Sari la conținut

Aprilia RS 125 <VS> Honda CBR 125


Ce ati prefera dc ati avea A1 si nu ati putea lua un motor mai mare ?  

1.001 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Lasa ca nu o fi R1(Yamaha) sa prind 100km/h in 5 secunde :ok:

Numai bine

nu prinzi in 5 secunde..prinzi in 6.5 :eek: iti atasez niste filmulete...analizeazale putin...si o sa iti dai seama ca nu e de joaca...deocamdata cam iei treaba asta in joaca..dupa ce o sa mergi o data pobabil o sa te sperii :D .....glumeam

si RS vine de la Road Sport...din cate stiam

 

edit: nu pot sa urc acum decat filmuletele astea 2...da-mi un pm cu id tau

aprilia_rs_0_100_kmh.avi

Aprilia_Rs125_de_la_80kmh_la_170kmh_in_20_dec.avi

Editat de 69WRX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 778
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

nu prinzi in 5 secunde..prinzi in 6.5 :ok: iti atasez niste filmulete...analizeazale putin...si o sa iti dai seama ca nu e de joaca...deocamdata cam iei treaba asta in joaca..dupa ce o sa mergi o data pobabil o sa te sperii :eek: .....glumeam

si RS vine de la Road Sport...din cate stiam

 

edit: nu pot sa urc acum decat filmuletele astea 2...da-mi un pm cu id tau

 

ce vremuri......... ce amintiri.......

 

din ce an e RS-ul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e de asta dar RS-ul e mai violent e mai nervos ca de aia ii zice RS.

Ideea e sa fi tu ponderat si sa nu te crezi superman ca atunci o iei in freza indiferent de motor.

 

 

Asa :) :) :) :eek: :D

 

--- Mesaj completat în 19 Oct 2007 10:23 -------------

nu prinzi in 5 secunde..prinzi in 6.5 :( iti atasez niste filmulete...analizeazale putin...si o sa iti dai seama ca nu e de joaca...deocamdata cam iei treaba asta in joaca..dupa ce o sa mergi o data pobabil o sa te sperii :( .....glumeam

si RS vine de la Road Sport...din cate stiam

 

edit: nu pot sa urc acum decat filmuletele astea 2...da-mi un pm cu id tau

 

Vezi ca id meu e la profil :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai copii!! :D sa ma mai bag si eu ... sa nu ... :() ok imi fac curaj ...

 

sunt posesoare de aprilia .... RS 125

cu sinceritate va spun ca m-am ferit de cbr din pricina aspectului de moped si a rotilor de bicla ............

 

nu pot spune ca nu este ok RS-ul DAR am probleme destul de mari vis-a-vis de fiabilitatea lui atat de discutata si disputata aici ... DECI

 

CONCLUZII in cunostinta de cauza!!!!!

dezavantaje:

RS-ul NU ESTE MOTOR DE STRADA .... dezvolta o putere destul de mare pentru clasa la care se inscrie dar in acelasi timp in fiecare saptamana robotesc ceva pe la ea ... ori ambreiaj, ori racire, ori baterie, ori aprindere ... ceva tot trebuie sa ma lase ...

in Bucuresti la orice ora este aglomerat ... rezulta opriri din juma' in juma' de ora pentru ca temperatura ajunge la 110 :eek:

daca nu cunosti foarte bine motorul si nu intelegi ca este un motor de turatii ai sa schimbi ambreiajul din doua in doua luni ... si chiar daca il inveti, datorita nevoii de a "patina" maneta tot acolo te duce ... pentru ca pana in 7000 (stiu toti posesorii), RS-ul nu trage!!!!! (am fost claxonata si injurata ca de ce plec atat de incet de la semafor !!!!!)

alt inconvenient este sunetul de scuter si imposibilitatea montarii unei tobe de alta calitate ... singura mai buna care se potriveste este gianelly (nu stiu exact cum se scrie) = 16 mil pentru ca se vinde exclusiv tot kitul ... si tot polizor este ...

alte bube si care nu depind nici de firma si nici de model, sunt preturile pieselor si numarul mic de service-uri specializate ...

ar mai fi si consumul care nu e mic ....

a!

si inca una ... cricul este extrem de prost!!! eu am cricul original si mi-a cazut de trei ori pe loc!!!!

 

bun! avantaje:

frumoasa,

poti umbla la reglajul de amortizor pe spate sa cobori un pic saua (pentru ce ca mine piticoti)

pozitie si ciclistica foarte bune

greutate suficienta sa te tina drept, insuficienta sa te dea jos (145 kg)

cuplu insuficient sa te ridice pe o roata si putere suficienta cat sa te dai cu ea, dar sa nu te dea ea pe jos !!!

stabilitate foarte buna pe viraje

design SS destul de agresiv ....

 

ar mai fi

dar

CONCLUZIA MARE

pentru ca nu ma pot exprima in ceea ce priveste CBR-ul (desi o spun foarte raspicat este o mobritza EXCELENTA pentru proaspeti mobristi)

 

MOTOCICLETA CEA MAI BUNA, ESTE CEA PE CARE AI INVATAT-O, ITI PLACE, SI CEL MAI IMPORTANT, NU TE DA JOS PENTRU CA TI SE POTRIVESTE!!

 

de aici incolo putem continua polemicile :ok:

 

toate bune va urez si asfalt uscat

 

ps: am votat APRLIA RS 125, si sezonul cu numarul 2 il voi face tot pe ea :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

 

bun! avantaje:

 

cuplu insuficient sa te ridice pe o roata si putere suficienta cat sa te dai cu ea, dar sa nu te dea ea pe jos !!!

 

se ridica pe o roata din ambreiaj in treapta 1...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai vazut pe cnv care se chinuia sa o ridice din gaz da se cam chinuia..si aea ceva experienta in mers pe o roata...tot din ambreiaj e mai bn...acolo unde incepe sa traga sau daca are PV`ul lag mai mare in timpul lagului e destul sa ciupesti putin ambreiaju :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Nu vreau sa supar pe nimeni prin ceea ce spun dar, este vizibil k cele doua tipuri de motoare au avantaje si dezavantaze. Da honda este mai fiabila, tine mai mult, se aude mai frumos dar totusi ... motocicleta se ia pentru viteza ... de exemplu vrei sa mergi pana in bucuresti sau la mare, ce alegi ... sa mergi cu 120 sau 170? :| ... totusi e o diferenta ... motocicleta pentru fiabilitate iti cumperi de la 40-50 de ani .... cnd nu prea mai ai inima pentru putina adrenalina si vrei pur si simplu sa te plimbi lejer si frumos, Honda oricum e firma respectata ... dar sa fim reali .... la clasa 125cc nu se poate sa ajunga la nivelul unei RS, kre da ... scoate sunet de tractor .... fie .... dar macar stii k merge .... consuma mult ... dar arata pe ce consuma. Si cine spune k vai k dak iti iei RS automat tre sa nu ai ce face cu banii si vrei sa agati gagici .... nu e vorba de asta ... dak vrei un motor il vrei pentru ca iti place tie ... fie care cu gusturile lui nu incerc sa schimb nici o parere sau sa-i dau cuiva peste nas dar .... pentru mine pur si simplu CBR-ul m-i se pare a fi un schelete decat o motocicleta .... prin acest lucru fiind mai usoara ... dar totusi ... si rotile sunt o problema, si inaltimea .... nu cred k sunt prea multi tipi de peste 1.84 kre merg pe un CBR .... repet nu vreau sa-i dau nimanui peste nas ... asta e parerea mea, sa spunem k cele doua modele ar fi femei ... una prea skiloada de i se vad toate oasele ... si cealalta cum trebuie .... si rotile sa zicem k sunt sanii :lol:) .... ce preferati? :baldy: :baldy: peste 3 luni ... imi iau si io frumusel un rs 125 :lol: ... si vreau sa ma plimb cu ea, :( , nu numai prin oras ... cu toate astea spuse votez RS-ul :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motocicleta se ia pentru viteza ...

 

nu generaliza... prefer sa ajung mai greu dar sa fiu mai sigur ca ajung , decat sa ma zboare vantu pe la 170kmh ...

 

si vreau sa ma plimb cu ea, , nu numai prin oras

 

 

cam cat ...2000 km ? nu ai vazut ca si @hebe5p1n spunea ca mestereste la ea foarte des...crezi ca o face de placere ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am aflat o chestie interesanta .... care e posibil sa va dea peste nas la cei care spun ca cbr-ul e muuult mai fiabil decat rs-ul, eh bine ... am aflat ca motoarele in 2 timpi transfera puterea in mod egal si constant, in timp ce motoarele in 4 timpi au un puls mai mare cand accelerezi, din acest motiv cu motoarele in 2 timpi poti sa accelerezi in curbe mult mai sigur decat daca ai accelera cu un motor in 4 timpi. sper sa-mi confirme cineva cu un rs daca e adevarat :)

 

 

 

 

 

_______________________

Burn ruber, not your soul !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am aflat o chestie interesanta .... care e posibil sa va dea peste nas la cei care spun ca cbr-ul e muuult mai fiabil decat rs-ul, eh bine ... am aflat ca motoarele in 2 timpi transfera puterea in mod egal si constant, in timp ce motoarele in 4 timpi au un puls mai mare cand accelerezi, din acest motiv cu motoarele in 2 timpi poti sa accelerezi in curbe mult mai sigur decat daca ai accelera cu un motor in 4 timpi. sper sa-mi confirme cineva cu un rs daca e adevarat :)

_______________________

Burn ruber, not your soul !!

ce praf esti...go back to afrika

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si de ce ma rog sunt praf? .... ma .. asa spunea unu pe discovery, care totusi era in varsta si cica lucreaza la nush ce fabrica si se pricepe omu'. Na, io am zis ce a zis el, dar voi cum le stiti pe toate .... contraziceti toata lumea, ca nu e ca el care face asa ceva, e ca tine ... ca asa spui tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si de ce ma rog sunt praf? .... ma .. asa spunea unu pe discovery, care totusi era in varsta si cica lucreaza la nush ce fabrica si se pricepe omu'. Na, io am zis ce a zis el, dar voi cum le stiti pe toate .... contraziceti toata lumea, ca nu e ca el care face asa ceva, e ca tine ... ca asa spui tu.

nu meriti atentie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu meriti atentie

Ba dar esti incredibil ba reverse...Nu ai aflat ca daca bagi mana in gaz la rs si la cbr(ca are cuplu) o mai pui jos pe varianta la slatina.Mai ales ca conteaza imens fiabilitatea la cat timp o tii.Ce dracu va agitati atata,eu la a mea nu am schimbat absolut nimic la motor,de ambreaj nu m-am atins,numai consumabile si nu am mers doar in weekend,am iesit si din sector si chiar din Bucuresti. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba dar esti incredibil ba reverse...Nu ai aflat ca daca bagi mana in gaz la rs si la cbr(ca are cuplu) o mai pui jos pe varianta la slatina.Mai ales ca conteaza imens fiabilitatea la cat timp o tii.Ce dracu va agitati atata,eu la a mea nu am schimbat absolut nimic la motor,de ambreaj nu m-am atins,numai consumabile si nu am mers doar in weekend,am iesit si din sector si chiar din Bucuresti. :lol:

Da da...si ai fost cu ea pe Cheia si ti-ai dat drumu pana pe Varianta la Slatina :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai vazut pe cnv care se chinuia sa o ridice din gaz da se cam chinuia..si aea ceva experienta in mers pe o roata...tot din ambreiaj e mai bn...acolo unde incepe sa traga sau daca are PV`ul lag mai mare in timpul lagului e destul sa ciupesti putin ambreiaju :)

Asta nu se chinuie, o ridica din acceleratie in a 1-a, si merge cu ea ceva, schimba a 2`a si dupa aia vine inapoi jos relativ repede. Din ambreiaj e mai periculos la astea in 2 timpi, ca daca o ridici bine dinainte sa intre pv-ul, risti sa o trantesti cand intra. Acum cateva zile s-a dat un prieten peste cap asa :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Shaule suntem prieteni f. buni care`i problema ta?...

 

Mai bine ai lua niste lectii de la reiseri de C-ta in loc sa cauti anturaj cu noi p`aici.

 

 

a fost o gluma sa sti nu caut cearta ! :) :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am aflat ca motoarele in 2 timpi transfera puterea in mod egal si constant, _______________________

Burn ruber, not your soul !!

da sa vezi ce egal si constant transfera puterea la la 7000 cand intra powervalve`ul...aia de pe discovery fac misto de romani ca cica ar fii mai prosti...probaibl din cauza manelelor..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta nu se chinuie, o ridica din acceleratie in a 1-a, si merge cu ea ceva, schimba a 2`a si dupa aia vine inapoi jos relativ repede. Din ambreiaj e mai periculos la astea in 2 timpi, ca daca o ridici bine dinainte sa intre pv-ul, risti sa o trantesti cand intra. Acum cateva zile s-a dat un prieten peste cap asa :)

cine ma?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...