Jump to content

SUZUKI GSR600


bubucaty
 Share

Recommended Posts

Am montat azi tobele Leo Vince SBK (alu). Sunetul e gros, puternic, nu e nevoie de eliminarea catalizatorului.

Cu silencer pus e mai silențioasă dar și așa se aude mai tare decât cea originală.

post-21173-0-61614400-1459620659_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Super! :) Exact cum spui, sunet gros, plăcut în special în ture joase. Să vă fie de bine!

» Post actualizat in 04 Apr 2016 17:43

Am vazut niste parbrize interesante pe romimoto de la MRA: aici. Are cineva pus pe mobra? Vreau sa-l schimb pe al meu care are 26 cm inaltime cu unul o idee mai inalt, dar nici foarte inalt (unul prea inalt arata hidos dupa parerea mea!). Parbrizele astea au parca si un sistem mai ciudat de prindere. Nu imi dau seama cum vin si am nevoie de un feedback, va rog!

Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am pus parbrizul de la Puig...cel de care scriam mai sus. Estetic arata foarte bine...cel putin nu mi se pare ca strica linia gsr-ului. Ca si protectie la vant...are ceva...adica de cand l-am pus pot sa merg cu viteza mai mare (recunosc ca nu am depasit 170 - dar sunt incepator). Se monteaza foarte usor, in doua suruburi...dupa ce dai farul jos. Singura chestie (cel putin la mine) e ca coltul de jos al parbrizului atinge sticla farului si la ture mici se aude.Eu am pus intre cele doua un filtru de tigara ca aia am avut la indemana. Eu il recomand.

Link to comment
Share on other sites

@Tornada am eu fix parbrizul din a doua poza. O sa pun poze cand ajung acasa, sa caut ceva mai sugestiv. Se prinde pe coarne, cu doua tije reglabille. Eu nu il folosesc, arata urat....indur vantul cu brio.


» Post actualizat in 05 Apr 2016 11:07
Nu merge edit-ul.
Seara, farul se reflectă puțin în parbriz în interior. Nu este foarte deranjant, trebuie pus cât mai aproape de far si eventual ceva între parbriz si far ca să nu zdrancane.

post-21173-0-97463300-1459854131_thumb.png

post-21173-0-69475800-1459854153_thumb.png

post-21173-0-80926900-1459854191_thumb.png

post-21173-0-44571700-1459854245_thumb.png

post-21173-0-50809100-1459854289_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am pus parbrizul de la Puig...cel de care scriam mai sus. Estetic arata foarte bine...cel putin nu mi se pare ca strica linia gsr-ului. Ca si protectie la vant...are ceva...adica de cand l-am pus pot sa merg cu viteza mai mare (recunosc ca nu am depasit 170 - dar sunt incepator). Se monteaza foarte usor, in doua suruburi...dupa ce dai farul jos. Singura chestie (cel putin la mine) e ca coltul de jos al parbrizului atinge sticla farului si la ture mici se aude.Eu am pus intre cele doua un filtru de tigara ca aia am avut la indemana. Eu il recomand.

» Post actualizat in 05 Apr 2016 19:17

Nu stiu de ce, dar de destul de multe ori cand merg normal, pe la 5-6000 de ture si las acceleratia imi moare motorul. Nu se aprinde martorul F1 de pe bord. Pur si simplu parca ar taia ceva benzina. Oare ce-o avea? Mentionez ca in iarna cand am luat-o nu i-am schimbat decat uleiul si filtrul de ulei. Ce sa mai verific/schimb?

post-91879-0-36823100-1459855663_thumb.jpg

post-91879-0-97945700-1459855665_thumb.jpg

post-91879-0-57886100-1459855668_thumb.jpg

post-91879-0-69832300-1459855669_thumb.jpg

post-91879-0-30951800-1459855671_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Vezi aici! Eu am luat tobele de la el.


» Post actualizat in 06 Apr 2016 22:30

Mda, cred ca nu mai are farul.... Inteleg asta din pozele actualizate din anunt!


» Post actualizat in 06 Apr 2016 22:32

 

@Tornada am eu fix parbrizul din a doua poza. O sa pun poze cand ajung acasa, sa caut ceva mai sugestiv. Se prinde pe coarne, cu doua tije reglabille. Eu nu il folosesc, arata urat....indur vantul cu brio.


» Post actualizat in 05 Apr 2016 11:07
Nu merge edit-ul.
Seara, farul se reflectă puțin în parbriz în interior. Nu este foarte deranjant, trebuie pus cât mai aproape de far si eventual ceva între parbriz si far ca să nu zdrancane.

 

Mda, nici mie nu imi place... Renunt la ideea cu MRA-ul.


» Post actualizat in 06 Apr 2016 22:33

Eu mi-am pus parbrizul de la Puig...cel de care scriam mai sus. Estetic arata foarte bine...cel putin nu mi se pare ca strica linia gsr-ului. Ca si protectie la vant...are ceva...adica de cand l-am pus pot sa merg cu viteza mai mare (recunosc ca nu am depasit 170 - dar sunt incepator). Se monteaza foarte usor, in doua suruburi...dupa ce dai farul jos. Singura chestie (cel putin la mine) e ca coltul de jos al parbrizului atinge sticla farului si la ture mici se aude.Eu am pus intre cele doua un filtru de tigara ca aia am avut la indemana. Eu il recomand.

 

Ce inaltime are?

Al meu, cel care zic ca e degeaba, are 26 cm.

Edited by Tornada
Link to comment
Share on other sites

Vezi aici! Eu am luat tobele de la el.

» Post actualizat in 06 Apr 2016 22:30

Mda, cred ca nu mai are farul.... Inteleg asta din pozele actualizate din anunt!

» Post actualizat in 06 Apr 2016 22:32

 

Mda, nici mie nu imi place... Renunt la ideea cu MRA-ul.

» Post actualizat in 06 Apr 2016 22:33

 

Ce inaltime are?

Al meu, cel care zic ca e degeaba, are 26 cm.

34X28cm

Link to comment
Share on other sites

Pff, abia am mers cu ea anul asta, cand ne-am intalnit la vizionare, si cand ne-am intalnit la predare/primire

Nostalgic, o sa ii duc dorul, dar acum sa vedem ce facem pe viitor.

Din pacate timpul si banii sunt limitati iar prioritatile se schimba mereu

Link to comment
Share on other sites

Din ce am înțeles de pe alte topicuri, cauți ceva de circuit.

Pentru strada te-ai gândit la ceva? Nu de alta, dar sunt curios pe ce sunt tentați să treacă foști deținători de GSR!

Link to comment
Share on other sites

Pentru strada, inlocuitorul ar putea fi tot un naked.

Eu sunt destul de polivalent, am facut si 700 km pe zi, am facut si circuit.

Nakedurile sunt si ele destul de polivalente, si pentru mine sunt cele mai frumoase. E o compromis reusit intre design, performanta si comfort. Pentru strada tre sa ai comfort, orice ar spune altcineva, Degeaba ai super scula de R6 ca oricum nu mergi ce poate el si stai si cocosat si in maini.

 

Pentru strada mi-ar placea un Ducati Scrambler sau un XSR 900 de la Yamaha. Pentru mine 98 de cai cat are GSR-ul sunt foarte ok pt strada, daca avea si un pic mai mult cuplu in ture mici era perfect. Nu am nicio satisfactie sa depasesc carute cu 200kmh, pe circuit e altceva.

Mi-ar placea si un MT-09 Tracer sau un VStrom 1000 nou sa pot merge cu pasager in concedii.

Acum depinde ce vrei de la motocicleta, nu exista motocicleta sa le faca pe toate.

Link to comment
Share on other sites

Salutare! De curand am devenit si eu proprietar de GSR 600 din 2008.

Ma bucur sa vad ca este o comunitate destul de numeroasa si de activa a posesorilor de GSR.

 

Acum vine si intrebarea mea: aveti vreun sfat pentru un set de bagaje pentru motoreta - ma intereseaza in primul rand un topcase dar va urma si un set de genti laterale, hard cases care se pot incuia cu cheie. Am avut textile pe motorul de dinainte si cam trebuie sa stai cu ochii pe ele la fiecare oprire.

 

Optiunea numarul 1 ar fi Givi...impresii, pareri? Are cineva de vanzare un topcase cu suport:)?

 

Multumesc frumos si asfalt uscat!

Link to comment
Share on other sites

Comunitatea nu este atât de activa pe cat pare. Bine ai venit! :)

Nu te pot ajuta cu "portbagajul" că nu am idee.

Ma bătea gândul și pe mine treaba cu un topcase, dar cel puțin momentan am rezolvat treaba cu un tankbag și un rucsac cu plusurile și minusurile aferente.

Link to comment
Share on other sites

Impresii la cald?

Nu am ce sa comentez :) am reusit sa fac 100km dupa care nu vroiam sa ma mai dau jos de pe ea...

Multumesc pentru calut :)

 

Așa cum ți-am spus și pe alt topic: welcome to the club! :)

Și eu sunt curios de primele impresii.

 

 

 

 

Multumesc si sper sa ne vedem cat de curand la o intalnire

Link to comment
Share on other sites

Cu tristete trebuie sa va anunt ca, nu doar la modelele GSXR exista problema de cedare a cadrului din senin, ci si la GSR.

Momentan nu cunosc sa fi fost vreun recall sau actiune de service Suzuki pentru acest model pe probleme de sasiu. Daca stie cineva despre o astfel de informatie ii raman recunoscator.

Link to comment
Share on other sites

Sambata seara s-a intamplat pe Bld Unirii si sa nu inducem lumea in eroare

S-a intamplat ca proprietarul a vrut sa plece tare de la semafor insa l-a dat pe spate , s-a lovit in codita si a revenit inapoi cu roata fata pe astfalt si asa s-a rupt .(gen catapulta)

nu este o probleme a GSR-urilor ci doar o eroare de pilotaj

Pe baiat il durea fundul :)))

Edited by Jhn Ro
Link to comment
Share on other sites

Nu se rupe cadrul la nici o alta motoreta la revenirea de pe o roata. Motocicleta n-a cazut de pe Intercontinental. Asta ca sa nu inducem lumea in eroare :)


» Post actualizat in 11 Apr 2016 13:55

Totusi nu despre asta e vorba. Voiam sa stiu daca ma puteti ajuta cu o eventuala informatie legata de un posibil recall, defect de fabricatie, etc. Multumesc!

Edited by Cesar
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...