Sari la conținut

Postări Recomandate

Mi-ai adus aminte de suzuki sv 650 care ma chinuie de o saptamana, tot curat la el alimentarea si tot mizerabila e.

 

Desfa un robinetul de vacum si pompa de benzina, eu cred ca e o problema de la alimentare.....

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

instinctiv oricum voi continua sa apas ambreiajul indiferent de treapta de viteza, dar amu ma oftica ca tre sa apesi sanatos tare sa porneasca

E mult pana o sa te inveti ... tu nici nu ai iesit cu el cat sa zici ca intradevar te deranjeaza si deja vrei sa il dai jos. It's for your own protection!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar vai, nu stiu cum am supravietuit pana sa-mi iau ceva motor modern fara mizeriile astea de "senzori". ah stai, si acum supravietuiesc fara! :)

 

Si eu supravietuiesc fara. Si cu Jawa mi s-a intamplat de cateva ori sa plec cu cricul lasat, si n-am cazut din cauza asta.

Omul nostru nici n-a scos motorul din garaj si deja ii anuleaza mizeriile de senzori. I-am zis sa stie la ce sa se astepte. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu supravietuiesc fara. Si cu Jawa mi s-a intamplat de cateva ori sa plec cu cricul lasat, si n-am cazut din cauza asta.

Omul nostru nici n-a scos motorul din garaj si deja ii anuleaza mizeriile de senzori. I-am zis sa stie la ce sa se astepte. :)

corect! :)

 

eu am renuntat la penultima motoreta la senzorl de cric dupa ce se bulise si facea contact intermitent. a fost o "placere" sa ma fugaresc prin oras beat chacat cu politia, daca murea de tot motoru' ala eram. asa ca am renuntat la senzor... :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti Sunt trei senzori care conditioneaza pornirea: senzorul cricului lateral, senzorul pentru neutru si senzorul de ambreiaj. (si contactul pt. oprirea de urgenta a motorului)

Daca ne uitam pe schema producatorului vedem ca cei doi senzori (senzorul cricului lateral, senzorul pentru neutru) lucreaza impreuna si anume : cand cricul este jos si nu este in viteza (neutru) se poate porni; atunci cand cricul este jos si este in viteza nu se poate porni sau cand este pornita, cricul jos si bagam in viteza iarasi se opreste. In concluzie in situatiile de mai sus cu senzorul de ambreiaj anulat nu o poti porni in viteza si sa ai surprize sa "plece". Surprize vei avea in urmatoarele situatii.=>Senzorul de ambreiaj vine ca o alta protectie atunci cand cricul este ridicat si moto este in viteza (adica: 1. ti s-a oprit motorul la semafor sau 2. te-ai urcat pe moto ai ridicat cricul si dai sa o pornesti in viteza normal fara sa apesi ambreiajul, ca e greu si obosesti).

 

Pt. @Vladooth: In loc sa cauti sa faci tot felul de improvizatii (ca e "greu" sa apesi ambreiajul) mai bine te gandeai sa cureti acel contact (de prea mult ulei/vaselina-eu am patit asta) de la maneta de ambreiaj sau sa il inlocuiesti cu unul nou. Faceti tot felul de improvizatii si pe urma va plangeti pe forum ca "nu stiu ce are dar nu mai porneste/trage/merge etc."

 

@catas_him: Da' ce-a patit pompa aia de benzina? Ce e aia rugina, depuneri, mizerie?

Editat de unycorn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti Sunt trei senzori care conditioneaza pornirea: senzorul cricului lateral, senzorul pentru neutru si senzorul de ambreiaj. (si contactul pt. oprirea de urgenta a motorului)

Daca ne uitam pe schema producatorului vedem ca cei doi senzori (senzorul cricului lateral, senzorul pentru neutru) lucreaza impreuna si anume : cand cricul este jos si nu este in viteza (neutru) se poate porni; atunci cand cricul este jos si este in viteza nu se poate porni sau cand este pornita, cricul jos si bagam in viteza iarasi se opreste. In concluzie in situatiile de mai sus cu senzorul de ambreiaj anulat nu o poti porni in viteza si sa ai surprize sa "plece". Surprize vei avea in urmatoarele situatii.=>Senzorul de ambreiaj vine ca o alta protectie atunci cand cricul este ridicat si moto este in viteza (adica: 1. ti s-a oprit motorul la semafor sau 2. te-ai urcat pe moto ai ridicat cricul si dai sa o pornesti in viteza normal fara sa apesi ambreiajul, ca e greu si obosesti).

 

Pt. @Vladooth: In loc sa cauti sa faci tot felul de improvizatii (ca e "greu" sa apesi ambreiajul) mai bine te gandeai sa cureti acel contact (de prea mult ulei/vaselina-eu am patit asta) de la maneta de ambreiaj sau sa il inlocuiesti cu unul nou. Faceti tot felul de improvizatii si pe urma va plangeti pe forum ca "nu stiu ce are dar nu mai porneste/trage/merge etc."

 

@catas_him: Da' ce-a patit pompa aia de benzina? Ce e aia rugina, depuneri, mizerie?

Sincer nu imi pot da seama de la ce e mizeria adunata atat in robinetul de vacum, in pompa si in carburatoare.E o gelatina amestecata cu rugina.Partea urata la motorul in cauza e si rezervorul care are depuneri intr-un strat destul de gros pe fundul lui de rugina, oricat de bine am curatat alimentarea, depunerile de rugina colmateaza iar sistemul de alimentare, acum is date iar jos si bagate la curatat......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, din cauza depunerilor din rezervor se infinda toate cele pana la carburator inclusiv. Banuiesc ca trebuie sa o iei cu curatatul de sus, de la rezervor. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, din cauza depunerilor din rezervor se infinda toate cele pana la carburator inclusiv. Banuiesc ca trebuie sa o iei cu curatatul de sus, de la rezervor. Bafta!

Exact, acum merg din sens invers...............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu imi pot da seama de la ce e mizeria adunata atat in robinetul de vacum, in pompa si in carburatoare.E o gelatina amestecata cu rugina.Partea urata la motorul in cauza e si rezervorul care are depuneri intr-un strat destul de gros pe fundul lui de rugina, oricat de bine am curatat alimentarea, depunerile de rugina colmateaza iar sistemul de alimentare, acum is date iar jos si bagate la curatat......

 

electroliza. folosste-o cu incredere! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu imi pot da seama de la ce e mizeria adunata atat in robinetul de vacum, in pompa si in carburatoare.E o gelatina amestecata cu rugina...

spune-i sa alimenteze cu benzina !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos! :) vezi ca @sarpe nu a spus nimic rau nici el! ;)

Stiu, numai ca atunci cand am dat raspunsul la ce a spus, se pare ca nu s-a editat, si ti-am dat replica numai tie.

 

@ Sarpe, ok e bine de stiut.

 

@ Yuk, cica benzina s-a pus in rezervor......nici mie nu-mi prea vine a crede la ce e acolo....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, mersi! Dar unde e mufa despre care vb? si va ramane valabil ca nu va porni decat atunci cand e pe N, nu-i asa?

butonul de start primeste curent numai cand "N" este aprins sau daca maneta ambreajului este trasa la maxim ... adica inainte de intrerupator mai sunt 2 intrerupatoare . Cricu' la fel, este "inseriat" cu "senzorul" neutral

 

@ Yuk, cica benzina s-a pus in rezervor......nici mie nu-mi prea vine a crede la ce e acolo....

gazolina si rezidurile petroliere de la Darmanesti sunt tot benzina ?

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MI-a pornit motoscartza !! \:D/ probabil si datorita caldurii de afara, curios ca prima data nu a vrut nicicum, aceleasi simptome: invartea bine dar nu pornea (socul tras pe la mijloc, acceleratia la fel), si am incercat varianta care s-a dovedit castigatoare: socul tras maxim, nu m-am atins de acceleratie :) am spalat-o si facut-o frumoasa, abia astept sa o inmatriculez si sa ies cu ea, sper sa ramana bine. Mi-am starnit nerabdarea de a iesi iar vazand astazi o trupa de vreo 5 motociclisti trecand pe la mine prin orasel..... Drumuri bune, ca primavara a venit! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu imi pot da seama de la ce e mizeria adunata atat in robinetul de vacum, in pompa si in carburatoare.E o gelatina amestecata cu rugina.Partea urata la motorul in cauza e si rezervorul care are depuneri intr-un strat destul de gros pe fundul lui de rugina, oricat de bine am curatat alimentarea, depunerile de rugina colmateaza iar sistemul de alimentare, acum is date iar jos si bagate la curatat......

Gelatina de obicei e mizerie rezultata din amestecul sucurilor carbogazoase gen cola, pespsi, fanta etc cu benzina. Daca alimentezi la sticla, cu sticla de pe marginea drumului asa patesti. La carburatie mai e cum mai e dar am gasit filtre si pompe la injectie pline de asa ceva ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gelatina de obicei e mizerie rezultata din amestecul sucurilor carbogazoase gen cola, pespsi, fanta etc cu benzina. Daca alimentezi la sticla, cu sticla de pe marginea drumului asa patesti. La carburatie mai e cum mai e dar am gasit filtre si pompe la injectie pline de asa ceva ...

Ok, multumesc ca mi-ai spulberat dilema, sa-i zic flacaului sa alimenteze direct de la pompa, a si sa nu mai bea cola sau fanta sau pepsi, ca dauneaza motorului, glumesc.

Probabil ca a alimentat des cu petul, cine stie, o sa-l intreb.Multumesc inca odata. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. socul inchis (tras), si apesi pe butonul de starter, FARA sa dai de maneta de acceleratie

 

 

MI-a pornit motoscartza !! \:D/ probabil si datorita caldurii de afara, curios ca prima data nu a vrut nicicum, aceleasi simptome: invartea bine dar nu pornea (socul tras pe la mijloc, acceleratia la fel), si am incercat varianta care s-a dovedit castigatoare: socul tras maxim, nu m-am atins de acceleratie :) am spalat-o si facut-o frumoasa, abia astept sa o inmatriculez si sa ies cu ea, sper sa ramana bine. Mi-am starnit nerabdarea de a iesi iar vazand astazi o trupa de vreo 5 motociclisti trecand pe la mine prin orasel..... Drumuri bune, ca primavara a venit! :peace:

Ti-am zis din primul post de treaba asta.

Totusi daca ti-a pornit, nu inseamna ca nu are probleme.

Gaseste un mecanic sa curete si sa regleze ca la carte carburatia aia.

Daca e desincronizat destul de rau, o sa iti consume mai mult si nu o sa traga cum trebuie.

Pentru carburator dublu preturile se invart in jurul a 100-160 de lei, deci nu e o avere,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...