darian Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 E vreunu',model Custom,cu jenti turnate,prin Bucuresti? Vreau sa-l vad de FOARTE aproape... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Iulie 26, 2007 Share Postat Iulie 26, 2007 As fi si eu interesat sa vad un Custom de aproape. Aici am un singur dealer Kawasaki care nu aduce VN900 decat la comanda (si la pretul de 10850 EUR ), asa ca nu am nici o sansa sa-l ating... Referitor la preturi, am vazut pe mobile.de destui dealeri care vand VN900 nou, la pretul de cca. 6600 EUR. In Romania pretul nou este 8300 EUR. Cam mare diferenta... Am mai observat ca modelele din Germania difera ca specificatie (putere/cuplu mai mici) decat cele din Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnePeLaGene Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 Am o problema destul de mare.Desi am zis prima oara cand m-am suit pe actuala mea motocicleta ca nu o voi lasa niciodata,deja simt un piculet nevoia sa am ceva mai mare.Asta se va intampla insa peste vreo 2,3 ani. Am 1.62 si 50 kilograme si un cruiser,kawasaki eliminator 125 cu care ma inteleg bine.Si cum vreau sa raman la cruiser,ma gandeam daca la inaltimea si greutatea mea(care nu se va schimba in 2-3 ani) as putea trece de la acest cruiser micut direct la Vn de 900? Si mai important,daca as putea sa il controlez..eu ma descurc pe moto,si de la inceput,variantele mele au fost ori un cruiser ori un supermoto.Insa am ales,si am ales bine. Eu cred ca in 3 ani,o sa stiu mult mai multe decat stiu acum,dar nu stiu daca eu(ca inaltime si greutate) ma potrivesc cu vn-u de 900. Ps: eram la Umi si tocmai asamblasera un vn de 900 classic si m-am indragostit pe loc(desi il mai vazusem in showroom,dar nu ma uitasem foarte mult,ca as fi murit de ciuda ca nu am voie asa mare).Sa nu mai zic cand au dat drumul la motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoC Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 (editat) Ai voie si poti pe orice, atata timp cat ti-o doresti cu adevarat si ai capul pe umeri. Avantajul este ca in ciuda greutati, Vn de 900 are inaltimea sei fata de sol mica, deci e usor de manevrat cu putin antrenament. Editat Decembrie 15, 2007 de rocristea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 (editat) Eu am 1,64,70 kg si iti spun ca nu e greu de mers cu un cruiser ca VN-ul la peste 20 km/h,e greu sa-l manevrezi printre masini,sa te strecori cu el prin traficul din Buc si sa-l parchezi daca nu e drept drumul. Parerea mea e sa mergi cu unul inainte si mai ales sa faci niste incercari sa-l parchezi de coarne. PS:nu exista pe undeva marsarier pt cruiser ca tare ar fi bun !!! Prietena mea are 45 kg si sincer nu cred ca ar misca din loc 270 kg. Poti sa sari de la 125 la ceva de 250 dupa 1 an. Editat Decembrie 16, 2007 de A-L-E-X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 (editat) Am o problema destul de mare.Desi am zis prima oara cand m-am suit pe actuala mea motocicleta ca nu o voi lasa niciodata,deja simt un piculet nevoia sa am ceva mai mare.Asta se va intampla insa peste vreo 2,3 ani. Am 1.62 si 50 kilograme si un cruiser,kawasaki eliminator 125 cu care ma inteleg bine.Si cum vreau sa raman la cruiser,ma gandeam daca la inaltimea si greutatea mea(care nu se va schimba in 2-3 ani) as putea trece de la acest cruiser micut direct la Vn de 900? Si mai important,daca as putea sa il controlez..eu ma descurc pe moto,si de la inceput,variantele mele au fost ori un cruiser ori un supermoto.Insa am ales,si am ales bine. Eu cred ca in 3 ani,o sa stiu mult mai multe decat stiu acum,dar nu stiu daca eu(ca inaltime si greutate) ma potrivesc cu vn-u de 900. Ps: eram la Umi si tocmai asamblasera un vn de 900 classic si m-am indragostit pe loc(desi il mai vazusem in showroom,dar nu ma uitasem foarte mult,ca as fi murit de ciuda ca nu am voie asa mare).Sa nu mai zic cand au dat drumul la motor... Eu zic ca daca te duci un pic la sala si faci niste exerciti de crestere a muschiilor nu o sa ai nici o problema!!! Eu sunt de 171 si 67 de kg si am motor de 200 de kg si am dus pasager de 115kg si tot m-am descurcat!!!Dar sigur ca sunt diferente intre barbati si femei....dar cu respectivul pasager am avut probleme mari la viteze mici....dar cel mai fain era ca in momentul in care se suia prietena pe motor(ea are 50 de kg) nici nu o mai simteam in spate!!!Iti propun sa incerci cu un pasager in spate mai greu ca tine si sigur o sa ai idee cum e!!!Bafta!!! Editat Decembrie 16, 2007 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 poti sunt fete la kg tale care au mers din prima pe nipru.oricum,daca e o decizie care o sa o iei in cativa ani...or sa se schimbe sigur optiunile . bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 poti sunt fete la kg tale care au mers din prima pe nipru.oricum,daca e o decizie care o sa o iei in cativa ani...or sa se schimbe sigur optiunile . bafta Nipru mai tre si pornit la pedala !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_q Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 orice potzi sa ridici de jos potzi sa calaresti. Nu vrei tu mai bine un VN 900 Custom? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnePeLaGene Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 Eu zic ca daca te duci un pic la sala si faci niste exerciti de crestere a muschiilor nu o sa ai nici o problema!!! Nu sunt vreo femeie-barbat,dar am o masa musculara destul de mare spre deosebire de multi barbati si femei,ca lucrez singura acasa,abdomene,flotari,merg mult pe jos...trag si de gantere so cred ca ma descurc la asta... Nu vrei tu mai bine un VN 900 Custom? Eu le-am vazut in show-room pe amandoua si mi se scurg ochii dupa amandoua,oricum,tot pe cruiser ma axez,si clar,tot kawasaki asadar,in momentul in care o sa pot si o sa am bani...le voi studia detaliu cu detaliu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 (editat) nipra mi se pare cea mai mare pacoste pt un bucurestean, la fel si multe cruisere(mai ales cele de capacitate mare la omuleti mici) si te cam limiteaza in traficul asta infernal...nu spun ca nu e frumos sa conduci asa motociclete, dar bucurestiul sux rau la capitolul trafic si deja ajungi sa nu mai imbini utilul cu placutul la drum lung stai ca in fotoliu si n-ai greturi, dar in oras, mai ales la semafoare/blocaje, iti limiteaza avantajele strecurarii(stim cat de grabiti sunt soferii de stau bara-n bara gata sa scape mai repede de la semafor ) de condus cred ca ai putea sa-l conduci ca dupa ce ai dat gaz se aseaza bine pe asfalt...nu ma pot exprima cum se comporta la viteze mici, dar daca centrul de greutate e jos si saua tot jos, iar tu ai ceva forta in picioare, nu o sa ai motiv sa plangi ca l-ai scapat pe dacia "vecinului" cand schimbai banda la semafor printre masini succes Editat Decembrie 16, 2007 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 nipra mi se pare cea mai mare pacoste pt un bucurestean, si ce dreptate ai! de aceea eu ma dau cu ea doar in afara strict inafara! in oras mai degraba prefer bicigleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 Asa cel mai bun in oras e un moped sau scuter(ma batea un gand acu vreo luna sa-mi iau ),dar sa merg cu scuterul si ca stea Intruderul acasa nu prea imi vine bine. Bun pt domnisoara ar mai fi un Dragstar de 650 sau Virago 535,depinde si unde vrea sa mearga cu ele mai mult...Bucale sau drumuri lungi dar mai bine sa prinda ceva experienta pe 2 roti cu 125 si pe urma sa se gandeasca la ceva mai mare !! --- Mesaj completat în 17 Dec 2007 07:34 ------------- nipra mi se pare cea mai mare pacoste pt un bucurestean, la fel si multe cruisere(mai ales cele de capacitate mare la omuleti mici) si te cam limiteaza in traficul asta infernal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 Nu sunt vreo femeie-barbat,dar am o masa musculara destul de mare spre deosebire de multi barbati si femei,ca lucrez singura acasa,abdomene,flotari,merg mult pe jos...trag si de gantere so cred ca ma descurc la asta... Bravo tie ca faci miscare;e buna,dar ca sa vezi cum e,incearca cu un pasager un pic mai greu ca tine si atunci sigur o sa ai idee cu ce se mananca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 nipra mi se pare cea mai mare pacoste pt un bucurestean, la fel si multe cruisere(mai ales cele de capacitate mare la omuleti mici) si te cam limiteaza in traficul asta infernal...nu spun ca nu e frumos sa conduci asa motociclete, dar bucurestiul sux rau la capitolul trafic si deja ajungi sa nu mai imbini utilul cu placutul la drum lung stai ca in fotoliu si n-ai greturi, dar in oras, mai ales la semafoare/blocaje, iti limiteaza avantajele strecurarii(stim cat de grabiti sunt soferii de stau bara-n bara gata sa scape mai repede de la semafor ) Niet ORL, pe unde intri tu cu mopedul intru si eu cu vulcanul. In alta ordine de idei, Ene somnorosul al carei nume nu-l stim, cred ca mai pretabil pentru cerintele tale ar fi vn 900 custom, clasicul cred ca te incurca in trafic-latime ghidon, roata lata- sunt mai facile manevrele pe loc cu modelul custom. In alta ordine de idei, cred ca te aranjeaza la fel de bine si o honda shadow spirit 750, e mai mica un pic decat vn 900. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 Niet ORL, pe unde intri tu cu mopedul intru si eu cu vulcanul. Ai dreptate mane, dar pana ajungi sa-ti cunosti fierul te cam chinuie ceva, mai ales ca orasu-i santier Da si cand ajungi sa-l cunosti, cum spui tu, il strecori si prin gaura de sarpe!Sa speram ca din 2009 va avea si strazi capitala asta, iar atunci mi-as lua si eu asa specie de motor, ca nu ma mai doare sufletul ca-l omor prin hartoape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 Mai nou am vazut oferta in Germania de vulcan 1600 si 2000 sub 11000 de euro Noi dar inmatriculate in 2007...la ei se numeste "erste zulassung"...shi se practica pt a creste nr de motoare vandute in statisticile anuale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelulepra Postat Februarie 3, 2016 Share Postat Februarie 3, 2016 Salut, este mai vechi postul ăsta dar vreau sa iau un vulcan de 900 și aveam nevoie câteva sfaturi. Mai exact se plânge lumea pe forumurile de afară ca vibrează destul de tare la 120km/h și peste. Rog dacă este un posesor de VN 900 clasic aici care poate sa confirme sau sa infirme acest lucru. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horioka san Postat Septembrie 20, 2023 Share Postat Septembrie 20, 2023 Salutare, sunt din Fagaras si posesorul unui Vulcan 900 Classic din 2016, doar 33000km, de putin timp, intrebarea este: unde pot verifica, de ce la 110-115 km/ora simt ca nu "mai trage''', se plafoneaza, nu mai are putere ! Nu intrerupe, merge rotund, dar ''se lasa jos''..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Septembrie 21, 2023 Share Postat Septembrie 21, 2023 Acum 8 ore, Horioka san a spus: Salutare, sunt din Fagaras si posesorul unui Vulcan 900 Classic din 2016, doar 33000km, de putin timp, intrebarea este: unde pot verifica, de ce la 110-115 km/ora simt ca nu "mai trage''', se plafoneaza, nu mai are putere ! Nu intrerupe, merge rotund, dar ''se lasa jos''..... Nu e nimic în neregula cu ea , efectiv atâta știe. La mai mult de 115 oricum vei resimți vântul in casca..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 21, 2023 Share Postat Septembrie 21, 2023 Acum 1 oră, Escanor a spus: efectiv atâta știe VN900 din 2008 prinde >150 km/h, am ieșit de mai multe ori cu cineva care are așa ceva! Nu comentez cât e de comod și cum bate vântul, dar 🏍 clar poate mai mult de 115. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Septembrie 21, 2023 Share Postat Septembrie 21, 2023 Acum 2 minute, ENEOS a spus: VN900 din 2008 prinde >150 km/h, am ieșit de mai multe ori cu cineva care are așa ceva! Nu comentez cât e de comod și cum bate vântul, dar 🏍 clar poate mai mult de 115. Poate duce 150, dar nu trage. De ce crezi că am vândut-o? Pe un drum spre Thassos muci m-au făcut 2 autocare de Turcia pline de pasageri . E foarte mișto strict pentru cruising, dar sa te apuci de depășiri și mers mai sprinten? Nope Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 21, 2023 Share Postat Septembrie 21, 2023 Era defectă a ta! Am mers cu omul și de multe ori am fost surprins să văd că ține pasul cu mine, chiar și pe depășiri! Bine, n-am folosit nici eu toți FJR-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Microbec Postat Septembrie 21, 2023 Share Postat Septembrie 21, 2023 7 hours ago, Escanor said: Poate duce 150, dar nu trage. Cum adica nu trage? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Septembrie 21, 2023 Share Postat Septembrie 21, 2023 Adica e puturoasa rau! Nu stiu de ce are toata lumea impresia ca cine stie ce mare motor e asta de pe Vulcan 900. E o motocicleta foarte ok daca stilul de mers se limiteaza la 110 - 120. Nu ma intelegeti gresit, nu sunt vreun vitezoman sau VR46 dar la drumuri lungi as vrea un pic de "ooomph" sa ma ajute in depasiri, iar Vulcan 900 nu are cum sa ofere asta. Un cruiser foarte bun de iesit la cafea in oras sau pana la piata Victoriei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.