Sari la conținut

SUZUKI GSR600


bubucaty
 Share

Postări Recomandate

Multumesc de sfaturi. Filtrele sunt mereu schimbate la timp si verificate, presiunea e mereu 2.3 cu 2.7, e drept ca la drum lung merg cu pasager si probabil consumul e mai mare decat de unul singur...O sa o pun pe un tester...s-o fi dereglat cva pe la cdi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@kittyr -cam mult totusi.Stiu ca am facut candva consumul si in oras se invartea la 8-9, iar afara, menajata (pana in 130) nu prea sare de 6.Incearca sa schimbi filtru de aer, bujii, foloseste presiunea corecta in pneuri.Asa poate mai scade.

Cam asta e consumul ei daca mergi pana in 130 iti ia cam 6,daca o calci pe coada incepe si ciupeste mai mult.

Eu la un mers normal pana in 130km km la ora nu sar de 6 dar cand ma duc mai sus in ture se cam cunoaste in rezervor.

Acum e cum zicea un coleg mai sus: vrei adrenalina-platesti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand kit de coborare reglabil pana la 10 cm+ cric lateral special ptr el . merge ptr persoane mici de statura chiar si de 1,55 m.pret 70 euro tot kit-ul. tel 0724552088

post-71013-0-58612300-1438328429_thumb.jpg

post-71013-0-64055600-1438328437_thumb.jpg

post-71013-0-55108000-1438328444_thumb.jpg

post-71013-0-14298700-1438328452_thumb.jpg

Editat de sebacovaci
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

1. Vreau să fac o revizie ceva mai complete la al meu GSR, aveți vreo recomandare de genul bujiilor cu iridium sau altceva? Am doar 13k km făcuți cu ea, dar cred că e momentul de un service ceva mai complet decât până acum.

 

2. De curiozitate întreb ce benzina folosiți? Nu de alta, dar efectiv nu văd nici o diferență între cea de 95 și 98+ (la mașină simt diferența). Exista vreo recomandare din partea producătorului în privința cifrei octanice?

 

Mulțumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

95 pentru traiul zilnic si daca vreau sa mai trag de ea, dupa constatariile proprii si personale.. 98 de la Petrom; trage un pic mai bine, se simte un pic.

100 OMV si restu de genu, nu pot sa zic ca am observat ceva.

Ce mai faceam, jumate de 95 si cealta jumate de rezervor de 98 (asta daca ma opresc sa alimentez), iarasi mi se pare ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, zic da ca inafara de bujia de fabrica de la 0Km, restu am pus doar iridium. Faza buna ca sunt accesibile la pret pentru GSR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca o dau în copilării... Cum spuneam, vreau să fac o revizie ceva mai în detaliu decât până acum. Vreau să schimb bujiile (nu fac probleme cele stock care le am acum), filtru de aer, eventual curățat lanț și mai multe...

 

Am fost la service-ul unui prieten, însă mecanicul de acolo după ce s-a uitat puțin a spus ca bujiile nu e nevoie să le schimb, filtrul de aer la fel, ca lanțul arată că nou, etc...

 

La cei 13k km pe care îi are motorul și pe care nu l-am forjat, oare chiar nu trebuie cele de mai sus schimbate încă?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primu lant l-am schimbat aprox 30.000 (ala original) acuma la 65K am luat alt lant dar mai pot sa stau un pic pana il schimb (e foarte in functie de cum mergi si cum fac intretinerea)

Bujiile la fel tot la 30.000 am schimbat prima tura dar se prezentau bine si se putea merge in continuare cu ele fara probleme
Filtru de aer il schimb anual ca sa stiu eu ca poate sa respire bine si in al doilea rand costul pentru un filtru chiar nu e mare, altfel sigur il schimb la 15.000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ale cuvinte nu merita să schimb bujiile (nici nu îmi fac probleme de altfel). La kilometri făcuți să mă bag doar la ulei, filtru de ulei și filtru de aer? Atât?

 

Nu de alta, dar am pitici pe creier și nu vreau să merg pe principiul "lasă că merge și asa!"!

» Post actualizat in 19 Aug 2015 14:37

 

 

Ps- folosesc ulei Motorex parcă îi spune și sunt foarte mulțumit de el, dar spun asta în condițiile în care nu am folosit la niciun motor Motul sau altele consacrate...., deci nu am termen de comparație decât cu uleiuri inferioare.

 

Haideți, gsr-isti, ajutați-mă să scap de piticii de pe creier! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manualul de intretinere spune sa inlocuim:

Bujii - 12.000 km (10.000)

Ulei - 6.000 km (5.000)

Filtru ulei - 18.000 km (5.000)

Filtru aer - 18.000 km (KM/ spalat - 5.000)

Cifrele din paranteza: km cand am facut eu inlocuirile, atat la GSR cat si la GSF

Posed manualul in limba italiana pentru GSR, cine doreste dati adresa e-mail pe PM.

Cat despre benzina, tot manualul recomanda 95. Pui mai buna, impinge un pic mai bine da' si haleste ... "un pic mai bine". Acu' depinde ce vrei de la moto.

Editat de PoliBuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

~0 km

~500 km

*Ulei 10W40 5100 Castrol
*Filtru ulei Suzuki

~6000 km
*Ulei 10W40 5100 Motul
*Filtru ulei Hiflo
~11000 km
*Ulei 10W40 5100 Motul
*Filtru ulei Champion
~16.500 km
*Ulei 10W40 5100 Motul
*Filtru ulei Champion
*Filtru aer Hiflo
~20.000 km
*Gume Pirelli Diablo
~24.000 km
*Ulei 10W40 5100 Motul
*Filtru ulei Hiflo
~23.100 km
*Ulei 10W40 5100 Motul
*Filtru ulei Hiflo
~28.000 km
*Ulei 10W40 5100 Motul
*Filtru ulei Hiflo
~30.000 km
*Kit lant DID
*Bujii NGK Iridium
*Placute frana SLS
*Simeringuri
*Ulei furca
*Lichid frana DOT 4
~32.500 km
*Ulei 10W40 5100 Motul
*Filtru ulei Hiflo
*Filtru aer Hiflo
~37.300 km
*Ulei 10W40 5100 Motul
*Filtru ulei Hiflo
~32.000 km
*Ulei 10W40 5100 Motul
*Filtru ulei Hiflo
*Filtru aer Hiflo
*Gume Michelin Pilot Power
~37.000 km
*Ulei 10W40 5100 Motul
*Filtru ulei Hiflo
*Bec (faza lunga ars)
~40.000 km
*Gume Dunlop Sport Max
~42.000 km
*Ulei 10W40 5100 Motorex
*Filtru ulei.. ceva
*Simeringuri
*Ulei furca
*Baterie
*Lichid frana DOT 4
~47.000 km
*Ulei 10W40 5100 Motul
*Filtru ulei Hiflo
*Filtru aer Hiflo
~50.000 km
*Bukii NGK Iridium
~52.000 km
*Ulei 10W40 7100 Motul
*Filtru ulei Hiflo
*Filtru aer Hiflo
*Gume Michelin Pilot Road 3
~55.000 km
*Simeringuri
*Ulei furca
~60.000 km
*Ulei 10W40 5100 Motul
*Filtru ulei Hiflo
~63.000 km
*Simeringuri ulei
*Simeringuri praf
*Ulei furca Motul 15W
*Crash pads
nu am trecut toate gumele, in principiu nu am ratat mare lucru sa trec in lista
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare lista...

 

Mulțumesc amândurora!

» Post actualizat in 19 Aug 2015 16:18

Acum să conving și mecanicul să facă ce îi cer și să mă lase cu "asta mai merge!" :D

» Post actualizat in 19 Aug 2015 16:25

 

 

Și încă ceva interesant. Unul din voi a schimbat bujiile la 10k, iar celalalt la 30k... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La asta ma gândesc.

 

La motorteam nu vreau să merg pentru ca ultima data am programat o cheie acolo și nu știu ce nu i-a plăcut mecanicului că mi-a slăbit ambreiajul (era strâns, dar în parametrii ok) și cat a umblat la maneta, mi-a rupt cauciucul.

 

La kawa motors (200 m de unde locuiesc eu) nu merg pentru ca sunt scumpi pe piesele lor, iar mecanicii (unul sau doi cu care am interacționat eu) aveau poate doar mai multa îndemânare decât mine, nu și cunoștințe.

 

Nu știu ce să zic, tocmai din cauza asta am scris aici. Să cumpăr eu ce este nevoie, să merg la un mecanic (oricare ar fi el pana la urma) și să îi spun: fă asta și asta! Stau cu el acolo și asta e!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul este ca-i greu de gasit un mecanic in care sa ai incredere. Nenorocirea este mai mare daca te pricepi da' n-ai timp, ti-e lene s-au nu vrei sa te murdaresti (adica eu). Revenind, o bujie merge mult si bine numai ca, dupa "perioada de gratie" data de constructor, incepe sa rateze "scantei". Ce vreau sa zic, daca din 100 de scantei rateaza 5 inseamna ca, teoretic cel putin, creste consumul cu 5 % iar uleiul se "lungeste" cu acea benzina nearsa. Noi, fizic, nu prea simtim treaba asta. Plus ca riscam ca, in anumite conditii de temperatura si umiditate sa nu mai porneasca de pe o zi pe alta. Asa ca este bine de schimbat cand zice constructorul. Acu' daca nu sunt 12.000 si sunt 15.000 nu este "gaura in cer" dar 30.000 ?! Cam asta-i idea. Legat de filtre si ulei, trebuie tinut cont de cat praf "inghite" motorul in oras, mai ales in Buc. (si la noi este din belsug). Pentru asta este bine de scurtat termenele de schimb in functie de proportia localitate/afara.

Ca sa ne amuzam un pic, apropos de bujii. Era pe vremea "impuscatului", Dacie 1300, avea toane, cateodata nu mai pornea. Dadeam 10 "chei" si la a uns'pea pornea ca si cum ar fi fost prima. Ce are, ce are, reglaje, superreglaje, nimic. Pana ma uit pe "evidente" si constat ca bujiile aveau la activ 40.000 km !!! Este drept, erau PAL (cehesti), nu ca ale noastre, Sinterom, nu ar fi fost bune. Se intampla doar cand era umiditatea foarte mare, dupa o ploaie. Trageti voi concluzia.

Alta patanie, chiar cu GSR-ul. Am avut o problema electrica (xenon) in care a fost necesar sa pornesc motorul foarte des intr-un interval scurt, fiind si destul de frig, prin noiembrie. Peste o saptamana am vrut sa plec in plimbare, vremea fiind favorabila, n-a mai pornit (baterie ok). Apelat la service consacrat, nu dau nume, remorca, dupa cateva ore, moto ok, schimbat doar bujii, 320 lei. Eu puteam sa le cumpar cu 120 ! Fara comentarii ! Asa ca problema este delicata cu service-urile de moto (nu ca de auto ar fi altfel).

S-auzim numa' de bine, sper ca nu v-am plictisit prea tare !

Editat de PoliBuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plictisit în niciun caz... Dap, e delicata treaba cu mecanicul și service-ul. Am prins și eu vremurile despre care vorbești!

» Post actualizat in 23 Aug 2015 00:26

 

 

One more thing: are puse cineva xenon pe GSR?

Zici ca vreau să cheltui banii și nu știu pe ce... :D

» Post actualizat in 25 Aug 2015 01:12

 

GSR-isti, mai aruncați un ochi și pe aici?

Nu are nimeni puse xenoane?

 

Ma bate gândul să îmi cumpăr o casca Shoei GT Air... Cam scumpa, dar dacă ma lipesc de ceva reduceri, poate-poate.

O aveți careva? Cum e aerisirea având în vedere poziția pe naked-ul nostru? Ceva plusuri sau minusuri?

Eu acum folosesc un Nolan n86.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Eu mi am pus xenon dupa primul drum mai lung afara facut noaptea, cand am constatat ca cu becul original nu se vede mai nimic.

Cu xenonul se vede mult mai bine si nu mi a facut impresia ca ar deranja faza scurta pe altii.

Din pacate nici cu xenonul nu s f multumit noaptea, poate ca nu i reglat bine, drept urmare i am pus provizoriu doua proiectoare sa vad ce iese...

post-36344-0-59906900-1440523003_thumb.png

Editat de kittyr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Eu mi am pus xenon dupa primul drum mai lung afara facut noaptea, cand am constatat ca cu becul original nu se vede mai nimic.

Cu xenonul se vede mult mai bine si nu mi a facut impresia ca ar deranja faza scurta pe altii.

Din pacate nici cu xenonul nu s f multumit noaptea, poate ca nu i reglat bine, drept urmare i am pus provizoriu doua proiectoare sa vad ce iese...

 

Sa na spui si noua daca fac treaba proiectoarele. :) Si daca da, ce model sunt si de unde le-ai luat? :10:

Editat de Mesteno
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Eu mi am pus xenon dupa primul drum mai lung afara facut noaptea, cand am constatat ca cu becul original nu se vede mai nimic.

Cu xenonul se vede mult mai bine si nu mi a facut impresia ca ar deranja faza scurta pe altii.

Din pacate nici cu xenonul nu s f multumit noaptea, poate ca nu i reglat bine, drept urmare i am pus provizoriu doua proiectoare sa vad ce iese...

Xenonul e cu lupă sau simplu? Am înțeles ca lupa ar face diferența!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Xenonul e cu lupă sau simplu? Am înțeles ca lupa ar face diferența!

Xenonul e fara lupa, sincer sa fiu nici nu stiam ca poti monta cu lupa la gsr..ar fi cred mai bine cu lupa...

Proiectoarele sunt cu lupa de 30 W fiecare si 1500 lm undeva la 40 dolari perechea parca,dar n am apucat sa le incerc la drum lung, in spatele blocului bat foarte bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Eu mi am pus xenon dupa primul drum mai lung afara facut noaptea, cand am constatat ca cu becul original nu se vede mai nimic.

Cu xenonul se vede mult mai bine si nu mi a facut impresia ca ar deranja faza scurta pe altii.

Din pacate nici cu xenonul nu s f multumit noaptea, poate ca nu i reglat bine, drept urmare i am pus provizoriu doua proiectoare sa vad ce iese...

Salut, am vazut in poza ca ai crashpads dedicat GSR, ai reusit sa le cumperi cu mai putin de 500 ron? Daca da, imi transmiti te rog sursa?

Multumesc si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Eu am avut xenon si l-am scos pana la urma. Imi facea niste probleme la pornire. Trebuia sa pun contactul de cateva ori ca sa pot porni motorul. Cineva aici pe forum mi-a zis ca s-ar putea sa fie de la xenon ca a avut si el probleme.

Dupa care mi s-a ars becul la xenon intr-un drum la Tg. Mures si a trebuit sa vin fara far duminica seara de la Brasov la Bucuresti pe DN1 si nu a fost fun deloc. Daca aveam bec normal il schimbam in benzinarie.

Ala a fost momentul in care am decis sa-l dau jos si sa pun bec normal si de atunci nu am mai avut probleme cu pornirea..

Acum mi se pare mai bine. La becul normal, atunci cand dai flash, se aprind ambele filamente si vezi mult mai bine. Vezi si aproape si in departare. La xenon doar se ridica si nu vezi nimic la 2-3 metri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...