Jump to content
Sign in to follow this  
zigzag

Drz 400 S

Recommended Posts

M-am cam :bounce: de acesta motoreta dar nu prea stiu multe despre ea :peace: Imi place deoarece nu-i prea grea (132 la sec), pare destul de fashneatza si pot ajunge la munte calare pe ea (n-am remorca si nici nu voi avea). As vrea sa fac cu ea un enduro ceva mai greutz dar nu ceva extrem.

Dupa ce rezolv ceva probleme imi doresc sa iau una dar n-as vrea, dupa ce-o cumpar, sa-mi dau seama c-am facut o gresala :D

Va rog ajutati-ma cu pareri pro si contra. :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am cam :bounce: de acesta motoreta dar nu prea stiu multe despre ea :peace: Imi place deoarece nu-i prea grea (132 la sec), pare destul de fashneatza si pot ajunge la munte calare pe ea (n-am remorca si nici nu voi avea). As vrea sa fac cu ea un enduro ceva mai greutz dar nu ceva extrem.

Dupa ce rezolv ceva probleme imi doresc sa iau una dar n-as vrea, dupa ce-o cumpar, sa-mi dau seama c-am facut o gresala :D

Va rog ajutati-ma cu pareri pro si contra. :cheers:

 

 

Drz 400 Mi se pare destul de fiabila, avand in vedere ca am facut ceva hard enduro cu ea mi s-a parut destul de OK foarte fasneata destul de usoara si intradevar foarte manevrabila, merge si pe sosea cu 150 Km/h. 110 constant pentru mai multe detalii suna la 0741333613 Gabi Norton spui ca suni din partea measi ceri o parere , el are acum acelasi tip de motor, suzuki DRZ 400.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar oare e mai buna pentru enduro fata de un LC4 enduro? Ma gandesc ca e putin mai usoara dar nu prea stiu ce sa zic de furca "normala" pe care o are.

 

 

ps- Dragonu', multumesc pentru raspuns :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, uite un TOPIC in care se descrie un traseu facut cu DRZ, poate te ajuta sa iti faci o parere. :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, uite un TOPIC in care se descrie un traseu facut cu DRZ, poate te ajuta sa iti faci o parere. :D

 

Multumesc :bounce:

 

Mai astept si alte opinii :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce te-ai gandit la DRZ S si nu la E? Parca e mai enduro E.

 

Observ ca alimentarea e diferita la cele doua, inaltimea sa un pic mai sus la E si mai usor E-ul(119Kg). La E lipseste semnalizarea(cel putin pe siteul din Romania), cred ca se poate pune? DRZ E parca pare mai enduro?

 

Ce-mi place tare la motorul asta e pretul, 5758euro pentru S si 5560euro pentru E in tipla :blink: . Cum fac rost de cas cred ca imi iau si eu unul sau :cheers: bmw 650x challenge sau :crack: lc4(la ultimele doua se pare ca trebuie mai mult cas :crack: )

 

:ok:

 

02guz3.jpg

 

 

05gao3.jpg

 

29ghe1.jpg

02.mpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suzuki e campion la valoarea pentru bani. Este un motor nepretentios si foarte fiabil. S-ul are rezervor de tabla - asta ar fi un inconvenient...E-ul nu se inscrie - decat daca te descurci....alt inconvenient.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum bine a zis si univet, cu S-ul poti circula linistit si pe strada. S-ul are 40 de cai si 133 kg. E-ul e ceva mai "hard" dar nu are "accesoriile" care sa-l faca legal de strada. Are 119 kg si 48 de cai. Din ce am inteles de pe alte site-uri straine, E-ul are si cadrul coditei ceva mai subtire astfel incat nu se preteaza la mersul cu pasager.

Cum am mai spus, eu vreau sa ajung calare la munte (n-am remorca). Legal, cu S-ul poti face asta. Si nu in ultimul rand, vreau sa mai scot si gagica din cand in cand la o plimbare.

Eu am acum un lc4 640 enduro. Asta are 149 kg. S-ul 133. Intrebarea mea este: pentru cele 16 kg diferenta, merita schimbul? (as vrea sa fac un enduro ceva mai greu dar nu ceva extrem)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci S sa fie, cu rezervorul schimbat. :ok:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am acum un lc4 640 enduro. Asta are 149 kg. S-ul 133. Intrebarea mea este: pentru cele 16 kg diferenta, merita schimbul? (as vrea sa fac un enduro ceva mai greu dar nu ceva extrem)

 

Nu merita schimbul pentru 15 kile in minus. O sa-ti lipseasca tare LC4-ul.

astepta pana te musca microbul de tot si iti iei ceva adevarat de enduro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Dupa parerea mea, proprie si personala, 400S este un compromis bun intre enduro si strada, daca nu ai altceva. Suzi are reputatia unei biciclete fiabile, nu se strica. Si pretul este foarte bun. Dar daca ai LC4 nu-l schimba decat daca ramai cu bani dupa schimb, deoarece diferenta de greutate este relativ mica si nu conteaza foarte tare.

Daca, insa, vrei sa faci hard orienteaza-te catre altceva: EXC, Husa, drz400e. Primele 2 sunt mai scumpe dar vin cu kit-uri de strada si sunt omologate pentru circulatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Bafta :duel:

 

am si eu o motcicleta drz 400s din 2000 si nu-s mare meserias. pe mine ma intereseaza sa ajung unde-mi doresc dar sa am si ce vedea pana 'acolo' si 'acolo 'sa fie tot ceva fain de vazut.

acu' am mai facut rost de ceva bani si o sa-mi iau un tot 400s nou. de ce?

pentru ca nici un amator care nu se gandeste sa treaca la profesionisti nu e in stare sa conduca o motocicleta (la categoria asta) de enduro ''fie ea si cat de cat de enduro"" la limitele motocicletei astfel incat sa zica ""asta e prea slaba pentru mine sau nu ma duce acolo unde pot eu ajunge""

sa fim seriosi multi citeaza si si-au format pareri dupa ce citesc pe site-uri dar ei poate n-au folosit nici jumate din potentialul motocicletei.

da wr e mai buna in teren decat suzuki dar dai in plus 4000 de euro pe ceva ce nu vei exploata niciodata (imi cer scuze chiar esti un talent)?

de cateva ori(putine loa numar) eu am trecut cu caucicuri mixte pe unde ktm nu a trecut cu cross in schimb invers nu s-a intamplat (mentionez ca nici prin mocirle adanci n-am fost).

daca chiar esti bun eu zic ca duci si o africa twin pe acolo pe unde nu ajunge un mediocru cu un trial.

parerea mea e ca daca vrei si strada si munte si fiabilitate ia un drz daca nu dispui de multi bani incat sa-ti iei din fiecare categorie cate o motocicleta.

hai ca m-am intins cu vorba bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am un DR 650 merita schimbul cu un DRZ? Eu ma gandesc la schimb in ideea de-a avea un motor nou la care sa nu am batai de cap foarte curand, daca DRu de 9 ani merge struna ma astept ca si DRZu sa mearga, nici eu nu stiu de ce vreau sa schimb motorul, cred ca-mi place sa stiu fierul nou.

La mers off cred ca e mai misto DRZu dar acum reversul ar fi soseaua, pe sosea cum e, iti rupe fundul in 150km?

 

 

Intreb si eu aici, sper sa nu se supere Angi ca ma bag peste topicul lui.

:duel:

Share this post


Link to post
Share on other sites

la fel ca si ktmbull am un DR 650 SE din 96-97

merge bine si l-am intretinut

dar vreau sa-mi iau DR-Z 400 E

 

din cate am inteles nu se inmatriculeaza...de ce ?

 

si cum pot sa "ma descurc" sa-l inmatriculez ???

 

e si mai eftin dect DR-Z 400 S si e mai usor si mai puternic...vine echipat cu cauciucuri mai de cross din fabrica...deci il prefer in defavoarea S-ului

 

vreau neaparat DR-Z 400 E nou si inmatriculat :duel: MA POATE AJUTA CINEVA ? AJUTOOOOR

Edited by zzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu un drz 400S, sunt foarte multumit, merge si mai hard, motorul trage de ''jos'', fiind si suficient de elastic ca sa-ti ofere un confort in plus atunci cand vrei sa te relaxezi mai mult. Super fiabil, consuma putin... ce mai... merita, vi-l recomand

Share this post


Link to post
Share on other sites

de cateva ori(putine loa numar) eu am trecut cu caucicuri mixte pe unde ktm nu a trecut cu cross in schimb invers nu s-a intamplat (mentionez ca nici prin mocirle adanci n-am fost).

 

de-aici tragem o singura concluzie - esti foarte talentat :duel:

Share this post


Link to post
Share on other sites

asta pe fondul lipsei de talent al celui ce pilora acel ktm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ,

 

 

 

Super tare motorul de DRZ ... eu am motorul asta pus pe un CCM (anglia) si este super-fiabil ... eu am mers cu el numai enduro si hard enduro ... dar am schimbat uleiul la fiecare 1000 km ...

 

Eu am putere mai multa pe mocicleta ... CCM (115Kg) foloseste carburatorul Keihin FCR 39 si am cam 58 de caluti ... din cate stiu eu Suzi foloseste carburatorul de 36 pt ca nu au voie sa vanda/produca pt Europa cu mai mult de 50 de caluti.

 

Una peste alta motorul e bestial ... trage si jos si sus ...

 

Cumpara-l fara griji ... nu o sa regreti ...!!!

 

 

 

:duel:

 

 

 

 

 

 

 

 

post-4707-1169109963_thumb.jpgpost-4707-1169110029_thumb.jpgpost-4707-1169110051_thumb.jpg

 

post-4707-1169110070_thumb.jpgpost-4707-1169110103_thumb.jpgpost-4707-1169110127_thumb.jpg

 

post-4707-1169110145_thumb.jpgpost-4707-1169110163_thumb.jpgpost-4707-1169110186_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

CCM-urile 404, din cate stiu, folosesc toate motorul de la DRZ-E, iar in combinatie cu niste carburatoare serioase, furci WP, si alte 'chestii', scot un rezultat foarte bun din DRZ. Merita a fi luate in considerare ca alternativa la DRZ-S/E.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la fel ca si ktmbull am un DR 650 SE din 96-97

merge bine si l-am intretinut

dar vreau sa-mi iau DR-Z 400 E

 

din cate am inteles nu se inmatriculeaza...de ce ?

 

si cum pot sa "ma descurc" sa-l inmatriculez ???

 

e si mai eftin dect DR-Z 400 S si e mai usor si mai puternic...vine echipat cu cauciucuri mai de cross din fabrica...deci il prefer in defavoarea S-ului

 

vreau neaparat DR-Z 400 E nou si inmatriculat :duel: MA POATE AJUTA CINEVA ? AJUTOOOOR

daca Romania face parte din stalele "green"" sau are semnata vreo comventie cu Environmental Protection Agency nu il poti inmatricula nicicum(sau cine stie da foarte greu)

E-ul nu se poate inmatricula pt ca nu are faza lunga la far si nici semnalizare dar am vazut E-uri inmatriculate care aveau kit de semnalizare si far schimbat deci poate numai asta e impedimentul.

dar ca sa-i cumperi chitul de far si semnalizare vei ajunge sa dai mai mult decat pe S

mai poate fi problema carburatorului care e diferit Keihin FCR39 (care e un carburator de velocitate foarte bun si performant) dar care polueaza mai mult.

varianta E are motorul mai putin fiabil decat varianta S (asta nu inseamna ca nu e fiabil ba din contra) pt ca e ''tunat'' si acolo lucreaza alte forte.

eu iti urez multa bafta si vezi poate nu e decat problema cu farul si semnalizarile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

..daca e numai de semnalizari si faza lunga la far e OK...se pot face

 

mersi de info

 

poate imi iau S daca nu o scot la capat cu E

 

oricum E-ul e visul meu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare pentru cei care au deja DRZ-S. Ati mers cu pasager si bagaje? Cum se comporta?

Tin sa precizez ca o data pe an imi iau gagica + cortul si plecam prin "lume". Facem un mic tur al tarii. Vreau sa reusesc asta fara sa-mi iau un touring pe care sa-l folosesc o data pe an :duel:

S-ar descurca un S la asa ceva? Care e limita de incarcare?(in kg, vezi ca scrie pe talon)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intreb si eu aici, sper sa nu se supere Angi ca ma bag peste topicul lui.

:wave:

 

M-am suparat asa de rau incat te rog sa nu mai accesezi acest site, sa-ti schimbi numele si sa te muti din tara :ok: ........... :duel: :blbl: :ok: :ok: :rock: :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare pentru cei care au deja DRZ-S. Ati mers cu pasager si bagaje? Cum se comporta?

Tin sa precizez ca o data pe an imi iau gagica + cortul si plecam prin "lume". Facem un mic tur al tarii. Vreau sa reusesc asta fara sa-mi iau un touring pe care sa-l folosesc o data pe an :duel:

S-ar descurca un S la asa ceva? Care e limita de incarcare?(in kg, vezi ca scrie pe talon)

 

limita de incarcare 200spate 150 fata deci iti poti lua chiar si un cort de campanie :ok:

 

la drum lung.....pai vara trecuta am facut pe el vreo 10000 km dintre care vreo 7000 cu pasager :rock:.

dupa primii 250 de km incepe sa te doara toate alea dar acum depinde si cat de mare e placerea la noi era super mai ales pe curbe cand intreceam viteziste :wave: e o satisfactie mare :blbl:).

noi legam ruxacul(culcat) pe aripa din spate de unde se tyermina saua si ajungea pana pe stop. astfel pasagerul are si spatar. singurul incomvenient e ca e cam trare saua.

 

daca esti singur atunci e omenie mergi be burta cu barbia pe ghidon...in locatitati te dezmortesti mergand in picioare....sau iti legi ruxacul la spatele tau si te rezemi de el iar picioarele le intinzi pe aripile de la radiatoare si calcaiele le sprijini pe aripa fata :ok:. vezi sa nu te ia somnul:).

 

consum 3.7-4.5 %

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...