Sari la conținut

Kawasaki Z750


Flipper
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Nu nu, efectiv ma rog de ea sa plece de pe loc, iar cand ajung la 4 mii de ture, efectiv simt cum vrea sa ma lase in urma si sa plece de sub mine. Eu i-am schimbat si raportul, dar degeaba.

Probabil de la toba sport? Odata cu scoaterea exupului, cuplul de la ture joase are de suferit. Probabil trebuie sa i faci o reglare de clapete ceva...parerea mea. Daca vrei ne vedem si faci un test si cu a mea. Sa ti faci o idee. 0742021802

» Post actualizat in 30 Jul 2017 07:58

Deci, cum ramane cu intrunirea? Chiar ar prinde bine. Mai ales ca acum vreau sa mi achizitionez amortizor antivoblaj :) Vreau ceva pareri, pro-contra, nu conteaza :) Mai are cineva montat asa ceva? Sau simte cineva nevoia sa si monteze?

» Post actualizat in 30 Jul 2017 07:59

» Post actualizat in 30 Jul 2017 08:02

Cred ca si un grup pe FB ar fii bun. De obicei intru destul de rar pe forum si ratez noutatile :))

» Post actualizat in 30 Jul 2017 08:24

Am creat un grup pe FB. Z 750 Fan Club Romania. Care vrea sa pastram legatura acolo, este binevenit.

Editat de Ady_R_001
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator silviuZ750N

Probabil de la toba sport? Odata cu scoaterea exupului, cuplul de la ture joase are de suferit. Probabil trebuie sa i faci o reglare de clapete ceva...parerea mea. Daca vrei ne vedem si faci un test si cu a mea. Sa ti faci o idee. 0742021802

» Post actualizat in 30 Jul 2017 07:58

Deci, cum ramane cu intrunirea? Chiar ar prinde bine. Mai ales ca acum vreau sa mi achizitionez amortizor antivoblaj :) Vreau ceva pareri, pro-contra, nu conteaza :) Mai are cineva montat asa ceva? Sau simte cineva nevoia sa si monteze?

» Post actualizat in 30 Jul 2017 07:59

» Post actualizat in 30 Jul 2017 08:02

Cred ca si un grup pe FB ar fii bun. De obicei intru destul de rar pe forum si ratez noutatile :))

» Post actualizat in 30 Jul 2017 08:24

Am creat un grup pe FB. Z 750 Fan Club Romania. Care vrea sa pastram legatura acolo, este binevenit.

Eu nu-l gasesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Vizitator silviuZ750N

In mod sigur se poate 50 in loc de 55. Problema intervine invers, cand vrei sa cresti, e posibil sa frece in aripa daca e prea stramt locul.

In talon scrie 180.55.17. Sezonul asta am schimbat doua, ambele pe 190.55.17. M-ar fi interesat daca 'se intampla' ceva in cazul in care montez ceva pe 50 in loc de 55. In privinta aripei, este loc si de 190 si de 200.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce ai vrea sa pui 50 in loc de 55? Majoritatea celor cu care am vorbit pe treaba asta fac exact invers. O inaltime mai mare da mai multa manevrabilitate. Personal ce scrie in manual aia pun si niciodata nu as merge mai mult de 10 cm diferenta in ce priveste latimea. Adica daca in manual recomandarea este 180 eu nu as pune 200, maxim 190, chiar daca janta/spatiul permite.

 

Cel de-al doilea indicativ, 50/55 in cazul discutiei, nu reprezinta cm ci procent, ca fapt divers. 55 este standardul de inaltime general acceptat pt anvelopele de genul asta.

 

Acuma ca te-ai pricopsit cu un pneu pe 50 de pe undeva nu s-o face gaura in cer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator silviuZ750N

Nu..doar dadeam un search pt sezonul ce vine. Preturi, dimensiuni..Si am cam ramas pe 120 cu 190.55.17, se pare. Adica ce am si acum, diferenta o face faptul ca vor fi noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Mi-am inlocuit si eu amortizorul stock, care era o barca pe curbe, foarte instabil si cum mai bag si eu lunar cateva intrari pe circuit, era imposibil de facut ceva cu el.

Asa ca, am montat un amortizor de pe zx6r 2005-2006. Nu stiu exact ce modificari s-au facut, insa nu cred ca a fost taiat nimic din cadru cum citeam pe alte forumuri si mi s-a spus. Ca feedback, motoreta este mult mai stabila, curbele fiind acum un deliciu. La fel si efectul de barca a disparut :). Ca si confort, era mai bun amortizorul stock, acum chiar simt gurile de canal si damburile, dar merita atat timp cat am o motoreta mai stabila.

 

ps: faceti abstractie de pozitionarea releului de incarcare, este montat temporar acolo intrucat sub saua pilotului se incalzea atat de tare incat iesea cu mirosuri arse.


» Post actualizat in 11 Nov 2017 11:57

S-au intors pozele singure, habar nu am cum sa le rotesc folosind forumul acesta.

post-77674-0-62019200-1510401325_thumb.jpg

post-77674-0-71590500-1510401333_thumb.jpg

post-77674-0-61795800-1510401344_thumb.jpg

Editat de unaetnumitsirc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Mi-am inlocuit si eu amortizorul stock, care era o barca pe curbe, foarte instabil si cum mai bag si eu lunar cateva intrari pe circuit, era imposibil de facut ceva cu el.

Asa ca, am montat un amortizor de pe zx6r 2005-2006. Nu stiu exact ce modificari s-au facut, insa nu cred ca a fost taiat nimic din cadru cum citeam pe alte forumuri si mi s-a spus.

Pai trebuie taiat traversa de teva ,altfel loveste rezervorul de azot.

post-15340-0-61579600-1511962649_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am inlocuit si eu amortizorul stock, care era o barca pe curbe, foarte instabil si cum mai bag si eu lunar cateva intrari pe circuit, era imposibil de facut ceva cu el.

Asa ca, am montat un amortizor de pe zx6r 2005-2006. Nu stiu exact ce modificari s-au facut, insa nu cred ca a fost taiat nimic din cadru cum citeam pe alte forumuri si mi s-a spus. Ca feedback, motoreta este mult mai stabila, curbele fiind acum un deliciu. La fel si efectul de barca a disparut :). Ca si confort, era mai bun amortizorul stock, acum chiar simt gurile de canal si damburile, dar merita atat timp cat am o motoreta mai stabila.

 

ps: faceti abstractie de pozitionarea releului de incarcare, este montat temporar acolo intrucat sub saua pilotului se incalzea atat de tare incat iesea cu mirosuri arse.

» Post actualizat in 11 Nov 2017 11:57

S-au intors pozele singure, habar nu am cum sa le rotesc folosind forumul acesta.

 

Stii ca este full servisabil amortizorul respectiv? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

N-o sa pot intelege niciodata de ce sa te incapatanezi a pune pneu de 190 daca PRODUCATORUL motocicletei a proiectat-o cu 180. Daca era mai performanta din vreun punct cu 190 atunci asa recomandau si ei! Plus la orice search pe google in discutii obiective spune clar ca trecerea la 190 pe un motor proiectat cu 180 se lasa de cele mai multe ori cu pierderi de manevrabilitate.

 

Da nu frate, unii pun 190 pentru ca stiu ei , fara argumente desigur. Eventual mai si cer o parere, toata lumea ii recomanda sa puna ce spune producatorul si el tot 190 pune :))

Este pur si simplu fascinant ca fenomen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-o sa pot intelege niciodata de ce sa te incapatanezi a pune pneu de 190 daca PRODUCATORUL motocicletei a proiectat-o cu 180. Daca era mai performanta din vreun punct cu 190 atunci asa recomandau si ei! Plus la orice search pe google in discutii obiective spune clar ca trecerea la 190 pe un motor proiectat cu 180 se lasa de cele mai multe ori cu pierderi de manevrabilitate.

 

Da nu frate, unii pun 190 pentru ca stiu ei , fara argumente desigur. Eventual mai si cer o parere, toata lumea ii recomanda sa puna ce spune producatorul si el tot 190 pune :))

Este pur si simplu fascinant ca fenomen.

Am inteles si ma lipsesc de parerea ta. Cand ai vreun 'pneu' de 190, sa ma cauti dar pana atunci..abtine-te.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salut de 2018 :).

 

Am gasit zilele trecute intamplator aceasta poza in care aparent un z750 are etrieri de cbr 954 daca nu ma insel plus distantieri. Acum, eu stiu ca franele de pe 954 sunt unele foarte bune, insa intrebarea si nedumerirea mea este daca sunt efecte secundare negative facand un astfel de upgrade folosind etrieri+pompita radiala de 954 si folosind distantiere sau cum se numesc acele prelungiri de la paharele furcii pt a putea fi montati etrierii.

Oare afecteaza negativ discurile de frana sau in orice alt mod ?

 

Multumesc.

post-77674-0-00624000-1520181363_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...