Jump to content
Sign in to follow this  
zigzag

Drz 400 S

Recommended Posts

Da, vorbeam de motoare noi.

 

si io n-am apucat sa-mi iau DRZ 400 S .... pentru ca nu mi-am vandut DR-ul de 650...

 

nu-mi vine sa cred ca nu-mi pot cumpara DRZ 400 S nou de la magazin.

 

valeu ce ma fac ? voi fi nevoit sa-mi iau KTM SH ? sau DRZ SH ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

valeu ce ma fac ? voi fi nevoit sa-mi iau KTM SH ? sau DRZ SH ?

 

 

Sau astepti sa apara un DRZ nou, cu injectie probabil si motor Euro 3.

 

:what:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acest topic cred ca trebuie mutat la "enduro-touring & adventure". Drz-ul S nu are nicio legatura cu hard-ul. Este un enduro-touring. Parerea mea :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe cei interesati, ii pot ajuta cu un manual de DRZ (S & E & SM).

 

 

P.S.

 

Parerea mea, fara suparare nenea Angi.

 

Dar compara si dumneata mobrele de la enduro-touring & adventure cu mobrele de la hard enduro si vezi unde s-ar potrivi mai bine DRZ-ul:

- cu EXCuri si Berguri

sau

- cu BMWuri de 650, 1150 si 1200, Transalpuri, Africane

 

Adica raportat la forma, greutate, putere, nu o fi DRZul hard enduro, dar nici vaca nu e. Poate ca trebuia alterat putin titlul subforumului, in Enduro & Hard enduro, ca sa fie loc pentru toata lumea.

Edited by mihaio07

Share this post


Link to post
Share on other sites
Poate ca trebuia alterat putin titlul subforumului, in Enduro & Hard enduro...

Buna treaba :burnout:

 

 

--- Mesaj completat în 28 Feb 2008 16:34 -------------

Dar compara si dumneata mobrele de la enduro-touring & adventure cu mobrele de la hard enduro si vezi unde s-ar potrivi mai bine DRZ-ul:

- cu EXCuri si Berguri

sau

- cu BMWuri de 650, 1150 si 1200, Transalpuri, Africane

 

Adica raportat la forma, greutate, putere, nu o fi DRZul hard enduro, dar nici vaca nu e.

 

Sau putea sa ramana pe forumul pricipal, nefiind nici una nici alta, cum a ramas si topicul "Ktm 690 Enduro 2008" :wave: ....practic sunt aceeasi categorie.

Ai dreptate cand spui ca nu se prea incadreaza langa gs-uri 1200, dar nici langa exc-uri nu-l prea vad :crack:

Oricum, ideea ta cu "enduro & hard-enduro" e foarte buna.

Iar la subforumul "enduro touring & adventure" as pune o liniuta intre enduro si touring, si astfel nu vor exista niciun fel de confuzii.

 

bafta :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suzuki e campion la valoarea pentru bani. Este un motor nepretentios si foarte fiabil. S-ul are rezervor de tabla - asta ar fi un inconvenient...E-ul nu se inscrie - decat daca te descurci....alt inconvenient.

 

am drz 400e setat de cros si merg la hard enduro cu el in sibiu

daca iti iei s-u ia-l numai ptr electrostarter ....modelurile "e" aduse din ge de obicei sint neinscrise acolo si mai greu de inscris aici dar am prieteni cu "e" inscrise . io nam incercat....ca nare rost :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

si io n-am apucat sa-mi iau DRZ 400 S .... pentru ca nu mi-am vandut DR-ul de 650...

 

nu-mi vine sa cred ca nu-mi pot cumpara DRZ 400 S nou de la magazin.

 

valeu ce ma fac ? voi fi nevoit sa-mi iau KTM SH ? sau DRZ SH ?

in brasov e un drz 400s nou (0 km) in magazin pret 5663 parca.

am intrebat si inmatricularea e rezolvata.

daca esti interesat il gasesti la MY moto in bv.

 

drz-ul 400s e un motor pe care eu l-as caracteriza ca fiind cel mai usor si fiabil motor, la cel mai bun raport calitate pret, care poate mege mii de km pe asfalt si mii de km si pe offroad. nu face nimic bine dar e modelul care-ti ofera cea mai mare LIBERTATE de miscare.

am de 2 ani carnet si 27000 de km pe acest model si pana acum nu l-as schimba cu nimic!

Edited by adiy

Share this post


Link to post
Share on other sites

drz-ul 400s e un motor pe care eu l-as caracteriza ca fiind cel mai usor si fiabil motor, la cel mai bun raport calitate pret, care poate mege mii de km pe asfalt si mii de km si pe offroad. nu face nimic bine dar e modelul care-ti ofera cea mai mare LIBERTATE de miscare.

am de 2 ani carnet si 27000 de km pe acest model si pana acum nu l-as schimba cu nimic!

 

:cheers:

 

Dar spune-mi si mie care e secretul tau cu mersul la drum mai lung (100+ km). Nu te deranjeaza saua si pozitia?

Si inca ceva, nu simti lipsa kick start-ului?

 

Pentru mine reprezinta libertate de miscare, dar din aproape in aproape :cheers:

Edited by mihaio07

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wave:

 

Dar spune-mi si mie care e secretul tau cu mersul la drum mai lung (100+ km). Nu te deranjeaza saua si pozitia?

Si inca ceva, nu simti lipsa kick start-ului?

 

Pentru mine reprezinta libertate de miscare, dar din aproape in aproape :cheers:

 

intorcandu-ne din aproape in aproape in timp....inca laudam ture superbe ale celor pe comuniste, motociclete care nu cred sa fie mai confortabile decat ce avem noi.

apoi....descriu un drum pana la mare de ex (ca si motociclist care considera ca frumusetea calatoriei consta in egala masura in traseu cat si-n locatie):

*pt calatorii lungi se prine ruxacul(rucsac se scrie) ca-n poza anexata. avantaje:

-localitate=mers in picioare=> un fund relaxat, un spate drept, picioare intinse.

-localitate urcat cu fundul cat mai inspre rezervor iar picioarele nu stau in scarite ci atarna anapoda in jos

-in afara loclitatii...rezemat de ruxac cu urmatoarele posibilitati:

1 poztia "al bundy" o mana pe acceleratie si una-n pantaloni :D (soferii trag mai pe dreapta crezand c-ai adormit);

2 picioarele intinse pe carenele de la radiatoare(tot rezemat de ruxac);

3 bocancii sprijiniti in calcaie pe scaritele pasagerului din spate (pleonasm) si barbia odihnita pe carena farului (o buna aerodinamica).

4 lasi motorul pe la 70-80 km\h si stai cu fundul sus pe ruxac

- mai te opresti sa alimentezi sa faci poze, sa mananci sau sa bei cafea (daca-i radar si vrei sa fumezi te ridici in picioare si conduci c-o mana)...te grabesi undeva???

- daca e ambuteiaj o iei pe camp\trotuar

- in drum poate vezi un munte(deal) pe care n-ai mai fost si vrei sa incerci sa vezi cum se vede de acolo de sus...

- TREBUIE SA FII SEFUL TIMPULUI LBER :cheers:

Edited by adiy

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt aproape convins. am un transalp dar implicat intr-un accident si n-am sa-l repar curand si s-ar putea sa ratez sezonul.

 

stie cineva un dr350 de vanzare?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pe cei interesati, ii pot ajuta cu un manual de DRZ (S & E & SM).

 

 

P.S.

 

Parerea mea, fara suparare nenea Angi.

 

Dar compara si dumneata mobrele de la enduro-touring & adventure cu mobrele de la hard enduro si vezi unde s-ar potrivi mai bine DRZ-ul:

- cu EXCuri si Berguri

sau

- cu BMWuri de 650, 1150 si 1200, Transalpuri, Africane

 

Adica raportat la forma, greutate, putere, nu o fi DRZul hard enduro, dar nici vaca nu e. Poate ca trebuia alterat putin titlul subforumului, in Enduro & Hard enduro, ca sa fie loc pentru toata lumea.

eu am drz400s si aici sunt de partea ta,mihai..unde am ajuns eu cu drzul, nu cred ca or sa ajunga vreodata astia cu enduro-touring-urile...si nici vreodata nu or sa poata sa le manevreze asa...nici nu incape comparatie!...sorry angi :scratch:

Share this post


Link to post
Share on other sites
eu am drz400s si aici sunt de partea ta,mihai..unde am ajuns eu cu drzul, nu cred ca or sa ajunga vreodata astia cu enduro-touring-urile...si nici vreodata nu or sa poata sa le manevreze asa...nici nu incape comparatie!...sorry angi :scratch:

Sincer? Eu cred ca acolo unde ajunge Angi cu Dakaru', nu cred sa ajunga multa lume, chiar cu EXC-uri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ori erau inmatriculate inainte, ori au fost inmatriculate in decembrie 2007 si vandute in showroom ca SH.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sincer? Eu cred ca acolo unde ajunge Angi cu Dakaru', nu cred sa ajunga multa lume, chiar cu EXC-uri.

 

Si pe unde ajunge Despres cu Africana nu ajungem noi nici pe jos. Dar asta nu e tocmai relevant. Relevant e atunci cand trebuie sa ridici mobra de pe jos de 5 ori in 3 minute. Pe mine personal prea multa putere (alde hard enduro EXC, frate) ma incurca. Ideal e ca mobra sa fie cat mai usoara. Dar nu 2 timpi, ca si aia ma incurca :unsure: , deci => DRZ sau variatiuni pe aceeasi tema.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sincer? Eu cred ca acolo unde ajunge Angi cu Dakaru', nu cred sa ajunga multa lume, chiar cu EXC-uri.

 

 

tu gandesti inainte sa scrii?

baga un Dakar(daca poti) pe un traseu de munte plin de bolovani inalti si busteni de sarit si mai vedem daca are baia de ulei intacta, carenele la fel.

P.S: doar sa il bagi e o aventura, de scos e deja SF

Share this post


Link to post
Share on other sites
.... Pe mine personal prea multa putere (alde hard enduro EXC, frate) ma incurca. Ideal e ca mobra sa fie cat mai usoara. Dar nu 2 timpi, ca si aia ma incurca :rock: , deci => DRZ sau variatiuni pe aceeasi tema.

 

hai in we-ul 6-7 sept. la Brasov-Rasnov sa-ti dau tigaia ca sa-ti schimbi parerea. :bounce:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ori erau inmatriculate inainte, ori au fost inmatriculate in decembrie 2007 si vandute in showroom ca SH.

 

Asta e valabil pentru S si SM. La E ar mai trebui pe deasupra semnale, stop, oglinzi, ca far are.

 

 

hai in we-ul 6-7 sept. la Brasov-Rasnov sa-ti dau tigaia ca sa-ti schimbi parerea. :bounce:

 

Pe unde m-am dat recent, mobra mea era "vaca" grupului. Nu contest ca un 2t este mai usor si implicit superior, dar e pentru cine stie sa-l duca. De exemplu, la pantele mai lungi, 2t-urile se intorceau la baza daca intrau in sant; eu mergeam ca tractorul pana sus.

Si oricum la 2t ma streseaza colosal sunetul si mirosul de ulei nears. Cred ca un WR de 250 ar fi mobra pentru mine (pentru enduro exclusiv). Totusi, am sa incerc sa onorez invitatia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DECI EXISTA PANA LA URMA DRZ-E-URI IMATRICULATE?

R:DA

CUM LE -AU IMATRICULAT CU PILE SAU LEGALT?

R:?

a mea o fost inmatriculata in austria,radiata acolo,de aici am cumparat-o doar cu radierea,am facut contractul si fara pile, ca orice om de rand am inmatriculat-o...nu mi-o fost deloc greu...

 

Sincer? Eu cred ca acolo unde ajunge Angi cu Dakaru', nu cred sa ajunga multa lume, chiar cu EXC-uri.

scuze...dar nu vorbeam de campioni aici,ci de pasionatii de enduro care pot fi de diferite pregatiri..angi poate e unul dintre cei f buni si atunci situatia se schimba...eu cel putin,ma refeream in general...

Share this post


Link to post
Share on other sites
scuze...dar nu vorbeam de campioni aici,ci de pasionatii de enduro care pot fi de diferite pregatiri..angi poate e unul dintre cei f buni si atunci situatia se schimba...eu cel putin,ma refeream in general...

 

 

Stai asa, Uzunu a facut o exagerare ca sa sublinieze o idee. Nu sunt nici pe departe cum a lasat el sa se inteleaga. Sunt un motociclist normal caruia ii place mai mult coclaul decat soseaua. Doar atat. Nici macar pretendent la titlul de endurist nu am indrazneala sa spun ca sunt.

Repet, Uzunu a lansat o idee cu care sunt de acord. Adica, poti ajunge cu o vaca gen dr650, gs650 etc.650 acolo unde ajungi cu un drz-S. Trebuie doar sa stii cum se face.

 

 

bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stai asa, Uzunu a facut o exagerare ca sa sublinieze o idee. Nu sunt nici pe departe cum a lasat el sa se inteleaga. Sunt un motociclist normal caruia ii place mai mult coclaul decat soseaua. Doar atat. Nici macar pretendent la titlul de endurist nu am indrazneala sa spun ca sunt.

Repet, Uzunu a lansat o idee cu care sunt de acord. Adica, poti ajunge cu o vaca gen dr650, gs650 etc.650 acolo unde ajungi cu un drz-S. Trebuie doar sa stii cum se face.

 

 

bafta

 

Poti ajunge si cu R1, dar intrebarea este daca are vre-un rost.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Adica, poti ajunge cu o vaca gen dr650, gs650 etc.650 acolo unde ajungi cu un drz-S. Trebuie doar sa stii cum se face.

 

Bine de acord, poti ajunge. Dar de iesit de-acolo poti iesi? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca am fost suficient de explicit si sper ca s-a inteles exact ce-am vrut sa spun. Restul de caterinci si aberatii sunt bine venite pentru divertismentul publicului :D

Edited by Angi

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok..pana la urma poti merge unde vrei cu ce vrei..mult noroc si muschi de fier!...pentru ca trebuie la coclau cu vacile.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...