Sari la conținut

_Tex_

Super Membru
  • Număr conținut

    600
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://civa.ro

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Mogosoaia
  • Carnet moto din
    1998
  • Motocicleta
    K1600 GTL
  • Numar Moto
    B48TEX

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha BW 50NG, Kawasaki GPZ 500S, Suzuki GSX 750F, Kawasaki ZZR1400, Kawasaki GTR1400, BMW K1600GT

Vizitatori Recenți Profil

2.015 citiri profil

_Tex_'s Achievements

  1. Compari mașini din clase diferite. Echivalentul pe benzină al lui Kona probabil costă cu minim 7-8000 euro mai puțin decât cel electric, așa că spartul de semințe e momentan în cealaltă tabără. Asta discutând strict economic, cred că pentru tine asta e cel mai important, din moment ce îți irosești timpul cu statistici de genul ăsta.
  2. Parca s-a adus mai devreme si vorba de campere si caravane. Sunt de ordinul zecilor de mii in Europa. Cu astia ce facem? Ii tinem acasa, doar asta se doreste. Sunt si eu in categoria rulotistilor. Invit un posesor de EV sa tracteze rulota mea, sunt curios unde gaseste statie de incarcare la fiecare 50 km, cum incape cu ansamblul in ea si cat timp ii ia sa ajunga la destinatie.
  3. Deși mulți trăiesc cu impresia că lucrul de acasă sau din birou ar avea o pondere covârșitoare, realitatea din teren e cu totul alta. Aici nu vorbim de băieții cu gleznele goale care trăiesc în mediul virtual. Tot ce înseamnă construcții (drumuri, case, baraje, fabrici etc), transporturi (ca să ai ce pune pe masă, dacă ți-e simplu așa) și încă alte nenumărate domenii care aduc plus valoare și sunt baza economiei reale se realizează cu motorul DIESEL. Dacă diverse gulere albe de la Bruxelles, care n-au muncit o zi în viața lor și reprezinta niște grupuri de interese, vor să ne convingă altceva, e treaba lor. Problema e că tot mai mulți visători pun botul la vrăjelile astea. A, faptul că vrei, pe timpul și nervii tăi, să fii green, este opțiunea ta și nu are nimeni nimic împotriva. Însă am pune rapid lacătul peste tot, dacă vrem să impunem cu forța motoarele electrice unde nu au ce căuta momentan. Am avut ieri și alaltăieri lucrări la Tulcea și Vama Veche, 800 km în 2 zile + orele de lucru ale băieților la fața locului. Renault Master 2,3 dci 2022, 145 cp, rezervor 81 litri, nici o pauză de alimentare, cost motorină 550 lei. Aștept să îmi explice cineva ce prost sunt că n-am luat vreo dubă electrică. Iar pe alți visători, îi invit o oră într-un șantier de construcții, ca să vadă ce înseamnă utilaje și ce poți face cu ele.
  4. Am citit de 10 ori răspunsul, în ideea de a înțelege dacă are vreo logică. Nu știu dacă îți amintești, ne-am cunoscut și am discutat la MAN, la Râul Sadului. Mi s-a părut la momentul respectiv că ești un om absolut normal în gândire. Se pare că lucrurile se schimbă în timp. Prefer să nu comentez mai mult, în virtutea vremurilor trecute.
  5. Opreai unde vroiai tu, nu unde dicteaza masina. Dar bine ca esti tu multumit... Eu raman siderat ce justificari isi gasesc unii. Spune macar cinstit: in ciuda unor dezavantaje, mi le asum deoarece - salvez planeta, n-am bani de benzina, mi se pare ca sunt cool sau orice altceva iti creeaza satisfactie tie in masina electrica.
  6. Curiosity killed the cat. Lasă ce fac eu, principalul este că ești tu mulțumit. E normal pană la urmă, trebuie să existe și un public pentru aberațiile UE.
  7. Ce nu înțeleg cei câțiva fani electrificare ce scriu asiduu pe aici, este faptul că pe noi, tabăra "adversă", nu ne deranjează deloc pasiunea lor. Cel puțin pe mine nu mă deranjează cu nimic, ba chiar mă amuză, seamănă cu unii posesori de Oltcit și Trabant din trecut, care aveau o dragoste fanatică pentru conservele lor. Nici măcar nu îmi închipui vreo secundă că vreun argument le-ar putea pune vreun semn de întrebare. Problema pentru mine este însă perspectiva impunerii cu forța a unor reguli de către niște progresiști creștini, care au acum frâiele puterii. Adică adio frigider cu freon, adio centrală termică pe gaze, adio mașina pe benzină/motorină etc etc. N-am nimic împotriva existenței în paralel a mai multor soluții, dar lasă-mă să îmi aleg ce mi se potrivește. Dacă după europarlamentarele din 2024 nu se schimbă orânduirea, mă gândesc serios să îmi iau zborul spre orizonturi mai puțin isterice.
  8. Eu am răspuns la întrebarea unui băiețaș de pe aici de ce merg EU cu mașina prin Europa, în loc de avion. Nu am încercat să conving pe tine sau pe alții să procedeze ca mine. Dacă am învățat ceva pe acest forum, este faptul că nimeni nu a reușit performanța de a convinge pe cineva să-și schimbe părerea inițială și să recunoască că există și gri, nu doar alb sau negru. Cu părere de rău constat însă că și între motocicliști sunt din ce în ce mai mulți care s-au înrolat fericiți în noua ordine mondială, dar prefer să nu mă mai contrazic și pe acest subiect, sunt alți membri pe forum care au punctat lucrurile foarte clar.
  9. Pentru ca nu vrei sa gandesti, de aia nu intelegi. Hai sa iti dau eu niste argumente: 1. Vreau sa fiu sigur ca vreo greva sau alta problema aviatica nu imi anuleaza concediul 2. Imi iau cainele cu mine 3. Imi iau o tona de lucruri, mai ales la ski, ca sa ma simt comfortabil 4. Totdeauna, la dus, vizitez orase frumoase din Europa, astfel ma luminez la minte (atentie, vizitez orase, nu statii de incarcare de pe autostrada) 5. Evit distractia cu inchirierea masinii la destinatie, alt motiv de surprize. 6. Chiar imi place sa conduc Pot continua lista pana maine. Confirm ca cei plecati cu masini electrice la drum lung incurca circulatia TIR-urilor pe autostrada, ruland la viteze sub 95 kmh.
  10. Am fost la ski, ieri m-am intors. 4600 km dus/intors. Ca sa vorbesc doar de drumul de intoarcere, pentru care am ales un traseu mai scurt, duminica am parcurs 1200 km si ieri 1000 km. Plecat la 9,30 dimineata, ajuns la 9 seara, in ambele zile. Ma intrebam cum ar fi fost sa opresc la fiecare 3 ore de mers, in cautare de stecher. Singurele masini electrice de pe autostradele unguresti/austriece/italienesti/germane, altele decat foarte putinele cu numere locale, au fost cu placi de inamtriculare romanesti, dovada ca la prostie si fudulie nu ne intrece nimeni. Culmea absoluta a fost un Mini cu numere verzi (cu o cutie pe plafon aproape cat masina), care se tara cu 80 km/h prin Ungaria. La interior, o familie de hipsteri (ca sa ma exprim elegant). Ma indoiesc ca planurile politicienilor vor prinde prea rapid la niste popoare unde partea practica este mult mai importanta decat la noi, unde moda si infatuarea sunt la putere.
  11. _Tex_

    Mici iesiri 2022

    O grămadă de lume... De unde află toți? Eu am fost la vreo 4 sau 5 ediții, acum habar n-am avut că se ține. La fel pe șosea, grupuri de zeci de motocicliști, iar aici e liniște și pace. Nu că mi-aș dori neapărat să mă alătur lor, sunt doar curios.
  12. C4 Pro a fost un esec, cauzat de mutarea in Germania de Est a firmei Schuberth, insa vechiul personal a ramas in Vest. Sunt nenumarate recenzii despre acest produs nereusit. De aceea si pretul este foarte avantajos la C4 Pro. Era sa cad si eu in capcana asta, momenatn am pastrat C3 Pro.
  13. Eu merg spre Alexandria, Turnu Măgurele, Cetatea Sucidava, Roșiori de Vede și retur.
  14. Eu fac o analogie simplă, dacă iau în calcul 20kWh pentru 100 km, ca să țină 1000 km, trebuie baterie de 200 kwh. Cred ca se poate face oricând, întrebarea este cât de mare iese și cât cântărește. Cea de Tesla de vreo 96 kWh are 600 kg. Iar ca s-o încarci repede, îți trebuie niște stații SF, din punct de vedere al voltajul și posibilității de a le răspândi peste tot.
  15. Din moment ce tot mai multi producatori importanti dau termene de la care masinile lor vor fi pur electrice, ma gandesc ca va fi vorba si de concedii. Pe de o parte urla ca este criza energetica, pe de alta parte vor sa te impinga cu consumul exact in acea zona unde spun ca sunt probleme si costuri crescute. Asa m-am saturat de scenariile astea in care intram ca prostii. Acum 20 de ani radeam de vestici si americani, cum inghit tot ce li se serveste. Vad ca ne-am tampit si noi in timp record.
×
×
  • Creează nouă...