chopperman Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 In fiecare primavara eu desfac sistemul de franare fata si curat pistonase, schimb lichidul de frana, etc. In fiecare primavara, inainte sa fac treburile astea gasesc maneta de frana absolut fleasca. Nu se vad scurgeri de lichid pe nicaieri, nici pe la racordurile furtunului, nici pe langa pistonase, nici pe la aerisitor, nici pe la pompa. Nivelul lichidului este ok. Problema apare doar peste iarna. Daca inotul slabeste, unde gresesc balenele. Care ar putea fi problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 10, 2014 Admin Share Postat Aprilie 10, 2014 Daca nu ai scurgeri par a fi garniturile de la pompa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Daca inotul slabeste, unde gresesc balenele. dap, inotul slabeste, da balenele nu stiu lucrul asta bondarul, dupa toate legile fizicii nu ar trebui sa zboare ( corpul nu e aerodinamic, greutate mare, aripi mici samd ). Bondarul nu stie fizica so zboara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Chestia asta mi-a facut milioane de nervi la dacie. Aeriseam frana totul ok vreo saptamana dupa care se inmuia. Nici o scurgere pe nicaieri. Am schimbat pompa de frana, repartitor, conducta, degeaba. Nu sunt 100% sigur dar cred ca problema era la aerisitoare, dupa ce le-am pus banda de teflon la toate n-am mai avut probleme. Am mai patit la vfr la ambreiaj. Mereu cand o parcam la un prieten in curte la munte duminica cand sa plec gaseam ambreiajul f moale. Plecam cu ea asa si in cateva zeci de km isi revenea si nu mai aveam probleme pana nu ajungeam din nou la munte Problema a fost ca nivelul de lichid la ambreiaj era prea mic si acolo o parcam un pic in panta moment in care cred ca ramanea gaurica de la pompa neacoperita si cumva intra aer pe acolo. Ar mai fi si posibilitatea lichidului contaminat cu apa, dar presupun ca-l schimbi in fiecare an daca umbli la etrieri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Aprilie 10, 2014 Autor Share Postat Aprilie 10, 2014 Primavara trecuta am schimbat lichidul de frana cu lichid dintr-un bidon inceput. Daca nu ma insel si anul dinainte. E legenda aia cu "bidon desigilat - nu-l mai folosesti" sau ma insel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 In ce stare se prezinta etrierul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Primavara trecuta am schimbat lichidul de frana cu lichid dintr-un bidon inceput. Daca nu ma insel si anul dinainte. E legenda aia cu "bidon desigilat - nu-l mai folosesti" sau ma insel? Nu e legenda, dar nu duce la asa ceva in nici un caz. Si apa chioara daca ai pune in sistem tot n-ar avea voie sa se inmoaie in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Aprilie 10, 2014 Autor Share Postat Aprilie 10, 2014 In ce stare se prezinta etrierul? Nu are filete duse. Nu are scurgeri. Pistonasele le scot cu aer comprimat, cu pompa de masina, treptat. Pistonasele le bag unse cu lichid de frana dupa ce le-am spalat cu detergent si le-am uscat. Pistonasele nu sunt zgariate. Etrierul este dintr-o bucata. Ma gandesc, sa schimb in prima faza, furtunul. Nu l-am schimbat niciodata. Poate e batran. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Garniturile de pompa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 (editat) Daca nu curge lichid de frana pe nicaieri, nu inseamna automat ca nici nu intra aer in sistem; asta-ti zic din experienta. Garniturile de la etrieri, in general, se schimba cam la 4 ani; in nici un caz nu le-as mai pune la loc dupa ce le-am dat jos o data. Editat Aprilie 10, 2014 de X-eL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Daca nu curge lichid de frana pe nicaieri, nu inseamna automat ca nici nu intra aer in sistem; asta-ti zic din experienta. Garniturile de la etrieri, in general, se schimba cam la 4 ani; in nici un caz nu le-as mai pune la loc dupa ce le-am dat jos o data. Eu am pus garnitura de etrier fata de honda transalp folosita vreo 5-6 ani la etrier spate de mazda mx-5 si n-a mai curs. Lol, in disperare de cauza, ca nu aveam altceva la indemana si cel vechi curgea in draci. Cu intentia sa pun altul nou dupa o vreme. Am mers cu el asa cam 1 an dupa care mi-am adus aminte si am cumparat un set de garnituri si am pus. Dar cand am schimbat-o nu curgea. @choppermaniac, iti intra aer pe undeva, cel mai probabil pe la poNpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.