Sari la conținut

Suzuki Intruder 1500


ravenshield
 Share

Postări Recomandate

Vand Intruderul! 4290euro disc. Si fac un pariu cu voi..in max doua sapt il dau...hehe.. am un proiect de restaurare de indeplinit...azi mi am indeplinit un vis! sunt fericit! nu mai am nevoie de nimic..nici macar de Intruder.! va pupa Jean

...daca tot il dai, nu te-ar coafa sa facem schimb de crush-bar cu diferenta din partea mea?...al meu e cel original in stare foarte buna!..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 537
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sunt!..nu vreau sa vand motoru..dar daca imi da unu 4000e sunt obligat de cuvantu dat sotiei..si pun 1000e la bataie instant pt proiectu Honda GL 1000.:)))..sa mi scutur supararea. Bine ca m am vindecat de harly..momentan..


» Post actualizat in 11 Jul 2014 08:00
A schimbat..umblat cineva la amortizoru central vreodata..imi clampane ceva pe spate..mi se pare ca problemma ar fi arcu prea moale sau amortizoru sa fie mucificat. Sau asa va face si voua..o fi prea grea..drac stie..cand o apas pe aripa revine ca din pusca inapoi..deci ar fi amortizoru..idei ceva..o fi scump amortizoru central..after desigur..??
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

eu aud cateodata un mic scartait...se poate sa fie de la amortizor Jeane....din ce am vazut pe net nu e chiar ieftin dar nici de infarct....@licinius...frumos agregatu...arata intr-un mare fel seaua aia!!...Mustang cumva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bah..sunt un tembel..stiti ce era frate?!!!..un (cuvant urat) de surub pe imbus..nus de cat este,,da e mare si gros..era desfacut de mai mai sa mi cada aripa de pe spate, avea un joc liber de vreo cinci cm!!!...l am strans si nu se mai aude absolus nimic.!!.cine zice ca doar Harly trebe verificat la suruburi cateodta manca caca...sunt chiar fericit ca m am scapat de o eventuala cheltuiala...am crescut pretul la Intruder 4800 euro...prietenii stiu de ce!..cui nu i convine sa si ia de afara. Licinius..facem schimb de sei si sissy barr..imi place saua aia si sissy barr ul de pe Intruderul care l ai luat..ce zici?


» Post actualizat in 12 Jul 2014 20:15

zi un pret la tobe..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca dezmembrez/schimb ceva ... le bag in vanz pe am2 si care se da prima....

 

faza cu surubul de la aripa spate am patit-o si eu la Dragstar ... numa ca eu le-am pierdut pe am2 din aceeasi parte. Am mers pe rezervor pana la un mag de suruburi :bike-037: filet pas marunt ...

Niste poze de reclama cu ambele autobuse .... in curand vanzare :D

 

post-19614-0-03056300-1405236929_thumb.jpgpost-19614-0-25151700-1405236948_thumb.jpgpost-19614-0-26188400-1405236965_thumb.jpgpost-19614-0-24340700-1405236981_thumb.jpgpost-19614-0-19148300-1405236998_thumb.jpgpost-19614-0-63002700-1405237010_thumb.jpgpost-19614-0-37345700-1405237025_thumb.jpgpost-19614-0-92035800-1405237038_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare intruderul.Am vazut ca merge si pe contrasens pe autostrada , nu?

Mda...pt niste ochelari de vedere de cinspe milioane te ai fi intors si tu..ca oricum n ai fi stiu ca ai sa i gasesti praf!:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT,

A REVENIT O PROBLEMA LA MEMBRANA DE LA UN CARBURATOR. CAND AM FACUT REVIZIA AM DESCOPERIT-O SPARTA, AM LIPIT-O CU CAUCIUC LICHID SI A TINUT PANA AZI.

MERGE INTR-UN PISTON, MERGE NASOL RAU. MEMBRANA AM COMANDAT-O SI VINE PE ORIGINAL IN 2 SAPTAMANI. ASTA E! 2 SAPT STAU PE BARA. DACA V-ATI MAI LOVIT DE O ASTFEL DE PROBLEMA SI ATI REZOLVAT-O IN ALT FEL DATI-MI DE STIRE.

CU RESPECT, ALIN

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

da

un cui are 4 nivele si celalalt 5 nivele. nu mai stiu cum erau

» Post actualizat in 15 Aug 2014 20:59

ce zic strainii de bivol :)

 

http://www.motorcyclecruiser.com/motorcycle-road-test-suzuki-intruder-1500-lc

asta am descoperit si eu la al meu - pe cilindru din spate cuiul este mai sus decat cel din fata cu un nivel !?!?! Sa fiu al maibii daca imi dau seama de ce ...

Eu acum ma confrunt cu o mare probl = pe cilindrul din spate pe decelerare / frana de motor ma trezesc ca da niste rateuri de sare lumea de pe trotuar , se incinta f tare , iar daca o las un pic in relanti si dupa aceea trag de gaz merge cam intr-ub singur piston , abia dupa aia pleaca si al 2-lea ( asta se intampla mai rar ) De consum nici nu mai vorbesc ... sare de 10 , oricum merge ca drak ...

Pana aici am : inlocuit bujii , filtru de aer , bobina, verficat incarcare, verificat circuit de alimentare, curatat / sincronizat carburatoare...

Imi bag picioarele daca mai stiu ce sa ii fac ... ma gandesc si la CDI ...

Ceva idei ? pareri ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este confortabil ,cuplu bun, am facut 35 de min vama ruse bulgaria bucuresti,cu pasager, dar avea dynojet, se incalzeste in orasi, nu-i chiar de orasi , singura probl a lui poate apare la electrica, cam atit,


» Post actualizat in 22 Sep 2014 16:47

asta am descoperit si eu la al meu - pe cilindru din spate cuiul este mai sus decat cel din fata cu un nivel !?!?! Sa fiu al maibii daca imi dau seama de ce ...

Eu acum ma confrunt cu o mare probl = pe cilindrul din spate pe decelerare / frana de motor ma trezesc ca da niste rateuri de sare lumea de pe trotuar , se incinta f tare , iar daca o las un pic in relanti si dupa aceea trag de gaz merge cam intr-ub singur piston , abia dupa aia pleaca si al 2-lea ( asta se intampla mai rar ) De consum nici nu mai vorbesc ... sare de 10 , oricum merge ca drak ...

Pana aici am : inlocuit bujii , filtru de aer , bobina, verficat incarcare, verificat circuit de alimentare, curatat / sincronizat carburatoare...

Imi bag picioarele daca mai stiu ce sa ii fac ... ma gandesc si la CDI ...

Ceva idei ? pareri ?

detonatiile apar din cauza ca . nu ai ardere completa, , supapele au scaune uzate, bobina inductie,fisa sau bujia ..

poti avea nivelul mare in carb , sincronizare este valabila pt mersul in gol. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gandit si eu la supape, dar imi e greu sa cred ca am probl acolo ... la un motor cu 40.000 km ... Bujii noi si bobina cu tot cu fisa a fost schimbata ... si aceleasi simptome... Asta cu nivelul nu am verificat in mod exact , dar nu mi-a parut a fi prea mare. Verific si revin cu rezultatele !

Ms de sfat ! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gandit si eu la supape, dar imi e greu sa cred ca am probl acolo ... la un motor cu 40.000 km ... Bujii noi si bobina cu tot cu fisa a fost schimbata ... si aceleasi simptome... Asta cu nivelul nu am verificat in mod exact , dar nu mi-a parut a fi prea mare. Verific si revin cu rezultatele !

Ms de sfat ! :cheers:

De obicei pe cilindrul spate se merge cu amestec mai bogat, se coboara siguranta pe cuiul de dozaj cu o linie (nivel), pentru ca racirea (aer) este mai defectuoasa, chiar daca la intruderul de 1500 e pe ulei din cate stiu.E normal ca prin oras sa se incalzeasca, poate fi si de la un amestec prea sarac, asta cand se incinge prea repede sau intr-o perioada foarte scurta de functionare.Rateurile din tobe au mai multe cauze, amestec sarac, imbinare neetansa a galeriilor de evacuare, supape care nu inchid bine, bujii, fise, bobina.

O cauza posibila in cazul functionarii defectuoase a motorului poate tine de carburatie si asta cred ca e in cazul tau.Iti recomand sa o duci la cineva priceput si sa verifice cuiele (pontou) inchiderea lor si uzura "chamber float" locasurile unde culiseaza cuiele, chiar la un intruder am gasit camerele ovalizate, consum excesiv de benzina, bujii afumate, desi totul s-a reglat ca in manual.

Spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yep ! Intradevar a fost o probl la cuiul pontou... nu inchidea ... asa ca tre sa dau o bere ... O chestie atat de simpla pe care nu m-a dus capu sa o verific .... :lool: O ciudatenie sa reglezi nivelul dupa cum zice manualul de service ... dar a mers.

 

Multumim pt manuale !


» Post actualizat in 28 Sep 2014 07:43

aaaa si apropo : a reglat cineva telescopul pe spate ? e destul de complicat accesul pentru a il putea seta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...