Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

Sa stii ca si eu ma uit de ceva timp la varianta asta de gume pt. vaca !

Daca pretul e mai mic decat al TKC-urilor si durata de viata e mult mai mare, de ce nu ?

Plus ca lumea le lauda pe alte forumuri...

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=363297

si

http://www.advrider.com/forums/showthread....=heidenau+tkc80

 

Vezi ca mai e un review la topicul lui Galen care si-a incaltat Africana cu Heidenau si e foarte incantat.

/index.php?...t&p=1279287

 

Singura problema ar fi ca dimensiunile disponibile pt. GS sunt

F. 100/90 19

R. 140/80 17

 

Dar nu s-au raportat probleme. Tipul de pe advrider.com a facut pana acum vreo 50.000 km cu Heidenau la dimensiunile alea si a mers bine-mersi !

 

 

 

 

Da, stiam si eu de topicurile acestea, tocmai din acest motiv am pus intrebarea pe forumul nostru.

 

Cit despre dimensiuni, n-ar trebui sa fie nici o problema! acestea sunt cele ce ne trebuiesc noua (gs r1xxx) - conform site-ului german:

 

11140068110/80 B - 19M/C 59T TL M+SK60 front

11140036150/70 B - 17M/C 69T TL M+SK60 rear

 

Eu am trimis ieri un mail la distribuitorul din Romania, da' ... se pare ca au vinzari serioase si nu au timp de citit corespondenta, ca pina acum nu s-a sinchisit nimeni sa dea un raspuns.

 

Daca cumva raspund, va tin la curent!

 

 

Toate cele bune,

 

 

Aurelian

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

acestea sunt cele ce ne trebuiesc noua (gs r1xxx) - conform site-ului german:

11140068110/80 B - 19M/C 59T TL M+SK60 front

11140036150/70 B - 17M/C 69T TL M+SK60 rear

Da, am observat ulterior ca acum exista si dimensiunile standard pt GS. Dar nu apar pe situl distribuitorilor in Ro.

O sa iau legatura cu Romi, ca mi-a mai adus produse de prin Germania la preturi decente.

Pana la urma, daca nu gasesc in tara, iau de la nemti. Vreau neaparat sa le vad la treaba, ca prea le lauda lumea. Na, e totusi lucru nemtesc...

 

Si daca vrei o informatie de la un distribuitor, mai bine vorbesti cu ei la telefon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Incercati sa ii sunati pe telefon pe cei de la Heidenau. Eu tocmai ce-astept o comanda de K60uri.

 

 

 

Pentru a avea idee de cum decurg lucrurile cu acest distribuitor, poti te rog sa-mi spui cind ai dat comanda, si in ce a constat?

 

M-ar interesa dupa cum urmeaza:

 

- nr. de cat. si nr. de bucati comandate

- pretul / bucata

- termenul de livrare

- modalitatea de plata

 

Cit despre sunat ... INCA NU, TOT MAI ASTEPT RASPUNS LA MAIL-UL TRIMIS IERI!

 

Daca exista o adresa de e-mail pe care au afisat-o pentru a putea fi contactati, si daca sunt o firma care se respecta, trebuie sa raspunda, desi ... au trecut deja 24 de ore!

 

Ba chiar ma deranjeaza chestia asta cu sunatu'!

Poate ca pe ei nu-i afecteaza criza, poate au vinzari ce le permit sa nu se deranjeze pentru o anvelopa, doua ...?!

 

In cazul asta, sa fie sanatosi ...!!!

 

 

Doar ca info si comparatie, incercati - si chiar va recomand - sa cumparati ceva de la distribuitorul Wunderlich in Romania!

SUNT DE UN PROFESIONALISM RAR INTILNIT PE MELEAGURILE MIORITICE!!!

 

 

Eu am facut-o, si am ramas mai mult decit placut impresionat de modul in care ai decurs lucrurile:

 

-trimis cererea de oferta pe e-mail; AM PRIMIT RASPUNS IN 15' - si din cite imi aduc aminte, era dupa ora 18!

-mi-au confirmat comanda, data livrarii, si m-au tinut la curent cu parcursul coletului - tot pe e-mail!

-mi-au livrat coletu' pe 24 dec., desi ... nu era zi lucratoare!

 

Si n-am comandat decit ... o husa!

 

Husa pe care initial o comandasem pe 29 decembrie, la Paula's B.S. din Bucuresti!

In momentul lansarii comenzii mi-au comunicat un termen de livrare de 2 saptamini!

 

Dupa trei saptamini i-am sunat sa-i intreb ce se intimpla! " saptamina viitoare o aveti", mi s-a raspuns! oha livrare "saptamina viitoare"... !!!

 

Dupa inca o saptamina, tot eu i-am sunat din nou! acelasi raspuns am primit!

 

Cert este ca nici pina in ziua de azi n-am primit husa si nici macar un telefon, desi au numarul meu - am cumparat de vreo 800 de euro de la ei inainte - sa stiu daca o sa mai apara vreodata!

 

 

Asta asa ... apropos de "distribuitorii" din Romania ....!!!

 

 

Numai bine,

 

Aurelian

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

@ Lupu :

 

Salut !

 

Uite, aici am scris mai demult despre ele:

Michelin Sirac vs Mitas E09

 

Referitor la ce ai scris pe forum :

Cum merge Mitas E09 la Tenere overall?

Overall, de nota 8-8,5. Nota 10 fiind un hibrid ce nu exista. Crampoane de motocross, cu care sa pui marginea cizmei jos pe sosea si sa nu zbori direct in cap, sa te tina 15-20.000 de km, indiferent de conditiile de exploatare. Un sezon full, linistit oriunde, adica. :scratch:

 

1.se tocesc relativ repede daca sunt merse foarte mult pe asfalt;

8, maxim 10.000 de km merg. Dupa 10.000 mai au ceva viata, dar sunt instabile fiindca la mijloc s-au uzat omogen, peste 75% (si sunt rigide) iar pe margini crampoanele nu sunt uzate peste 50%. Si devin ciudate pe curbe. Nu riscante. Ciudate. Nu mai au un comportament perfect previzibil.

 

2.crampoanele se pot rupe;

Mie mi s-a despicat unul singur in 2. Atat. Nu s-a rupt niciunul.

 

3. nu le au prea bine cu curbele (pe asfalt, la viteza);

Nu e adevarat. Nu o sa jonglezi cu ele ca si cu un slick, dar eu radeam ca nebunul de ce inclinatii puteam face cu ele pe soseaua noua, de la Campul lui Neag in sus (curbe largi, prin munte).

 

4.pe ploaie sunt dramatice (fuge curu).

Trebuie sa mergi preventiv in primul rand.

Pentru franari de urgenta (nu franare normala, anticipata) trebuie sa folosesti neaparat frana de motor, fiindca aici derapeaza ele. Restul franarilor trebuie sa fie un pic mai line decat pe asfalt uscat.

Si sa nu ai pretentii sa intri cu cine stie ce viteze imense, in curbe, atunci cand este ud jos.

Daca te dai cat de cat off-road nu cred ca nu esti obisnuit cu fugitul lateral al spatelui. Daca esti obisnuit cu asta, atunci Mitas-urile vor fi previzibile in marea majoritate a cazurilor.

Pe de alta parte, situatiile in care eu intalnesc asflat si apa la un loc exista in numar mic si atunci cand le intalnesc o las mai moale. Dar nu e capat de lume faptul ca am mers 1, 2 sau x ore prin ploaie, intr-un sezon intreg.

 

Anul trecut de 2 lucruri ma intrigau/speriau peste masura inainte de a interactiona cu ele - cauciucurile cu crampoane si motoarele in 2 timpi.

De cauciucuri eram eu speriat fiindca nu puteam intelege cum voi avea aderenta la o inclinatie mai serioasa pe sosea cu ele (ajunsesem la concluzia ca imi sunt mai mult decat necesare in teren) iar de 2T ii auzeam pe toti vb. numai in termeni horror, de parca ar fi fost niste idei inaccesibile muritorilor.

Cu ambele, odata ce ai facut primii "metri", totul vine de la sine.

Cu E09-urile am inceput prima iesire cu 100 km de sosea. Am mers crispat, fiindca nu aveam chef de experimente pe sosea. Odata ajuns in teren le-am observat potentialul si m-am obisnuit cu ele. Dupa 2 zile de off, iesind la sosea, totul a fost cat se poate de normal.

 

De dragul curioazitatii si experimentelor, as vrea sa vad de aproape niste Metzeler-uri Karoo.

Ar mai fi Pirelli MT21, Michelin T63, Dunlop D908 si D 606 (orientat ceva mai serios spre enduro decat spre dual-sport) dar costa mult mai mult decat Mitas.

Este si pretul un mare atu al Mitas-urilor, daca nu te imping banii de pe sa.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tau nu te precipita. Incearca pe orice cale sa vorbesti cu ei. La fel am patit si eu. La primul contact dupa targ nu m-au cautat , dar apoi in 48 de ore aveam cauciucurile acasa. Legat strict de cauciucuri la pretul de vanzare, sant grozave. Eu am luat profilul K76 foarte asemanatoare cu Metzeler Tuorance.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bineinteles ca exista E09 de 17". Eu sunt din Bucuresti si cumpar de la Chemtraders.

Chemtraders astia au si magazin online sau trimit in tara? ca eu nu am cum sa iau din Bucuresti, fiind ca sunt din Leordeni. sau mai am o posibilitate, sa pun pe cineva sa imi ia. dar nu stiu unde exact este magazinu asta. si nu prea am pe cine sa pun....

 

exact de ala vreau si eu.... de care ai tu pe spate

Editat de TheIceman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrebat la garaj/dealer pe aici si oferta ce mi-au facut-o fu asa : Heidenau K76 EUR 80,40 (fata) + EUR 88,70 (spate) , Metzeler Tourance EUR 88,70 (fata) + EUR 112,- (spate). Diferenta nu mi se pare exorbitanta si as inclina spre Tourance totusi. Astia de la garaj ziceau ca nu stiu multe inca despre Heidenau,momentan oamenii sunt reticenti. Banuiesc ca odata ce-i rupe criza la buzunare o sa sara adanc si pe astea mai ieftine. Momentan am bani de Tourance asa ca Tourance it is. Totusi sunt curios cati km ar duce un K76.Daca e mai bun ca Metzeler atunci situatia s-ar schimba.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

metzeler enduro 1 ati incercat careva?

daca da, cum se prezinta pe deal, ce libertate de inclinare ai si mai ales cum se prezinta pe asfalt ud???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Raul

 

Mersi frumos de info. :scratch:

 

Da, normal ca sunt obisnuit sa fuga de poponeata* dar am avut o experienta interesanta vara trecuta cu un Dominator echipat cu cauciucuri de cross (e adevarat ca erau din categoria C de la Mitas si nu E). L-am adus de la Ploiesti la Bucuresti pe o ploaie torentiala si se intamplau urmatoarele - in linie dreapta nu aveai treaba, mergea; in curbe lejere luate cu 60 - 70 fugea curu ca la supermoto in exterior, daca le luai cu 40 nu era problema; in curbe naspa nu puteai sa intri decat cu 30-40 (era normal); daca dadeai gaz mai vartos o apuca dansul pe sosea cate 20 de cm stanga-dreapta; franele erau ca si inexistente. Primii 20 de km au cam fost dramatici, pana m-am obisnuit si devenise "relativ" funny.

Eu merg si pe ploaie si de-asta zic, nu vreau sa imi faca surprize neplacute. Acuma nici pretentii sa iau curbele cu superviteze nu am dar sa fie la limita decentei. :P

Mi-am pus problema asta deoarece vreau sa imi iau niste gume mai de teren fiindca acum are Metzeler Enduro 4 (au cam 7- 8000 km) care sunt super de asfalt dar in mare parte... numai de asfalt. :huh:

Si Karoo ala e interesant, de fapt mult mai interesant ca Mitas-ul...

 

:D

 

L.E.: * - kur nu poponeata :P

Editat de Lupu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu incercati Metzeler Karoo Traveller ? Eu am dat 135E pe o pereche, sint extraordinare pe asfalt tinind cont de profilul pe care-l au, si vin in echiparea de serie pe citeva modele mari de enduro (HP2).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu incercati Metzeler Karoo Traveller ? Eu am dat 135E pe o pereche, sint extraordinare pe asfalt tinind cont de profilul pe care-l au, si vin in echiparea de serie pe citeva modele mari de enduro (HP2).

 

 

Si aceasta este o varianta!

Tu de unde / prin cine le-ai luat, si cit a durat pina le-ai primit?

 

Multumesc,

 

Aurelian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi a sosit coletul de la Heidenau cu K60uri. Comanda a fost data miercuri seara; azi la 12 erau livrate. Fara nici o problema. A trebuit doar sa fie contactati telefonic. Nu te baza pe site daca la sectiunea "Contact" sunt trecute si numerele de telefon :scratch:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi a sosit coletul de la Heidenau cu K60uri. Comanda a fost data miercuri seara; azi la 12 erau livrate. Fara nici o problema. A trebuit doar sa fie contactati telefonic. Nu te baza pe site daca la sectiunea "Contact" sunt trecute si numerele de telefon :scratch:

 

 

 

Sa le uzezi sanatos!

 

Cit te-au costat? Dupa ce le pui, baga te rog niste prime impresii!

 

 

Multumesc,

 

Aurelian

 

 

 

Later edit:

 

Eu azi am fost la Bavaria sa-mi schimbe mansonul pe stinga ca nu se incalzea!

 

Care aveti treaba cu ei, incercati sa mergeti in perioada asta, ca sunt destul de liberi cu service-ul!

Daca incep sa vina baietii de la politie ... se cam sta la coada!

 

Pentru cine este interesat: aveau o pereche de pantaloni de piele - firmati bmw - evazati, cu protectii, masura 54, la 6,2 mil!

I-am probat, si desi erau buni la lungime, erau putin cam largi - am 1,86 cm si 92kg.

 

Am ramas surprins de pret, pentru ca o geaca din goretex era ... DOAR 16 mil!!!

 

Pe cine intereseaza, nu cred ca este o afacere rea - sunt calculati la un curs de 3,7 Ron / Euro!

Simbata trecuta am plati 5,9 mil. pe o pereche de pantaloni Dainese din textil la Dual Tours, asa ca ....!!

 

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.adimotori.ro/gallery/main.php?g2_itemId=1391

 

a avut cineva asa ceva? daca da, o parere... va rog! :scratch:

Momentan am Mitas E08 care e periculos pe umed si s-a si uzat repejor. Inaite era Michelin sirac, dar obosit

 

http://www.001bike.co.uk/proddetail.php?prod=101TMAXS120

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.adimotori.ro/gallery/main.php?g2_itemId=1391

 

a avut cineva asa ceva? daca da, o parere... va rog! :scratch:

Momentan am Mitas E08 care e periculos pe umed si s-a si uzat repejor. Inaite era Michelin sirac, dar obosit

 

http://www.001bike.co.uk/proddetail.php?prod=101TMAXS120

 

 

Baga ochii si la data fabricatiei, degeaba il iei la pret bun, daca a fost facut acum ceva ani, si pe deasupra tinut si intr-un mediu total inadecvat.

Cauciucul isi schimba proprietatile daca e tinut intr-un loc cu anumiti coeficienti de temperatura, umiditate.

Se degradeaza "moral" numai stand degeaba.

Puntile de sulf din compozitia lui se distrug si isi pierde elasticitatea, printre altele.

 

ps: poate nitel cam off-topic, scuze.

\m/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am experienta cu 3 cauciucuri: E09, TrailWing 41&42 si Tourance.

 

E09 le-am avut pe DR, primele mele gume practic. Pe teren, atat timp cat nu-i vorba de mocirla cleioasa sa nu se poata curata, senzatie. Pe asfalt uscat, bune, desi poate nu aveam eu skill-ul sa le dau capat, ma simteam aiurea la aplecari mari. Insa pe ud... Cred ca mai multa aderenta aveam daca scoteam cauciucul si mergeam direct pe janta. Doua din cele patru cazaturi serioase pe strada de anul asta le atribui direct gumelor astora. Spatele dupa vreo 8000km nu prea mai avea crampoane pe mijloc, insa l-am schimbat la 12.000. Fata, surprinzator poate, a rezistat 12.000 fara mari semne de uzura si tind sa cred ca mai tinea inca jumate din distanta asta.

 

TW-urile le-am avut tot pe DR. Nu cred sa gasesc cauciucuri mai lipicioase ca alea. Cel putin pe uscat, in temperatura, prindeau strada de credeam ca nu-i adevarat. Le-am cumparat special pentru tura Romaniei si si-au meritat pe deplin banii tinand cont ca toate cele 9 treceri de munti le-am facut cu scaritele in asfalt. Chiar si pe ud, desi n-am avut parte de prea mult, isi faceau bine datoria, dupa mine, mai bine ca Mitas-urile. Partea naspa? Noroiul. O portiune de vreo 30km a facut-o in vreo ora jumate fara oprire si cu muschii pulsandu-mi in brate. Lupta e understatement. Pe mine doar norocul m-a tinut pe doua roti. Despre viata, nu stiu ce sa zic. Dupa 5000km arata aproximativ la fel cum le-am si luat, desi fata devenise foarte putin triunghiulara cand faceam ultima trecatoare :scratch:

 

Tourance-urile sunt pe Bimmer. N-am avut ocazia sa le rulez prea mult, insa n-am apucat sa ma imprastii din cauza lor, cu greu pot sa activez ABSu' pe fata pe uscat si stiu sigur ca franeaza de la 50km/h la 0 in 5.5 metri. Deci trebuie sa fie bune. Iar pe teren n-am simtit nicio diferenta fata de TW, poate doar la namolul mai mare unde greutatea BMW-ului dadea ceva mai multa tractiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

ARTICOL PRELUAT DE PE SITE-UL AMA (AMERICAN MOTORCYCLIST ASSOCIATION):

American Motorcyclist - Rider`s resources

 

 

 

How to read a motorcycle tire (by Bill Andrews)

It's a rotten feeling. You look down at your tire, and there's no denying that those nice deep grooves have become a shadow of their former selves. It's a goner, and it's getting worse with every mile.

As you look around your local motorcycle shop for a new tire, you see all sorts of letters and words on the sidewalls. Would you believe just about everything you need to know about a tire, including when it was made, is contained there?

It's really not that difficult to decipher the black art of tire designations, and knowing what you've got makes you a well-educated consumer-which is never a bad thing.

 

Tire size

First off, there's those big numbers and letters that may read something like 130/90 16, or MT90 16. These numbers indicate the size of the tire, and the rim it's designed to go on. In this case, these are both the same size tires.

How can we tell?

post-3763-1232790826_thumb.jpg

Let's start with the first series of numbers, 130/90 16, otherwise known as the metric designation. This is the most popular nomenclature today and it's practically a standard in the automotive world.

post-3763-1232790928_thumb.jpg

The 130 designates the tire's width in millimeters, measured in a straight line through the tire from one edge of the tire's tread to the other. The second number, 90, is a bit trickier to understand. This represents the aspect ratio between the tire's width and its height, or how tall a tire is in relationship to its width. Simply put, the higher this number is, the taller the tire will be. In this case, the tire is 90 percent as tall as its width, or 117mm.

The last number, 16, is the tire's rim diameter expressed in inches.

The width on some tires may be expressed in inches as well, but usually the aspect ratio is left off.

The other series of numbers and letters, MT90 16, represents the same tire size, but it's expressed in an alphabetical code. M means the tire is designated for motorcycle use, T is the tire width code, 90 is the aspect ratio and 16 is the rim diameter.

post-3763-1232791506_thumb.jpg

The alpha numeric system is the older method for tire sizing. And in the old days, tires just didn't get much bigger than an MV85, which corresponds to a 150mm width. Therefore, newer tires larger than 150mm will only carry the metric sizing designation

 

Speed and construction

Interspersed with these sizing numbers, you're likely to find other letters that'll appear as such: 160/70VR 16, 170/60R 16V, or in other combinations. These two extra letters indicate speed rating and tire construction.

Each letter in the speed rating notes the maximum speed a tire can sustain under its recommended load capacity. For instance, V is equivalent to a maximum speed of 149 mph. Because this rating system was created in Europe, the increments per letter are in 10 kilometers per hour.

post-3763-1232791666_thumb.jpg

The next letter, R, indicates the construction used within the tire's casing. R stands for radial construction and B means belted bias.

 

Load and pressure codes

The next number or letter you may encounter, after the tire size, is the load index. This is the weight the tire is capable of handling when properly inflated. It's usually expressed in either a numerical code, or a letter code. Most manufacturers will also spell out on the sidewall what that maximum load is so there's no guessing;you'll find it usually listed with the tire's maximum air pressure.

It's good to note here that you should only fill a tire to the motorcycle manufacturer's recommended level. Besides under inflation, one of the biggest mistakes people make with their tires is to overfill them to the maximum level indicated on the sidewall. This leads to poor handling and premature wear. If in doubt, either consult your owner's manual, contact your local dealer, or go to the tire manufacturer's website. Most include the recommended pressure for each motorcycle, along with other tire options. And be sure to measure pressure when the tire is cold. Measuring hot will skew the numbers.

post-3763-1232791952_thumb.jpg

 

Rotation and balance marks

One of the more critical marks on a motorcycle tire is the rotation arrow, or arrows. Today's specialized tires generally have a tread pattern that must go in only one direction. Some manufacturers even state that their tread patterns are designed to disperse water, and by mounting the tire backwards, they won't work.

The other big reason for noting wheel direction has to do with the manufacturing process. The tread rubber is initially a flat strip that's cut to length, at an angle, and then spliced together with the two ends overlapping, creating a hoop. Under acceleration, a tire mounted backwards will try to peel back this splice. The opposite is true for the front wheel, where directional forces are reversed under hard braking.

Another mark to look for when mounting a tire is a painted balance dot, or dots. Most tires are pre-balanced by the manufacturer. They will then put a mark on the tire indicating where the valve stem should line up.

 

Born on date, and wear's the tread?

Other useful information on the tire's sidewall includes its manufacturing date. Look on the side for a raised block with four digits; it's usually next to the U.S. DOT tire identification number. The first two indicate the week of its manufacture, and the last two are for the year. For example, 1702 would indicate the tire was manufactured in April, 2002. Prior to 2000, there were only three digits, with the last one indicating the year.

Some tires may have raised triangles, or the letters TWI, to show where the tire wear indicators are in the tread. When these marks are equal to the tread, it's time for new tires.

post-3763-1232792197_thumb.jpg

 

Anything else?

Other information on the sidewall is usually spelled out; "tubeless" or "tube type" may be substituted with the letters TL or TT respectively, and the tire ply, composition and materials used may also be spelled out.

Now you know all you need to know to have an intimate conversation with the black hoops around your rims.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am experienta cu 3 cauciucuri: E09, TrailWing 41&42 si Tourance.

 

E09 le-am avut pe DR [...] Insa pe ud... Cred ca mai multa aderenta aveam daca scoteam cauciucul si mergeam direct pe janta. Doua din cele patru cazaturi serioase pe strada de anul asta le atribui direct gumelor astora.

 

Exact de asta mi-e mie...

 

@Raul - buna treaba cu codurile alea. Dimensiunile ca dimensiunile ca alea le mai bangheste lumea, dar indicii de viteza, greutatea maxima suportata si anul de fabricatie - lucruri foarte importante care trebuiau stiute si alea pe unde se gasesc.

 

:scratch:

 

P.S.: 135 de euro nu e mult pt o pereche de Karoo. Sa vad cum se misca treaba luna viitoare... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt M+S? Cat a costat perechea? Dar posta?

 

Eu mi-am luat gume 'de vara', nu M+S, dar am inteles ca ar fi avut si din alea de iarna. Pentru ce am eu nevoie la Dominator, am dat 190 pt spate, 135 pt faza si 70 pt 2 camere (la mine nu merge tubeless). Dat fiind ca a fost o comanda mai maricica, livrarea a fost gratuita (curier rapid, ceva). Baieti au fost foarte prompti (ceva de stilu de pe o zi pe alta). Ceea ce stiu sigur e ca nu au pe stoc K60 de 19 tzoli - inca. Vor mai aduce probabil, dar va trebui sa ii suni ca sa aflii ce si cum. Sper sa te ajute informatiile!

 

post-5582-1232720541_thumb.jpg sar'na de promptitudine.

 

Hai sa pun si eu doua poze cu K60urile luate de la heidenau.ro:

post-42478-1232823205_thumb.jpg post-42478-1232823156_thumb.jpg

 

Pentru cei curiosi, gumele astea sunt fabricate in Germania, in saptamana 35/36 a anului 2008 (deci sunt chiar noi). Tot la Heidenau au si camere.

 

 

Acu treaba e ca as vrea sa le montez pe roti, insa nu prea stiu la ce service sa apelez. Stie cineva vreo vulcanizare (in Bucuresti) la care sa imi schimb si eu gumele la motor fara prea multe griji ca imi indoaie janta sau imi ciupeste camera?

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...