Sari la conținut

Carbone Lorraine SBK5 vs brembo


sarpee
 Share

Postări Recomandate

Intrucat urmeaza sa schimb placutele la agregat am ramas agatat intre cele doua, asadar imi poate spune cineva care ar fi cea mai buna optiune ? In ceea ce priveste pretul am observat ca este asemanator.

Editat de sarpee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atat pt strada cat si pt circuit pot sa-ti recomand xbk5 ,frana de la prima maneta..

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai incercat si Brembo? Ce model?

Am montat Brembo (nu mai retin ce model) acum ceva timp unui prieten si franele nu m-au impresionat! In schimb am montat CL SBK5 pe un Bandit si am ramas uimit cum frana...

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine foloseste placute Brembo, foloseste de fapt ATE.

ATE este un producator mare si are si produse de inalta calitate pentru autoturisme, nu doar entry level.

Totusi, parerea mea este ca, nu se ridica la nivelul la care sunt cativa producatori specializati pentru motociclete. Exista si producatori de placute de frana moto care pun pe piata placute execrabile, odioase...

Daca se doreste o utilizare stradala, civilizata, se poate merge fara probleme pe ATE (Brembo). Cine doreste performante, parerea mea, ar fi indicat sa se orienteze catre placutele de top de la producatorii dedicati - Galfer, CL, SBS, Nissin, Vesrah, EBC. Nu TRW-Lucas, Goldfren, Ferodo sau chinezarii - au prostul obicei de a strica discurile si franeaza slab.


» Post actualizat in 19 Mar 2015 07:50

Din experienta mea cu Brembo, unii motociclisti s-au plans ca ar fi zgomotoase, altii ca ar uza prematur discurile.

Orice placuta poate sa faca zgomot, nu e neaparat placuta de vina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De Vesrah (organic?) sunt chiar multimit pe GPZ900.

CL (cred A3+) pe Guzzi nu franeaza satisfacator pana nu se incalzeste un pic, si lasa mult praf negru pe aripa fata si carena.

Dar e material diferit etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cesar ai incercat placute SC si RC de la Brembo? Cele race? Pentru stradal si civilizat sunt SA sau cele albastre.

Placutele cu suportul vopsit albastru nu sunt vreo minunatie dpdv al performantelor (am mers). Si cele negre sunt destul de slabute.

Cele cu suport rosu sunt ok da mai slabe decat alte sinterizate - SA este road compound (am mers).

SC nu am incercat dar citisem mai demult un review si nu erau in varf. Depinde acum si cine face clasamentul... (nu am mers)

Despre RC nu cunosc nimic dar nu sunt pentru strada.

» Post actualizat in 19 Mar 2015 08:17

Mare parte din parerea cuiva despre cum franeaza un tip de placute sau altul este subiectiva.

Dincolo de aspecte ca uzura discurilor, zgomot, longevitate sunt lucruri care tin de fiecare motociclist in parte. Unii prefera o frana foarte agresiva de la inceput, altii o senzatie de liniaritate si feeling de control al manetei mai bun decat foarta bruta de franare. In timp si parerile astea se schimba si ajungi sa schimbi producatorul pt ca pur si simplu cauti altceva.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 19 Mar 2015 08:17

Mare parte din parerea cuiva despre cum franeaza un tip de placute sau altul este subiectiva.

Dincolo de aspecte ca uzura discurilor, zgomot, longevitate sunt lucruri care tin de fiecare motociclist in parte. Unii prefera o frana foarte agresiva de la inceput, altii o senzatie de liniaritate si feeling de control al manetei mai bun decat foarta bruta de franare. In timp si parerile astea se schimba si ajungi sa schimbi producatorul pt ca pur si simplu cauti altceva.

Asta trebuia spus, :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca initiatorul topicului are R6, sportiva pursinge. Modelele supersport au centrul de greutate in fata, la o frina "normala", roata spate tinde sa se ridice de pe sol. Practic ai nevoie de un sistem de frinare pe spate cit mai slab, pt a impiedica blocarea rotii spate. Unii chiar lasa o mica bula de aer in etrierul spate ca sa evite blocarea rotii. La chopper, supermoto, cross, chiar si touring-uri, e cu totul alta poveste, chiar ai nevoie de frina spate buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam greu de tradus viteza in grade celsius, problema e ca la cele brembo ai dat doar graficul racing ceea ce cred ca presupune o incalzire a franelor in prealabil, pentru ca nu cred ca atunci cand franezi de la o viteza de 50km/h placutele ating 100 grd C

Editat de zu1u
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa fim obiectivi, hai sa ne uitam la coeficientul de franre pentru ambele branduri: attachicon.gifCL.JPG attachicon.gifBrembo.jpg

 

Foarte frumos din partea lor dar, ambii producatori ne aburesc :)

Nu exista coeficiet de franare de sine statator. Atat timp cat nu este precizat tipul de disc de frana sau materialul acestuia, aceste grafice sunt doar niste unelte de aruncat praf in ochi.

Respectivul coeficient este intotdeauna masurat intre doua materiale (suprafete). Schimbati discul de otel cu unul de fonta si respectivul numar poate trece de 1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In "practica" coeficientul asta creste si scade cu temperatura. Uzura are un rol extrem de important in variatia acestui numar. Uzura creste odata cu temperatura. Pe de alta parte transferul unei pelicule subtiri din materialul de frictiune pe discul de frana, reduce uzura si stabilizeaza (liniarizeaza) fortele de frecare (frictiunea prin abraziune, histerezisul, functiile de sarcina aplicata, etc).

Dar deja ne ducem cam departe cu subiectul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...