Sari la conținut

Touringul Perfect


sacal
 Share

Postări Recomandate

Sa inteleg eu bine: Aici se compara un sport touring (VFR750) cu un tourer DEDICAT 100% (K75/100 RT/LT)? Pai incheiem discutia daca tot comparam mere cu pere...

 

Omul vrea sa mearga 1000 km/zi. Nu are nici o importanta de ce vrea, daca poate sau daca are bani, nu despre asta e vorba. Voi veniti si povestiti despre drumuri de 200-300km si date despre autonomie cucu. EU am mers si pe VFR si pot spune cu mana pe inima ca e o motocicleta BUNA. Dar buna pentru alte scopuri.

 

Dupa 1000km pe zi pe un VFR iti vibreaza toate alea, esti rupt de spate si nu se compara in ceea ce priveste protectia la vant. Are manere incalzite? ABS? Ce genti laterale se pot pune si cu ce costuri? Toate aceste detalii conteaza enorm cand vine vorba de touring, nu de drumuri scurte intre orase, de ici pana colo.

 

Ce fiabilitate are un VFR cand vine vorba de motoare trecute de 100.000 km? Dar consumabilele? Dar accesibilitatea reparatiilor? E usor sa dai roata jos cand ai facut pana? NU! La BMW sunt 4 prezoane ca la masini la roata spate, iar moto sta comod pe cric. Cum e cu schimbul de lant? Cum e cu ajustarea jocului la supape, a culbutorilor? Stiti cat e de complicat? Sunteti in stare sa faceti asta? Daca nu, intervine un mecanic profesionist... alti bani alta distractie. Cat de repede cedeaza un electromotor? Dar tobele si rezervorul cat de repede ruginesc? Sa va spun ca la BMW e toba integral din inox si rezervorul din aluminiu? Cine face pistoanele pentru BMW serie K? Mahle. Dar pentru VFR? Nu ma indoiesc ca au pistoane bune, dar japonezul facea motociclete pentru societatea de consum, nu ca sa le lasi la nepoti.

 

As vrea si eu un raspuns avizat la intrebarile astea, ca mie mi s-au parut importante cand am ales un tourer. Poate am gresit, dar vreau argumente.

 

Cei care spun ca BMW exceleaza la fiabilitate si consum ce inteleg prin asta? Ca e o motocicleta foarte rezistenta in timp si care nu creaza probleme, iar in rest foarte proasta? Adica e buna, dar cam atat...? E un nonsens pe undeva... Sau cum altfel? Ca nu pricep! :what:

 

Sigur ca e grea, are peste 250kg, dar cine a mers cu ea ca sa spuna cat e de manevrabila? Sau cat sunt de ajustabile suspensiile? Oare faptul ca BMW a fost mereu un inovator in ceea ce priveste sistemele de suspensie nu spune chiar nimic?

 

Ati auzit pe undeva de Paralever? Telelever? Duolever? Au revolutionat lumea moto cand au aparut! Bascula monobrat cu monoamortizor lateral? Parea o erezie in 1980! Si a avut un mare succes: facea ce fusese proiectata sa faca, si facea cu brio!

 

Ideea nu este ca VFR nu ar fi bun, nu vreau sa il subestimez sau sa il blamez, doar ca e chestie de "ce faci cu el" si cati bani esti dispus sa dai. Atat conteaza.

glumesti cand blamezi fiabilitatea VFR-ului cred:

1, roata pe spate are 4 prezoane, bascula monobratz, in caz ca nu stiai

2. rezistentza in timp? am 70.000 de km cu el pana acum si i-am schimbat doar kitul de lank (operatiunea mi-a luat cam 2 ore e adevarat), e destul de fiabil pana acu? si am auzit de unii care au vandut VFR la 190.000 dekm fara interventii la motor...

consum? 5,5 - 6 /100km tzi se pare ok?

iti spun eu care chiar il conduc pe VFR ca este foare fiabil, poate ca intr-adevar nu e un tourer adevarat si BMW-ul este facut pentru asa ceva, dar nu-mi vorbi mie de fiabilitatea VFR-ului, ca nu sunt un ageamiu, stiu cu ce se mananca culbutorii, si monoamortizorul spate... si inca ceva mahle este furnizor de pistoane si subansamble de motor intr-adevar dar aftermarket, faptul ca le fabrica pentru BMW asta e cu totul altceva, desi eu ma cam indoiesc ca la BMW face altcineva piesele decat BMW. si cand spun asta crede-ma ca stiu despre ce vorbesc, caci lucrez in domeniu, cu zeci de mii de tipuri de piese originale si aftermarket

deci este posibil ca in motorul tau sa fi pus cineva care a facut motoru inaintea ta mahle acolo astfel incat tu chiar sa crezi asta....

deci concluzie, piesele de BMW nu le fabrica nimeni altcineva decat BMW, nu ma crezi iti fac poze ca am magazia plina.... :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 153
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Tu ai facut o prezentare f buna a bmw-ului, eu nu pot face una la fel de buna pt vfr, deocamdata pt ca doar ce l-am luat.

Totusi legat de vfr mai pot spune (tot din review-uri) ca este un motor f fiabil, intretinut sare de 200.000km, modelele de 750 au distributie pe pinioane, modelul rc24 are culbutori ( nu mai trebuie cumparate pastile pt reglarea jocului la supape) Modelele dupa 90 au bascula monobrat si roata spate se scoate f usor.

Genti laterale se pot prinde, exista si genti honda speciale pt vfr sau se pot pune altele , pretul nu-l cunosc dar nu ar trebui sa fie f diferit de cel al gentilor de bmw de ex.

 

Pai in cazul acesta iti doresc sa faci cat mai multi kilometri pe VFR, dar si sa ajungi sa mergi la un moment dat pe un BMW, pentru a avea termen de comparatie. :hug:

 

Gentile alea de BMW costa 400-500E bucata. Deci un set de 3 ar fi peste 1000E. In mod surprinzator, desi ele nu prea se gasesc usor la mana a doua, multe BMW-uri care nu costa mai mult de 1500-2000E vin echipate cu gentile cu pricina, tocmai pentru ca fabrica s-a gandit sa le echipeze din start cu asa ceva, doar sunt motoare de touring. :D

 

La BMW jocul supapelor este autoreglabil prin presiunea uleiului. E drept ca distributia e pe lant, si eu tocmai am schimbat lantul de distributie la BMW-ul meu, la 115.000 km. Inutil de spus ca nu se mai deschisese motorul pana atunci, totul era asa cum l-a lasat fabrica, si ca la 115.000km motorul arata impecabil pe dinauntru, toti cei care l-au vazut atunci s-au crucit... :what:

 

As fi curios sa fac totusi o comparatie si in ceea ce priveste pretul...

La 2000 de euro se gasesc motociclete cam din acelasi an, atat VFR cat si K75, cam la acelasi numar de kilometri si intr-o stare optica buna. Atasez si pozele la ce am gasit. Mai spun odata ca nu vreau sa fiu partinitor, recunosc oricand ca imi place BMW-ul, nu am nimic impotriva unei Honde, VFR sau alt model, doar ca incercam sa facem ceva constructiv aici, nu? :what:

 

K75 din '94, 60.000km.

 

post-877-1176899058_thumb.jpg

 

VFR750 din '95, 54.000km.

 

post-877-1176899069_thumb.jpg

 

Pareri?

 

@moscku: pistoanele din BMW-ul serie K sunt facute de Mahle, nu sunt doar in al meu si atat, ci in toate, mai documenteaza-te. Faptul ca sunt branduite BMW nu spune nimic. Si furca este Brembo sau Showa, in functie de model, tot branduita BMW, etrierele si franele Brembo, branded BMW. Hai sa discutam in cunostinta de cauza, nu din auzite.

Si inca ceva: cilindrii de la K-uri sunt imbracati in Nicasil, ca tot te descurci cu termenii tehnici. Pentru cine nu stie, Nicasilul este un material compozit menit sa reduca frecarea, sa imbunatateasca disiparea caldurii si sa reziste MULT la uzura. Daca facem comparatii, exista oameni care au dus un K100 sau un K75 la mai bine de 400.000km fara RK. De ce crezi ca a fost folosit de autoritati intr-o gramada de tari, pe toate continentele? Aia abuzeaza motocicletele, nu gluma! Am vazut in Italia K100 de politie cu 300.000km pe bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e tocmai poza potrivita (reprezentativa) iuta-te la asta cu parbriz touring si e chiar model mai vechi un pic:

post-11507-1176899876_thumb.jpg

scuze prima oara o pusesem aiurea n-am vrut sa va fac pofta....

Editat de moscku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deschid acest topic pentru ca vreau sa cumpar a doua motocicleta.

intentionez sa cumpar ceva pentru drumuri lungi, deci un turing ar fi ideal.

criteriile in alegerea motocicletei sunt urmatoarele:

1. confortul, este cel mai important, atat al pilotului cat si al pasagerului, iar aici ma refer la sa, nu la dotari, intrucat vreau sa fac drumuri de 1000 km pe zi,

2 consumul- sa fie cat mai scazut, asta ar insemna automat un motor de cilindree medie, intre 500 si 900.

3 greutatea- sa nu depaseasca 200kg, sau macar nu cu mult, ca sa o pot ridica singur in caz de poc.

4 inaltime sa- cat mai joasa sa fie saua, eu nefiind inalt.

5 fiabilitate- intrucat vorbim de motoare mai vechi, intre 91 si 97, trecute de 30.000 km, pt ca bugetul nu permite mai mult.

6 capacitatea rezervorului- cat mai mare, urasc sa opresc la benzinarie din 200 in 200 km.

 

ce NU ma intereseaza deloc: putere motor, demaraj ametitor, top speed peste 200, pentru toate astea am r1.

vreau o motocicleta de croaziera cu 90-110 km/h.

mentionez ca o voi cumpara din italia pana in 2000E acolo.

sper sa fie un topic din care si altii sa aiba ce invata.

sencs!

 

off-topic: Cred ca ,,batem campii" !

 

on-topic: Fata de cele spuse in deschiderea topicului :

1.- Honda XL650(600)V Transalp

2.- BMW 650 F(sau GS)

3.- Yamaha TDM 850 (sare de 200kg) dar merge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e tocmai poza potrivita (reprezentativa) iuta-te la asta cu parbriz touring si e chiar model mai vechi un pic:

post-11507-1176899876_thumb.jpg

scuze prima oara o pusesem aiurea n-am vrut sa va fac pofta....

 

Toate pistoanele, mai putin pistoanele forjate, speciale pentru curse sunt produse in Germania de catre Mahle pentru BMW. Mahle este producatorul pieselor originale pentru BMW si nu face numai pistoane ci si sisteme de admisie, filtre de aer si altele!

 

Dovada pistoanelor Mahle in BMW-uri, citeste atent, oamenii astia stiu ce spun aici:

 

http://www.rbracing-rsr.com/bmwturbos.htm

 

on-topic:

BMW F650GS e si el o alegere destul de inspirata. Problema sunt banii: nu il gasesti la 2000E pe cel care are si ceva optionale (genti, ABS, manere incalzite, etc)

 

Transalp sau TDM stau in picioare in ceea ce priveste pretul, mai au de lucru la accesorii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut omule,am citit citeva rticole si sfaturi de la alti si acuma depinde de tine cum intelegi ,sau daca nu ai experienta in turinguri tiasi da un sfat.

BMW ori ce fel de model GS este foarte bun si confortabil si reliable si safe.

Eu am fost cu motorul meu prin multe tari si sint foarte satisfacut si de confort cit si de consum.

Recent am fost plecat de Pasti prin Europa sa imi incalzesc si eu motoru si lam uzat la extrime am facut 8 tari in 48 de ore vreo 2600 de km si drept sa iti zic a fost nemai pomenit de misto si confortabil.Acuma nustiu poate ai alte gusturi la motoare, dar faci cum crezi tu ca este mai bine . BMW IS THE BEST

 

 

Numai bine

 

Sorin xx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...]

on-topic:

BMW F650GS e si el o alegere destul de inspirata. Problema sunt banii: nu il gasesti la 2000E pe cel care are si ceva optionale (genti, ABS, manere incalzite, etc)

[...]

 

e f650 o alegere buna de touring? 1.e monocilindru si chiar cu echilibarare motorul tot o sa transmita vibratii destul de puternice al caror efect il resimti la drum lung si 2. posesorii spun ca se vede ca isi cam pierde din "abur" cand ai pasager.

 

spun si eu nu dau cu parul. :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, vibreaza. "aburul" il pierde la peste 120 cu pasager. La viteze mici nu simte sarcina. Am mai mers din cand in cand cu un F650GS si nu am avut de ce sa ma plang. Nu l-as alege ca tourer, dar o sa vina unii sa spuna ca e perfect pentru asa ceva.

 

Pana la urma ma gandesc eu ca cel mai bun e un IJ... motor mic, consuma putin, se repara usor la marginea drumului cu sarma rupta dintr-un gard, nu e pretentios la benzina, merge cu orice ia foc, e recunoscut pentru confortul deosebit pe care il ofera saua pe arcuri, iar senzatiile traite cand tragi de frana si nu se intampla nimic sunt deosebite! Sa nu mai discutam ca amortizoarele nenumarate trepte de reglaj in functie de adancimea gropii in care dai... Piesa frate! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, vibreaza. "aburul" il pierde la peste 120 cu pasager. La viteze mici nu simte sarcina. Am mai mers din cand in cand cu un F650GS si nu am avut de ce sa ma plang. Nu l-as alege ca tourer, dar o sa vina unii sa spuna ca e perfect pentru asa ceva.

 

Pana la urma ma gandesc eu ca cel mai bun e un IJ... motor mic, consuma putin, se repara usor la marginea drumului cu sarma rupta dintr-un gard, nu e pretentios la benzina, merge cu orice ia foc, e recunoscut pentru confortul deosebit pe care il ofera saua pe arcuri, iar senzatiile traite cand tragi de frana si nu se intampla nimic sunt deosebite! Sa nu mai discutam ca amortizoarele nenumarate trepte de reglaj in functie de adancimea gropii in care dai... Piesa frate! :ok:

 

:what: :D :sick: :eek: :eek: :ok: :hug: :what: :D

Super

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, vibreaza. "aburul" il pierde la peste 120 cu pasager. La viteze mici nu simte sarcina. Am mai mers din cand in cand cu un F650GS si nu am avut de ce sa ma plang. Nu l-as alege ca tourer, dar o sa vina unii sa spuna ca e perfect pentru asa ceva.

 

Pana la urma ma gandesc eu ca cel mai bun e un IJ... motor mic, consuma putin, se repara usor la marginea drumului cu sarma rupta dintr-un gard, nu e pretentios la benzina, merge cu orice ia foc, e recunoscut pentru confortul deosebit pe care il ofera saua pe arcuri, iar senzatiile traite cand tragi de frana si nu se intampla nimic sunt deosebite! Sa nu mai discutam ca amortizoarele nenumarate trepte de reglaj in functie de adancimea gropii in care dai... Piesa frate! :what:

 

... ai uitat sa spui ceva de protectia la vant ! O are foarte buna ! Daca ai norocul sa nu bata din fata, este foarte confortabil ca, in orice caz nu merge mai mult de 70km/h. Daca bate din spate,... E' SUPER, ... zici ca stai pe loc ! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Sacal, am vazut ca ai amintit TDM-ul ca fiind una din optiuni.

Nu stiu daca ti-ar place pt ca e un motor inalt si greu, din punctul asta de vedere as alege (in locul tau) K 75-ul.Inaltimea si greutatea la TDM nu le simti in mers (in trafic chiar te bucuri ca vezi departe peste masini) ci la manevrele statice si la viteze f mici in oras.Eu am 1,84/85 kg si cateodata mai reuseste sa ma "surprinda" vacutza pe picior gresit.Altfel e f bun de touring, e f comod si ai loc de bagaj+pasager berechet.

Cred ca ar trebui sa le-ncerci "live" si sa vezi tu pe care te simti bine.

Editat de S George
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki V-Strom 650! Stiu ca depaseste bugetul de 2000 euro, dar este una din cele mai confortabile si mai manevrebile motociclete pentru touring, iar in ultimi ani a fost in top in toate testele in care a concurat.

http://moto.it/usato/usato03.asp?EID=1139245

Editat de rocristea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sacal a uitat sa precizeze un amanunt important. Anume inaltimea lui :nono: (nu mi-o lua in nume de rau) Asa ca motoarele inalte ies din discutie si el ar trebui sa se ghideze intai de toate dupa inaltimea seii si cat se poate cobori din suspensii pt a ajunge ok jos si a o si sustine (gentile laterale inseamna greutate in plus cand sunt pline pt drum) R6 si R1 am vazut ca nu le sustiii cu toata talpa, si ele sunt usurele. La un tourer e necesar (dupa parerea mea) sa poti sa il sustii ca lumea.

 

Cunoscandu-te, as merge pe varianta lui Hellryder (chiar daca nu exceleleaza la aspect BMW-ul) V-stromul, TDM-ul, F650-ul si altele pica din start cu toate ca indeplinesc cerintele tale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la toate cerintele initiatorului topicului, Yamaha XJ600S Diversion poate raspunde "prezent"

saua confortabila, suficient de joasa ca sa o pot sustine chiar si eu (1,67 inaltime)

este usoara (200 kg cu plinurile facute)

motor simplu, fiabil, fara multe accesorii, 600 cmc racit cu aer

cutie de viteze cu 6 trepte

rezervor de 17 litri, consum 4,2/100 km la 120 km/h si max 4,7 cu pasager si bagaje, autonomie aprox 400 de km

suspensia f moale, confortabila, permite chiar o mica "endureala" :nono:

cand este incarcata se aseaza perfect la drum

este un motor "cuminte", fara pretentii, cu care iti poti face treaba f bine

si nu in ultimul rand, pretul se incadreaza in buget

succes

 

PS

anul trecut am facut aproape 2000 de km in 5 zile, intr-un mic tur al tarii cu pasager si bagaje gramada si n-am avut absolut nicio problema cu ea. aveam pe undeva pe aici un topic cu poze despre plimbarea asta, unde poti vedea cum arata incarcata cu toate cele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Transalp sau Tdm,am mers ture medii cu transalp ul si nu am avut nimic,nici eu nici pasagerul!Ar mai fi si africana,dar e mai grea, dar problema inaltimii seii se rezolva cu greutatea bagajelor!anul trecut am ajutat cu 2 prieteni un neamt sa si schimbe lantul la africa twin,omul nu era mai inalt de 1.70 si avea vreo 50 de ani,mergea fara probleme pe motocicleta(nu stiu ce facea daca o scapa)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la toate cerintele initiatorului topicului, Yamaha XJ600S Diversion poate raspunde "prezent"

saua confortabila, suficient de joasa ca sa o pot sustine chiar si eu (1,67 inaltime)

este usoara (200 kg cu plinurile facute)

motor simplu, fiabil, fara multe accesorii, 600 cmc racit cu aer

cutie de viteze cu 6 trepte

rezervor de 17 litri, consum 4,2/100 km la 120 km/h si max 4,7 cu pasager si bagaje, autonomie aprox 400 de km

suspensia f moale, confortabila, permite chiar o mica "endureala" :nono:

cand este incarcata se aseaza perfect la drum

este un motor "cuminte", fara pretentii, cu care iti poti face treaba f bine

si nu in ultimul rand, pretul se incadreaza in buget

succes

 

PS

anul trecut am facut aproape 2000 de km in 5 zile, intr-un mic tur al tarii cu pasager si bagaje gramada si n-am avut absolut nicio problema cu ea. aveam pe undeva pe aici un topic cu poze despre plimbarea asta, unde poti vedea cum arata incarcata cu toate cele

foarte interesanta motocicleta. o sa o caut pe italia. sencs man!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte interesanta motocicleta. o sa o caut pe italia. sencs man!

:nono: salve sacale...xj 900f yamaha....o scurta prezentare-900cmc, 98cp,81nm/7000 rot,242kg la plin ;) ....am mers aproape de 650 -700km intr-o zi,no problem....consum pina in 5 la viteze de 90-120km/h,are cuplu cit vrei mergi cu pasager in viteza 5 si cu 30 pe ora...la fiabilitate, sa ma scuze cei cu bmw, merge mult si bine, am vazut xj900 cu placuta de inmatriculare intitulata '350000'.dan nastase poate confirma acest lucru ,poate il vom intilni la salon.ahile din bucuresti are asa ceva si el poate confirma cele spuse de mine...e un turing perfect-transmisie pe cardan,saua este imensa al doilea sta fff confortabil,cuplu din belsug, consum f mic pt un 900 ,f stabil,si 240kg la plin cred ca nu e prea mult.... :smoke: daca vrei pot veni cu ea la salon s-o vezi si saa faci o tura....e din 1989 are 36000,doi nemti au avut-o inainte de mine,2700 euro si in rate daca vrei...motorul nu are nici o reparatie si nici n-o sa aiba in urmatoarea suta de mii :lol: -apropo am gasit-o pe motoscout si a costat aproape 2000 in germania :cheers:ps am auzit cevA despre inaltime -e o motocicleta joasa

Editat de jenifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:duel: salve sacale...xj 900f yamaha....o scurta prezentare-900cmc, 98cp,81nm/7000 rot,242kg la plin :ok: ....am mers aproape de 650 -700km intr-o zi,no problem....consum pina in 5 la viteze de 90-120km/h,are cuplu cit vrei mergi cu pasager in viteza 5 si cu 30 pe ora...la fiabilitate, sa ma scuze cei cu bmw, merge mult si bine, am vazut xj900 cu placuta de inmatriculare intitulata '350000'.dan nastase poate confirma acest lucru ,poate il vom intilni la salon.ahile din bucuresti are asa ceva si el poate confirma cele spuse de mine...e un turing perfect-transmisie pe cardan,saua este imensa al doilea sta fff confortabil,cuplu din belsug, consum f mic pt un 900 ,f stabil,si 240kg la plin cred ca nu e prea mult.... :rock: daca vrei pot veni cu ea la salon s-o vezi si saa faci o tura....e din 1989 are 36000,doi nemti au avut-o inainte de mine,2700 euro si in rate daca vrei...motorul nu are nici o reparatie si nici n-o sa aiba in urmatoarea suta de mii :wave: -apropo am gasit-o pe motoscout si a costat aproape 2000 in germania :cheers:ps am auzit cevA despre inaltime -e o motocicleta joasa

XJ 900 F este o motocicleta extrem de fiabila si suficient de puternica pentru a face fata unei calatorii comfortabile in doi, cu o cantitate impresionanta de bagaje. Transmisia cardanica reduce la minim intretinerea la drum lung. Exemplarele cu 200-300 000 km nu sunt o raritate. Ca e cam grea, asa sunt cam toate din clasa sa, multe peste greutatea XJ-ului. Una peste alta, o motocicleta mai mult decat reusita.

 

Cel putin asa se lauda posesorii din vest...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XJ 900 F este o motocicleta extrem de fiabila si suficient de puternica pentru a face fata unei calatorii comfortabile in doi, cu o cantitate impresionanta de bagaje. Transmisia cardanica reduce la minim intretinerea la drum lung. Exemplarele cu 200-300 000 km nu sunt o raritate. Ca e cam grea, asa sunt cam toate din clasa sa, multe peste greutatea XJ-ului. Una peste alta, o motocicleta mai mult decat reusita.

 

Cel putin asa se lauda posesorii din vest...

:duel: domnu' mircea, deja ai crescut foarte mult in ochii mei... :ok: nu te-am vazut cred, in viata mea, dar deja te cred un om adevarat, cu un foarte dezvoltat simt al aprecierii unui lucru de calitate,domne m-ai lasat paf... :rock: sa-mi zici cind treci prin bucuresti sa viu si eu sa te cinstesc :wave: sacale, auzi ce zice omu' asta?sa stii ca daca scap de datorii ,nu prea o mai dau....am fost si la salon da' nu te-am vazut pe acolo.... :blbl: de fapt nici nu te cunosc :ok:

Editat de jenifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XJ 900 F este o motocicleta extrem de fiabila si suficient de puternica pentru a face fata unei calatorii comfortabile in doi, cu o cantitate impresionanta de bagaje. Transmisia cardanica reduce la minim intretinerea la drum lung. Exemplarele cu 200-300 000 km nu sunt o raritate. Ca e cam grea, asa sunt cam toate din clasa sa, multe peste greutatea XJ-ului. Una peste alta, o motocicleta mai mult decat reusita.

 

Cel putin asa se lauda posesorii din vest...

subscriu. e o moto exceptionala, chiar si cea de 600cc - e mai mult decat suficienta pt ce vrea omul (plus ca fiind de capacitate mai mica, poate gasi ceva mai nou de banii astia) ... :duel:

 

dar mare grija la cumparare ... pt drumuri lungi cum vrei tu, la o moto batrana pot aparea probleme ... am amici care fac dumuri de 500-1000km/zi timp de 2 sapt in concediu insa toti au moto nu mai vechi de 2-3 ani ... :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...