Emppu Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 (editat) eu cred ca trebe motor de 5000 cm3 si basta , data viitoare cand ies la plimbare iau tractoru lu bunicu ca altceva nu imi ajunge o masina poate merge lejer cu motor de 1000 cm3 si nu la aceleasi turatii ca la o motocicleta si la motor trebuie musai peste 600 ca e mai cu mot motoru exact ca un r.a.h.a.t. si trebuie sa ne c.a.c.a.m. pe noi ca suntem motociclisti si ne trebe motoare de 1000 sa ne plimbam .....................................deja o dam in cocalareala este plimbare nu calareala de rachete Cocalareala e sa ai 1000 RR sau Hattabutta ca sa o arzi cu ea pe Magheru si la terasa, 500 km pe an, fara a fi vazut in viata ta semnu ala cu BUCURESTI, taiat cu rosu, nu sa ai un vapor turing sau chiar naked de cel putin 1000cc care trage coios de la relantiu si pe care il conduci suveran si cu care manaci zecii de mii de km. Vedem ca ai HONDA, cu majuscula si stim ca e puterea visurilor tuturor motociclistilor, dar meritam si noi poate o completare, sa stii si noi ce motor ai de stii atat de bine cat de inutile sunt motoarele de peste 600 cc. Nu ajunge sa scrii doar HONDA la "Moto" pt a putea vorbi cu atata expertiza. Mama ce cocalari si ce prosti is nemtii, unde Banditu de 1200 s-a vandut in mai multe exemplare decat cel de 600, unde XJRuri si CBuri de 1000+ sunt la fiecare colt de strada. Se vede ca rationamentu tau se rezuma la extreme. Adica daca omu are 1000+, are ca sa-i de morti in gura la limita. Scuze, dar cu 250 cc nu m-as duce nici sa iau pita dupa ce am gustat din 100+ NM. Editat Mai 7, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misha' Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 @mariusspuneceva... Ai mers vreodata cu un motor de "maxim 250cc" pe vant? si sa te mai si dapaseasca un tir? Si cand se pune problema de touring trebuie sa fii constient ca mai merg si pe autostrada, unde nu ai prea mutle de vazut si daca mergi cu 90 s-ar putea sa te cam urci pe pereti. Nu zic se poate face touring cu orice motor ( am mers cu fratemiu pe ij aprox 350 de km fara probleme si am facut si serpentine ) dar totusi nu se compara sa ii faci cu vfr,jfr,kawa aia de 1400 care numai stiu cum ii spune , busa, etc.. Ar mai fi si problema de rezervor cu cat e mai mare cu atat mai bine... ca mai merge in zone unde nu sunt benzinarii la tot pasul sua nu opresti la fiecare 200 de km sa alimentezi. Dupa parerea mea o motocicleta de touring trebui sa iti ofera protectie la vint la viteze maricele (in jur de 140) sa nu fie chinuite la aceste viteze, sa fie suficient de mari sa poti pune bagaje si sa fie foarte confortabile si un pic accesorizabile adica manere calzi, priza 12 v, gps etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzza Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Cocalareala e sa ai 1000 RR sau Hattabutta ca sa o arzi cu ea pe Magheru si la terasa, 500 km pe an, fara a fi vazut in viata ta semnu ala cu BUCURESTI, taiat cu rosu, nu sa ai un vapor turing sau chiar naked de cel putin 1000cc care trage coios de la relantiu si pe care il conduci suveran si cu care manaci zecii de mii de km. Vedem ca ai HONDA, cu majuscula si stim ca e puterea visurilor tuturor motociclistilor, dar meritam si noi poate o completare, sa stii si noi ce motor ai de stii atat de bine cat de inutile sunt motoarele de peste 600 cc. Nu ajunge sa scrii doar HONDA la "Moto" pt a putea vorbi cu atata expertiza. Mama ce cocalari si ce prosti is nemtii, unde Banditu de 1200 s-a vandut in mai multe exemplare decat cel de 600, unde XJRuri si CBuri de 1000+ sunt la fiecare colt de strada. Se vede ca rationamentu tau se rezuma la extreme. Adica daca omu are 1000+, are ca sa-i de morti in gura la limita. Scuze, dar cu 250 cc nu m-as duce nici sa iau pita dupa ce am gustat din 100+ NM. true that . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 (editat) de ce? din cauza rezervei de putere pe care o are, din cauza dimensiunilor "bicicletei", greutatii (ca sa nu te zboare camioanele de pe sosea), comfortului asigurat pt pilot si pasager de zburat !!! nu te zboara , doar te dezechilibreaza , iar dezechilibrul asta afecteaza si un autoturism sau o duba , atunci cate trece pa langa un camion de dimensiuni mai mari si se intampla de obicei in conditii de vant puternic . tot nu vad relevat un motor de 1000 pentru touring , poate doar pentru psihicul motociclistului , ca stie el ca poate cu o rasucire scurta de maner sa faca o depasire in cea mai mare viteza lasand cu gura cascata soferul bolidului pe care tocmai l-a facut , sau vreo pasagera din conserva care saliveaza uitandu-se la el motorul meu e The best CB 500 si imi este arhi suficient, il pot schimba oricand cu un VTR de 1000 care imi place enorm dar nu vad rostul oricate motive as cauta de impresionat nu vreau sa impresionez pe nimeni , ca viteza imi ajunge 130 , forta , cuplu sunt destule si la CB etc. etc Editat Mai 7, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 de zburat !!! nu te zboara , doar te dezechilibreaza , iar dezechilibrul asta afecteaza si un autoturism sau o duba , atunci cate trece pa langa un camion de dimensiuni mai mari si se intampla de obicei in conditii de vant puternic .tot nu vad relevat un motor de 1000 pentru touring , poate doar pentru psihicul motociclistului , ca stie el ca poate cu o rasucire scurta de maner sa faca o depasire in cea mai mare viteza lasand cu gura cascata soferul bolidului pe care tocmai l-a facut , sau vreo pasagera din conserva care saliveaza uitandu-se la el motorul meu e The best CB 500 si imi este arhi suficient, il pot schimba oricand cu un VTR de 1000 care imi place enorm dar nu vad rostul oricate motive as cauta de impresionat nu vreau sa impresionez pe nimeni , ca viteza imi ajunge 130 , forta , cuplu sunt destule si la CB etc. etc te incapatanezi fara rost...incaleca un motor turing de capacitate mare si te vei convinge...iti vei iubi motorul tau in continuare dar iti va spulbera imaginea de motor capabil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 eu unul nu mi.as da jucaria pe nici un alt touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 eu unul nu mi.as da jucaria pe nici un alt touring la naiba...pai la tine este turing-ul perfect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 te incapatanezi fara rost...incaleca un motor turing de capacitate mare si te vei convinge...iti vei iubi motorul tau in continuare dar iti va spulbera imaginea de motor capabil... una peste alta nu trebuie saimpresionez pe nimeni ca ma plimb cu motor de 1000 cm 3 cand 500 sunt arhisuficienti PS: nuprea e turing perfect Cb-ul , eu vorbeam de cilindree nu de turingul perfect , pentru mine oricum CB este cea mai tare moto incaleca un CB si ai sa iti spulberi imaginea de motor ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 una peste alta nu trebuie saimpresionez pe nimeni ca ma plimb cu motor de 1000 cm 3 cand 500 sunt arhisuficientiPS: nuprea e turing perfect Cb-ul , eu vorbeam de cilindree nu de turingul perfect , pentru mine oricum CB este cea mai tare moto incaleca un CB si ai sa iti spulberi imaginea de motor ...... cb 1000/1300 cmc probabil.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 (editat) una peste alta nu suport excesul si nu are legatura decat cu impresionatul celorlalti membri ai comunitatii strict presupun ca voi daca ati fi surprinsi pe un motor de 500 cm3 si ati fi intrebati "cat are asta frate ?" ati rosi si ati spune ca nu e a voastra ca voi aveti motoare nu jucarii , ce !? 500 cm3 e motor Editat Mai 8, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roxanna_ghfx Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Credeam ca posesorii de touring-uri sunt mai destupati. Nu stiu de ce, dar asa credeam.... M-am inselat.... Cum kil sa spui ca e mai bine sa ai un motor de 1000 cc sau 1000+, ca-i mai greu si nu te "spulbera" camioanele pe drum? Honda DN-01 are 680 cc si 270 kg, iar BMW R 1200 RT are (evident) 1200 cc si 250 kg. Deci? Nu contest faptul ca acei 100 sau peste 100 cp te ajuta, dar totusi.... Da, mergi pe autostrada cu 130-140 km/h (asta afara, ca noi nu avem autostrazi), iar un 600 cc n-are probleme la viteza asta, majoritatea avand o viteza maxima de cel putin 200 km/h. Sa fim seriosi, cred ca nici unul dintre voi cand pleaca a plimbarica nu-si ia masina de spalat pe motor.... Poate ai bagaje de 20-30 kg, iar asta nu constituie o problema, culmea nici macar pentru un motor de 600. Speram sincer sa invat ceva de la voi, ceva care sa-mi fie de ajutor pe viitor. Acum imi dau seama ca ce stiu eu e suficient. Numai bine, domnilor! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 touringul perfect e ala de care ai bani .. am vazut cb500, ca tot il lauda cineva, incarcat pana la refuz, cu varf si cu 2 oameni (ma rog, un om si-o femeie) care se plimbau in europa.. am prietena care "in tinerete" (acum copil mic si 35+) s-a dus cu iubitul de atunci 800km pe o vespa. am vazut o japoneza care pe un 250 face turul lumii si era de 5 ani pe drum .. totul e sa si vrei si multe din dorintele noastre sunt exagerari. am vazut multi dintre noi calatoria de exceptie a lui semaca fireste, un 1200gs cand ti-l permiti ofera mai multe satisfactii decat un cb500, dar nu motorizarea este totul .. personal, (si poate si pentru ca nu am bani) mi se pare ca cele mai echilibrate motoare sunt in jur de 5-600cm (pret de achizitie, pret de intretinere, consum, performante), mai sus, sunt fitze, pe care daca ni le permitem e bine sa ni le satisfacem.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 (editat) Credeam ca posesorii de touring-uri sunt mai destupati. Nu stiu de ce, dar asa credeam.... M-am inselat....Cum kil sa spui ca e mai bine sa ai un motor de 1000 cc sau 1000+, ca-i mai greu si nu te "spulbera" camioanele pe drum? Honda DN-01 are 680 cc si 270 kg, iar BMW R 1200 RT are (evident) 1200 cc si 250 kg. Deci? Nu contest faptul ca acei 100 sau peste 100 cp te ajuta, dar totusi.... Da, mergi pe autostrada cu 130-140 km/h (asta afara, ca noi nu avem autostrazi), iar un 600 cc n-are probleme la viteza asta, majoritatea avand o viteza maxima de cel putin 200 km/h. Sa fim seriosi, cred ca nici unul dintre voi cand pleaca a plimbarica nu-si ia masina de spalat pe motor.... Poate ai bagaje de 20-30 kg, iar asta nu constituie o problema, culmea nici macar pentru un motor de 600. Speram sincer sa invat ceva de la voi, ceva care sa-mi fie de ajutor pe viitor. Acum imi dau seama ca ce stiu eu e suficient. Numai bine, domnilor! Asfalt uscat! in sfarsit Editat Mai 8, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 (editat) touringul perfect e ala de care ai bani .. am vazut cb500, ca tot il lauda cineva, incarcat pana la refuz, cu varf si cu 2 oameni (ma rog, un om si-o femeie) care se plimbau in europa.. am prietena care "in tinerete" (acum copil mic si 35+) s-a dus cu iubitul de atunci 800km pe o vespa. am vazut o japoneza care pe un 250 face turul lumii si era de 5 ani pe drum .. totul e sa si vrei si multe din dorintele noastre sunt exagerari. am vazut multi dintre noi calatoria de exceptie a lui semaca fireste, un 1200gs cand ti-l permiti ofera mai multe satisfactii decat un cb500, dar nu motorizarea este totul .. personal, (si poate si pentru ca nu am bani) mi se pare ca cele mai echilibrate motoare sunt in jur de 5-600cm (pret de achizitie, pret de intretinere, consum, performante), mai sus, sunt fitze, pe care daca ni le permitem e bine ??? sa ni le satisfacem.. vedeti mai ?, vedeti !? Cb este foarte bun Editat Mai 8, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 (editat) touringul perfect e ala de care ai bani .. Perfect adevarat !! Si eu visez la un Triumph Sprint ST sau la rt1200rt...dar realist vorbing...un motor de 6-800cm .. cu o protectie decenta la vant si nu neaparat peste 100 cp ..face fata cu brio oricari situatii. As zice ceva in genul lui F800ST . Nici exagerat de scump...suficienta putere si pozitie comoda...Dar gusturile nu se discuta Editat Mai 8, 2009 de CosX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 TDM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 TDM? la TDM se referea , cred ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 drumuri de 1000 de km pe zi? si a doua zi, sau ma rog poate esti mai rezistent din fire a treia zi te mai dai jos din pat??? nu am auzit pe nimeni cu asemena distantze cu motoru´si mai ales si zilnic poate dor teleportat, dar nu cu m0toru´oricat de fiabil si de confortabil ar fi el... pana la urma ce faci naveta in Austria?Eu am VFR de 750 si e o motoreta al draq de confortabila dar 15-250km , ca dup-aia te dai jos de pe ea ca in dumb&dumber deci totusi 1000 km? da-o draq de treaba........... ...eu am facut 1400km/prima zi, si cite 1000 in zilele urmatoare!...nu am avut absolut nimic si nici nu m-am gindit sa ma las de bmw!....ca si exemplu concret gindeste-te ca in primul an si jumatate de cind mi-am luat bmw r 1100 rt am facut 55.000.km!..eu pt 300km nici nu scot motorul din garaj, asa ca bafta si mai insista cu km pe motor!.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 (editat) Lasand la o parte ca vorbesti ca sa nu adormi si cu siguranta in necunostinta de cauza ca sa faci asa afirmatie... Touring inseamna sa poti sa mergi si cu 130-140km/h pe autostrda (fara sa omori motorul), sa poti sa faci o depasire in siguranta, sa poti urca pasuri sau drumuri de munte (iar fara sa omori motorul), toate astea cu bagaje dupa tine (sa zicem ca fara pasager). Dupa mine, sub 600 cmc nu se pune problema de touring. ...corect!...eu zic ca sub 1ooo nu se pune!...toate tourerele din lumea asta sunt peste 1000!...bmw-ul il are pe cel mai mic, 1085cmc si honda de 1100, atit in rest cit mai mari! eu unul nu mi.as da jucaria pe nici un alt touring ..nici sa nu o faci!...decit pe un motoras de la geamul electric!.. PS: nuprea e turing perfect Cb-ul , eu vorbeam de cilindree nu de turingul perfect ...esti pe linga subiect!..aici se discuta despre touringul perfect!... touringul perfect e ala de care ai bani ..personal, (si poate si pentru ca nu am bani) mi se pare ca cele mai echilibrate motoare sunt in jur de 5-600cm (pret de achizitie, pret de intretinere, consum, performante), mai sus, sunt fitze, pe care daca ni le permitem e bine sa ni le satisfacem.. ...hai sa nu vorbim despre preturi de intretinere!...cind motoarele voastre va vor costa 60ron schimbul de ulei cu filtru inclus sa-mi aduceti aminte de tot felul de risnite simandicoase si motorase de drujba!.. ...cind ve-ti putea merge 2000km cu viteza de 90km/h cu ulei de floarea soarelui in baia de ulei, sa va aduce-ti aminte ca se poate si mai rau!.. Editat Mai 9, 2009 de GIV 32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 de zburat !!! nu te zboara , doar te dezechilibreaza , iar dezechilibrul asta afecteaza si un autoturism sau o duba , atunci cate trece pa langa un camion de dimensiuni mai mari si se intampla de obicei in conditii de vant puternic .tot nu vad relevat un motor de 1000 pentru touring , poate doar pentru psihicul motociclistului , ca stie el ca poate cu o rasucire scurta de maner sa faca o depasire in cea mai mare viteza lasand cu gura cascata soferul bolidului pe care tocmai l-a facut , sau vreo pasagera din conserva care saliveaza uitandu-se la el motorul meu e The best CB 500 si imi este arhi suficient, il pot schimba oricand cu un VTR de 1000 care imi place enorm dar nu vad rostul oricate motive as cauta de impresionat nu vreau sa impresionez pe nimeni , ca viteza imi ajunge 130 , forta , cuplu sunt destule si la CB etc. etc daca tu compari dezechilibrarea unui autoturism pe 4 roti cu a unei motorete pe 2 roti...... succese nebanuite in continuare iti doresc aceeasi idee o aveam si eu la inceput de 600-le meu, dar intre timp am mai acumulat vreo 40000 de km si vreo cativa ani de experienta si mi-am schimbat parerea. eu pun punct aici Credeam ca posesorii de touring-uri sunt mai destupati. Nu stiu de ce, dar asa credeam.... M-am inselat....Cum kil sa spui ca e mai bine sa ai un motor de 1000 cc sau 1000+, ca-i mai greu si nu te "spulbera" camioanele pe drum? Honda DN-01 are 680 cc si 270 kg, iar BMW R 1200 RT are (evident) 1200 cc si 250 kg. Deci? Nu contest faptul ca acei 100 sau peste 100 cp te ajuta, dar totusi.... Da, mergi pe autostrada cu 130-140 km/h (asta afara, ca noi nu avem autostrazi), iar un 600 cc n-are probleme la viteza asta, majoritatea avand o viteza maxima de cel putin 200 km/h. Sa fim seriosi, cred ca nici unul dintre voi cand pleaca a plimbarica nu-si ia masina de spalat pe motor.... Poate ai bagaje de 20-30 kg, iar asta nu constituie o problema, culmea nici macar pentru un motor de 600. Speram sincer sa invat ceva de la voi, ceva care sa-mi fie de ajutor pe viitor. Acum imi dau seama ca ce stiu eu e suficient. Numai bine, domnilor! Asfalt uscat! io-s curios pe ce motorete ai mers tu pana acum de ai o parere asa de bine conturata despre motoare mai mult sau mai putin puternice/grele si cand spun "mers" ma refer la condus, nu la stat pe locul din spate. ca asa, si pasagerei mele i se pare foarte ok mersul pe 600 de cm nu de alta, dar undeva la profilul apare un kimco de 50..... stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roxanna_ghfx Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 ...corect!...eu zic ca sub 1ooo nu se pune!...toate tourerele din lumea asta sunt peste 1000!...bmw-ul il are pe cel mai mic, 1085cmc si honda de 1100, atit in rest cit mai mari! ..nici sa nu o faci!...decit pe un motoras de la geamul electric!.. ...esti pe linga subiect!..aici se discuta despre touringul perfect!... ...hai sa nu vorbim despre preturi de intretinere!...cind motoarele voastre va vor costa 60ron schimbul de ulei cu filtru inclus sa-mi aduceti aminte de tot felul de risnite simandicoase si motorase de drujba!.. ...cind ve-ti putea merge 2000km cu viteza de 90km/h cu ulei de floarea soarelui in baia de ulei, sa va aduce-ti aminte ca se poate si mai rau!.. Giv, ma bucur ca ne reintalnim si aici. Si sa stii ca exista si touring-uri mai mici de 1000 cc. De la tine chiar astept sfaturi utile pentru ca stiu ca ai experienta la capitolul asta. App, ce-ti mai face Burgmanul? daca tu compari dezechilibrarea unui autoturism pe 4 roti cu a unei motorete pe 2 roti...... succese nebanuite in continuare iti dorescaceeasi idee o aveam si eu la inceput de 600-le meu, dar intre timp am mai acumulat vreo 40000 de km si vreo cativa ani de experienta si mi-am schimbat parerea. eu pun punct aici io-s curios pe ce motorete ai mers tu pana acum de ai o parere asa de bine conturata despre motoare mai mult sau mai putin puternice/grele si cand spun "mers" ma refer la condus, nu la stat pe locul din spate. ca asa, si pasagerei mele i se pare foarte ok mersul pe 600 de cm nu de alta, dar undeva la profilul apare un kimco de 50..... stima Nu merg pasager ca nu-mi place. Chiar am un Agility de 50 si m-am gandit sa-mi iau un touring pana-n mie pentru simplul fapt ca-s incepatoare iar mai mult de atat chiar nu-mi tre. Am luat in calcul mai multe aspecte, de unde si decizia mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 si de ce nu iei deauville? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roxanna_ghfx Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 si de ce nu iei deauville? E prea inalt la sa pentru mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 daca tu compari dezechilibrarea unui autoturism pe 4 roti cu a unei motorete pe 2 roti...... succese nebanuite in continuare iti dorescaceeasi idee o aveam si eu la inceput de 600-le meu, dar intre timp am mai acumulat vreo 40000 de km si vreo cativa ani de experienta si mi-am schimbat parerea. eu pun punct aici ideea era ca nu conteaza ce motor ai ce greutate are etc, tot il dezechilibreaza daca este curernt puternic ...eu am facut 1400km/prima zi, si cite 1000 in zilele urmatoare!...nu am avut absolut nimic si nici nu m-am gindit sa ma las de bmw!....ca si exemplu concret gindeste-te ca in primul an si jumatate de cind mi-am luat bmw r 1100 rt am facut 55.000.km!..eu pt 300km nici nu scot motorul din garaj, asa ca bafta si mai insista cu km pe motor!.. io cand ma duc pana la colt sa cumpar tigari nici nu ma mai incalt pentru 200 metri , merg descult gandeste-te ca nu stiu pe nimeni care nu s-ar plimba cu motorul mereu daca nu ar interveni la mijloc BENZINA, daca ar curge la robinet , as dormi pe motocicleta , nici nu as mai opri motorul macar ,cu lunile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 ideea era ca nu conteaza ce motor ai ce greutate are etc, tot il dezechilibreaza daca este curernt puternic io cand ma duc pana la colt sa cumpar tigari nici nu ma mai incalt pentru 200 metri , merg descult gandeste-te ca nu stiu pe nimeni care nu s-ar plimba cu motorul mereu daca nu ar interveni la mijloc BENZINA, daca ar curge la robinet , as dormi pe motocicleta , nici nu as mai opri motorul macar ,cu lunile ba conteaza, una e sa fi pe un motor de 120kg si alta e sa fi pe unu de 270kg ... aici vb din proprie exerienta, cu scuteru cand treceau pe langa mine TIR-uri , in acelasi sens ma misca 20-30cm pe banda, cu TDM-ul nu am avut astfel de probleme nici daca venea din fata TIR-ul nici eu nu am inteles ce a vrut sa zica Giv32 in pasajul repectiv. Giv32 te rog explica faza cu eu nu scot motoru din garaj pt 300km ca sa mor io daca am inteles. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.