Sari la conținut

SUZUKI GSR600


bubucaty
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am luat eu exact asta de la Motor team parca. este piesa OEM cu tot cu maneta originala

am luat prin mecanicul meu Fabio (0762609898) sau Bozoro aici pe forum

in jur de 200 de ron a fost, nu mai mult, nu mai tin minte exact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am luat eu exact asta de la Motor team parca. este piesa OEM cu tot cu maneta originala

am luat prin mecanicul meu Fabio (0762609898) sau Bozoro aici pe forum

in jur de 200 de ron a fost, nu mai mult, nu mai tin minte exact.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Astazi am facut si eu prima iesire pe anul asta si as avea o nelamurire. In timp ce incalzeam motorul, am incercat s-o tin putin turata constant, la 3500rpm, insa am constatat ca turatia oscila ff. mult - sarea la ~4100rpm, apoi revenea la 3500 si tot asa, chiar daca eu tineam gazul nemiscat. La turatii mai mari am vazut ca nu face asa, sau semnificativ mai putin. Am sesizat chestia asta de cand am luat motorul, dar nu i-am dat prea mare importanta.

 

Poate fi o problema? De mers merge foarte bine, nu sesizez nimic in timpul mersului. Am auzit la cineva ca ar trebui sincronizata injectia (?), imi poate spune cineva daca poate fi asta problema si daca da, care este procedeul prin care se face asta?

Editat de LYM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut GSR si am constatat ca este pretentios la temperaturi scazute, normal pentru un motor destul de turat, bujii reci. Asa ca, odata pornit, lasa-l sa se incanzeasca in legea lui pana pe la 60 de grade (ai avantajul ca ai afisaj), dupa aceea poti sa-I ceri ce vrei. Am patit-o, am pornit/oprit-o de cateva ori pe "racoare" (probe de electrica) si cand am vrut sa plec cu ea, peste cateva zile, neam. Schimbat bujii (nu erau foarte vechi, la limita) rezolvat problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm problemele ce apar la temperaturi scazute. Asta toamna, prin noiembrie, in ultimele 2 saptamani care au mai fost circulabile (cu echipament de iarna) m-am rugat de ea sa porneasca. Era in toane. Intr-o dimineata a plecat din prima si dupa prima oprire, 15min mai tarziu, n-a mai vrut sa o ia decat dupa 10minute de morti, raniti si rugaminti fierbinti (intarziam la RAR). Alta data dupa ce a stat 1ora p'afara iar n-a mai vrut sa porneasca decat dupa a 5a, a 6a cheie ...

 

 

Si inca o chestie foarte importanta. Vezi ca el are un fel de soc automat care se trage singur la pornire si se decupleaza automat cand ajunge la 60grade. Daca tu stai cu ea turata manual ... eu zic ca nu e bine.

 

Plus ca nu e bine sa o turezi imediat dupa pornire. Lasa si tu un pic uleiul sa circule prin ea.

Editat de dodo_tk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie nu mi-a facut niciodata probleme la pornire, chiar daca era frig afara (am mai pornit-o si asta-iarna, pe ger, si a luat-o din prima)

De turat nu o turez imediat dupa pornire, ci temp ajunsese pe la ~50*C, sau chiar mai sus. Am impresia ca face aceeasi chestie si cu motorul cald, dar nu-s sigur, o sa mai verific o data.

 

Eram doar curios daca este normala oscilatia aia de turatie (5-600rpm).

Editat de LYM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar GSR-urile sunt extrem de pretentioase cand vine vorba de temperatura, mie de exemplu imi moare motoru daca apas ambreajul atunci cand motorul are sub 60 de grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu ca se mai "lasa" relantiul dupa o vreme, de aceea trebuie reglat la anumite intervale. E un robinet pe partea stanga daca imi aduc bine aminte, sub rezervor, de la care se ridica turatia, dar trebuie sa ai grija sa nu te frigi (motorul trebuie sa fie cald) si relantiul intre 1200-1500

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Afara, sub husa. Singura problema a fost cu bateria, ca mi-a murit, dar i-am dat curent de la masina si a pornit din prima.

Ce bujii ai pe ea?

 

apropo....relantiul se regleaza cu motorul cald sau la rece?

La cald, cumotorul pornit din cate stiu eu.

Editat de dodo_tk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar relantiul scade in timp dar daca e reglat bine si ai filtrul de aer ok, nu ar trebui sa ai probleme chiar daca e rece.

e dezbatut subiectul si cu cateva pagini in urma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LYM, daca te satisfice un manual de reparatie in italiana, unde exista acest "plan de intretinere", contacteaza-ma. Daca esti curios o sa-ti povestesc de ce se schimba asa de des bujiile. Din cauza de "turatii". Nu spun mai mult, or sa completeze cunoscatorii.

Ce papucii mei se intampla cu acest forum ? Eu dau "Quote", el face "Reply" ? Au mai patit-o si altii sau gresesc eu cu ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am calcat pe inima si am luat iridiu :) cu toate ca sunt convins ca e doar marketing...le schimb in WE si revin cu pareri.Am observat ca se balbaie un pic la pornire, asa ca am decis sa le schimb.Cat despre ulei, am decis sa nu mai fac experimente.Daca anul trecut am mers cu 10W40 si a fost in regula, am luat acelasi ulei (Motul 7100).

V

LE : @Dodo: musai si filtrul de aer(pe langa ulei si filtru aferent).Eu am pus un filtru sport Pipercross (era o promotie la Elf si l-am cumparat la pret de filtru OEM), dar voi vedea in WE cata mizerie a strans.

Editat de valhalla
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...