Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Incurcatura avanseaza Avem vreun coleg posesor de CNC de banc, cu freza? Cam asa ceva: Poate sa fie si alta culoare
  3. Azi
  4. Ai inceput puțin nepotrivit cu acel "sefu'" dar hai sa zicem .... Cunoști cumva ce este in poza atașată? Răspunsul este că este un filtru de aer de Simi( a se citi Simson nu Simion), practic o țesătură de sarma, urmată de o cutie de rezonanță care în mod normal trebuie lubrifiata pentru a retine praful și pulberea . După cum bănuiești umectarea cred că a primit-o doar la dezvirginarea din uzina Suhl. Am mai auzit de câțiva care au umblat la scaune de japoneze si îți mărturisesc că deși am trei Kawa din anii 70 kz-uri ( 400,650,750) care au fost violate de toți care le-au prins nu au fost necesare intervenții la scaune. La kz650 am cumpărat supape noi, montate și păsuite 5 min cu pasta fina erau conform manualului, am întâlnit aceași situație la un Goldwing 78, Yamaha R1, Suzuki VZR 1800, Kawasaki KX250F, Kawasaki Z1000, și lista poate continua Nu scaunul se îngroapa in corpul chiulasei ci supapa prin corectii succesive ale scaunului se scufunda in scaun, având ca efect un debit de gaz insuficient in alimentarea cilindrului prin obstrucționarea admisiei. Restricția evacuării este un lucru uzitat in motoarele de competiție, mai ales ținând cont de situația că depresiunea creata in spatele turbionului gazelor de evacuare tind să tragă dupa ele gazele proaspăt intrate prin supapa de admisie in "al cincilea timp al motorului in patru timpi, și anume timpul "valve overlap' practic cel mai important din ciclul motorului, cel care face diferența dintre un tractor și o motocicleta...RPM-ul. Așteptăm cu deosebit interes întrebările, aprecierile, ideile si recomandările dumneavoastră, pe cât ne permit informațiile și pregătirea vom răspunde la ele dar hai sa concluzionăm că în acest cadru nimeni nu este "șef".
  5. acum se vede. cred ca mi-am uitat umorul acasa, nu prea m-a prins. traduceti-mi unu ca io nu stiu cum s-o iau.
  6. Gasestinla MotorTeam,mpe Timisoara. Mi-am luat acum cateva luni pentru GTAir generatia 1.
  7. la astia cu concesii nu atarna asa mult pozitia la general. pune poza din nou ca ma faci curios
  8. Sefu', da' di shi tre' sa scoti scaunu', supapa e ok? suprafata de etansare cum arata? supapa/supapele nu poate/pot fi rectificata/rectificate si apoi pasuite pe scaun? Eu am procedat asa la un cbx550f, am muncit manual (cu mana) vreo doua saptamani, la pasuit, cu pasta de lustruit rosie, verde si apoi alba, cu un tub de cauciuc/plastic pus pe tija supapei respective si invartit intre palme cu viteza, in timp ce trageam cu masura/controlat in jos, pana se contura pe suprafata de etansare un inel fin dar continuu.... Recunosc, imi facusem trei freze diferite pentru fiecare unghi al scaunului, gen frezele care se faceau sa cureti scaunul de la obertainerele de la chiuvete....in prealabil le curatasem respectivele scaune cu frezele, dar aici cumva pare altfel, nu stiu, zic si eu, poate s-aprinde vreo scanteie...La vremea respectiva nu exista internetul, nu aveam de unde sa gasesc sa cumpar scaune noi, plus ca imi era mai la indemana solutia de mai sus, plus rectificarea zonei de etansare la toate supapele, 16 adica, alte vremuri, alte posibilitati...Pana acum am urmarit progresul doar cititnd, acum am considerat ca trebuie sa si intreb/trag de maneca....scuze pentru disconfortul creat. De demontat scaunul pana la urma te descurci, dar cu cat e mai greu, cu atat tre/ sa te intrebi cum il montezi pe cel nou, nu? Admisii scufundate inseamna sau inelul s-a uzat si e mai "ingust" sau s-a "ingropat in corpul chiuloasei? In cazul al doilea, nu rezolvi nimic cu inlocuirea scaunului, cel nou se va aseza fix pe locasul deja aflat sub cota normala, nu? Si de ce crezi ca doar admisiile? Nu cumva pe evacuare ar fi temperaturile mai mari? In al doilea rand, ca sa il scoti, trebuie sa ai in momentul demontarii conditii termice peste cele de regim de functionare, mmm? daca gresesc, scuzele mele, promit ca nu mai fac...si nu, nu e sarcasm. Spor maxim si sanatate!
  9. Aa,se bate sa între în top 5,aia da. Sper însă să vină un constructor care sa se bata naibii și cu Ducati...ca altfel...pana așteptam să se bata ăștia sa între în top 5...Ducati si iar Ducati.I'm sick of it.
  10. Filmatul nu este o prioritate, ma bucur ca te misti in zona, poate facem cumva si ne gasim, anul asta nu stiu cand, dar la anul ne putem sincroniza cumva, prima oara e mai greu, apoi merge mai usor. Zona Vulcan Eiffel o strabat de vreo 4 ani si mereu gasesc rute noi, mai ales cand se fac lucrari si trebuie sa ocolesti, . Spor!
  11. Aici sau PM, Bucuresti. Am crezut ca e clar.
  12. Salut, caut pinlock pentru o casca Shoei XR1100, atasez poze.
  13. pai si eu ce am zis, ca tinde spre top 5, este o crestere de performanta, progresiva
  14. Hmm...nush ce sa zic cu Honda.Ma uit pe clasament : -Mir : un loc 7 la Aragon,un 6 la Spielberg si locul 3 acum.In rest...nenorocire.Locul 15 la general. - Marini : locul 8 la COTA,6 la Sachsen,5 Balaton,7 Missano.Locul 13 la general. - Zarco la inceput de sezon a mers bine 7 Tailanda,6 Argentina,4 Doha,1 (foarte circumstantial) LeMans,2 Silverstone...si cam gata,in a2a parte a sezonului numa pe jos.Locul 10 la general. Fata de Aprilia care a inregistrat niste performante solide,as zice ca Honda inca nu e acolo.Ok - poate fi mult mai rau,puteau fi unde e Yamaha acum...adica nowhere Meanwhile,Quartararo trolleaza Yamaha
  15. Superb ETZ-ul acesta, am incercat o scurtatura care ma bagat pe un drum de camp si a facut fata cu brio
  16. …+ geaca impermeabila vânt/ploaie Ducati Corse mărime M preț 300 ron (…ambele articole împreună preț 100€)
  17. honda are o crestere de performata, era sa scriu de forma, dar nu se aplica la motorete... a devenit o motoreta care se poate bate sa intre in top 5
  18. Între două sesiuni de înjurături cu și despre ruperea termica este primul element care mi-a sărit în cale și care era și ecofriendly. Din simpla atingere mărturisesc că pădurea de unde provine este dacica iar fabrica care l-a debitat in China . Așadar dacă și Simi că face același număr de km cât a parcurs celuloza in cauza sunt mulțumit Din păcate Simsonul a avut o problema la scaunul admisiei. Cel puțin toate care au ajuns in ograda mea aveau admisiile scufundate spre diferență de evacuări. Daca pentru ghiduri as fi găsit scuza că debitul de ulei din rampa era insuficient datorita pierderilor pe circuit, in cazul scaunului de admisie nu este decât funcționarea fara filtru de aer, sablarea scaunului și rectificarea prematura a acestuia la intervale scurte.
  19. ...niciodata nu poti sa stii cat de tare s-o bagi... materiale disimilare...evacuarea lucreaza in plaje mari de temperatura...chestiune paroasa... Ma cam manca si pe mine , dar astept sa vad ce fac baietii mai mari... Cartonul e german?
  20. ce e bobita? nu au ajuns medicamentele la timp?
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...