rommel Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Vand Intruderul! 4290euro disc. Si fac un pariu cu voi..in max doua sapt il dau...hehe.. am un proiect de restaurare de indeplinit...azi mi am indeplinit un vis! sunt fericit! nu mai am nevoie de nimic..nici macar de Intruder.! va pupa Jean ...daca tot il dai, nu te-ar coafa sa facem schimb de crush-bar cu diferenta din partea mea?...al meu e cel original in stare foarte buna!.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Rommel..nu l dau frate..ma razgai si io aiurea..praf in ochii sotiei daca ma ntelegi..sorry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rommel Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 ...Asta am vrut sa aud!!!....daca esti sincer, Bravo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Sunt!..nu vreau sa vand motoru..dar daca imi da unu 4000e sunt obligat de cuvantu dat sotiei..si pun 1000e la bataie instant pt proiectu Honda GL 1000.))..sa mi scutur supararea. Bine ca m am vindecat de harly..momentan.. » Post actualizat in 11 Jul 2014 08:00A schimbat..umblat cineva la amortizoru central vreodata..imi clampane ceva pe spate..mi se pare ca problemma ar fi arcu prea moale sau amortizoru sa fie mucificat. Sau asa va face si voua..o fi prea grea..drac stie..cand o apas pe aripa revine ca din pusca inapoi..deci ar fi amortizoru..idei ceva..o fi scump amortizoru central..after desigur..?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
licinius Postat Iulie 12, 2014 Share Postat Iulie 12, 2014 ca sa fie treaba treaba... am mai luat un autobus acu ma apuc de facut transport in comun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bas Postat Iulie 12, 2014 Share Postat Iulie 12, 2014 Jeane am eu aceasta problema dar este de la discul de frana(are joc prea mare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rommel Postat Iulie 12, 2014 Share Postat Iulie 12, 2014 eu aud cateodata un mic scartait...se poate sa fie de la amortizor Jeane....din ce am vazut pe net nu e chiar ieftin dar nici de infarct....@licinius...frumos agregatu...arata intr-un mare fel seaua aia!!...Mustang cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Iulie 12, 2014 Share Postat Iulie 12, 2014 Bah..sunt un tembel..stiti ce era frate?!!!..un (cuvant urat) de surub pe imbus..nus de cat este,,da e mare si gros..era desfacut de mai mai sa mi cada aripa de pe spate, avea un joc liber de vreo cinci cm!!!...l am strans si nu se mai aude absolus nimic.!!.cine zice ca doar Harly trebe verificat la suruburi cateodta manca caca...sunt chiar fericit ca m am scapat de o eventuala cheltuiala...am crescut pretul la Intruder 4800 euro...prietenii stiu de ce!..cui nu i convine sa si ia de afara. Licinius..facem schimb de sei si sissy barr..imi place saua aia si sissy barr ul de pe Intruderul care l ai luat..ce zici? » Post actualizat in 12 Jul 2014 20:15zi un pret la tobe.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
licinius Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 nu cred ca dezmembrez/schimb ceva ... le bag in vanz pe am2 si care se da prima.... faza cu surubul de la aripa spate am patit-o si eu la Dragstar ... numa ca eu le-am pierdut pe am2 din aceeasi parte. Am mers pe rezervor pana la un mag de suruburi filet pas marunt ... Niste poze de reclama cu ambele autobuse .... in curand vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 Tare intruderul.Am vazut ca merge si pe contrasens pe autostrada , nu? Mda...pt niste ochelari de vedere de cinspe milioane te ai fi intors si tu..ca oricum n ai fi stiu ca ai sa i gasesti praf! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin48 Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 SALUT, A REVENIT O PROBLEMA LA MEMBRANA DE LA UN CARBURATOR. CAND AM FACUT REVIZIA AM DESCOPERIT-O SPARTA, AM LIPIT-O CU CAUCIUC LICHID SI A TINUT PANA AZI. MERGE INTR-UN PISTON, MERGE NASOL RAU. MEMBRANA AM COMANDAT-O SI VINE PE ORIGINAL IN 2 SAPTAMANI. ASTA E! 2 SAPT STAU PE BARA. DACA V-ATI MAI LOVIT DE O ASTFEL DE PROBLEMA SI ATI REZOLVAT-O IN ALT FEL DATI-MI DE STIRE. CU RESPECT, ALIN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_s0und Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 (editat) bivolul meu . Editat August 10, 2014 de black_s0und Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin48 Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 FOARTE FRUMOS! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rommel Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 Foarte tare!!!....e interesant cu jantele rosii!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_s0und Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 A desfacut cineva carburatoarele pana acum? La mine cuiul de nivel cu siguranta nu sunt amandoua lafel. Se poate deregla cuiul de amestec? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 de la membrana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_s0und Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 de la membrana? da un cui are 4 nivele si celalalt 5 nivele. nu mai stiu cum erau » Post actualizat in 15 Aug 2014 20:59 ce zic strainii de bivol http://www.motorcyclecruiser.com/motorcycle-road-test-suzuki-intruder-1500-lc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian69 Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 Dragi mei prieteni ma aflu in Suedia (GOTEBOREG) la muncusoara ca sofer si vreau sa va spun ca ce vad pe aici motoare,mai in special choopere nu am vazut in Romanica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
licinius Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 da un cui are 4 nivele si celalalt 5 nivele. nu mai stiu cum erau » Post actualizat in 15 Aug 2014 20:59 ce zic strainii de bivol http://www.motorcyclecruiser.com/motorcycle-road-test-suzuki-intruder-1500-lc asta am descoperit si eu la al meu - pe cilindru din spate cuiul este mai sus decat cel din fata cu un nivel !?!?! Sa fiu al maibii daca imi dau seama de ce ... Eu acum ma confrunt cu o mare probl = pe cilindrul din spate pe decelerare / frana de motor ma trezesc ca da niste rateuri de sare lumea de pe trotuar , se incinta f tare , iar daca o las un pic in relanti si dupa aceea trag de gaz merge cam intr-ub singur piston , abia dupa aia pleaca si al 2-lea ( asta se intampla mai rar ) De consum nici nu mai vorbesc ... sare de 10 , oricum merge ca drak ... Pana aici am : inlocuit bujii , filtru de aer , bobina, verficat incarcare, verificat circuit de alimentare, curatat / sincronizat carburatoare... Imi bag picioarele daca mai stiu ce sa ii fac ... ma gandesc si la CDI ... Ceva idei ? pareri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 este confortabil ,cuplu bun, am facut 35 de min vama ruse bulgaria bucuresti,cu pasager, dar avea dynojet, se incalzeste in orasi, nu-i chiar de orasi , singura probl a lui poate apare la electrica, cam atit, » Post actualizat in 22 Sep 2014 16:47 asta am descoperit si eu la al meu - pe cilindru din spate cuiul este mai sus decat cel din fata cu un nivel !?!?! Sa fiu al maibii daca imi dau seama de ce ... Eu acum ma confrunt cu o mare probl = pe cilindrul din spate pe decelerare / frana de motor ma trezesc ca da niste rateuri de sare lumea de pe trotuar , se incinta f tare , iar daca o las un pic in relanti si dupa aceea trag de gaz merge cam intr-ub singur piston , abia dupa aia pleaca si al 2-lea ( asta se intampla mai rar ) De consum nici nu mai vorbesc ... sare de 10 , oricum merge ca drak ... Pana aici am : inlocuit bujii , filtru de aer , bobina, verficat incarcare, verificat circuit de alimentare, curatat / sincronizat carburatoare... Imi bag picioarele daca mai stiu ce sa ii fac ... ma gandesc si la CDI ... Ceva idei ? pareri ? detonatiile apar din cauza ca . nu ai ardere completa, , supapele au scaune uzate, bobina inductie,fisa sau bujia .. poti avea nivelul mare in carb , sincronizare este valabila pt mersul in gol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
licinius Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 M-am gandit si eu la supape, dar imi e greu sa cred ca am probl acolo ... la un motor cu 40.000 km ... Bujii noi si bobina cu tot cu fisa a fost schimbata ... si aceleasi simptome... Asta cu nivelul nu am verificat in mod exact , dar nu mi-a parut a fi prea mare. Verific si revin cu rezultatele ! Ms de sfat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 M-am gandit si eu la supape, dar imi e greu sa cred ca am probl acolo ... la un motor cu 40.000 km ... Bujii noi si bobina cu tot cu fisa a fost schimbata ... si aceleasi simptome... Asta cu nivelul nu am verificat in mod exact , dar nu mi-a parut a fi prea mare. Verific si revin cu rezultatele ! Ms de sfat ! De obicei pe cilindrul spate se merge cu amestec mai bogat, se coboara siguranta pe cuiul de dozaj cu o linie (nivel), pentru ca racirea (aer) este mai defectuoasa, chiar daca la intruderul de 1500 e pe ulei din cate stiu.E normal ca prin oras sa se incalzeasca, poate fi si de la un amestec prea sarac, asta cand se incinge prea repede sau intr-o perioada foarte scurta de functionare.Rateurile din tobe au mai multe cauze, amestec sarac, imbinare neetansa a galeriilor de evacuare, supape care nu inchid bine, bujii, fise, bobina. O cauza posibila in cazul functionarii defectuoase a motorului poate tine de carburatie si asta cred ca e in cazul tau.Iti recomand sa o duci la cineva priceput si sa verifice cuiele (pontou) inchiderea lor si uzura "chamber float" locasurile unde culiseaza cuiele, chiar la un intruder am gasit camerele ovalizate, consum excesiv de benzina, bujii afumate, desi totul s-a reglat ca in manual. Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rommel Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 unele chestii practice pentru ale noastre... http://www.crowitis.com/helpfiles.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
licinius Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Yep ! Intradevar a fost o probl la cuiul pontou... nu inchidea ... asa ca tre sa dau o bere ... O chestie atat de simpla pe care nu m-a dus capu sa o verific .... O ciudatenie sa reglezi nivelul dupa cum zice manualul de service ... dar a mers. Multumim pt manuale ! » Post actualizat in 28 Sep 2014 07:43aaaa si apropo : a reglat cineva telescopul pe spate ? e destul de complicat accesul pentru a il putea seta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Salutari baieti..fratele vostru Jean trecu pe Harly..schimb pe schimb...am trecut doar sa va salut..toate cele bune de la Jean! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.