_tk Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 (editat) Confirm problemele ce apar la temperaturi scazute. Asta toamna, prin noiembrie, in ultimele 2 saptamani care au mai fost circulabile (cu echipament de iarna) m-am rugat de ea sa porneasca. Era in toane. Intr-o dimineata a plecat din prima si dupa prima oprire, 15min mai tarziu, n-a mai vrut sa o ia decat dupa 10minute de morti, raniti si rugaminti fierbinti (intarziam la RAR). Alta data dupa ce a stat 1ora p'afara iar n-a mai vrut sa porneasca decat dupa a 5a, a 6a cheie ... Si inca o chestie foarte importanta. Vezi ca el are un fel de soc automat care se trage singur la pornire si se decupleaza automat cand ajunge la 60grade. Daca tu stai cu ea turata manual ... eu zic ca nu e bine. Plus ca nu e bine sa o turezi imediat dupa pornire. Lasa si tu un pic uleiul sa circule prin ea. Editat Martie 9, 2014 de dodo_tk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LYM Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 (editat) Mie nu mi-a facut niciodata probleme la pornire, chiar daca era frig afara (am mai pornit-o si asta-iarna, pe ger, si a luat-o din prima) De turat nu o turez imediat dupa pornire, ci temp ajunsese pe la ~50*C, sau chiar mai sus. Am impresia ca face aceeasi chestie si cu motorul cald, dar nu-s sigur, o sa mai verific o data. Eram doar curios daca este normala oscilatia aia de turatie (5-600rpm). Editat Martie 9, 2014 de LYM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spawn66s Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Intradevar GSR-urile sunt extrem de pretentioase cand vine vorba de temperatura, mie de exemplu imi moare motoru daca apas ambreajul atunci cand motorul are sub 60 de grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axeq Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Eu stiu ca se mai "lasa" relantiul dupa o vreme, de aceea trebuie reglat la anumite intervale. E un robinet pe partea stanga daca imi aduc bine aminte, sub rezervor, de la care se ridica turatia, dar trebuie sa ai grija sa nu te frigi (motorul trebuie sa fie cald) si relantiul intre 1200-1500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodo_tk Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Ti-a pornit cand era ger dupa ce statuse in garaj sau dupa ce statuse afara? Ca e o diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LYM Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 (editat) Afara, sub husa. Singura problema a fost cu bateria, ca mi-a murit, dar i-am dat curent de la masina si a pornit din prima. Editat Martie 10, 2014 de LYM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 apropo....relantiul se regleaza cu motorul cald sau la rece? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodo_tk Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 (editat) Afara, sub husa. Singura problema a fost cu bateria, ca mi-a murit, dar i-am dat curent de la masina si a pornit din prima.Ce bujii ai pe ea? apropo....relantiul se regleaza cu motorul cald sau la rece? La cald, cumotorul pornit din cate stiu eu. Editat Martie 10, 2014 de dodo_tk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LYM Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Ce bujii ai pe ea? Cele originale. La cati km se schimba bujiile la modelul asta, apropo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Intradevar relantiul scade in timp dar daca e reglat bine si ai filtrul de aer ok, nu ar trebui sa ai probleme chiar daca e rece. e dezbatut subiectul si cu cateva pagini in urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodo_tk Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Pe mobra mea au fost schimbate cam pe la 22000 din cate am inteles. Dar n-as putea spune cand trebuie schimbate. Nu scrie in manualul de intretinere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Daca-ti place.....cumpara-o si bucura-te dde ea. Sa ne vedem cu bine pe strada.....Si.......asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 12.000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LYM Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 12.000 km La 12k se schimba bujiile, asa repede?! Unde pot gasi si eu un plan de intretinere? ca nu am primit unul cand am luat motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Mi-am dat GSR-ul ............ sunt distrus........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 LYM, daca te satisfice un manual de reparatie in italiana, unde exista acest "plan de intretinere", contacteaza-ma. Daca esti curios o sa-ti povestesc de ce se schimba asa de des bujiile. Din cauza de "turatii". Nu spun mai mult, or sa completeze cunoscatorii. Ce papucii mei se intampla cu acest forum ? Eu dau "Quote", el face "Reply" ? Au mai patit-o si altii sau gresesc eu cu ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LYM Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 @PoliBuc - merci, dar am gasit pe net intre timp. Intr-adevar, la 12k trebuie schimbate. Oare merita un set de bujii Iridium? sunt cam dublu ca pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 personal nu cred că merită diferența de preţ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodo_tk Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Ce se schimba la inceput de sezon? Uleiul si mai ce? Si ce ulei puneti voi in ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhalla Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 (editat) Mi-am calcat pe inima si am luat iridiu cu toate ca sunt convins ca e doar marketing...le schimb in WE si revin cu pareri.Am observat ca se balbaie un pic la pornire, asa ca am decis sa le schimb.Cat despre ulei, am decis sa nu mai fac experimente.Daca anul trecut am mers cu 10W40 si a fost in regula, am luat acelasi ulei (Motul 7100). V LE : @Dodo: musai si filtrul de aer(pe langa ulei si filtru aferent).Eu am pus un filtru sport Pipercross (era o promotie la Elf si l-am cumparat la pret de filtru OEM), dar voi vedea in WE cata mizerie a strans. Editat Martie 20, 2014 de valhalla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.