Trotinel Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 pai..tu mergi incet si nu prea consuma Nu, asa consuma cam toate RS-urile de pe aici. Stai jos, ai 4. P.S. Am auzit ca ai invatat sa faci roata cu motoru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 unu mai baiat k altu.....auzi colegu..a inlocui= a pune la loc dupa ce se consuma ceva ..... nu il skimbi..in fn...voi sunteti zeii` Pustiu tu inlocuiesti ceva ce s-a consumat, adica inlocuiesti nimic? Si ca sa intelegi si tu. Pustiu u inlokuiesti ceva ce s-a consumat, adik inlokuiesti nimik? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 P.S. Am auzit ca ai invatat sa faci roata cu motoru. Daca nu te dai peste cap inseamna ca nu te-ai ridicat niciodata destul de sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 frate ce tampenii deci la RS uleiul din CUTIA DE VITEZE se SCHIMBA,iar cel de AMESTEC SE COMPLETEAZA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexis491 Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 O alta intrebare de la tangi care inca viseaza la RS adrsata proprietarilor... Daca cumpar RS125 care are si in acte si in realitate 15 CP si vreau sa il aduc la 30-32-34 sau cati are una Full Power! Ce ar trebui sa fac? (normal sa o delimitez, dar cum? chiar si limitata ea are power valve?). Inca o intrebare: La RS, schimbarea treptelor de viteza in trepte superioare, se realizeaza fara folosirea ambreiajului? Cam care este problema cu ambreiajul? Multumesc anticipat! Asfalt uscat ca doar a venit primavara! Un raspun 2 pe acolo se poate va rog!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 2006/2007 nu au powervalve, trebuie sa cumperi un kit de delimitare care costa vreo 700 euro. La alea mai vechi parca tin minte ca aveau deja powervalve care trebuia doar conectat (NU SUNT SIGUR DE ASTA). Schimbarea treptelor se face in toate cazurile cu ambreiaj, altfel vei tufe cutia. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexis491 Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 Merci mult Trotinel! Oricum nu am de gand sa imi cumpar RS125 dupa 2000 k sunt foarte scumpe si nu am banii necesari. Una din '97 cred k o sa fie aleasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristacke Postat Februarie 29, 2008 Share Postat Februarie 29, 2008 Am o Aprilia AF1 de 125, cand l-am luat, pe la 7.000 rpm intra power valve si tinea cam pana pe la 9.000 si ceva aproape de 10.000, apoi in timp de o saptamana a inceput sa scada turatia la care se opreste, acum pe la nici 8.000 de ture se opreste si nu mai trage motoru se tureaza asa in gol. Stie care care ar putea fi problema? s-a stricat? trebe schimbat? am fost eu de vina k i-am dat mereu in ture pana nu mai tragea? Cel de la care am luat motoru nu prea il tura, pe la 5-6 mii schimba, deci el nu prea folosea power valve. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robi Postat Februarie 29, 2008 Share Postat Februarie 29, 2008 Am o Aprilia AF1 de 125, cand l-am luat, pe la 7.000 rpm intra power valve si tinea cam pana pe la 9.000 si ceva aproape de 10.000, apoi in timp de o saptamana a inceput sa scada turatia la care se opreste, acum pe la nici 8.000 de ture se opreste si nu mai trage motoru se tureaza asa in gol. Stie care care ar putea fi problema? s-a stricat? trebe schimbat? am fost eu de vina k i-am dat mereu in ture pana nu mai tragea? Cel de la care am luat motoru nu prea il tura, pe la 5-6 mii schimba, deci el nu prea folosea power valve. incearca sa cureti power valve`u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Februarie 29, 2008 Share Postat Februarie 29, 2008 Am o Aprilia AF1 de 125, cand l-am luat, pe la 7.000 rpm intra power valve si tinea cam pana pe la 9.000 si ceva aproape de 10.000, apoi in timp de o saptamana a inceput sa scada turatia la care se opreste, acum pe la nici 8.000 de ture se opreste si nu mai trage motoru se tureaza asa in gol. Stie care care ar putea fi problema? s-a stricat? trebe schimbat? am fost eu de vina k i-am dat mereu in ture pana nu mai tragea? Cel de la care am luat motoru nu prea il tura, pe la 5-6 mii schimba, deci el nu prea folosea power valve. Pe langa curatatul powervalve-ului, incearca sa nu-i mai dai in ture pana nu mai trage, ca o sa ai probleme mult mai mari. Gen calat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristacke Postat Februarie 29, 2008 Share Postat Februarie 29, 2008 (editat) gata ..azi knd am venit de la munk mi-a facut figuri mari.....merge super pana la 7.000 si apoi incepe: ba trage ba, nu trage ..ba trage, ba nu trage....si apoi se tureaza aiurea undeva pe la 8.000 si nu mai trage deloc....cred k sa dus de tot power valve... maine am sa o demontez sa ma uit sa vad care e problema... Editat Februarie 29, 2008 de cristacke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robi Postat Februarie 29, 2008 Share Postat Februarie 29, 2008 am cumparat azi pentru rs un piston AMBIKA ... o fi bun n`o fi bun ... ati folosit asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Februarie 29, 2008 Autor Share Postat Februarie 29, 2008 am cumparat azi pentru rs un piston AMBIKA ... o fi bun n`o fi bun ... ati folosit asa ceva? Nu am auzit de ambika,dar eu am un vertex cu un singur segment si cu procent mare de siliciu si sunt foarte multumit. In general un piston bun in afara e in jur de vreo 60 pana la 100 euro desi nu intotdeauna pretul reflecta si calitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robi Postat Martie 1, 2008 Share Postat Martie 1, 2008 Nu am auzit de ambika,dar eu am un vertex cu un singur segment si cu procent mare de siliciu si sunt foarte multumit. In general un piston bun in afara e in jur de vreo 60 pana la 100 euro desi nu intotdeauna pretul reflecta si calitatea. pai am dat 4 milioane pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 gata ..azi knd am venit de la munk mi-a facut figuri mari.....merge super pana la 7.000 si apoi incepe: ba trage ba, nu trage ..ba trage, ba nu trage....si apoi se tureaza aiurea undeva pe la 8.000 si nu mai trage deloc....cred k sa dus de tot power valve... maine am sa o demontez sa ma uit sa vad care e problema... curata bine lamela de la power valve...si nu cred ca o sa mai faca figuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luci03 Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 In 14 pagini nu am citit decat ce probleme au posesorii de RS si fiecare post are cate un RS stricat...mama da sunt varza rau astea nene,bine ca stiu acuma ca tot CBR e pe locu 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristacke Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 poi ai citit numai despre rs pt ca despre cbr nu este deschis nici un topic ))) si sunt prea putini care au ...)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 In 14 pagini nu am citit decat ce probleme au posesorii de RS si fiecare post are cate un RS stricat...mama da sunt varza rau astea nene,bine ca stiu acuma ca tot CBR e pe locu 1 Si eu am postat in topicul asta, si n-aveam cum sa zic ca am avut vreo problema cu el, deoarece n-am avut. Deci, rectifica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Slice&Dice Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 Si eu am postat in topicul asta, si n-aveam cum sa zic ca am avut vreo problema cu el, deoarece n-am avut. Deci, rectifica... think again bitch Reverse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 think again bitch Reverse Bai slut, n-am avut nici o problema cu ea. Daca i-am cauzat eu o problema, asta e partea a 2-a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 Bai slut, n-am avut nici o problema cu ea. Daca i-am cauzat eu o problema, asta e partea a 2-a rs limitat..si totusi sa-i crape motoru + ca la cum mergi tu , sub limita vitezei ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 rs limitat..si totusi sa-i crape motoru + ca la cum mergi tu , sub limita vitezei ) RS-ul meu macar merge cum a fost proiectat, cu rotile pe asfalt, nu invers pe sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iNs0mN1a Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 Sal all...am observat ca de ceva timp rsu meu porneste din a 4 incercare...cu pauze...chiar si daca o pornesc 1 data la 2 zile.Bujia este nou-noutza iridium...bateria banuiesc ca este de vina.Precizez ca a fost tinuta iarna in motor(da stiu,o prostie) iar in primavara anului trecut rsu a stat degeaba.Iar bateriei i-am adaugat eu apa distilata.A fost reincarcata dar banuiesc ca de la ea este problema.Vroiam sa va intreb: 1.Sa am incredere in marca SAITO sau sa dau mai multi bani sa cumpar o VARTA? 2.Poate fi de la altceva problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roolrevolv Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 bateria e sigur, poti sa cumperi si YUASA ca sunt foarte bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luk >>> Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 saut...am si eu o intrebare !!! la rs`u de 125 model 2005 ,sau toate dupa 2000 chiar nu au nici un indicator de benzina sau ceva..un beculet?>??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.