Toată activitatea
- Ora trecută
-
Peste 10 ani nu o sa mai stie nimeni cine e Marco Bezzechi cu atat mai puțin ca a luat pole in 2025, Austrian GP.
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
"S-a terminat "Ancheta" asupra cauciucului și a cauciucului lui Pecco, rezultat? Nu s-a găsit nicio anomalie pe roata din spate, nici pe motocicleta numărul 63. Nivelurile de spinning detectate în urma achiziției datelor nu au găsit nimic neobișnuit (contrazicând declarația lui Pecco care i-a spus lui Sky că spatele avea o rotire marcată atât de mult încât intervine TC), temperatura din spate (Michelin date) în timpul cursei a rămas constantă și fără țepi, cu excepția celei la start din cauza patinajului violent, demonstrând valori absolut normale de rotire din spate. În concluzie, startul nu a afectat performanța anvelopei, care nu a avut niciun defect și, prin urmare, nu a afectat performanțele bicicletei. De fapt, declarația Michelin/Ducati contrazice parțial declarațiile lui Bagnaia imediat după cursă." - Azi
-
Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
topic a răspuns lui yglos în AS25ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Ar fi ideal sa le pot schimba total amortizoarele cu unele pe gaz, dar care sa se potriveasca perfect pentru DL 650 XT 2022. Nu am gasit pe net nicio varianta de acest gen pana azi. Daca poti sa imi spui numele grupului moto pe care ai gasit informatia pot pune eu o intrebare acolo. Era cumva pe Suzuki V-Strom Romania? -
E o bestie. Se vinde doar pt ca cu Parsec când intru remote pe PC nu face scaling la rezoluție cum trebuie. ecran 14" m1 pro 8 core cpu 14 core gpu 16 Gb ram 512 ssd Baterie 91%, 171 cicluri tastatura internationala Se vinde cu încărcător de 67Wh si cablu magsafe. Nu am cutia, nu îl trimit prin curier. Fara profil MDM, se da reset la fata locului. contact pm sau 0 7 cinci 1 zero 2 6 9 9 sase
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Bine bine am banuit asta din start - nu măsoară diferența de viteza dintre cele 2 roti precum face Tc măsoară deplasarea (brusca) pe cele 3 axe inregistrata de imu si cand mișcarea depășește anumiți parametri (considerați normali) then what??Ce se întâmpla? Aia nu înțeleg eu : ok ok marele sistem își da seama ca motoreta a întrat în derapaj de spate ....și face CE?Închide clapetele de accelerație?Partz. My point era ca la mașini (nu știu la moto noi) aceste sisteme atunci când "simt" aceste probleme pot stopa deraparea uneia sau a mai multe roti acționând frâna din pompa abs individual pe respectivele roti care au luat-o razna și asta e marea șmecherie a lor - înăbușă din fașă derapajele. Ori aici ce se întâmplă?Taie gazul?pt ca sistemul nu are la dispoziție pompa de abs cu care poate limita rotirea rotii și nici nu e admis asa ceva. Oricum cand ajung sa le plece roata în lateral e clar ca deja sistemul de Tc a fost alertat și încearcă sa facă ceva în legătură cu asta... Meh probabil e o consecință a faptului ca ei setează TC atât de low încât îl fac aproape useless pt ca altfel ar fi prea intrusive și le-ar tăia puterea prea repede și dur - consecință uni-software față de proprietary sistems. Oh well...piloții prezenti la conferinta de presa Acosta MM și...Bez?au declarat toto 3 in cor ca nu le place faptul ca se baga încă un sistem electronic. -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
si tu te faci ca nu intelegi. in statistici ramane ca Bez a facut pole, nu ca putea MM daca nu cadea. Pricepi? - Ieri
-
Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
topic a răspuns lui Lucian_M în AS25ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Ghinion, nu mai găsesc postarea, îmi pare rău... Valve intimators știam că se numesc, am vrut într-un timp să-mi pun și eu pe 650, după aia mi-am băgat picioarele și a mers așa. La ăsta mare consider că suspensia (USD) e mult mai bună, mă mulțumesc cu ce este și nu mai umblu să iau alte arcuri. După părerea mea, in cel mai rău caz poți încerca să pui alt ulei și ceva distanțier mic sub capacele jambelor. Eventual duse capacele la un meșter și montat o valvă cu ventil, să poți introduce aer comprimat după dorință. E doar o idee, nu știu cât de bună o fi. -
FUN
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în The Flying Dutchmanul MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers
-
Te faci ca nu ai înțeles ce vreau sa spun. Bez a luat un pole pur si simplu prin noroc. Acel pole nu reprezintă nivelul lui. Asta s-a văzut foarte bine in cursa de sprint si o sa se vada si maine in cursa mare.
-
BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->
topic a răspuns lui RedRat în ianachimul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Sal'tare Uite ca am si eu o problema la GSul meu... un LC din 2014 De ceva timp cateodata nu mai pot porni moto in viteza Azi am observat ca nu mai pot schimba ride mode din mers. - in ambele situatii ambreajul e tras E vre-un senzor in/la maneta de ambreaj? suspectez ca aici e problema... Daca da... imi puteti da un part number ceva? il pot schimba eu fara programare soft sau alte chestii de genul? Mersi! -
Am facut si eu un traseu cu CRUISYM ul dar nu asa de lung ca al tau tot asa fara probleme si la mine
-
Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?
topic a răspuns lui mobiletron în Old School Riderul Motociclisti, in fiecare zi
Astazi un banal dar necesar schimb ulei si o mult mai importanta reparatie a electromotorului la motocicleta mea Aprilia Mana 850. Mi s-a intamplat de vreo doua ori sa nu dea motorul peste cap, incercat a doua oara mergea fara probleme. In afara de asta mai avea un simptom, pornea la prima cheie dar nu mai pornea in ritmul obisnuit, cand pornea din prima rotatie cand pornea dupa 3-4-5 ture. Drept urmare am dat electromotorul jos pentru a-l verifica banuind ca voi gasi ceva praf de carbune in el dar am gasit altceva si anume conectorul bornei de plus oxidat si un carbune blocat tot din cauza oxidului. Am curatat oxidul de pe conector, am deblocat carbunele, am spalat tot electromotorul, uns pe unde trebuie si l-am asamblat. Ca o paranteza, mai intai am dat drumul la uleiul din motor pentru ca oricum trebuia schimbat iar electromotorul este montat sub motor. Dupa demontarea bornelor de la baterie trebuie demontat cotul de esapament al cilindrului din fata, operatiune usoara avand in vedere ca piulitele s-au desfacut usor din cauza materialelor de calitate. Ulei Castrol Magnatec 5W40 si filtru Mahle OC11. Am folosit ulei auto deoarece acest motor nu este de turatie (putere maxima la 7000 ture) si nu are ambreiaj in ulei, totodata acest tip de ulei este disponibil la orice importator serios: Bardi Auto, Autonet, Auto Total. Toate agregatele pe care le-am tinut pe Castrol Magnatec s-au comportat foarte bine, nu fac reclama ci este experienta mea, altii spun ca nu e bun aici e o alta discutie pt ca acest ulei exista si contrafacut iar multi il cumpara de la magazinele din targul Vitan. Anterior am folosit Motul la cererea clientului cand motocicleta nu era a mea dar acum e motocicleta mea si eu decid ce pun in motor. Mai jos o imagine cu o palnie cumparata de la Yato, mi se pare foarte utila si este ieftina: Dupa schimbul de ulei am putut proba electromotorul care inca de la prima cheie a aratat ca s-a schimbat situatia, invarte fara probleme iar acum motocicleta porneste la fel de fiecare data. Pun si numarul de kilometri ca reminder pentru mine, cu Motul a mers 5000km, tot atat va merge si cu Castrol. LE: uitasem sa ofer explicatia oxidului in electromotor. Electromotorul fiind situat sub motor este expus la apa atunci cand ploua iar conectorul bornei de plus are o saiba de plastic care este plana si nu curbata asa cum este electromotorul. Cand este stransa initial piulita care strange surubul conector saiba copiaza forma electromotorului dar in timp se taseaza si nu mai etanseaza bine permitand apei sau umezelii sa patrunda in electromotor. -
relufarcas îl urmărește pe Diagnoza GS 911
-
Diagnoza GS 911
un topic a postat relufarcas în Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Salut călduros colegilor ! M-am orientat la un BMW 1200 RT , din 2012, pe care l-am luat de 2 săptămâni. Fostul proprietar mi-a vândut și o diagnoza GS 911 , versiunea 1006.3 , luat de pe Alliexpres cu 200 lei. Am încercat să fac diagnoza, dar nu am reușit nicicum să mă conectez la laptop ( 2 diferite). Am încercat și cu alt cablu de date... Nimic... A folosit cineva, funcționează ? Sau e bună de aruncat ? Dacă vreun coleg mă poate lămuri , mulțumesc anticipat ! Pot fi contactat și la relufarcas@yahoo. com sau 0740133824. Asfalt uscat ! -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
pai e alta mancare de peste se chiloteaza mai intens, motoreta e indaratnica. n-ai vazut rupea norma sectoru 1 si 2 si pe 3-4 pierdea tot de 2 ori bestia cred ca ar fii bun cu Q20 in echipa, pianu ala cere finete si cred ca Bestia ar fii mai potrivit acolo. sper sa nu uit maine de warm up sa vad ce mai scot baietii pe interval -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
A avut ceva buba la umăr. Ziceau Englezii ca e riscant ce face. Nu te grăbești sa revii după problema la umăr - cazi 1 data nașpa și papa cariera. Eu ma bucur pt Basti, pare ca a găsit ceva. Ce lin era pe ducati (țin minte greșit?) și ce fel merge pe ktm, se mișcă în toate partile,zici ca e binder -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
in afara de tampenia din calificare nu l-am vazut sa fie pe contre-pied.. nu m-ar deranja sa ai dreptate muhahahhahaa dar cu Vin care a fost treaba ca n-am ascultat calumea comentariul in FPuri.. -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
Știi cum e, o pune jos și aia e. Și la cota și jerez teoretic câștiga. Practic nu. Ceasu negru, pisica rea. -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
cine crede ca nu-l va castiga... -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
Te agăți de orice,poate poate bifează mm Gp-ul cred ca e f personala treaba ca nu a câștigat aici. O pata neagra. -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
daca si cu parca... din pacate pt voi MM a culcat-o si culmea in turul de iesire de la boxe, deci nu forta. pe propria prostie. Avea potential dar nu l-a materializat. Asa ce cel mai rapid conform calificarilor si timpilor a fost Bez -
Ma refeream la faptul ca a luat acel pole cineva va crede ca va face ceva si in curse. Pai nu a fost for fuck sake! Tu ai văzut calificările? MM a culcat-o cand se pregătea de tururile bombă.. deci pole-ul lui Bezz a fost ca si cum Marquez nu a participat. Asta si ziceam .. ca cine isi facea iluzii ca pole-ul lui Bezz înseamnă ceva.. e doar naiv. In sprint le-a aratat MM cine e tata lor.. (de parcă ar mai fi nevoie) Weekendul asta port acest șnur la chei..
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
sunt f curios la anu ce va face AM cu GP de anu asta valabil si pt ceilalti. -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
da, AM si-a dat cu apa de reveneala -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
are discurile mari aici, care-i plac. nu stim daca asta e tot. maine clar ar trebui sa miste, sprinturile clar nu ii plac, dar azi nu a fost vina lui. e rau ca si AM iar a inceput sa mearga bine.