Rememorând cele trăite de mine am ajuns la concluzia:
1. Fiecare avem un drac alocat ce ne așteaptă în pragul bisericii!
2. Totul depinde de vechimea în muncă, abilitățile și experiența dracului!
Ne confruntăm cu următoarea problemă:
Ce Satană de cifre sunt cele scrise (J¹J²J³) pe carterul ăsta? (TDM850 4TX).
Specialiștii în hieroglife sunt solicitați!
Măsurarea se face cu alimentare constantă, permanentă.
Dacă bagi benzină în volum până la închiderea cuiului, orice coborâre a tubului duce la scăderea nivelului.
Măsurarea fizică a poziției plutitorului este punct de plecare. Măsurarea nivelului cu tub extern este valoarea finală, de verificare.
...pe aproape toată cursa pistonului pompei de frână se lucrează în sistem închis. La eliberarea manetei, dacă nu există frecare majoră între piston/garnituri etrier, pistonul pompei lucrează ca o seringă, retrăgând pistoanele etrierului.Deci teoria cu discu' vălurit la 0,02mm, care aruncă plăcuțele... Doamne' fe'!
Înainte de orice se verifică atât partea activă a discului cât și prinderea pe butuc pe un bsnc de echilibrare, cu un comparator. Asta pentru a vedea originea abaterilor.
Rectificarea unui disc moto este imposibil, datorită caracteristicilor de elasticitate, atât la strung (???) cât și pe masa magnetică.
Rectificarea discurilor de frână se înscrie la categoria "E unele lucruri care se poate și altele care nu se poate" (filozof anonim)!