Razvan_sct Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 Sunt un incepator in tehnicile intretinerii unei motorete si momentan am o curiozitate: cu ce e cel mai bine sa umflam rotile, ce gaz bagam in ele pt mai multa siguranta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catutza Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 (editat) a????? gaz??????????????? vrei sa iti iei zborul sa sa explodezi la impactul cu vreo conserva? Editat Aprilie 19, 2007 de catutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 Sunt un incepator in tehnicile intretinerii unei motorete si momentan am o curiozitate: cu ce e cel mai bine sa umflam rotile, ce gaz bagam in ele pt mai multa siguranta? Incearca cu aer.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catutza Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 a fost cea mai tare intrebare din domeniul tehnica moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan_sct Postat Aprilie 19, 2007 Autor Share Postat Aprilie 19, 2007 Incearca cu aer.. Intereseaza-te cu ce e umflata o roata de avion eventual 736 sau cat e unu mare sa vezi ca nu e tocmai aer.azotul e un gaz si se baga frecvent in rotile masinii Incearca cu aer.. Astept un raspuns normal daca stie cineva alta alternativa la aer in roti si nu postari de dragul de a avea mai multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 Intereseaza-te cu ce e umflata o roata de avion eventual 736 sau cat e unu mare sa vezi ca nu e tocmai aer.azotul e un gaz si se baga frecvent in rotile masinii Astept un raspuns normal daca stie cineva alta alternativa la aer in roti si nu postari de dragul de a avea mai multe Daca mai spunem din cand in cand despre R1 ca e racheta, nu inseamna ca tre' sa si comparam avioanele cu motocicletele.. In fine! Sper sa intelegi ceva din asta..... Foarte adevarat si partea cu azotul, dar daca nu ai azot, bagi aer... Mai departe, daca vrei poti sa bagi ce vrei tu.. Nu inteleg cum poate face diferenta gazul din roti la capitolul siguranta.. Explica-mi si mie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 (editat) Se mai poate baga azot in roti pentru nu stiu ce propietati mai bune. Ofera mai multe firme servicii de umflare roti cu asa ceva. Problema e ... daca dintr-un motiv sau altul pierzi un pic de presiune si ai nevoie sa completezi ... si esti la Ghimpatii din Deal unde nu exista instalatie de umflat roti cu azot Info suplimentare de exemplu la: http://www.innovativebalancing.com/Nitrogen.htm Editat Aprilie 19, 2007 de rechinulalb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin56ro2001 Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 Traiasca sfanta pompa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu_ro Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 incearca apa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebel Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 moleculele de azot sunt mai mari decat cele de oxigen astfel "scaparile" de "aer" sunt mult diminuate. am vazut ca cei de la SAMA SERVICE aveau instalatie de umflat rotile cu azot. o sa incerc la masina mai intai si apoi la moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 Am impresia ca dilatatia azotul nu este asa sensibila la modificarile de temperatura de aici rezuta o presiune mai constanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catutza Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 duamne, eu le-as face pline ca sa nu mai fac pana cred ca e cel mai important nu??? nici la competitii nu se folosete altceva decat aerul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 la competitii nu ai probleme de genul stat motorul in soare 2 luni si constati presiunea de 4-5 ....ma gandesc ca se verifica inainte de a pleca, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
urcu Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 Am impresia ca dilatatia azotul nu este asa sensibila la modificarile de temperatura de aici rezuta o presiune mai constanta. asa se pare , eu am folosit si la masina si la motor... totusi aerul are 70 la suta azot ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 cea mai tampita intrebare de la "ce picior puneti jos cand va opriti la semafor?" incoace.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 ... totusi aerul are 70 la suta azot ... Mi-ai luat vorba din gura. @belbody: Nu e cea mai tampita de la "ce picior pui jos la semafor" E chiar mai tampita decat "ce picior pui jos la semafor". BTW, ia sa deschid eu un topic cu cele mai tampite topicuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 Bai baieti, chiar credeti ca puteti sa reinventati voi roata in 2007 ??? Desi unor "motociclisti" li s-ar potrivi intr-adevar anumite gaze "naturale", la cum se comporta pe strazi(daca intelegeti ce vreau sa zic). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan_sct Postat Aprilie 19, 2007 Autor Share Postat Aprilie 19, 2007 Era o simpla curiozitate,desi unii in viata lor nu au avut altceva in afara de o mobra isi dau cu parerea. mie la masina mi-au bagat la un service destul de bunicel altceva in , nu aer simplu si mi-au zis ca cica nu stiu de ce ar fi mai bun ca aerul bagat la pompa.nu stiu ce si cum si de ce d-aia am deschis subiectul sa aflu.Si referitor la "cea mai tampita intrebare de la....." bla bla bla exista o vorba adevarata: un nebun daca arunca o piatra in apa 10 destepti sar sa o scoata. si vad ca se gasesc si aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roka Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 ...DECI .... ...la avioanele surersonice se baga azot din cauza ca zboara la o inaltime unde temperatura e foarte scazuta si ar scadea presiunea din roata -daca ar fi aer- atit de mult incit cauciucul ar dejanta (ar sari de pe jeanta) ... la motociclete nu e cazul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan_sct Postat Aprilie 19, 2007 Autor Share Postat Aprilie 19, 2007 (editat) a fost cea mai tare intrebare din domeniul tehnica moto PT CATUTZA http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showtopic=4856&st=80 exista Gaz in roti, nu explodeaza.....ca sa "stie" si tu Editat Aprilie 19, 2007 de Razvan_sct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ER6n Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 heliu,mosule,ca sa fim veseli tot timpul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 Era o simpla curiozitate,desi unii in viata lor nu au avut altceva in afara de o mobra isi dau cu parerea. mie la masina mi-au bagat la un service destul de bunicel altceva in , nu aer simplu si mi-au zis ca cica nu stiu de ce ar fi mai bun ca aerul bagat la pompa.nu stiu ce si cum si de ce d-aia am deschis subiectul sa aflu.Si referitor la "cea mai tampita intrebare de la....." bla bla bla exista o vorba adevarata: un nebun daca arunca o piatra in apa 10 destepti sar sa o scoata. si vad ca se gasesc si aici pai noi nu incercam sa o scoatem incercam sa aruncam si nebunul )) ai vrut sa te dai ciumeg cu cbr-ul umflat cu azot... de ce dracu nu ai ales un gaz mai nobil si inert? ca azot e pe toate drumurile... am si eu o intrebare... daca am folosi parasute in loc de frane credeti ca am frana mai bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan_sct Postat Aprilie 20, 2007 Autor Share Postat Aprilie 20, 2007 Rar gasesti omeni cu care poti dialoga. nu am bagat nimic in roti decat simplu aer. eram doar curios dar vad ca unele raspunsuri m-au depasit rau.daca va descurcati si la condus ca la vorbit e de rau.nu inteleg daca va deranjat intrebarea de ce v-ati deranjat sa raspundeti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roka Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 21, 2007 Share Postat Aprilie 21, 2007 prin anglia sunt niste dementi care baga heliu in roti ca sa fie motoarele mai usoare cu cat? cred k maxim un gram da' nah... p.s. e vorba de motoare ale unor amatori modificate pt. pista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.