switch Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 M+S sunt cauciucuri mai moi. Se vor uza MULT mai repede... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 aparent, eu m-am decis pe k60. ma sperie gandu sa nu ma tina, deci prefer k60 simplu. 480ron nu mi se pare mult. cele bune, cinste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 (editat) M+S = mud & snow @mezutu: cum a fost anakee-ul in off road? ce viata a avut pe motorul dumitale (mii de km si raportul off/on)? Purice, daca intrii pe forestier cu Anakeeurile o sa dansezi samba in linie dreapta, daramite pe curbe... @switch: las ca facem noi un test de forestier la vara, anakee vs k60 pe dominatoare de acelasi an Editat Februarie 26, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 Eu am avut Michelin T65 pe 660 Tenere. Similare cu Anakee-ul. Doar modelul santurilor difera. Cu ele a venit motoreta. Sunt nemaipomenite pe asfalt. Au o aderenta extraordinara. Si nici nu se tocesc cu una cu doua. Dar, in offroad, sunt varza ca orice cauciuc de strada. Intre timp mi-am luat E 09 de la Mitas. Offroad - no problemo. Dar pe asfalt sunt dezastru. Am optat pentru extreme in ideea ca, daca imi iau ceva intermediar, o sa ma simt bine in ambele situatii (onroad si offroad) si in acelasi timp, o sa sufar in ambele situatii. Fiecare cu ce-l pasioneaza mai mult. K60-ul e un cauciuc intermediar. Mult mai bun offroad decat Anakee-ul dar mult mai prost onroad. Si K60-ul e mult mai prost offroad decat (de exemplu) E 09 dar mult mai bun onroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 M+S = mud & snow @mezutu: cum a fost anakee-ul in off road? ce viata a avut pe motorul dumitale (mii de km si raportul off/on)? Au fost aproape gata cand am cumparat motoru. Am mai facut cu ele peste 3000 km si le-am schimbat. Fata mai ducea putin dar nu mult. Cred ca o parere mai buna ar putea da cineva care a avut Anakee-uri noi si a facut off. Oricum din cei 3000 , 60 % au fost off , motiv pentru care am optat pentru K60. Daca nu le cereai prea mult mergeau pe forestiere usoare si uscat.Cand dadeam de noroi sau iarba o cam incurcam. Cam asa ceva am facut cu ele /index.php?...66&hl=belis Dar repet ale mele erau pe terminate. Dupa ce se termina si k60-urile as incerca Karoo Travel . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 (editat) Eu am avut Michelin T65 pe 660 Tenere. Similare cu Anakee-ul. Doar modelul santurilor difera. Cu ele a venit motoreta. Sunt nemaipomenite pe asfalt. Au o aderenta extraordinara. Si nici nu se tocesc cu una cu doua. Dar, in offroad, sunt varza ca orice cauciuc de strada. Intre timp mi-am luat E 09 de la Mitas. Offroad - no problemo. Dar pe asfalt sunt dezastru. Am optat pentru extreme in ideea ca, daca imi iau ceva intermediar, o sa ma simt bine in ambele situatii (onroad si offroad) si in acelasi timp, o sa sufar in ambele situatii. Fiecare cu ce-l pasioneaza mai mult. K60-ul e un cauciuc intermediar. Mult mai bun offroad decat Anakee-ul dar mult mai prost onroad. Si K60-ul e mult mai prost offroad decat (de exemplu) E 09 dar mult mai bun onroad. Incearca-le si p-astea /index.php?...t&p=1375937 135 euro ps- Cand mai ies pe coclauri te sun, nu? Editat Februarie 27, 2009 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 anakee am eu, aproape de noi. ca orice cauciuc stradal nu prea are treaba in off, dar se pot face cu usurinta trasee de genu " bolboci sinaia" pe uscat ! ce m-a impresionat foarte tare la ele, este ca daca asfaltu e uscat sau ud, pentru mine e totuna, cel putin in oras n-am simtit aproape nici o diferenta. se comporta exemplar pe asfalt ud ! cat despre noroi, iarba uda samd, poti sa mergi dar e chinuiala dracu' mai ales daca mobra are +- 200kg. cat despre tocit, se tocesc greu bafta ! ps: cele din poza acu cam 5000-6000km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 ca orice cauciuc stradal nu prea are treaba in off, dar se pot face cu usurinta trasee de genu " bolboci sinaia" pe uscat ! Poti sa urci si la Babele pe forestier cu un Trailmax aproape slick, nu-i asta problema. Bolboci-ul il face si un naked daca-i uscat. Conteaza ce se intampla cand drumul nu mai e drum, ci mal de pamant sau cand apar bolovanii 'ai mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 ce m-a impresionat foarte tare la ele, este ca daca asfaltu e uscat sau ud, pentru mine e totuna, cel putin in oras n-am simtit aproape nici o diferenta. Sunt sigur ca sunt cauciucuri bune, dar ca sa vezi daca intr-adevar sunt bune pe asfalt ud, fa-le un test pe serpentine. Acolo vezi exact ce pot sa faca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 (editat) Angi, din principiu nu merg tare sau cu "genunchiul" pe jos, defapt cred ca nici mobra nu e pentru asta Ce-am vrut sa spun apropos de comportamentul pe ud, se referea la un mers normal de oras ! ( desigur nu 180+) bafta ! Poti sa urci si la Babele pe forestier cu un Trailmax aproape slick, nu-i asta problema. Bolboci-ul il face si un naked daca-i uscat. Conteaza ce se intampla cand drumul nu mai e drum, ci mal de pamant sau cand apar bolovanii 'ai mari. corect, insa nu cred ca am indicat exact drumul ! Angi, ce drum am facut atunci de la sanatoriu in sus ? bafta ! Editat Februarie 27, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Angi, din principiu nu merg tare sau cu "genunchiul" pe jos, defapt cred ca nici mobra nu e pentru astaCe-am vrut sa spun apropos de comportamentul pe ud, se referea la un mers normal de oras ! ( desigur nu 180+) bafta ! corect, insa nu cred ca am indicat exact drumul ! Angi, ce drum am facut atunci de la sanatoriu in sus ? bafta ! -Pai nici eu nu merg cu genunchiul pe asfalt. Ziceam asta deoarece daca spre ex. merg cu mitas e09 prin oras, pe ud, n-am nicio problema. In schimb, pe serpentine cu asfalt ud am busit-o de doua ori. Vroiam sa zic ca daca cineva doreste sa testeze cu adevarat pe ce-a dat banii, s-o faca pe serpentine cu asfalt ud. Acolo inveti multe despre cauciucurile pe care le ai. -Ce sanatoriu? Ala de la care m-ati externat voi atunci? .............................. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 nu bre', ca de externat nu te-am externat niciodata. ma refeream la locu' unde s-a "invelit" Teone cu mobra. cum ii zice la drumeagu' acela ? bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 nu bre', ca de externat nu te-am externat niciodata. ma refeream la locu' unde s-a "invelit" Teone cu mobra.cum ii zice la drumeagu' acela ? bafta ! De stiut, stiu sa ajung acolo, dar nu mai stiu cum se numeste. Cauta topicul ala de atunci. Poate a scris vreunul pe acolo traseul. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Daca va pun harta cu Bucegii, ziceti unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 (editat) Daca va pun harta cu Bucegii, ziceti unde? Am deviat prea rau. Continuarea aici. /index.php?...t&p=1729306 Editat Februarie 27, 2009 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 o pagina buna de review-uri de pe site-ul f650-lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piccolino Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 intrebare de 1000 de puncte! pot pune camera in cauciuc tubeless? janta este cu spite, in consecinta am nevoie de caciuc normal cu camera. am primit raspuns ca se poate monta camera in cauciucul tubeless fara probleme. Din ce am citit pe net, parerile sunt impartite, asa ca va intreb pe voi. Guma este Metzeler Tourance. Va astept cu argumente pro si contra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 intrebare de 1000 de puncte!pot pune camera in cauciuc tubeless? janta este cu spite, in consecinta am nevoie de caciuc normal cu camera. am primit raspuns ca se poate monta camera in cauciucul tubeless fara probleme. Din ce am citit pe net, parerile sunt impartite, asa ca va intreb pe voi. Guma este Metzeler Tourance. Va astept cu argumente pro si contra! Da. Eu am mers pana acum pe Tourance tubeless + camera. Am schimbat Tourance cu Heidenau K76 tot tubeless+camera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 intrebare de 1000 de puncte!pot pune camera in cauciuc tubeless? janta este cu spite, in consecinta am nevoie de caciuc normal cu camera. am primit raspuns ca se poate monta camera in cauciucul tubeless fara probleme. Din ce am citit pe net, parerile sunt impartite, asa ca va intreb pe voi. Guma este Metzeler Tourance. Va astept cu argumente pro si contra! Bineinteles ca poti monta camera in anvelopa tubeless, dar de ce sa dai bani in plus pentru asta? tourance tt(tube type) e mai ieftina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piccolino Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Bineinteles ca poti monta camera in anvelopa tubeless, dar de ce sa dai bani in plus pentru asta? tourance tt(tube type) e mai ieftina. am primit-o la acelasi pret cu cea normala, pentru ca nu era pe stoc ce comandasem. asa ca m-am multumit cu ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 pentru bogdan harea-o parere despre k76 se poate?dar k65 a folosit cineva?eu am roata de fata/18 si m-am gandit la k65,dar pentru spate mi-ar place k76 heidenau,multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piccolino Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 sa inteleg ca merga fara sa-mi fac prea mari probleme...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 sa inteleg ca merga fara sa-mi fac prea mari probleme...? Pai ti-au raspuns oamenii deja. MERGI FARA PROBLEME!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 (editat) Dupa ce am spart cateva borcane prin balcon (imi era aiurea sa lucrez in uscatoria blocului, fiindca isi intinsese o vecina cearsafurile acolo), am injurat ca paganul, au zburat levierele pe langa mine ca sarite din catapulta si m-am ales cu cateva "..." sangerande mi-am dat seama ca m-a prostit de tot statul in casa si ca am uitat minimul de cunostiinte in materie de schimbat cauciurile. Bine, aveam eu, si inainte, ceva dubii legate de corectitudinea etapelor si proceselor. Asa ca a fost momentul perfect pentru a invata vs. a persevera in greseala. Pana la urma tot internetul m-a salvat. Am mai vizionat altele, dar acesta mi s-a parut cel mai bun. Mai jos, cel mai complet, scurt si la obiect (+ explicat de un profesionist in domeniu) tutorial de schimbare a cauciucurilor: Va dati seama ce replici emiteam la sfarsit, cu janta intr-o mana si cauciucul in cealalta. Lua-o-ar purecii de stiinta ! Editat Martie 7, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piccolino Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 si eu cand ma uitam ieri la meseriasul de la Sama cum imi schimba cauciucurile si cum se cazneste, credeam ca ma mananca lupii pe marginea drumului pana oi reusi sa schimb camera, nu cauciucul. dar, cum spuneai si tu, stiinta il face pe om destept si cu pielea de pe maini intreaga si fara julituri. multumesc de video! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.