Sari la conținut

Touringul Perfect


sacal
 Share

Postări Recomandate

:rolleyes: honda paneuropean st 1100...................................sau de, st 1300 .....dupa buget.

cu exceptia greutatii un pik elevate, panul ...... o vad cea mai echilibrata, si durabila si cu stil si frumoasaaaaaaaaa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 145
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
Chiar sunt curios ce mobra si-a luat initiatorul topicului !

A trecut destul timp ............ si noi nu contenim cu sfaturile ! ... Omu' poate a si renuntat la idee ! Nu va uitati de loc la data postarii ?!

:baldy:

 

un r1, un r6 rieju de 50 cm3 ??? , asa scrie la info ???

d c nu o fi zis omu ca s-a hotarat , nu ma i posta lumea atata aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un r1, un r6 rieju de 50 cm3 ??? , asa scrie la info ???

d c nu o fi zis omu ca s-a hotarat , nu ma i posta lumea atata aici

 

 

rieju 50 cmc .... aia cred ca a fost alegerea !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tourerul perfect e acela pe care poti sa il iei sa bagi benzina si sa ai timp liber sa o consumi. Vorbim aici de mii de kilometri intro zi....unde faci 1000 km in Romania ? la drumurile si circulatia noastra? Eu am facut 700 km cu GS 500 suzuki intr-o zi si a doua zi eram iar in sa fara probelem, dar nuin romania. In Romania ar fi pacat sa mergi 1000 km din mai multe motive: 1 se termina tara repede :baldy:, 2 ai prea multe locuri frumoase de vazut sa treci asa pe langa ele, 3: intr-o luna faci toata tara pe toate drumurile...si pe urma ? aaaaaa inteleg, de aceea iti trebuie o mobra de 1000 km: dimineata te trezesti, treci granita sau mai multe, te dai pe acolo, bei o cafa si seara te intorci. Misto:)

 

 

glumeam desigur.....dar e frumos ca baietii se strofoaca pt tine si tu nici macar : Bai , mi-am luat masina sau ceva:)

 

respect pt cei care oricum ne-au dat sfaturi folositoare si constructive in acest topic. Va multumesc.

 

Eu am TDM, marg ce merg si cand obosesc ma dau jos:P Nu prea vad rostul sa merg 1000-2000 km intruna. Nu vad farmecul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tourerul perfect e acela pe care poti sa il iei sa bagi benzina si sa ai timp liber sa o consumi. Vorbim aici de mii de kilometri intro zi....unde faci 1000 km in Romania ? la drumurile si circulatia noastra? Eu am facut 700 km cu GS 500 suzuki intr-o zi si a doua zi eram iar in sa fara probelem, dar nuin romania. In Romania ar fi pacat sa mergi 1000 km din mai multe motive: 1 se termina tara repede :baldy: , 2 ai prea multe locuri frumoase de vazut sa treci asa pe langa ele, 3: intr-o luna faci toata tara pe toate drumurile...si pe urma ? aaaaaa inteleg, de aceea iti trebuie o mobra de 1000 km: dimineata te trezesti, treci granita sau mai multe, te dai pe acolo, bei o cafa si seara te intorci. Misto:)

 

 

glumeam desigur.....dar e frumos ca baietii se strofoaca pt tine si tu nici macar : Bai , mi-am luat masina sau ceva:)

 

respect pt cei care oricum ne-au dat sfaturi folositoare si constructive in acest topic. Va multumesc.

 

Eu am TDM, marg ce merg si cand obosesc ma dau jos:P Nu prea vad rostul sa merg 1000-2000 km intruna. Nu vad farmecul.

de ce lasa lumea sa isi raceasca gura aiurea ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare calatorilor....vad ca am dat de pasionati de Touring....ha!! ce ma bucur....am luat in calcul BMW R1200RT dar mi-a atras atentia un touring de marime "medie" a performantelor.Honda DN-01.Da , da , da, acum sariti-mi in cap ca-i cutie CVT si n-are farmec fara ambreiaj, stiu, stiu...bine....ce spunetzi de idee??

Am fost la Honda, m-am urcat pe ea...e f bine echilibrata cele 270Kg la plin nu le simtzi din cauza centrului de greutate f jos, shaua este extrem de confortabila, suspensiile sunt brici, vine in dotare cu ABS in standard, are 680cc , 2V , motorul este cel de pe Douville din cate am intzeles.Inaltzimea la sha (680mm) este perfecta pentru ca sunt destul de mic de inaltzime.63Hp (parca, nu mai retzin f bine).Pozitia asemanatoare cu cea de pe cruiser, cu spatele drept, ghidonul adus spre tine si picioarele in fatza (cu talpici).SO??pareri?

Editat de radu_ghfx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai de gand sa faci ture mai lungi cu pasager si bagaje, orienteaza-te catre ceva in jurul a 900-1000 cmc, 100 cai si transmisie cu cardan

 

 

Ai si matale dreptatea ta...insa DN-ul n-are probleme de genul asta...mai ales ca pasagerul nu exista...deci doar bagaje....si e vorba de TOURING ....nu de vitezane...transmisie cu cardan exista..DN-ul are cardan. Iar 1000cc ....pt un om care vrea sa sara de la un scooter de 49cc la 680cc mi-se pare suficient.Asta pt inceput.

Editat de radu_ghfx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dc 900 sau 1000 ???

 

Probabil pentru ca un touring cu cilindree mica are si sarcina mica. in momentul cand pleci nu iti iei numai un rucsacel, iti iei mai multe bagaje plus pasager si ai nevoie sa nu chinui motorul cand e incarcat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil pentru ca un touring cu cilindree mica are si sarcina mica. in momentul cand pleci nu iti iei numai un rucsacel, iti iei mai multe bagaje plus pasager si ai nevoie sa nu chinui motorul cand e incarcat.

 

asta ar insemna echivalentul unei masini cumotor de 4 000 cm3 si nu este relevant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu uitam de vremurile in care tatii si bunicii nostrii faceau touring cu actualele comuniste si nu faceau scandal ca erau motoare de 125cc, 250cc...500cc...Si ei faceau touring - cand isi incarcau motocicletele, duceau saracele, mergeau mai incet....pt ca touringul in esentza este de-a face o calatorie placuta ...nu o cursa shizofrenica din punctul A in punctul B.Repet, nu zic ca nu este un adevar in ceea ce spunetzi...dar hai sa nu fim ipocritzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu uitam de vremurile in care tatii si bunicii nostrii faceau touring cu actualele comuniste si nu faceau scandal ca erau motoare de 125cc, 250cc...500cc...Si ei faceau touring - cand isi incarcau motocicletele, duceau saracele, mergeau mai incet....pt ca touringul in esentza este de-a face o calatorie placuta ...nu o cursa shizofrenica din punctul A in punctul B.Repet, nu zic ca nu este un adevar in ceea ce spunetzi...dar hai sa nu fim ipocritzi.

 

una peste alta mie mi se par foarte exagerate motoarele de 1000 cm3 pentru plimbari

unul de 250 cm 3 este suficient pentru o persoana

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

una peste alta mie mi se par foarte exagerate motoarele de 1000 cm3 pentru plimbari

unul de 250 cm 3 este suficient pentru o persoana

 

Lasand la o parte ca vorbesti ca sa nu adormi si cu siguranta in necunostinta de cauza ca sa faci asa afirmatie...

 

Touring inseamna sa poti sa mergi si cu 130-140km/h pe autostrda (fara sa omori motorul), sa poti sa faci o depasire in siguranta, sa poti urca pasuri sau drumuri de munte (iar fara sa omori motorul), toate astea cu bagaje dupa tine (sa zicem ca fara pasager).

 

Dupa mine, sub 600 cmc nu se pune problema de touring.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasand la o parte ca vorbesti ca sa nu adormi si cu siguranta in necunostinta de cauza ca sa faci asa afirmatie...

 

Touring inseamna sa poti sa mergi si cu 130-140km/h pe autostrda (fara sa omori motorul), sa poti sa faci o depasire in siguranta, sa poti urca pasuri sau drumuri de munte (iar fara sa omori motorul), toate astea cu bagaje dupa tine (sa zicem ca fara pasager).

 

Dupa mine, sub 600 cmc nu se pune problema de touring.

 

eu cred ca trebe motor de 5000 cm3 si basta , data viitoare cand ies la plimbare iau tractoru lu bunicu ca altceva nu imi ajunge

o masina poate merge lejer cu motor de 1000 cm3 si nu la aceleasi turatii ca la o motocicleta si la motor trebuie musai peste 600 ca e mai cu mot motoru exact ca un r.a.h.a.t. si trebuie sa ne c.a.c.a.m. pe noi ca suntem motociclisti si ne trebe motoare de 1000 sa ne plimbam .....................................deja o dam in cocalareala

este plimbare nu calareala de rachete

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mariusspuneceva

imi pare rau pt tine, dar dau dreptate lui @khk: nu stii ce vorbesti

din experienta mea de pana acum in plimbari lungi cu pasager si bagaje (si am destula) am ajuns la concluzia ca pentru o plimbare confortabila (fizic si pshihic) este necesar un motor in jurul a 900-1000 cmc si 100 de cai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce?

 

din cauza rezervei de putere pe care o are, din cauza dimensiunilor "bicicletei", greutatii (ca sa nu te zboare camioanele de pe sosea), comfortului asigurat pt pilot si pasager

toate astea (si multe altele) iti pot oferi o calatorie linistita, in siguranta (ma rog, ma refeream doar la motor, restul "sigurantei" pe 2 roti e relativa)

asta este parerea mea, pe care mi-am facut-o in urma experientei castigate in timp calarind un 600 de 60 de cai cu bagaje si pasager

si dupa cum vezi, nu sunt singurul cu asemenea parere

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca trebe motor de 5000 cm3 si basta , data viitoare cand ies la plimbare iau tractoru lu bunicu ca altceva nu imi ajunge

o masina poate merge lejer cu motor de 1000 cm3 si nu la aceleasi turatii ca la o motocicleta si la motor trebuie musai peste 600 ca e mai cu mot motoru exact ca un r.a.h.a.t. si trebuie sa ne c.a.c.a.m. pe noi ca suntem motociclisti si ne trebe motoare de 1000 sa ne plimbam .....................................deja o dam in cocalareala

este plimbare nu calareala de rachete

 

Cocalareala e sa ai 1000 RR sau Hattabutta ca sa o arzi cu ea pe Magheru si la terasa, 500 km pe an, fara a fi vazut in viata ta semnu ala cu BUCURESTI, taiat cu rosu, nu sa ai un vapor turing sau chiar naked de cel putin 1000cc care trage coios de la relantiu si pe care il conduci suveran si cu care manaci zecii de mii de km.

Vedem ca ai HONDA, cu majuscula si stim ca e puterea visurilor tuturor motociclistilor, dar meritam si noi poate o completare, sa stii si noi ce motor ai de stii atat de bine cat de inutile sunt motoarele de peste 600 cc. Nu ajunge sa scrii doar HONDA la "Moto" pt a putea vorbi cu atata expertiza.

 

Mama ce cocalari si ce prosti is nemtii, unde Banditu de 1200 s-a vandut in mai multe exemplare decat cel de 600, unde XJRuri si CBuri de 1000+ sunt la fiecare colt de strada. Se vede ca rationamentu tau se rezuma la extreme. Adica daca omu are 1000+, are ca sa-i de morti in gura la limita.

Scuze, dar cu 250 cc nu m-as duce nici sa iau pita dupa ce am gustat din 100+ NM.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mariusspuneceva...

 

Ai mers vreodata cu un motor de "maxim 250cc" pe vant? si sa te mai si dapaseasca un tir? Si cand se pune problema de touring trebuie sa fii constient ca mai merg si pe autostrada, unde nu ai prea mutle de vazut si daca mergi cu 90 s-ar putea sa te cam urci pe pereti. Nu zic se poate face touring cu orice motor ( am mers cu fratemiu pe ij aprox 350 de km fara probleme si am facut si serpentine ) dar totusi nu se compara sa ii faci cu vfr,jfr,kawa aia de 1400 care numai stiu cum ii spune , busa, etc..

Ar mai fi si problema de rezervor cu cat e mai mare cu atat mai bine... ca mai merge in zone unde nu sunt benzinarii la tot pasul sua nu opresti la fiecare 200 de km sa alimentezi.

 

Dupa parerea mea o motocicleta de touring trebui sa iti ofera protectie la vint la viteze maricele (in jur de 140) sa nu fie chinuite la aceste viteze, sa fie suficient de mari sa poti pune bagaje si sa fie foarte confortabile si un pic accesorizabile adica manere calzi, priza 12 v, gps etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cocalareala e sa ai 1000 RR sau Hattabutta ca sa o arzi cu ea pe Magheru si la terasa, 500 km pe an, fara a fi vazut in viata ta semnu ala cu BUCURESTI, taiat cu rosu, nu sa ai un vapor turing sau chiar naked de cel putin 1000cc care trage coios de la relantiu si pe care il conduci suveran si cu care manaci zecii de mii de km.

Vedem ca ai HONDA, cu majuscula si stim ca e puterea visurilor tuturor motociclistilor, dar meritam si noi poate o completare, sa stii si noi ce motor ai de stii atat de bine cat de inutile sunt motoarele de peste 600 cc. Nu ajunge sa scrii doar HONDA la "Moto" pt a putea vorbi cu atata expertiza.

 

Mama ce cocalari si ce prosti is nemtii, unde Banditu de 1200 s-a vandut in mai multe exemplare decat cel de 600, unde XJRuri si CBuri de 1000+ sunt la fiecare colt de strada. Se vede ca rationamentu tau se rezuma la extreme. Adica daca omu are 1000+, are ca sa-i de morti in gura la limita.

Scuze, dar cu 250 cc nu m-as duce nici sa iau pita dupa ce am gustat din 100+ NM.

 

 

 

true that . :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce?

 

din cauza rezervei de putere pe care o are, din cauza dimensiunilor "bicicletei", greutatii (ca sa nu te zboare camioanele de pe sosea), comfortului asigurat pt pilot si pasager

 

de zburat !!! nu te zboara , doar te dezechilibreaza , iar dezechilibrul asta afecteaza si un autoturism sau o duba , atunci cate trece pa langa un camion de dimensiuni mai mari si se intampla de obicei in conditii de vant puternic .

tot nu vad relevat un motor de 1000 pentru touring , poate doar pentru psihicul motociclistului , ca stie el ca poate cu o rasucire scurta de maner sa faca o depasire in cea mai mare viteza lasand cu gura cascata soferul bolidului pe care tocmai l-a facut , sau vreo pasagera din conserva care saliveaza uitandu-se la el

 

motorul meu e The best CB 500 :moto: si imi este arhi suficient, il pot schimba oricand cu un VTR de 1000 care imi place enorm dar nu vad rostul oricate motive as cauta

de impresionat nu vreau sa impresionez pe nimeni , ca viteza imi ajunge 130 , forta , cuplu sunt destule si la CB etc. etc

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de zburat !!! nu te zboara , doar te dezechilibreaza , iar dezechilibrul asta afecteaza si un autoturism sau o duba , atunci cate trece pa langa un camion de dimensiuni mai mari si se intampla de obicei in conditii de vant puternic .

tot nu vad relevat un motor de 1000 pentru touring , poate doar pentru psihicul motociclistului , ca stie el ca poate cu o rasucire scurta de maner sa faca o depasire in cea mai mare viteza lasand cu gura cascata soferul bolidului pe care tocmai l-a facut , sau vreo pasagera din conserva care saliveaza uitandu-se la el

 

motorul meu e The best CB 500 :moto: si imi este arhi suficient, il pot schimba oricand cu un VTR de 1000 care imi place enorm dar nu vad rostul oricate motive as cauta

de impresionat nu vreau sa impresionez pe nimeni , ca viteza imi ajunge 130 , forta , cuplu sunt destule si la CB etc. etc

 

te incapatanezi fara rost...incaleca un motor turing de capacitate mare si te vei convinge...iti vei iubi motorul tau in continuare dar iti va spulbera imaginea de motor capabil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...