dami3n Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 Incerc sa caut un chopper pentru un prieten si atentia mi-a fost atrasa de 3 modele Yamaha XVS 650 Dragstar Classic Honda VT 600 C Shadow Kawasaki EN 500 Din pacate cunostintele mele despre choppere sunt destul de limitate , si nu stiu spre ce sa il indrum . Din punctul meu de vedere Honda mi se pare cea mai de incredere si are si un design ok . Voi ce model ati alege dintre cele 3 , si de ce ? Multumiri anticipate . PS - daca am pus intrebarea gresit pe forum o sa rog moderatorii sa imi o mute acolo unde trebuie , eu am citi regulile si nu am gasit indicatii spre alt loc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 Toate 3 sunt OK din anumite puncte de vedere si mai putin din altele. Cum acum cateva luni si eu eram in cautari, iata ce am aflat despre fiecare: Yamaha Dragstar: destul de puternica (40 CP), transmisie pe cardan, dar are racire pe aer. Deci daca amicul tau va merge mult prin oras, ar putea avea probleme cu incalzirea motorului. Honda Shadow: rezervor cam mic, putere tot ca Dragstarul, transmisie pe lant (nu stiu daca exista si kit de curea), racire pe lichid. Cred ca nu mai e in productie, i-a luat locul Shadow-ul de 750. Kawasaki EN 500: Putere mai mare (50 CP), transmisie cardan, racire lichid. Ar parea mai buna decat celelalte 2, dar are un pacat capital pentru un chopperist adevarat: nu are motor 2 in V, ci 2 in linie, ca la vitezoaice. E o alegere destul de greu de facut, eu pana la urma mi-am luat Kawa Vulcan de 800, cu 55 CP, transmisie pe lant, racire pe lichid. Acum conteaza si ordinea criteriilor dupa care amicul tau cauta un chopper. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dami3n Postat Aprilie 16, 2007 Autor Share Postat Aprilie 16, 2007 (editat) Asta ma rodea si pe mine la EN ce-i drept , nu exista senzatie ca cea data de sunetul de la motorul in V ... o sa ma uit si dupa Vulcan , multumesc . Apropo , exista VN 750 si VN 800 ... banuiesc ca unul dintre ele este pentru state , care ? Alte pareri ? Editat Aprilie 16, 2007 de dami3n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 ... o sa ma uit si dupa Vulcan , multumesc . Pai poti sa incepi cu uitatul la profilele celor care au raspuns pana acum, ca ambii avem Vulcane. Iar al lui AWD e chiar proaspat vopsit; vezi sa nu pui mana, ca se ia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dami3n Postat Aprilie 16, 2007 Autor Share Postat Aprilie 16, 2007 Foarte frumoase mobre ... intr-adevar un model reusit .... Uite ce ma incantase pe mine la shadow-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daw_hanson Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 Kawasaki EN 500 are transmisia pe lant. Te mai poti orienta spre Honda 600 Steed, este echivalentul Shadowului dar are putere putin mai mare ( 50 CP ). Oricum, si eu as inclina catre VN 800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godeatgod Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 Subscriu si eu, in favoarea Vulcanului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JohnDoe Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 Depinde si din ce ani sunt motocicletele la care te gandesti, cati km. au, cum au fost intretinute, pretul, etc. Ar trebui luate in calcul si chestiile astea. Asa, "la rece", Yamaha mi se pare cea mai misto. Cu Shadow insa mergi la sigur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 Depinde si din ce ani sunt motocicletele la care te gandesti, cati km. au, cum au fost intretinute, pretul, etc. Ar trebui luate in calcul si chestiile astea. Asa, "la rece", Yamaha mi se pare cea mai misto. Cu Shadow insa mergi la sigur! de acord cu john doe-si eu am avut aceeiasi dilema-exact intre modelele astea oscilam-sincer ma incanta maia mult dragstarul ptr ca era mai mare(mai gras)oricum eu sunt foarte multumit de shadow-ul meu e o alegere buna dezavantaje? intr-adevar rezervorul e cam mic-darsunt destule benzinarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 (editat) Intruderul de 800, daca vrea unul ceva mai accesibil (vechi), sau M1000, daca isi permite. Transmisie pe cardan, 50 cai, 2 cilindrii (V-twin la 45 grade) care fac un zgomot ...mmmmm! mie mi se pare ca e cel mai aproape de sunetul de la Harley, dar ma rog, sunt subiectiva racire cu lichid, dezavantaj: rezervorul f. mic (11 l, dar are si o rezerva de vreo 2-3l). E foarte robust, stabil si are unghi de virare destul de mare. Alt dezavantaj: e total compact, daca vrei sa scoti ceva de pe el, ...trebuie sa dai jos tot. Dar asta poate fi si un avantaj. Editat Aprilie 16, 2007 de cria_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 Spune-i prietenului tau sa le incerce mai intai si sa caute pe net date tehnice. Amandoua chestiile in paralel. E ca si cum m-ai intreba pe mine ce inghetata sa iti iei. Pana nu incerci nu ai de unde sa stii. Fiecare e subiectiv aici. Trebuie incercat pt. ca depinde de f. multe chestii printre care greutatea si inaltimea omului, pe unde va merge mai mult cu motorul, ce pozitie ii place mai mult etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 Vulcanul de 800 sau Dragstar-ul de 650, oricare-ti place. Cu racirea pe aer nu-ti face probleme, sunt facute sa mearga la temp. mari fara sa crape (din proprie experienta)... Plus ca un cruiser original are racire pe aer. Vulcanul are avantajul capacitatii marite a motorului, si faptul ca-l poti converti usor la transmisia finala prin curea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 Chiar, ar fi cazul sa ia-n considerare si Intruderul de 800,"ala vechi"...E mic,compact,puternic (54 sau 56 CP,nu mai stiu sigur),racire pe lichid,cardan...Da,rezervorul mai mic,inghesuit la mestereala...Da' n-o faci chiar zilnic! A! E si jos in sa si destul de usor,mai ales daca e vorba de un incepator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
new biker Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 Si pe mine ma bate gandul sa imi iau un chopper, si am vrut sa cer si eu parerea voastra, celor care deja au asa ceva,Bineinteles ca in primul rand este vorba de gust:care, cum si ce ii place.Primul pe lista ar fi Vulcan-ul pt ca este primul motor care poarta numele orasului de bastina(Vulcan, Valea Jiului). Apoi ar urma Yamaha Virago, Drag Star(sau Clasic).Din pacate aici am vazut doar pareri subiective.Ma asteptam la o chestie de genu':la modelul x, la x km aprox. se strica cutare chestie:reviziile periodice se fac la x km si costa atat;ce este mai OK, transmisia pe lant, curea sau cardan(eu unul cred ca lantul e cel mai putin dorit).Ajutati-ma sa aleg!!!Nu vreau aprecieri de genul"Eu merg cu a mea de 30000 de km si nu am schimbat nimic".Eu vreaun sa stiu parerile celor care au grija de motoarele lor(fie ca schimba consumabilele singuri sau la service)!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 Inca un aspect: din 2006, Vulcanul de 800 a iesit din productie, luandu-i locul Vulvanul de 900. Desi capacitatea e cu doar 100 cmc mai mare, noul motor e mult mai masiv, apropiindu-se de power-cruiserele de 1500-2000 cmc. De altfel, din toate motoarele enumerate, cred ca doar Dragstarul de 650 mai este in productia curenta (a inlocuit Virago 535) Dar fiindca a adus cineva vorba de Intruder, sa nu uitam si alte motoare de la Suzuki: Marauderul de 800 si inlocuitorul sau Intruder M800. Aici e cam nebuloasa in privinta denumirilor, cred ca cei de la Suzuki isi reaseaza brandurile si se cam creaza confuzie. De exemplu, Intruderul M800 nu are nici o asemanare cu Intruderul vechi, de care se spune mai sus ca e compact si are rezervorul prea mic. Este masiv, cu rezervor de cel putin 15 litri si al dracului de frumos. Spune-i amicului sa caute caracteristicile fiecarui motor pe www.bikez.com, dar sa nu ia ratingurile si comparatiile intre motoare de acolo drept litera de lege, pentru ca nu sunt facute de profesionisti, ci de proprietarii diferitelor motoare, deci gradul de subiectivitate e mare de tot. Dar ca o prima grila de comparare, e OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 Vulcanul de 800 clar! daca se poate modelul clasic (cel cu roata groasa pe fatza) e perfect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 Asa cum sa mai spus prietenul tau trebuie sa incerce cele 3 motoare si singur se va hotara care-i place sau il avantajeaza. Ca idee este bine sa ceara pareri dar ele nu pot fi decat subiective, cati dintre cei care au postat au avut/calarit cele trei tipuri de motoare ? Vulcan rules Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UltraDM Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 Dar fiindca a adus cineva vorba de Intruder, sa nu uitam si alte motoare de la Suzuki: Marauderul de 800 si inlocuitorul sau Intruder M800. Aici e cam nebuloasa in privinta denumirilor, cred ca cei de la Suzuki isi reaseaza brandurile si se cam creaza confuzie. De exemplu, Intruderul M800 nu are nici o asemanare cu Intruderul vechi, de care se spune mai sus ca e compact si are rezervorul prea mic. Este masiv, cu rezervor de cel putin 15 litri si al dracului de frumos. Pentru Suzuki, să se uite la Global Suzuki în state se numesc Boulevard, iar în restul lumii Intruder. Indicativele sunt M (GZ) pentru Marauder, C (VL) pentru Volusia Âşi dacă nu mă înÂşel S (VS) pentru Intruderul "original" adică ăla îngust Âşi cu roata ca de bicicletă pe față. - asta pentru cele nou produse (cred că după 2000). înainte era Intruder (ăla slim) Âşi Marauder care a devenit Intruder M. Din câte Âştiu eu, motoarele sunt chiar diferite între M Âşi C, ca să nu vorbim de design. Marauderele sunt mai micuțe decât Volusia ca dimensiuni la aceeaÂşi cilindree. să mă corecteze cineva dacă greÂşesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vstar1bike Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 mergi pe dragstar si nu o sa-ti para rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dami3n Postat Aprilie 17, 2007 Autor Share Postat Aprilie 17, 2007 Va multumesc foarte mult pentru parerile expuse ... i-am trimis concluziile si l-am lasat sa isi ia singur decizia . Daca pot sa va ajut cu sfaturi despre sportive ... si mai ales despre cele pe care le-am avut , va fii placerea mea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.