Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Foarte bine că a dat cox. Il asteptam sa dea si la motogp, hai cu titlul 2026. Cum ce titlu, ăla de campion . Tare mi-e ca nu-l ia nici pe cel de rookie of the year
  3. nu stiu daca a scris cineva, diogo ala cica da cox la orice categorie de moto Diogo Moreira won the Supermoto world championship wildcard race at the Alcarras circuit in Spain in May 2022, taking pole position, two victories, and overall victory with the SGR Grau Racing team. He was riding as a wildcard for the event. Event: FIM Supermoto World Championship at the Alcarras Circuit. Year: 2022. Performance: Took pole position, won both races, and clinched the overall victory. Team: SGR Grau Racing. Significance: Moreira was an 18-year-old Moto3 rider at the time, competing as a wildcard in the Supermoto event.
  4. Azi
  5. Knipex, daca vrei clesti de calitate, am si-si iau zilnic abuz, am avut caz unde am pus si ranga pe el legat de dewalt: - orbitalul pe acumulator il am eu, foarte bun, recomand. ieftin si bun - flexul, cred ca il am pe cel mai ieftin din gama de 125mm cu acumulator. Am taiat o zi intreaga fiarele de la o bolta de vie de vre 40ml, zeci de taieturi, zero probleme - impact iti recomand pt biti dcf850 - mica compacta foarte puternica pt un impact de biti. - daca vrei pt suruburi eu am versiunea de 400nm DCF921 - sau versiunea cu pin de blocare DCF922, iar la munca am un DCF891 de 800nm, pe asta il folosesc la demontat si montat diverse, rafturi de paleti, protectii pentru stalpi sau protectii pentru pereti
  6. Mulțumesc Wow, pare că învață repede turcu
  7. https://www.gpone.com/en/2025/11/21/motogp/toprak-surprises-with-a-130-1-at-valencia-two-tenths-from-quartararo.html
  8. Esti pe un forum romanesc,asa ca,fa bine de scrie in romana.
  9. Buna ziua si tie,daca tot nu stii sa dai Buna ziua cand intri pe un forum... Te rog completeaza-ti urgent datele la avatar,ca-s cam obligatorii. Oricum mirosi a spam...d-le endocrinologiehormonologie@.... din Algeria.
  10. All I really care about is cruising along comfortably, so I'm not too concerned. It feels like a manual maxi-scooter without a step-through frame, which is actually perfect for me. I do plan to use it for commuting and some light touring.
  11. Imi plac rinichii mei. Si sotia e foarte atasata de ai ei.
  12. Nevasta-mea avea optiunea asta,adica avea masina ei personala,inchiriata de firma la care lucra si ii platea pe langa chirie si combustibilul,fara nicio justificare gen unde si cati km in interes propriu.Nu mai spun ca,dupa chiria timp de 4 ani,si-a scos toti banii ce a costat masina personala plus beneficiul de combustibil gratuit.Dupa ce am si vandut masina respectiva,am mai avut un profit,ca sa-i spun asa... Sunt convins ca nu e un caz izolat,mai stiu personal cateva cazuri,din care unul se deruleaza in prezent. Acum ca a optat ca firma sa-i cumpere masina,pe care si-a configurat-o,inclusiv cutie manuala cu 6 trepte,tot gratis se cheama,dar asta nu e masina personala. Deci caz de posesor de termica,umplut cu combustibil de la servici.In plus,putea pleca oriunde in orice secunda,nu trebuia sa stea cu sarma infipta in masina ca sa se incarce. Nu stiu ce feeling poti sa ai,cand nu auzi un motor ca e benzina sau diesel,ca are o traire,crestere in turatie,sa schimbi o viteza,doo,etc.Inafara de un zgomot de motor electric,sa-i spun mai pe romaneste un bazait la cum il percep eu,fara sa schimbi o viteza,doo,nu stiu ce poate fi atat de "feeling" ca sa-i spun asa sa conduci un astfel de autovehicul.Daca iti place asa mult chestiunea asta,renunta la moto termice si ia-ti electrice,is degeaba dptdv. Ma rog daca liniste inseamna sa auzi bazaitul ala de-l auzeam in troleibus cand eram copil,inseamna ca avem perceptii diferite despre notiunea de liniste.Daca ma intrebi pe mine,liniste e doar in sicriu... Cat priveste costurile va trebui sa intelegeti ca nu toata lumea e dispusa sa aloce sume pe asa ceva si sa-si piarda timpul langa masina in timp ce se incarca.Si asa mai departe. Nu mai exagerati in ridicarea lor in slavi,nu-s Mesia pe 4 roti.
  13. Potential sa fie mai rapid ca Bez are, trebuie sa recunosc asta oricat de mult imi place Bez. Insa Martin in capsor are cateva piulite mai loose asa... si desi a iesit din cartier, cartierul n-a iesit din el si se vede ca nu are un background care sa-i fi oferit o educatie mai acatarii. Ii lipseste capacitatea de introspectie si de a fi diplomat in momente cheie, iar astea de obicei se obtin prin educatie. El reactioneaza ca o maimuta, la el preia controlul f des amigdala (aka creierul reptilian) si se vede. Poate asta ii ofera si capacitatea de a fi rapid pe pista, sa aiba reactii f bune pe baza de instinct, dar o data ce da casca jos din cap, ar trebui sa revina la conducere neocortexul, maimuta sa predea controlul omului. La el in cap insa...
  14. Cam asa ceva...lunile astea am inlocuit toate surubelnitele cu Unior, clesti de sigurante tot de la Unior...patenti si alti clesti tot Unior...acum mai am de luat asa...mizilicuri. Grosul va fi in sculele de la DeWalt, ca mereu imi gasesc ceva de munca fie prin curte fie pe la motocicletele mele sau pe ale amicilor care mai vin la mine...si m-am cam saturat sa umblu cu prelungitoare si cabluri dupa mine.
  15. Faptul ca pretul a fost unul asemanator m-a facut sa il scot din ecuatie, am si specificat asta. ix35-ul a fost cam 35k euro, Kona a fost cam 23k euro pentru ca am beneficiat de programul Rabla (deci adaug 10k si ajung pe la 33k euro) iar Tesla a fost luata SH cu 13000km (37k cu jante si cauciucuri de iarna care ar costa minim 3k daca le cumparam eu, deci masina a fost pe la 34k euro). Diferentele sunt minime. La toate am achizitionat jante si cauciucuri de iarna separat, la toate am luat cauciucuri de buget, in general cam 18-20k lei setul. Asigurarile sunt asemanatoare, diferenta la CASCO de 150-200 euro. La electrice nu platesc taxe iar la ix35 as fi avut. Nu stiu ce sa spun de feeling, mai am un Yaris care a cum e la fi'mea. Trec de la electrice la Yaris fara probleme si invers si nu ma deranjeaza zgomotul sau acceleratia. Singutul lucru care ma deranjeaza la Yaris e ca imi goleste portofelul la fiecare vizita la benzinarie. Platesc 64 de lei maxim acasa la un plin la Kona ca sa fac 450-550km si 300 de lei la Yaris ca sa fac tot atatia km... Si la 3 lei/kw, deci cele mai scumpe incarcatoare posibile, tot platesc abia 200 lei plinul la Kona. La Tesla mai putin ca am bateria mai mica, maxim 150 lei. Acum nevasta incarca Kona la servicu, ca e voie Sa vad care posesor de ICE umple rezervorul la birou , si fara bani ...
  16. Saru’mana! Pretul a fost cu vreo 50-60 lei mai mare decat pe Zivtool. Pe urmatoarele le iau de acolo intrucat de asta am avut nevoie urgent. Urmeaza un flex, masina cu impact de desfacut suruburi, slefuitor orbital si probabil un acumulator sanatos. Nu bre…dar m-am saturat de scule ieftine care clacheaza cand iti este lumea mai draga. De imprumutat nu le imprumut ca m-am lecuit si de asta…deci…sa vina sculele bune
  17. Doar dacă nu incepe sa l bata constant pe Bez.
  18. @Adrian M. ia vezi la motocard ca sunt reduceri acum. Eu am prins 2500 lei Advant X Carbon Future 2 Red in masura mea + intercom Cardo Freecom X2
  19. da, dar l ducati functioneaza electronica, la ktm nu prea si de aia distruge guma. uite la Bas care e mai smooth. E pe nicaieri cu mobra...
  20. gata, m-ai convins a vandut Frigideru un laptop, dar Pinku' m-a depasit cu inchisu, s-a trezit mai devreme
  21. Motoreta aia se vede ca are zeci daca nu sute de ore de windtunnel.Oamenii nu se uita la Ducati si arunca si ei o codita pe spate si dau o tura sa vada ce iese - astia studiaza si vin cu ideile lor - si daca sunt pe directia buna - si se pare ca sunt pt ca probabil au ingineri doxa,iata ca se vad si rezultatele. De aia criticam (si critic) abordarea Honda care arunca piese nestudiate pe motoreta ca mai apoi dupa 2 curse sa le schimbe cu altele - a face trial and error e cel mai "pe bajbaite" mod de progres.Aprilia works the right way si asta se vede,iata, in rezultate. Daca la anul mai ridica puterea doar putin,mentinand performantele din a 2a jumatate de 2025,cred ca vom avea o batalie pt campionat - 90% tot Memelu va castiga,dar macar vom avea la ce ne uita,nu va fi no contest ca anul asta. Eh,eh cine stie daca ar fi reusit - Aprilia dupa pauza de vara a fost mult peste Aprilia dinainte de pauza. S-ar fi putut sa impuste una si cu MM pe pista - degeaba e Memelu meserias daca ala e mai rapid - tactica Lorenzo - s-a vazut aici la Valencia - ai vazut ce start a luat Bez?Raketa. Ok - e o problema in tactica Lorenzo - ala mergea fantastic pe gume reci in primele 2 tururi - astia nu pot sa mearga asa,si atunci sunt "deschisi" la atacuri specifice ale lui MM - adica block-pass meltenesc si apoi o impiedicare ca respectivul sa isi faca ritmul de cursa.Dar meh - cred ca Bez tot s-ar fi descurcat macar de una. Nu stiu daca Acosta sau motoreta in sine are prea multa apasare si distruge guma spate.... Din ce am vazut eu ei sunt toti foarte agresivi pe franare,pe pick'up si accelerare cred ca Ducati sunt mai agresivi.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...