Sari la conținut

Pt Incepatori De La A La Z


old school
 Share

Postări Recomandate

E bun de citit in fiecare an, capeti experienta si unele lucruri care ai trecut pe langa ele la prima lectura cand erai mai inceptor acum capata sens si devin mai clare.

In fiecare an mor motociclisti exact conform scenariilor descrise de oldschool. Cu cat le cititi mai mult cu atat veti fi mai atenti la aceste scenarii si va va fi mai usor sa supravietuiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 593
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

sunt conservar de 28 de ani si motociclist de anul acesta, sper ca topicul lui old school sa aduca in atentia celor doua categorii de participanti la trafic, soferi si motociclisti faptul ca trebuie sa traiasca impreuna pe sosea :cheers::makeout:

Editat de Titi Hornet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tinand cont de faptul ca nu am condus niciodata un motor , va intreb si eu catevas sfaturi de incepator : cum se face plecarea de pe loc ? Cum e bine sa stai la semafor , in viteza 1 sau pe liber ? Ce benzina bagati de obicei , de la ce firma ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

la profil ai scris ca ai o dacie, asadar presupun ca ai permis categoria B. acestea fiind zise...

 

...cum pleci de pe loc? la semafor stai in viteza 1 sau pe liber? ce benzina bagi de obicei, de la ce firma?

Editat de gogO.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Eu am vazut multi motociclisti ca stau intr-a 1-a la semafor , auzind acel clanc imediat dupa ce s-au postat la semafor . Cu auto eu nu stau in viteza , pt ca ma descurc repede cu plecatul de pe loc . Benzina eu bag de obicei de la Mol , de la celelalte avand probleme in trecut . Nu stiu cum se simte la motor calitatea benzinei , daca merge mai rotund , daca sare mai repede in ture ... de asta intrebam .

Intre timp mai am cateva intrebari :

1. de unde opriti motorul ? De la cheie sau de la butonul rosu ?

2. in stationare o lasati intr-o treapta sau nu ?

3. este de preferinta cricul central sau cel lateral ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Eu am vazut multi motociclisti ca stau intr-a 1-a la semafor , auzind acel clanc imediat dupa ce s-au postat la semafor . Cu auto eu nu stau in viteza , pt ca ma descurc repede cu plecatul de pe loc . Benzina eu bag de obicei de la Mol , de la celelalte avand probleme in trecut . Nu stiu cum se simte la motor calitatea benzinei , daca merge mai rotund , daca sare mai repede in ture ... de asta intrebam .

Intre timp mai am cateva intrebari :

1. de unde opriti motorul ? De la cheie sau de la butonul rosu ?

2. in stationare o lasati intr-o treapta sau nu ?

3. este de preferinta cricul central sau cel lateral ?

 

1. Motorul il opresc din butonul rosu;

2. In stationare nu o tin in viteza ... ( cazul meu )

3. Neavand cric central il folosesc pe cel lateral, depinde si de suprafata unde il parchezi poti folosi fie central fie lateral.

Editat de Theo32
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am vazut multi motociclisti ca stau intr-a 1-a la semafor , auzind acel clanc imediat dupa ce s-au postat la semafor . Cu auto eu nu stau in viteza , pt ca ma descurc repede cu plecatul de pe loc . Benzina eu bag de obicei de la Mol , de la celelalte avand probleme in trecut . Nu stiu cum se simte la motor calitatea benzinei , daca merge mai rotund , daca sare mai repede in ture ... de asta intrebam .

Intre timp mai am cateva intrebari :

1. de unde opriti motorul ? De la cheie sau de la butonul rosu ?

2. in stationare o lasati intr-o treapta sau nu ?

3. este de preferinta cricul central sau cel lateral ?

1.butomul rosu care opreste motorul este acolo, la indemana, pt a opri motorul in caz de urgenta . Motocicleta se opreste din cheie in clipa in care o parchezi.

2.este de preferat ca motocicleta sa fie in neutral in stationare . Asta ia f mult din stresul pe ambreaj, cablu ambreaj ( sau hidraulic) si mana pilotului, ca sa nu mai discutam faptul ca se poate intampla sa scapi maneta de ambreaj din greseala si ....

3.cricul central este folosit mai mult pt schimburi de ulei,pneuri spate si alte piese sau parcari de lunga durata . Altfel, cricul lateral este de baza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Are cineva vre-o idee unde gasesc ceva detalii despre ambreiajul umed si cel uscat ? Cum functioneaza fiecare , care e mai bun ? Pe net nu prea mai scrie nici macar la specificatiile tehnice ale motoarelor .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citesc topicul asta cam o data la 2 luni, asta de vreo 3 ani... nu scot motocicleta din curte la inceput de sezon daca nu am citit topicul asta, de fiecare data simt un fior pe sira spinarii... Ma tempereaza si ma obliga sa incep usor, an de an... Sunt de parere ca nu doar incepatorii au de invatat de aici ci toti motociclistii, indiferent de experienta acumulata.

 

Ma plec in fata ta Old school, desigur ca esti constient ca ceea ce ai scris aici a facut pe multi sa isi invinga instinctul de "reisar" sau cel putin sa gandeasca de doua ori inainte de a risca ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

 

Prietenii si cunoscutii de pe SBZ anunta cu tristete ca Oresti Marmara aka Old School nu mai este printre noi.

 

Din cite am inteles ne-a parasit in urma unui atac de cord.

 

Dumnezeu sa-l odihneasca!:rose::rose:

 

Din semnatura lui de pe SBZ:

 

"In memoria prietenilor ce nu mai sunt;

Iertati-ma ca n-am stiut sa va indrum,

Ne vom revedea dar, nu curand,

Caci inteleg ce inseamna a fi motociclist acum."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Este o veste ingrozitor de trista.

 

Cand si unde este inmormantarea?

 

As vrea sa-l conduc si eu pe ultimul drum. Am avut mult de invatat de la acest om!

 

Odihneste-te in pace, Oresti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RIP.. o veste trista .. intr'o zi mohorata :( . D'zeu sa'l odihneasca

 

RIP.. o veste trista .. intr'o zi mohorata :( . D'zeu sa'l odihneasca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Condoleante tuturor, familiei, prietenilor si celor care l-au cunoscut (ca si mine) doar de aici...

 

R.I.P.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pacat, mare pacat. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace! vreau sa-i multumesc ca mi-a deschis ochii si cu ajutorul topicului sau sper sa prind si eu batranetea.

R.I.P Old School

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal nu l-am cunoscut, dar citind topicul lui de la sectiunea Incepatori imi dau seama ca era un OM deosebit si cu un adevarat spirit de motociclist. Dumnezeu sa-l ierte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Huh , nu-mi vine sa cred ce am citit , am citit posturile lui acum muult timp inainte sa fiu motociclist si m-au ajutat , nu-l cunosc personal dar Dumnezeu sa-l ierte..stie cineva cum a murit?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v featured this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...