Sari la conținut

Zx10 Vs Cbr1000rr Vs R1 Vs Gsxr1000 Vs Ducati 1098


SILVIU.C
 Share

votati!  

109 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

culmea este ca ducati 1098 a castigat acest premiu dupa ce designul sau a deveni mai "japonez" daca se poate spune asa ... mai ales partea din fata :rock:

si atunci de ce nu a castigat o japoneza :duel: pentru ca noul look nu e mai "japonez" ci mai ducati 916,si ceea ce e pe 1098 nu se gaseste pe alta motocicleta japoneza sau italiana(frane brembo,furca inversata ajustabila showa 43 mm cu TiO,amortizor monosoc complet ajustabil showa iar pe 1098 S tot frane brembo iar restul sunt ohlins) iar 160 CP @ 9500rpm si 12,5 kgm @ 8000rpm la o greutate de 173 kg cred ca sunt acceptabile!

Parerea personala e ca daca cineva se uita dupa teste sa-si aleaga motocicleta(care depinde si de piloti) probabil nu stie din pacate cum sa plece mai repede dintre noi !

 

ASFALT USCAT!

 

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 56
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Oricine îÂşi urmează simțul, inima. Care din ele te cucereÂşte, care îți face cu ochiul... pe aia o vei alege. E vorba de feeling! Mai ales că sunt foarte apropiate din punct de vedere tehnic. Cine iÂşi cumpără una pentru curse, se consultă cu oameni cu experiență, nu din reviste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricine îÂşi urmează simțul, inima. Care din ele te cucereÂşte, care îți face cu ochiul... pe aia o vei alege. E vorba de feeling! Mai ales că sunt foarte apropiate din punct de vedere tehnic. Cine iÂşi cumpără una pentru curse, se consultă cu oameni cu experiență, nu din reviste.

[/q

 

CORECT !! :ok: :rock:

 

:duel:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o fi designul misto la ducati dar finisajul :duel: tocmai l-am vazut la salon, parbrizul e prins in nituri!!! si nu numai, tobele zici sa sunt sudate de un potcovar

@silviuC > ia mai cauta revista de anul trecut cu masterbike 2006 si vezi care e castigator la clasa 1000, si mai ales vezi care a fost cea mai puternica pe dyno

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

pS Kawa a folosit alt tip de gume in test

Pt circuit ,TOATE au folosit acelasi tip :duel: .Pt strada au fost folosite cauciucurile cu care vin echipate din fabrica,deci...

 

 

@silviuC > ia mai cauta revista de anul trecut cu masterbike 2006 si vezi care e castigator la clasa 1000, si mai ales vezi care a fost cea mai puternica pe dyno

Din cate imi aduc aminte ,in Masterbike ,castigatoare a iesit...Aprilia...deci...

 

 

 

Ps:ia fa un calcul ca raport kg/cp si vezi care e avantajat(la fel si anul asta la categoria 600 ,unde desi honda e cea mai "slaba"(ca putere) ,sta MULT mai bine la acel raport kg/cp decat zx6)..ai omis-o pe asta :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o fi designul misto la ducati dar finisajul :duel: tocmai l-am vazut la salon, parbrizul e prins in nituri!!! si nu numai, tobele zici sa sunt sudate de un potcovar

@silviuC > ia mai cauta revista de anul trecut cu masterbike 2006 si vezi care e castigator la clasa 1000, si mai ales vezi care a fost cea mai puternica pe dyno

 

 

Am urcat si eu pe cateva Ducati ce-i drept ceva mai vechi...un 749 din 2001 si unul din 2004...si intradevar sunt oribile la capitolul finisaje...dar na pana la urma urmei sunt italieni ce naiba? Ar strica traditia daca ar scoate si ei o motocicleta mai bine finisata.

 

P.S. : consider ca cei de la Aprilia sunt singurii care fac finisajul sa nu para atat de italian!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt circuit ,TOATE au folosit acelasi tip :ok: .Pt strada au fost folosite cauciucurile cu care vin echipate din fabrica,deci...

Din cate imi aduc aminte ,in Masterbike ,castigatoare a iesit...Aprilia...deci...

Ps:ia fa un calcul ca raport kg/cp si vezi care e avantajat(la fel si anul asta la categoria 600 ,unde desi honda e cea mai "slaba"(ca putere) ,sta MULT mai bine la acel raport kg/cp decat zx6)..ai omis-o pe asta :rock:

interesant topicul tau. :duel:

am un dvd cu testul Zx10 Vs Cbr1000rr Vs R1 Vs Gsxr1000 din 2006 (pe circuit si pe strada)

daca te intereseaza pot sa ti-l trimit.

Editat de tony_baxter1311
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RESPECT GSX-R 1000....... DACA VRETI VOI.... II FACE PE CINE VRETI VOI. SI PE HAYABUSA O FACE LEJER....... VORBESC DE K4....... e tare motorul prea tare. la liniuta. ia si cbr 1000 rr modificat la motor si evacuare si tot ce vreti voi. si k4 stok. e o adevarat masinarie pe 2 roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RESPECT GSX-R 1000....... DACA VRETI VOI.... II FACE PE CINE VRETI VOI. SI PE HAYABUSA O FACE LEJER....... VORBESC DE K4....... e tare motorul prea tare. la liniuta. ia si cbr 1000 rr modificat la motor si evacuare si tot ce vreti voi. si k4 stok. e o adevarat masinarie pe 2 roti.

Stai linistit cu facutul unui rr modificat la motor,caci 1000rr cu kit-ul HRC(pt motor ma refer) ajunge in jurul a 200cp...sa fim seriosi totusi cu acea liniuta intre k4 vs 1000rr modificat la motor :duel:

 

Ps:daca e cizma pilotul de pe 1000rr ,ii poti da si hayabusa cu turbo ,nos si tot ce mai vrei tu pe ea si nu v-a face nici o bicicleta...ma rog ,e exagerat exemplul meu ,dar poate prinzi ideea :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Motociclismo testul a fost facut cu noutatile anului 2007, de aia nu apar anumite modele.

 

Rsv e noua..?? Agusta MV e noua..?? tu cred ca ai sarit peste randuri. Mai ales ca se si specifica faptul ca cele 2 sunt depasite de progresul tehnologic folosit si ca trebe reinnoite.

 

Cat despre disputa asta, nu stiu de ce ne agitam aici. Mi se pare un topic fara directie sau finalitate. In afara polemicilor vesnice nu putem dovedi sau adjudeca nimic.

 

Care pe care la CE capitol? La manevrabilitate? la putere? la cuplu? la frumusete.

Cine isi cumpara motor dupa ce vede in teste tre' sa fie cel putin idiot, ma rog evident paralel cu ce inseamna moto.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rsv e noua..?? Agusta MV e noua..?? tu cred ca ai sarit peste randuri. Mai ales ca se si specifica faptul ca cele 2 sunt depasite de progresul tehnologic folosit si ca trebe reinnoite.

 

Cat despre disputa asta, nu stiu de ce ne agitam aici. Mi se pare un topic fara directie sau finalitate. In afara polemicilor vesnice nu putem dovedi sau adjudeca nimic.

 

Care pe care la CE capitol? La manevrabilitate? la putere? la cuplu? la frumusete.

Cine isi cumpara motor dupa ce vede in teste tre' sa fie cel putin idiot, ma rog evident paralel cu ce inseamna moto.

 

 

: :wave: :blbl: :ok: :o :ok: :) :rock:

 

cheers: :duel: :ok: :rock:

Editat de ultimo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt circuit ,TOATE au folosit acelasi tip :duel: .Pt strada au fost folosite cauciucurile cu care vin echipate din fabrica,deci...

Din cate imi aduc aminte ,in Masterbike ,castigatoare a iesit...Aprilia...deci...

Ps:ia fa un calcul ca raport kg/cp si vezi care e avantajat(la fel si anul asta la categoria 600 ,unde desi honda e cea mai "slaba"(ca putere) ,sta MULT mai bine la acel raport kg/cp decat zx6)..ai omis-o pe asta :ok:

 

au fost trei categorii la masterbike 2006:

1000 cmc 4 cil in linie - a castigat zx10 (xz10 a batut tot inclusiv K6)

1000 cmc 2 cil in V + suzuki gsxr750 - a castigat aprilia rsv

600 cmc + triumful ala de 600 si nu stiu cat cmc - a castigat triumf (sau cum draq se scrie)

 

Finala a fost intre cele 3 motorete castigatoare si a fost aleasa rsv.

 

ZX10 si in 2006 si in 2005 a castigat la masterbike la cat ei, in 2005 a castigat si trofeul cel mare care l-a pierdut in 2006 in favoarea rsv.

 

In alta ordine de idei nu ma intereseaza clasa 600 cmc.

Editat de ghost-rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au fost trei categorii la masterbike 2006:

1000 cmc 4 cil in linie - a castigat zx10 (xz10 a batut tot inclusiv K6)

1000 cmc 2 cil in V + suzuki gsxr750 - a castigat aprilia rsv

600 cmc + triumful ala de 600 si nu stiu cat cmc - a castigat triumf (sau cum draq se scrie)

 

Finala a fost intre cele 3 motorete castigatoare si a fost aleasa rsv.

 

ZX10 si in 2006 si in 2005 a castigat la masterbike la cat ei, in 2005 a castigat si trofeul cel mare care l-a pierdut in 2006 in favoarea rsv.

 

In alta ordine de idei nu ma intereseaza clasa 600 cmc.

Inca o intrebare simpla: cum ti se pare ca in Master-bike a castigat zx10(inclusiv modelul 2005 cat si 2006) ,iar in celelalte teste zx10(model 2006) a luat bataie de la vechiul K5? :duel:

 

Ps:asta ca sa nu mai spun ca in testul de luna asta ,zx 10 si-a luat-o rusinos inclusiv de la mult hulita Honda(hulita ,doar de "reiserii nostri cunoscatori")

 

Pps:ti-am dat ca exemplu modelele de 600 pt ca LA FEL e si la 1000 ,referitor la intrebarea ta: care a fost mai puternica pe dyno...uita-te la raportul putere/kg si apoi spune care e mai bun :ok: .Asa si K7-le e cel mai puternic ,dar s-a ingrasat destul si nu pot spune ca e cea mai cea ca raport kg/cp ,asta daca prinzi ideea :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite alta intrebare...kum vi se pare ka in univers moto de luna trecuta gsxr 1000 are 186 de cai iar in asta de luna asta 180???....sau am mai citi parca in motolife era un "reportaj" care se numea "un ninja de nota 10"...cika faceau reclama la zx10r 2007 si spuneau de ea ca modelul 2007 care va iesi pe piata nu va mai fi atat de vehment si va ierta multe ...si ka va avea 88Nm cuplu si mai stiu eu ce prostii....stiu ca postarea mea nu e tocmai la subiect dar am vrut sa atrag atentia ka revistele din domeniu skimba datele de la aparitiea la aparitie....sau mi se pare doar mie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite alta intrebare...kum vi se pare ka in univers moto de luna trecuta gsxr 1000 are 186 de cai iar in asta de luna asta 180???....sau am mai citi parca in motolife era un "reportaj" care se numea "un ninja de nota 10"...cika faceau reclama la zx10r 2007 si spuneau de ea ca modelul 2007 care va iesi pe piata nu va mai fi atat de vehment si va ierta multe ...si ka va avea 88Nm cuplu si mai stiu eu ce prostii....stiu ca postarea mea nu e tocmai la subiect dar am vrut sa atrag atentia ka revistele din domeniu skimba datele de la aparitiea la aparitie....sau mi se pare doar mie?

Hai sa-ti raspund si la asta.Oficial ,gsxr1000(2007) are 185cp la vibroken!!! Aceasta valoare ,iti imaginezi ca NU este fixa ,de fiecare data cand o sa testezi ,o sa vezi ca ai alta valoare ,mai mica sau mai mare cu o mica marja de eroare. La fel si la masurarea puterii la roata...faci 10 teste cu aceiasi motocicleta ,o sa ai 11 rezultate. Sper ca ai ti-am putut lamuri dilema :duel:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o intrebare simpla: cum ti se pare ca in Master-bike a castigat zx10(inclusiv modelul 2005 cat si 2006) ,iar in celelalte teste zx10(model 2006) a luat bataie de la vechiul K5? :duel:

 

da intreabai pe aia de la motorrad nu pe mine ca voi cumparati revistele alea si luati tot ce scrie acolo ca litera de lege. Din cate vad eu testul asta a fost cu 2 piloti. La masterbike sunt nu-stiu-cati (8-10) si se ia timpul mediu - si asta poate fi o explicatie. Si iti mai dau un exemplu, in 2004 rsv a fost DESFINTAT la unul din testele comparative, apoi in 2006 castiga masterbike. Cand zic desfintat ma refer adica desfintat de catre revista nu de catre concurente. Sa nu imi spui ca daca se schimba vopseaua merge si mai bine. Asa ca cumparati motorrad/univers moto ca sunteti pe linia cea dreapta.

Apropo de honda cea fiabila. anul asta la 24 h Le Mans ce a facut, a participat sau nu? Ca in top 10 nu e nici o honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este ca va incordati prea mult fara rost. 5 CP in plus sau in minus nu prea conteaza, mai ales in mersul pe strada. La testele acelea conteaza foarte mult stilul pilotilor, pneurile folosite, tipul circuitului, temperatura exterioara, compatibilitatea intre pilot si motocicleta si multe alte variabile. Pana la urma este vorba de "different strokes for different folks".

In primul numar Motociclismo a fost un test cu noutatile japoneze 2007 (GSX-R si R1) si italienele consacrate (MV Agusta, Ducati si Aprilia). Pneurile au fost aceleasi la toate motocicletele. Faptul ca 1098 a obtinut cel mai bun timp nu inseamna ca este si cea mai buna motocicleta in absolut. In cel mai bun caz ca este cea mai buna motocicleta pentru circuitul respectiv si pilotul respectiv. Cifrele sunt date orientativ (atat ca putere cat si ca timp pe circuit). Parerea mea este ca e mai relevant pentru cititor sa afle caracteristicile definitorii ale motocicletelor testate din text (care e mai salbatica, care mai friendly, franele mai puternice, mai dozabile, ciclistica, etc) ca sa-si dea seama care i s-ar potrivi cel mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kriminal frumos post....un adevarat fan kawa:)) (glumeam) uite un om care gandeste fara sa jigneasca frumos post repet

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi gsx-r are 180 cai putere pe bancul de probe, asa ceva nu am mai vaz la un motor de strada pana acum in nici-un test.

Cred ca isi merita pozitia de lider.........si ce e cel mai frumos este cea mai ieftina din test.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da gixxerul e intadevar combinatia cea mai optima intre calitate-pret...intradevar frumosa scula

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

subscriu la K7 unde daca ai mancat stricat poti sa t usurezi linsitit. Pt mine K1 este o splendoare pt ochi. uu da. Subiectivismul insa nu se ia ca argument forte, deci e din ciclul parerea mea.

 

Astept cu nerabdare sincer noul RR. Baietii asteapta inca sa scoata toata lumea miarele si sa ramana ei pe final sa le rupa gura tuturor. Sau.. NU. hea hea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...