Sari la conținut

Drz 400 S


zigzag
 Share

Postări Recomandate

Am un DR Z 400 S din 2001 si am patit urmatoarea chestie -am mers cu el si dupa cateva zile am vrut sa l pornesc din nou si p[auza iar de sub sa se aude un tacanit puternic. am desfacut saua si zgomotul provine de la o chestie turnata in plastic in care intra doua mufe cu multe fire. daca pute ti sa mi spune ti careva ce poate fi si cam ce ar trebui facut sau daca ati mai patit asa ceva.

La partea electronica sînt bita!

Dar încearcă sa ceri de la un coleg drz-ist chestia aia din plastic împrumut și vezi dacă pornește cu ea. Daca si cu alta aprindere sau ce o fi țăcănește atunci altundeva trebuie căutată hiba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 435
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am un DR Z 400 S din 2001 si am patit urmatoarea chestie -am mers cu el si dupa cateva zile am vrut sa l pornesc din nou si p[auza iar de sub sa se aude un tacanit puternic. am desfacut saua si zgomotul provine de la o chestie turnata in plastic in care intra doua mufe cu multe fire. daca pute ti sa mi spune ti careva ce poate fi si cam ce ar trebui facut sau daca ati mai patit asa ceva.

mai mult ca sigur ca ti s-a terminat bateria. trebuie s-o incarci

dupa aia daca se invarte si tot nu porneste fa ce ti-a zis dexter :D

Editat de adiy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai mult ca sigur ca ti s-a terminat bateria. trebuie s-o incarci

dupa aia daca se invarte si tot nu porneste fa ce ti-a zis dexter :D

 

S-ar putea! Oricum dacă reușești sa o pornești scrie și tu ce a fost problema sa învățam și noi.

O mica șmecherie în cazul în care sta motorul mai mult timp, am învățato și eu de la alti și funcționează!!

dai drumu la benzina, tragi socul,înclini motorul spre stînga pînă începe sa picura pe jos benzina prin țeava de supra plin a carburatorului, îndrepți motorul și o ja la prima cheie, mai ales iarna e super s-al pornești asa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea! Oricum dacă reușești sa o pornești scrie și tu ce a fost problema sa învățam și noi.

O mica șmecherie în cazul în care sta motorul mai mult timp, am învățato și eu de la alti și funcționează!!

dai drumu la benzina, tragi socul,înclini motorul spre stînga pînă începe sa picura pe jos benzina prin țeava de supra plin a carburatorului, îndrepți motorul și o ja la prima cheie, mai ales iarna e super s-al pornești asa!

 

am avut 4 dr-z-uri noi pe mana....daca nu le pornesti in 5 zile nu maI pornesc nici legate de tren.

eu suflam usor c-o pompa de bicicleta prin furtunul care iese din carburator apoi o ia la prima atingere a butonului.

n-am incercat cum zici tu dar cred ca metoda ta e mai buna.....

scartaitul ala vine de la releu care nu mai sta cuplat din cauza tensiunii mici in baterie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut 4 dr-z-uri noi pe mana....daca nu le pornesti in 5 zile nu maI pornesc nici legate de tren.

eu suflam usor c-o pompa de bicicleta prin furtunul care iese din carburator apoi o ia la prima atingere a butonului.

n-am incercat cum zici tu dar cred ca metoda ta e mai buna.....

scartaitul ala vine de la releu care nu mai sta cuplat din cauza tensiunii mici in baterie

Si cu pompa cam acelas efect se produce aerul apasă plutitorul în jos asa se inunda mai mult camera de plutire și primește motorul un amestec mai bogat pentru puțin timp suficient sa pornească.

Eu am pornit motorul in felul asta după o luna jumate de stat,pe timp de iarna si,nu am avut probleme,dar înainte pînă am aflat de trucul asta dădeam și eu de cîteva ori la demaror pînă pornea asta după o săptămînă de stat.

Funcționează metoda asta, mi aduc aminte ca se chinuiau uni dincolo pe timp de iarna cu sprayuri, redresor pe baterie și uscător de par la filtrul pt aer cald ......:D))

Dupa ce au încercat asa toți au scris pe forum ca este o metoda buna de pornire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am intrebat la reprezentanta la suzi si am avut noroc sa dau peste cineva istet care m a lamurit rapid in problema mea: este releul de pornire care daca nu are destul curent de la baterie tacane deci am incarcat bateria si porneste ca in zilele calde :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am intrebat la reprezentanta la suzi si am avut noroc sa dau peste cineva istet care m a lamurit rapid in problema mea: este releul de pornire care daca nu are destul curent de la baterie tacane deci am incarcat bateria si porneste ca in zilele calde :unsure:

 

acelasi raspuns l-ai primit si aici in Sep 18 2009, 04:51 PM , acum 3 zile... :wacko:

 

nimeni nu e profet in tara lui. :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, posesori de DRZ.

 

Un prieten si-a cumparat un DRZ 400 E si din senin a inceput sa nu mai tina relanti-ul.

L-am ajustat desigur din rotita de reglaj, insa acum functioneaza ciudat, in sensul ca dupa o accelerare, relanti-ul ramine destul de sus.

Daca incerci sa pornesti de pe loc, usor, fara sa accelerezi, relantiul coboara.

Apoi daca il accelerezi ramine din nou sus.

 

Am demontat carburatorul de pe motor, l-am desfacut si curatat, insa problema nu a disparut.

 

Stii cineva ce poate fi?

 

Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am ajustat desigur din rotita de reglaj, insa acum functioneaza ciudat, in sensul ca dupa o accelerare, relanti-ul ramine destul de sus.

Daca incerci sa pornesti de pe loc, usor, fara sa accelerezi, relantiul coboara.

Apoi daca il accelerezi ramine din nou sus.

 

Verificati "aerul fals". Poate are vreo fisura undeva, colier slabit, surub nestrans, arc slabit sau un o-ring uzat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verificati "aerul fals". Poate are vreo fisura undeva, colier slabit, surub nestrans, arc slabit sau un o-ring uzat.

 

 

Multumesc pentru raspuns.

 

L-am vazut aseara tirziu, dupa ce rezolvasem problema.

 

Intr-adevar era vorba de aer fals, pe la un by-pass despre care noi credeam ca e un robinet de benzina care trebuie lasat deschis. Cel putin asa am inteles de la vechiul proprietar.

securedownload.jpg

Nu am fost atenti sa vedem ca de fapt este un by-pass de la intrarea in carburator la intrarea in motor.

Dupa ce l-am inchis (asa cred ca e inchis, atunci cind e apasat butonul albastru, la fel ca cel de la soc) am slabit surubul de reglare a relantiului apoi am reglat jiclor-ul de relanti pina am obtinut o functionare normala.

 

Acum merge perfect.

 

Ramine totusi intrebarea: la ce e bun acel by-pass?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ramine totusi intrebarea: la ce e bun acel by-pass?

 

 

De la motor la carburator?! Nu cumva este epuratorul de gaze?

Mesaj completat

De la motor la carburator?! Nu cumva este epuratorul de gaze?

 

Mam interesat: se pare ca DRZ-ul are un sistem de control al vaporilor de benzina. Cum se regleaza nu stiu. Cauta pe net

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la motor la carburator?! Nu cumva este epuratorul de gaze?

Mesaj completat

 

 

Mam interesat: se pare ca DRZ-ul are un sistem de control al vaporilor de benzina. Cum se regleaza nu stiu. Cauta pe net

nu cumva acel buton albastru e "socul de cald"? am mai vazut la WR asa ceva. cand e motorul innecat (dupa ce a luat fo tranta) se trage socu' de cald si da mai mult aer la motor (pt. ca benzina are din belsug atunci). am testat cu si fara acel soc si porneste mult mai repede cu el tras dupa ce ai luat trante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cumva acel buton albastru e "socul de cald"? am mai vazut la WR asa ceva. cand e motorul innecat (dupa ce a luat fo tranta) se trage socu' de cald si da mai mult aer la motor (pt. ca benzina are din belsug atunci). am testat cu si fara acel soc si porneste mult mai repede cu el tras dupa ce ai luat trante.

 

Se pare ca ai dreptate. E un fel de soc de cald. Asa mi-a zis si un expert de pe thumpertalk.com.

 

Are sens. Mai mult aer, ca benzina este.

 

O sa vad data viitoare.

 

Multumesc.

 

Numai bine!

Editat de GDan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am cazut cu moto pe iarba la viteza mica pe pertea stanga si am obs ca ghidonul nu mai statea perpendicular pe roata din fata. am verificat suruburile de la juguri, cel care tine furca ce mai era pe acolo si totul pare ok. ca sa l pun inapoi am blocat roata fata si am tras de ghidon acesta a revenit la pozitie. oare ce nu e in regula ca s a strambat asa de usor si la fel ca am reusit sa l trag la loc? :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Verifica cat de stranse sunt suruburile ce sustin telescoapele fata pe jug. Acelasi lucru l-am patit si eu.

 

e normal....uneori sa se intample asta. pe loc se remediaza cum ai facut tu. cand ajungi acasa desfaci suruburile si le strangi la loc.

 

sa nu faceti prostia sa le strangeti tare pt ca asa e gandita treaba, ca energia sa se disipe in telescoape si in jambe ca sa nu se strambe furca.

 

suruburile de sus(de la jamba de sus) se strang la 30 de N/m iar cele de jos la 32 N/ml. alea care prin axul rotii la 24 daca nu ma insel. e important sa le strangeti ca la carte!

 

faceti rost de manualul de reparatii ca acolo e tot ce tre sa stiti ca aia stiu mai bine decat vreun mecanic de dacie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
Ce părere aveți despre urmașul DR-Z ului??:rolleyes: http://www.youtube.com/watch?v=qsX09DlsK3M

e faina motoreta dar nu prea are legatura cu drz-ul. imi face cu ochiu insa e dedicata exclusiv off deci nu poate inghiti si zeci de mii de km de asfalt. sa speram ca o sa faca si o versiune dual sport adica sa fie fiabila pt utilizare zilnica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce bujie folositi la drz, NGK sau DENSO, care e mai buna?

eu am folosit ngk (schimbata la 12000 km) dar in carte da ambele variante. n-am avut probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
cu ce se curata lantul de noroi praf etc nu vreau sa folosesc spray pt curatire lant(inteleg ca este exclusa folosirea benzinei?)

Motorina. Cu 1L cureti de 3-4 ori lantul. Iei o pensula, o inmoi in motorina si dai pe lant. Repeti pana se vede ca nou. Numai nu face asta cu motorul pornit ca e periculos la degete.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...