Sari la conținut

De Ce Se Renunta La Categoria De Mijloc


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Am si eu o curiozitate. In ultima vreme producatorii imping categoria de mijloc (ca si capacitate) catre 800cmc. Se mai fac inca choppere de 125 si de 250, pentru incepatori, iar cele de 400, 500, 600 au fost scoase si duse (uneori exagerat) catre 750-800. De ce asta?

Mecanicul meu mi-a explicat ca producatorii cauta sa satisfaca nevoia pietii care cere acum modele gen Harley, adica mai mari, dar mie mi se pare super aiurea, limitant optiunile. Poate pt. un barbat este ok, dar pentru o femeie care vrea sa avanseze de la categoria 250 este cam greu de optat pt. ca nu mai are ce sa aleaga din categoria de mijloc.

Cred ca producatorii pierd mult cu miscarea asta pentru ca de-a lungul vremii modelele de 400, 500 si 600 au fost cele mai vandute.

Voi ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o curiozitate. In ultima vreme producatorii imping categoria de mijloc (ca si capacitate) catre 800cmc. Se mai fac inca choppere de 125 si de 250, pentru incepatori, iar cele de 400, 500, 600 au fost scoase si duse (uneori exagerat) catre 750-800. De ce asta?

Mecanicul meu mi-a explicat ca producatorii cauta sa satisfaca nevoia pietii care cere acum modele gen Harley, adica mai mari, dar mie mi se pare super aiurea, limitant optiunile. Poate pt. un barbat este ok, dar pentru o femeie care vrea sa avanseze de la categoria 250 este cam greu de optat pt. ca nu mai are ce sa aleaga din categoria de mijloc.

 

La cruisere treaba sta altfel decat in celelalte categorii. Categoria mijlocie e considerata a fi intre 600-1000cc, dar si asta creste spre a include cruiserele de 1200-1300cc. Cruiserele mari sunt considerate cele cu 1500- >2000cc.

 

Piata cere cilindrei si puteri cat mai mari, pt. ca deh, imaginea conteaza maxim in aceasta categorie... Nu conteaza ca un cruiser cu 100 CP foloseste doar 50 CP la forja maxima, datorita ciclisticii si garzii la sol mica. Conteaza ca atunci cand ti-l cumperi sa aiba pe hartie cifre cat mai mari, doar asa, sa fie...

 

Opinia mea e ca factorul cool e "marketat" de catre producatori si media de specialitate ca un accesoriu de cumparat.

 

Mai e si aspectul "practic": motocicleta nu mai e un mijloc de transport, ci o jucarie (toata lumea are masina pt. partea practica).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noi zicem ca, desi avem 800 de doar cateva luni, ne face cu ochiul ceva de peste 1500. Ptiu, drace! Piei, ispita!

 

Cred ca producatorii au intuit de mult sentimentele exprimate mai sus.

 

Ca bine ai zis...Ispita asta!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cruisere treaba sta altfel decat in celelalte categorii. Categoria mijlocie e considerata a fi intre 600-1000cc, dar si asta creste spre a include cruiserele de 1200-1300cc. Cruiserele mari sunt considerate cele cu 1500- >2000cc.

 

AICI AI DREPTATE...

 

Piata cere cilindrei si puteri cat mai mari, pt. ca deh, imaginea conteaza maxim in aceasta categorie... Nu conteaza ca un cruiser cu 100 CP foloseste doar 50 CP la forja maxima, datorita ciclisticii si garzii la sol mica. Conteaza ca atunci cand ti-l cumperi sa aiba pe hartie cifre cat mai mari, doar asa, sa fie...

Opinia mea e ca factorul cool e "marketat" de catre producatori si media de specialitate ca un accesoriu de cumparat.

 

AICI CRED CA EXAGEREZI SI EXPRIMI DOAR O PARERE PERSONALA...

 

Mai e si aspectul "practic": motocicleta nu mai e un mijloc de transport, ci o jucarie (toata lumea are masina pt. partea practica).

 

AICI AI LUAT-O PE ARATURA.....cu motoru,hehehe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e o conspiratie, va spun io. ca sa dea oameniii mai multi bani pe benzina. sa se imbogateasca loja masonica. Huo!!!!!

 

in oras peste 800 e perfect nepractic .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sindromul centaurului adica identificarea omului cu masina care o foloseste impreuna cu imbunatatirea nivelului de trai al oamenilor este speculat de marii producatori iar rezultatul se vede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia cu centaurul am invatat-o la scoala de soferi, categoria A... :hug:

Asa ne speria profesorul de legislatie rutiera, care zicea ca asta ar fi si una din cauzele care genereaza accidente rutiere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cruisere treaba sta altfel decat in celelalte categorii. Categoria mijlocie e considerata a fi intre 600-1000cc, dar si asta creste spre a include cruiserele de 1200-1300cc. Cruiserele mari sunt considerate cele cu 1500- >2000cc.

 

 

@utelu, nu cred ca poti sa spui ca motocicleta mea care are 1015 cc, 95 cai si 300 Kg. intra la motociclete medii. Este cel putin deplasat. Sau un Goldwing de 1100. Sau FJR de 1300.Sau un Harley de 1340. Haideti sa fim seriosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga-mi-as! Al meu are 805! Schaise! Nu vrea nimeni 5 cmc? Ii dau ieftin.

hei frate avram, cu cat dai centimetrul cub? ca eu am numai 750. :what:

 

iar in ceea ce priveste motoarele astea mari? parerea mea e ca se cer. au piata de desfacere. vrea poporu motor mare. a se vedea v 8-urile de pe boss hoss.

http://www.bosshoss.net/Default.asp - si in dreapta exista optiunea highlight video... sa vedeti ce zice lumea apropos de ele. eu unu nu mi-as lua asa ceva, ca parca-s prea mari. da is destui care ar arunca cu bani dupa ele...

:hug:

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@utelu, nu cred ca poti sa spui ca motocicleta mea care are 1015 cc, 95 cai si 300 Kg. intra la motociclete medii. Este cel putin deplasat. Sau un Goldwing de 1100. Sau FJR de 1300.Sau un Harley de 1340. Haideti sa fim seriosi.

 

Nu o spun eu, ci revistele de specialitate (Easyrider, VTwin, Motorcycle Cruiser) o spun. Iar Goldwing-ul si FJR-ul nu intra la categoria cruiser ci touring. Oricum sunt detalii neesentiale...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu o spun eu, ci revistele de specialitate (Easyrider, VTwin, Motorcycle Cruiser) o spun. Iar Goldwing-ul si FJR-ul nu intra la categoria cruiser ci touring. Oricum sunt detalii neesentiale...

 

@utelu, multumesc ca mi-ai atras atentia dar nu era cazul.Fac diferenta.Erau doar exemple de cilidree mare. Si ma fuck in ce spun Esyriders si VTwin. Lumea nu incepe cu aceste publicatii si nici nu se termina cu ele. Bulshit american de toata jena. Easyriders a ajuns o publicatie de trend si publicitate. Au ajuns megalomanii de 8000 cc ca Boss Hoss sa fie apreciata ca unele dintre cele mai tari motociclete,cand de fapt nici macar nu sunt motociclete ,doar pentru ca asa spun revistele. Este doar parerea mea si trebuie luata ca atare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ma fuck in ce spun Esyriders si VTwin. Lumea nu incepe cu aceste publicatii si nici nu se termina cu ele. Bulshit american de toata jena. Easyriders a ajuns o publicatie de trend si publicitate. Au ajuns megalomanii de 8000 cc ca Boss Hoss sa fie apreciata ca unele dintre cele mai tari motociclete,cand de fapt nici macar nu sunt motociclete ,doar pentru ca asa spun revistele. Este doar parerea mea si trebuie luata ca atare.

 

Iti respect parerea fara nici o problema... Easyriders si VTwin sunt intr-adevar de tot cacao (sunt abonat la ele :hug: ); Motorcycle Cruiser este misto si se axeaza numai pe cruiserele de serie si nemodificate.

 

Oricum nu conteaza in ce categorie intra motorul de 1000cc sau de 500cc. Trendul e clar, cruiserele urca spre cilindrei mari... Totusi cred ca trendul va fi limitat in viitor prin taxele pe care guvernele le vor introduce.

 

Spre ex. in Cipru taxele vamale pt. motoare (indiferent de unde vin) sunt in functie de cc: 0-600 (0%), 601-1000cc (2 EUR/cc toata capacitatea), > 1000cc (3 EUR/cc). Deci la un Rocket III platesti taxe vamale de cca. 6900 EUR, mai adaugi TVA 15% ajungi la 7900 EUR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Spre ex. in Cipru taxele vamale pt. motoare (indiferent de unde vin) sunt in functie de cc: 0-600 (0%), 601-1000cc (2 EUR/cc toata capacitatea), > 1000cc (3 EUR/cc). Deci la un Rocket III platesti taxe vamale de cca. 6900 EUR, mai adaugi TVA 15% ajungi la 7900 EUR.

Auch!! Sa nu l-e vina vreo idee si astora ai nostri,ca am pus-o!!!Cand e vorba de luat banii la muritori,sunt maestri!

Apropo de clasificarea AWD-ului:mi-ai luat-o inainte! Numa' ca la peste 1800,io le zic "monstrii" :hug: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auch!! Sa nu l-e vina vreo idee si astora ai nostri,ca am pus-o!!!Cand e vorba de luat banii la muritori,sunt maestri!

Apropo de clasificarea AWD-ului:mi-ai luat-o inainte! Numa' ca la peste 1800,io le zic "monstrii" :what: !

 

e bine tare cu monstru...

 

:hug:

 

totusi topicul vorbeste de disparitia mediilor.

 

Un cruiser trebuie sa fie mare. Altfel nu e cruiser, lipseste puterea, ciclistica, lookul, ce de s-o mai iei frate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

totusi topicul vorbeste de disparitia mediilor.

 

Un cruiser trebuie sa fie mare. Altfel nu e cruiser, lipseste puterea, ciclistica, lookul, ce de s-o mai iei frate?

 

In USA, cel mai bine vandut cruiser este Suzuki C80, deci categoria mijlocie nu e pe duca in nici un caz...

 

Cred ca power cruiserele sunt si o strategie a producatorilor de a atrage motociclisti de la alte categorii (in special sport). Dupa o varsta iti ajunge cu super sport-urile, asa ca incepi sa te uiti prin alte categorii, mai domestice. Dar nici nu vrei sa renunti de tot la performante, ca poate te mai forjeaza din cand in cand cate o masina din spate. Si cum performante nu poti scoate decat marind turatia sau cilindreea motorului, uite asa a aparut power cruiserul...

Editat de utzelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adicatelea Yamaha Warrior nu e monstru?

La partea cu ciclistica nu stiu cata dreptate ai. Pe curbe, sau in trafic mai aglomerat nu stiu daca un cruiser peste 1500 se misca la fel de agil ca unul de 800. Acuma exista si reversul medaliei: poate unii vor sa se lupte cu fiara pe curbe, nu sa vireze ea de la sine.

De acord cu lookul si puterea. Sau mai bine zis cuplul pe care il simti mereu cand bagi mana in gaz intr-un cruiser mare. Pt ca peste cave mii de ture, si unul de 800 cemecei se tine dupa unul mare la fel de bine.

Stii care e diferenta la "quarter mile acceleration" intre Vulcanul de 800 si ala de 1500? Sub jumatate de secunda in favoarea aluia mare, evident. Ceva de genul 14.5 fata de 14.8 secunde.

Concluzie: felicitari pt toti cemeceii pe care ii ai acum, dar nici sa zici acum ca restul e joaca de copil parca nu sade bine.

 

Succes.

Ciclistica: vn 800 amortizoare pe spate vs amortizor central. nici o legatura la tinuta pe asfalt, MAI ales in curbe. Si puterea te ajuta in curba...

 

traficul e alta poveste, aici te face mopedul de ras.

Diferenta la QMA : ai si ales un cruiser performant: VN 1500 :what:

 

Ia mai gandeste-te, daca ar fi warrior, v rod, vtx1800, m1800 lucrurile stau cu totul altfel

 

Si inca ceva, aici nu discutam de motocicleta fiecaruia, era vorba de ciclistica, putere, look, poate sunt si alte diferente.

 

Daca am 1800 si tu 800, nu inseamna ca eu sunt mai istet ca tine. Dar hai sa privim lucrurile obiectiv, clasa medie nu mai are cautarea de odinioara. Asta hotaraste clientela, indiferent ce vreau eu sau ce vrei tu. Sau altii

 

In USA, cel mai bine vandut cruiser este Suzuki C80, deci categoria mijlocie nu e pe duca in nici un caz...

 

Cred ca power cruiserele sunt si o strategie a producatorilor de a atrage motociclisti de la alte categorii (in special sport). Dupa o varsta iti ajunge cu super sport-urile, asa ca incepi sa te uiti prin alte categorii, mai domestice. Dar nici nu vrei sa renunti de tot la performante, ca poate te mai forjeaza din cand in cand cate o masina din spate. Si cum performante nu poti scoate decat marind turatia sau cilindreea motorului, uite asa a aparut power cruiserul...

 

vreai ca sa zica C 800...

Si in Romania loganul se vinde in draci, dar nu e cea mai buna masina.

 

:what:

 

Eu cred ca power cruiserul este destinat celor ce vor sa forjeze, dar sa aiba un look retro si balbaiala de V twin.

Si evident probleme cu manevratul pe loc :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreai ca sa zica C 800...

Si in Romania loganul se vinde in draci, dar nu e cea mai buna masina.

 

:what:

 

Eu cred ca power cruiserul este destinat celor ce vor sa forjeze, dar sa aiba un look retro si balbaiala de V twin.

Si evident probleme cu manevratul pe loc :what:

 

Aici e vorba de popularitate si nu calitate...

 

Si ca veni vorba de forjat cruisere, forja tine numai in linie dreapta, pt. ca la prima curba trebuie sa franezi pana la 50 km/h, ca sa nu raschetezi asfaltul cu tobele/scarile (nu ma intrebati cum stiu :D ).

 

Asta e motivul pt. care cruiserele sunt asa populare in US (sosele drepte cat vezi cu ochii), si nu prea populare in Europa/UK.

 

Parerea mea e ca 1500cc / 100 CP la un cruiser sunt mult prea multi pt. cat pot suspensiile, cauciucurile si sasiul. Adica aruncat banii pe fereastra... Acu' nu sariti la beregata ca mi-am dat cu parerea :hug: Tot cruiserele sunt prima mea iubire...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici e vorba de popularitate si nu calitate...

 

Si ca veni vorba de forjat cruisere, forja tine numai in linie dreapta, pt. ca la prima curba trebuie sa franezi pana la 50 km/h, ca sa nu raschetezi asfaltul cu tobele/scarile (nu ma intrebati cum stiu :what: ).

 

Asta e motivul pt. care cruiserele sunt asa populare in US (sosele drepte cat vezi cu ochii), si nu prea populare in Europa/UK.

 

Parerea mea e ca 1500cc / 100 CP la un cruiser sunt mult prea multi pt. cat pot suspensiile, cauciucurile si sasiul. Adica aruncat banii pe fereastra... Acu' nu sariti la beregata ca mi-am dat cu parerea :hug: Tot cruiserele sunt prima mea iubire...

 

poate in ac de par cu 50...

 

te invit la o plimbare sa vezi ca nu e asa....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate in ac de par cu 50...

 

te invit la o plimbare sa vezi ca nu e asa....

 

Chiar as fi curios sa vad cum e un M1800... Cand ajung pe acasa, prin Romania...

 

Am mai spus-o si in alt topic... Un Suzuki Marauder de 800-1000cc, care sa arate ca M1800 (la o scara si greutate mai mica), un 60-70 CP, un cauciuc de max. 200 pe spate si ma au de client...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...