Sari la conținut

Kawasaki Z750


Flipper
 Share

Postări Recomandate

@ktalinn Fiind fost posesor de Z1000 iti pot spune ca posesorii de zeturi se dau cu ele, de aia nu prea scriu pe forum :-) iar in legatura cu bateria, consider ca pt siguranta ta ar fi cel mai indicat sa verifici in manualul de reparatii. Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

multumesc de raspuns . acum am gasit ceva e de 12 v si 8 ah si de acum s a cam incheiat sezonul . mai am niste nelamuriri in legatura cu el

:google:



stie cineva de ce ar putea pune in nas motorul de la 2000 de ture pana la2500 si dupa isi da drumu la mers bn . asta se intampla doar in mers linistit k daca bagi mana in gaz mai tare merge f bn ,. a mai intampinat cineva problema asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

@ktalinn sa o stapanesti sanatos.

si eu sunt proaspat posesor de z750 si din cate imi amintesc si a mea parca face cam la fel, dar banuiesc ca e umpic normal. motorul e mare si de turatii, deci ar trebui tinut peste 3-4 mii.

 

si eu am ceva probleme cu ea, numai ca la mine se intampla la turatii mari, in jur de 9-10 mii in ultima treapta de viteza incepe sa imi intrerupa. asa ca am bagat-o la iernat si am inceput sa fac urmatoarele operatii:

- am dat rezervorul jos, am scos pompa de benzina, am desfacut-o bucati si i-am curatat filtrul. pot spune ca a iesit multa mizerie de acolo. cei de la kawasaki is umpic nebuni, vor in jur de 300 de euro pt o pompa de benzina caci ei spun ca asta nu e servisabila, se schimba cu totul... :eek:

- am desfacut busonul de la rezervor bucati, curatat si uns

- am curatat rezervorul la interior prin electroliza

 

urmeaza schimbul de antigel, deoarece cel vechi nu stiu pana la ce temperatura rezista, servisarea telescoapelor, verificarea rulmentilor, franelor, etc....

 

pentru posesorii mai vechi de Z, care este top speed-ul vostru?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Doresc sa-mi achizitionez si eu un Z750 anul viitor undeva prin martie (depinde si de vremea de atunci :) ). Vreau sa aflu parerea celor care detin acest model, adica: cat de confortabila este mersul pe ea comparativ cu o motocicleta 100% sport (din cate am vazut din poze, ghidonul este mai sus) , pentru ca am avut varianta sport pana acum si m-am cam saturat sa-mi amorteasca mainile, sa ma doare spatele, etc. dupa un drum lung de exemplu (poate sunt mai sensibil, dar na..... :laugh: pt. mine este semnul !!!!!! ''schimba categoria'' omule :D Si da, cum am mai spus, undeva in primavara vreau sa-mi cumpar unul, daca isi scoate cineva bestia la vanzare, sunt interesat de oferte, dar numai atunci il iau. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e mult mai confortabila decat un sport.

eu probabil am probleme cu mainiile, cand iau la o tura un sport cand ma dau jos de pe motor ma dor mainile de nu mai pot. pe z nu am nici macar o problema. un prieten mi-a zis ca e mai manevrabila decat hornet-ul lui.

 

L.E. de unde esti? poate te ajuta vreun coleg forumist cu o tura.

Editat de dark_lord86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. sa o stapanesti si tu sanatos. nu am gresit niciodata treapta de viteza. face asa in orice treapta si stiu ca trebuie mers mai turat cu ea dar am un mivv turbat ce scoate cam multi decibeli si orasul e mic si l am lasat mai usor prin oras . din cate am inteles se sincronizeaza si la astea clapetele, ma gandesc sa nu fie de acolo



motorul a stat cam 2 ani pe dreapta la tipul de unde l am cumparat. dar nu mi fac probleme. iarna e lunga si trebuie sa rezolv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa desfac pompa de benzina sa vad ce e cu ea , verific si bobinele cum spui tu. azi am facut 250 de km si m a scos din sarite. smunceste puternic si pe decelerare. si am mai observat ceva ciudat, am mers in jur de 80 de km , am facut pauza de o tigara si de plictiseala am desfacut capacul la rezervor iar in momentul ala a iesit o presiune puternica din el ceea ce nu cred ca e normal.



in turatii de peste 7 mii nu face nici o figura. am atins 230km\h azi, trage de rupe . :eek: . probabil nu e invatata cu turatii sub 6000 de proprietarul anterior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...am facut pauza de o tigara si de plictiseala am desfacut capacul la rezervor iar in momentul ala a iesit o presiune puternica din el ceea ce nu cred ca e normal.

Verifica furtunul de supraplin(iasa sub rezervor, pe una din laterale, paremise stanga si duce in jos, ca celelalte furtunase care iasa langa lant) sa nu fie infundat, din cate stiu are rol sa elibereze din presiunea din rezervor pt. a nu face poc la temperaturi mari(combustibilul se dilata la temperaturi mari).

 

Daca tot ai aprins tigara urmatorul pas era sa aprinzi si bricheta sa o bagi in rezervor...sa vezi mai bine :tempted:

Cred ca de asta vorbesti:

:)) Editat de Buzz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

furtunul de supraplin nu are nici o treaba. furtunul da jos, pe langa lant combustibilul care e in plus(asta daca nu nimeresti gaura, sau pui plin ochi), da jos apa care intra pe langa capac. regularizarea presiunii in rezervor o face busonul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa este . am desfacut in seara asta busonul la rezervor bucati. daca tu spui ca l ai uns stii bn despre ce este vorba . are ca un cui ce inchide gazul la carburatie acolo si era intepenit ala . asta e explicatia cu presiunea din rezervor. am curatat bine si am montat la loc dupa care am iesit sa fac o proba. acum presiune nu mai face si lucreaza cum trebuie dar e aceiasi poveste. e un chin de mers in oras cu el. maine cand ies de la servici scot rezervorul, ii desfac pompa de benzina si dacan tot imi fac spatiu deasupra motorului o nsa verific si bujiile filtrul de aer si o sa dau cu spray de contacte tot ce inseamna mufe . am pornit motorul cu o bobina scoasa si se aprindea in bord f1. daca nu ar lucra cum trebuie nu ar trebui sa stea aprins cand il pune in nas?



cosmin te rog frumos daca ai motorul la indemana scoate i un pic o bobina de la 1 sau 4 si scutur o un picutz sa vezi daca se balangane ceva in ea . maine oricum dau pompa jos. sunt garnituri ce se rup sau e ceva mai complicat pe acolo?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

din pacate nu am motorul la indemana, e in garaj la un prieten.

iti pun cateva poze, e 90% la fel. pozele nu imi apartin. e un tip care a pus pompa de benzina de pe o honda civic 1995.

eu am curatat foarte bine filtrul alb si paharul in care sta.filtrul sa il speli doar cu benzina si sa il suflii cu aer, presiune nu prea mare. e mult cacao acolo.

 

daca ajung la garaj, verific si bobinele. vezi ca la bobine se da jos partea de caucuc care vine pe bujie si poti curata mai usor.

spor la treaba. chiar is curios daca se rezolva problema.

link-ul cu poze: https://www.dropbox.com/sh/qduku1ae25tn3n4/DqAEt5rXRK

 

si-a reglat vreo cinvea jocul la supape ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi pare rau . nu pot sa ma apuc de el pana sambata .



salut. dupa cum spuneam am ajuns si in ziua de sambata. am reusit si am scos pompa de benzina si imi pare rau ca nu reusesc sa pun niste poze sa vedeti ce e acolo. cosmin are dreptate si as recomanda la toti posesorii de z eturi mai vechiute sa faca treaba asta . o sa ma mai chinui sa pun poze aici. ceea ce nu am reusit si aveam in plan e sa scot bujiile si nu am putut sa scot decat doua . pt alea de pe mijloc nu am avut cheie care sa intre acolo dar urmeaza sa mi fac una zilele astea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut . da am iesit am facut o plimbare si e mult mai bine . plec dimineatza la rar si vad mai bn cum se comporta prin iasi. m am uitat si la filtrul de aer si il avea foarte murdar. am gasit un filtru sport acolo bmc care zice ca se spala . stiti ceva? asa este ?. oricum asa o sa ramana pana la primavara si atunci vreau sa i mai fac o sincronizare sa vad daca schimba ceva . la cat timp se face sincronizarea ca stiu sigur ca proprietarul anterior nu a facut nimic la el decat schimb de ulei , gaz si cam atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cartea de service scrie ca se face doar cand e necesar. nu se face ca la carburatie, aproximativ in fiecare an :D. da, majoritatea filtrelor de aer sport se spala, curata, ung cu solutii/uleiuri speciale. din punctul meu de vedere nu prea se merita filtru de aer sport, decat daca ai power commander. pana atunci, poti face airbox mod. filtru de aer sport+airbox mod+toba sport nu e indicat fara power commander deoarece amestecul o sa fie prea sarac.

succes la rar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms frumos . am scapat de rar fara probleme. dar tot nu mi place cum merge. e mult mai bine dupa ce am curatat pompa dar exista un dar la el. acum am observat ca nu mai pune in nas asa tare dar sa dau un exemplu merg constant in treapta a 6 a la 5 mii de ture constant si cand decelerz motorul incepe sa traga mai bn pt 2 sau 3 secunde si dupa decelereaza si el .



pentru cei cu tobe sport am si eu o intrebare. dupa o accelerare brusca sa zic asa in treapta a doua sau a treia pana in 7 mii de ture si dupa reduci brusc in frana de motor va scoate flacara pe toba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

auzeam pocnituri pe toba dar nu am dat importanta prea mare iar azi mi a zis cineva ce era in spatele meu ca scoate flaca destul de mare cand pocneste , aproximativ 10 cm si albastra. dupa ce mi a zis am lasat oglinda de pe dreapta pana am vazut capatul tobei in ea am ridicat o in 8 mii de ture si am decelerat si s a vazut foarte clar, avea dreptate ca iese f mare flama .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...