Sari la conținut

SUZUKI GSR600


bubucaty
 Share

Postări Recomandate

Dap, am un parbriz asemanator si nu, nu face fata... Ce-i drept nu stiu cum e fara el, dar la cat vant iau in piept, chiar si lasat complet la cele peste 100kg ale mele peste rezervor, e cum spunea un coleg mai sus, doar sa nu intre muste pe afisaje...

 

Resoftare am facut, dupa tobe doar niste ajustari a unor parametrii ar mai trebui, dar nu e bai... Si de imi plac sau nu, cu ele raman pe motor. :D

In ce a constat resoftarea? Ce inbunatatiri i-a adus motocicletei? Cum se simte diferenta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

În ideea că îi aduc schimbări de genul tobe, filtru aer sport, bujii iridium, etc, etc...am fost cu motorul la TNG care pe langa revizia aferentă, i-a făcut o rescriere a softului în care evident că au fost schimbați niște parametrii (hărți ECU).

Acum depinde ce vrei de la motor: consum mai mic (cu pierderile de rigoare la putere), răspuns în accelerație (cu un consum ușor mai ridicat), etc.

 

Diferențele pe care le-am simțit efectiv sunt: a fost eliminat delay-ul pe care îl simțeam când acceleram ceva mai brusc la viteză mică, un răspuns mai bun în accelerație chiar și la viteze mai mari, un cuplu mai bun sesizabil atunci când am pasager și or mai fi și altele.

TNG are tot ce trebuie pentru a face rescrierea asta în funcție de ce îți dorești.

 

Dacă nu mă lua nebunia cu tobele tocmai pe mine, adept convins ani de zile a tobelor silențioase, poate nu mă aruncam la resoftare, dar dacă faci modificări față de piesele oem, resoftarea asta mi se pare necesară.

 

A, să nu își închipuie cineva ca dintr-un 600 faci miar dupa resoftare! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala nu-i parbriz. Ala e o protectie ca sa nu mai intre mustele pe la turometru si restul ... E mic rau. Ma mir ca n-ai zburat din sa la viteza aia. Al meu are vreo 10 cm in plus (ala de la Puig) si pe la 220 parca simt ca ma gonflez. Poate e si din cauza hainelor si poate si casca are ceva influenta. Cat despre aspect - e mishto ... dar prea mic.

Chiar e ok. Redirectioneaza foarte bine aerul peste mine, dar doar daca sunt lipt de rezervor cu pieptul. Daca stau drept, maxim 160 rezist.

E destul de lat si e aproape drept(vertical). Cel de la Puig poate e mai ascutit si mai inclinat. Nu stiu, zic si eu.

 

Uite inca o poza mai de aproape (dar varianta transparenta, ca am bagat-o la iernat si nu pot sa fac poza):

070454080.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tornada , dar nu era mai logic sa faci schimarile si deabia dupa resoftarea pt. Parametrii respectivi? Iridiumul nu stiu daca influenteaza la resoftare, poate doar pt linistea proprie. Un filtru, o toba 'goala' si o remapare se simt decent, mai ales prin 'mutarea' curbei cuplului. Tng face hartile individuale? Oricum e poate unul din cei doi mecanici la care m.as duce cu ochii inchisi si i.as lasa mobra pe mana si sa stau linistit. Am avut si eu o caruta care a trecut pe la el si pot spune ca era fara greseala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbări, mai puțin toba momentan, am făcut deja. Am mers pe recomandarea lui tng și a piticilor mei de pe creier. :D Și evident că era mai logic să fi așteptat și tobele, dar unul din pitici cică nu și nu.... Cum tobele tot la el le pun, mă aștept să nu facă iar resoftare ci doar să umble pe ici și colo cât e nevoie la anumiți parametrii.

 

Nu cunosc dacă face hărțile individuale chiar el sau le ia de pe undeva în funcție de necesități. Cat de el ca mecanic, la fel și eu zic, meseriaș...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reusit sambata sa ies putin cu motorul cu noul parbriz si pentru o scurta perioada I-am dat si 160 culcat pe rezervor
eu sunt multumit asa cum e la 100 stai fara probleme pe el iar pentru mine ca incepator e mai mult decat ok
treaba e ca cam consuma 2 plimbari si gata incepe sa palpaie ma intrebam oare la ce turatie ar trebui sa schimb daca vreau sa merg economic
dupa ce palpaie si mai ai o liniuta cat mai mergi cu el ma gandesc sa nu raman in pana prostului

 

 

CUM SE INCARACA POZELE AICI CA EU NU REUSESC

Editat de Alecsa Cristi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, inseamna ca si tu esti la fel de nerabdator ca si mine si multi mobristi cand vine vb de fierul din dotare! Asfalt uscat si vreme buna!

 

Clar!

 

am reusit sambata sa ies putin cu motorul cu noul parbriz si pentru o scurta perioada I-am dat si 160 culcat pe rezervor

eu sunt multumit asa cum e la 100 stai fara probleme pe el iar pentru mine ca incepator e mai mult decat ok

treaba e ca cam consuma 2 plimbari si gata incepe sa palpaie ma intrebam oare la ce turatie ar trebui sa schimb daca vreau sa merg economic

dupa ce palpaie si mai ai o liniuta cat mai mergi cu el ma gandesc sa nu raman in pana prostului

 

 

CUM SE INCARACA POZELE AICI CA EU NU REUSESC

 

Acum depinde si cat de lungi sunt plimbarile tale, ca asa poti termina gazul si intr-un sfert de tura. :D Eu scot un consum mediu de 6 litri si ceva, parca.

Cat de schimbatul vitezelor intr-un mod cat mai economic, iti dai seama abia dupa cateva teste in vitezele 2, 3 si 4; vezi si tu la ce turatii minime fara a pierde din cuplu/putere iti place, ce plaja de turatii ti se potrivesc. Le poti schimba si in 4, 5 mii de ture, dar si in 7k.Oricum, vezi sa nu te surprinda, undeva la peste 8k vei simti niste explozii de putere care uneori te pot lua pe nepregatite...

 

edit: nu am ramas niciodata fara benzina, dar am fost nevoit sa merg cu becul clipind aproape 50km si totul a fost ok. Insa nu te baza pe asta!

 

Pentru poze alegi "More Reply Options" si sub campul de text gasesti ceva cu attach! ;)

Editat de Tornada
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor eu nu o inteleg pe asta cu160 la ora culcat pe rezervor.Eu nu am parbriz deloc si daca vreav pot sa merg la 160 stand destul de drept,e adevarat nu pe distante foarte lungi dar la 130-140 merg stand drept pana raman fara gaz :)

Cu privire la consum eu indiferent de stil scot intre 5,5 si 6,5.

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6.75 l/100km mi se pare cam mult. Ce zice Costin este mai ok, cam asa imi lua si mie. Nu trebuie subturata daca vrei sa traga, caci atunci consuma, paradoxal ! Oricum motorul asta nu trebuie sa functioneze sub 4-5.000 de ture si asta atunci cand mergi cuminte. Numai ca, atentie, dupa 7-8.000 de ture devine violenta fiind destul de usoara. Un consum cat de cat precis se face de la plin la plin cu km cat mai multi, aproape de golirea rezervorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil sa o tina in ture, asa cum o si cere motorul de altfel, plus ca nu stii cate de 160 :P i-a dat, e normal sa se duca in 6,75. Mai ales la inceput pana se obisnuieste cu plaja de turatii optima, la fel...e normal sa i se ridice un pic consumul.

 

Parbrizul pare destul de inalt, cel putin fata de al meu si s-ar putea sa faca o diferenta la viteze ceva mai mari...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi problema am si eu la gsr, dintr-o data nu mai merge stopul pe frana, nici la maneta nici pedala. Daca anulez senzorul de pe pedala si fac o punte la mufa se aprinde stopul de frana. Din fata de la maneta nu merge deloc....o luat-o cu aiurea...daca ii dai de capat as fi curios de unde era baiul... eu deocamdata merg asa cu ea.Bafta.

Am dus motorul la doctor pentru problema cu stopul si sa-i schimb furtunele de frana cu unele metalice, erau niste intreruperi de circuit atat in stop cat si la pedala de frana. S-a rezolvat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil sa o tina in ture, asa cum o si cere motorul de altfel, plus ca nu stii cate de 160 :P i-a dat, e normal sa se duca in 6,75. Mai ales la inceput pana se obisnuieste cu plaja de turatii optima, la fel...e normal sa i se ridice un pic consumul.

 

Parbrizul pare destul de inalt, cel putin fata de al meu si s-ar putea sa faca o diferenta la viteze ceva mai mari...

Eu am vazut ca daca merg pe la 6-7k consuma mai bine decat pe la 5k.

Si daca merg mai cuminte nu consuma sensibil mai putin decat daca bag mana in gaz.

Indiferent cat de incet merg nu scade sub 5,asa ca eu prefer un 6 dar mult mai fun :D

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunteti multumiti de saua de la gsr?

Mie mi se pare extrem de tare si incomoda...mai ales cand merg afara mai mult de 200km nu mai stiu cum sa stau pe el...

Oare merita facut o retapitare si mai bagat ceva burete? A facut cineva ceva de genu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine doreste am o toba originala de gsr in care s.a umblat probabil s.au scos niste site de acolo ...eu pe a mea am tobe mivv deci nu am ce face cu ea ....daca este cineva interesat va astept sa discutam trmit oriunde in tara .

post-89697-0-09089200-1448375738_thumb.jpg

Editat de George.C
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ,eu am saua modificata de anul trecut . am facut 1600 km Timisoara = Flensburg ,Germania si nu am avut nici o treaba ,tipul care mia facut saua este Dan din Timisoara .recomand cu placere sa apelati pentru modificari


» Post actualizat in 24 Nov 2015 14:57

Apropo de toba . am avut una home made din inox ,un sunet frumos dar suportat doar 3 zile :) ,dupa alea 3 zile am cautat un stock ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu stiu ce e cu toba asta nu am pus.o niciodata pe motor ..am primit.o bonus cand am cumparat mobra.... am vazut doar ca e taiat si sudat .... si am dedus de aici ca s.au elinimat niste site nu stiu cum suna nu nimic... o sa o pun intr.o zi da vad ce este cu ea si o sa fac un filmulet .

Editat de George.C
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da cred ca in jur 5-6k pe acolo m-am jucat cu ea mai mult dupa ce ma mai obisnuiesc dar facand un calcul la cati km am facut si cata benzina ma bagat mi-a iesit 6.75 inseamna ca e ok

mersi ptr raspuns poate iesim si la o tura

asta e mobra mea

ai cumparat-o de curand ???daca nu e suparare cu cat ??

» Post actualizat in 24 Nov 2015 18:14

Salutare ,eu am saua modificata de anul trecut . am facut 1600 km Timisoara = Flensburg ,Germania si nu am avut nici o treaba ,tipul care mia facut saua este Dan din Timisoara .recomand cu placere sa apelati pentru modificari

» Post actualizat in 24 Nov 2015 14:57

Apropo de toba . am avut una home made din inox ,un sunet frumos dar suportat doar 3 zile :) ,dupa alea 3 zile am cautat un stock ,

1600 km ???o singura zi ??

» Post actualizat in 24 Nov 2015 18:17

caut sa cumpar un suzuki gsr 600 la pret corect ptr starea,varsta si km lui,preferabil cu abs

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca una? Atat de mult iti place? :P Cred ca un pret corect pentru una in mintile ei si care sa aiba ABS, ar fi intre 2.5k-3k, poate mai bine daca e de prin ultima generatie produsa. Sau poate ma insel?

 

Despre sa, eu sunt multumit de cea originala. Nu stiu ce motoare ai mai condus, dar pentru un naked, se prezinta ok. Eu unul am avut motoare mult mai putin confortabile.... Stiu ca sunt persoane care au topic si pe aici cu modificari pe care le fac la sa si au feedback-uri bune.

 

Cat de curand cred ca vand si eu toba stock pentru ca am dat avans pentru MIVV-uri.

 

(...) ...eu pe a mea am tobe mivv deci nu am ce face cu ea ....(....)

 

MIVV ai spus, xcone? Baga si tu un feedback despre el, te rog!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca una? Atat de mult iti place? :P Cred ca un pret corect pentru una in mintile ei si care sa aiba ABS, ar fi intre 2.5k-3k, poate mai bine daca e de prin ultima generatie produsa. Sau poate ma insel?

 

Despre sa, eu sunt multumit de cea originala. Nu stiu ce motoare ai mai condus, dar pentru un naked, se prezinta ok. Eu unul am avut motoare mult mai putin confortabile.... Stiu ca sunt persoane care au topic si pe aici cu modificari pe care le fac la sa si au feedback-uri bune.

 

Cat de curand cred ca vand si eu toba stock pentru ca am dat avans pentru MIVV-uri.

 

 

MIVV ai spus, xcone? Baga si tu un feedback despre el, te rog!

cred ca ai dreptate la preturi,cam acolo ar trebui sa sa invarta pretul....am gasit una la 2500 dar e deja vanduta :( cred ca a cumparat-o @alecsa cristi

Editat de sebacovaci
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut sebacovaci,

 

Eu zic sa ai rabdare,sigur trebuie sa apara ceva care sa merite cumparata.

Eu am luat-o pe a mea in primavara,foarte aproape de 3k,dar nu regret nimic,merge brici :D

Acum depinde si ce buget ai,e una un Buc la 3,8k dar accesorizata.

Eu am luat-o stock si in afara de parbriz si tobe nici nu ma gandesc sa pun ceva pe ea.

 

Bafta la cumparare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca una? Atat de mult iti place? :P Cred ca un pret corect pentru una in mintile ei si care sa aiba ABS, ar fi intre 2.5k-3k, poate mai bine daca e de prin ultima generatie produsa. Sau poate ma insel?

 

Despre sa, eu sunt multumit de cea originala. Nu stiu ce motoare ai mai condus, dar pentru un naked, se prezinta ok. Eu unul am avut motoare mult mai putin confortabile.... Stiu ca sunt persoane care au topic si pe aici cu modificari pe care le fac la sa si au feedback-uri bune.

 

Cat de curand cred ca vand si eu toba stock pentru ca am dat avans pentru MIVV-uri.

 

 

 

 

 

 

MIVV ai spus, xcone? Baga si tu un feedback despre el, te rog!

Man cred ca d.alea sunt nu stiu sigur vezi in poza ...ca si feedback tobele se aud demential isi fac treaba in combinatie cu filtru de aer si power commander...dau rezultat

post-89697-0-12452900-1448438264_thumb.jpg

post-89697-0-44178300-1448438345_thumb.jpeg

post-89697-0-87393200-1448438372_thumb.jpeg

Editat de George.C
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut sebacovaci,

 

Eu zic sa ai rabdare,sigur trebuie sa apara ceva care sa merite cumparata.

Eu am luat-o pe a mea in primavara,foarte aproape de 3k,dar nu regret nimic,merge brici :D

Acum depinde si ce buget ai,e una un Buc la 3,8k dar accesorizata.

Eu am luat-o stock si in afara de parbriz si tobe nici nu ma gandesc sa pun ceva pe ea.

 

Bafta la cumparare!

am vazut-o dar e cam exagerat pretul si fara abs....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunteti multumiti de saua de la gsr?

Mie mi se pare extrem de tare si incomoda...mai ales cand merg afara mai mult de 200km nu mai stiu cum sa stau pe el...

Oare merita facut o retapitare si mai bagat ceva burete? A facut cineva ceva de genu?

Da, am facut eu. Arunca un ochi pe topicul meu de vanzare

» Post actualizat in 25 Nov 2015 08:52

am vazut-o dar e cam exagerat pretul si fara abs....

Ti-am trimis PM

Editat de Zimbrutza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...