-
Număr conținut
302 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
-
Yahoo
masterofdysharmony@yahoo.co.uk
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Targoviste
-
Carnet moto din
2004
-
Motocicleta
Tiger 1050
Informații profil
-
Motociclete detinute
ij jupiter 4, Yamaha XJ 600 N Diversion, Honda CB1100 X11, BMW R1200GS, Triumph Tiger 1050
mbm's Achievements
Rookie (2/14)
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
Salut! Multumesc fain de info si indrumari! Raman dator de bere.
-
@Geo_ZGA Salut! Care e regimul de pescuit pe Tasaul? Ajung pe la sfarsitul lunii pe la mare si ma gandesc sa il scot si pe piticul meu la o feedereala C&R. Daca imi poti da si 2-3 sfaturi de locuri si nada, ar fi ideal. Mersi!
-
Salut, Este corecta informatia cu senzorul de presiune a uleiului. Avand in vedere ca pierde ulei pe la filtru, verifica sa fie strans bine si sa aiba garnitura in stare buna. Verifica nivelul uleiului sa fie in jurul semnului de nivel de pe fereastra de vizitare, cu motorul drept, pe cricul central si rece (oricum o sa fie rece ca tie nu iti porneste). Apoi scoate-i bornele de la baterie si pune-le la loc. Vezi daca toate sigurantele sunt ok (daca motorul s-a oprit in mers e posibil sa fi aparut un varf de amperaj si sa fi ars siguranta de pe start, e un mecanism de siguranta). Daca e corecta intuitia mea, este o intrare in avarie din cauza uleiului + o bucla pe CDI care trebuie resetata. Daca nu invarte cand dai la automat, cel mai probabil e siguranta. Daca porneste asa, urmatorul pas este sa il duci la service pentru o verificare de profesionist... dar macar te duci pe el. Sper sa iti fie de folos!
-
Pt putin. Ma bucur ca i-ai dat de cap.
-
Salut! Cel mai probabil e electrica. Daca nu invarte cand dai la automat: 1. verifica bornele de la baterie, 2. sigurantele in cutiuta de pe carena dreapta (acolo ar trebui sa fie) 3. mufa de la contact.
-
Salut, Am fost intr-o situatie similara cu o masina, timp cca. 12 ani. Singurul document de care am avut nevoie a fost imputernicire autentificata de un notar (sau "procura" in termeni mai generali), in care erau specificate toate actiunile pe care le pot face in locul proprietarului masinii. Concret, am putut face orice actiuni: ITP, daune - RCA, amenzi, iesit din tara (in Bulgaria si Moldova), adaugand la actele specifice si acea imputernicire prin care mi se translata dreptul sa fac acea operatiune in locul proprietarului masinii. Of topic: poti chiar sa vinzi masina in numele proprietarului daca ai o impunternicire autentificata la notar in care este specificat acestu lucru. Sper sa iti fie de folos. Numai bine!
-
ITP Moto Bucuresti, un pic mai indulgenta?
topic a răspuns lui mbm în JCDentonul Legislatie, acte, vama
Salut, Aici poti face ITP la motocicleta:https://www.itpgrup.ro/contact/contact-itpgrup-baneasa/ -
Si eu am fost week-end-ul trecut pe bucla mare pe Sf. Gheorghe. 2 nopti - 2 zile jumate (de fapt duminica nu a tras mai deloc).A mers bine pe porumb si rama. Am luat 22 kg, fratemiu mai mult. btw, am luat cei mai mari bibani prinsi vreodata de mine, cca. 400g.
-
Salut, Nu identific unde ai lansat ideea ca vrei enduro, deci presupun ca nu ai lansat-o tu. Ca detinator de BMW, iti recomand Transalp. Honda este mai fiabila si mai flexibila. Ca si costuri de intretinere, nu incape indoiala ca BMW este mai scump decat Honda.
-
Salut, Scrie in procura ce actiuni poate indeplini mandatarul in numele mandatorului (proprietarului de drept al bunului). Printre acestea ar trebui sa se regaseasca si "sa semneze in numele meu contractul de vanzare-cumparare, sa ma reprezinte administratia fiscala, sa stabileasca pretul". Nu exista riscuri pentru tine, atata timp cat procura este in forma autentica (adica are autentificarea unui notar public), mandatorul este proprietarul bunului si pretul stabilit este unul de buna credinta. Procedura este aceeasi ca cea prin care faci contractul direct cu proprietarul, singura diferenta fiind ca pe langa contractul de vanzare cumparare va trebui sa ceri si tu o copie a procurii si a actelor de identitate al ambilor (mandatar si mandator). Numai bine!
-
Salut, Omologarea individuala este necesara (pe langa alte situatii care nu tin de constructia motocicletei) doar atunci cand sunt modificate caracteristicile specificate in CIV sau certificatul de conformitate. Cu exceptia manualului de utilizare al motocicletei, nu este specificata nicaieri lungimea cablurilor de la comenzi. Sigur, daca gasesti un tampit la ITP te intoarce si pentru ca iti schimba releul de semnalizare prea repede sau prea incet. Numai bine!
-
Nu o sa ai nicio problema, cat timp nu modifici sasiul.
-
MAN ROMANIA EDITIA A VII MAGIC LEPSA RELOADED
topic a răspuns lui mbm în gospodarulul Intalniri moto in Romania
Fain tare! Chiar asteptam sa se publice ceva oficial ca sa imi aranjez apele sa am liber. Vin si anul asta la Lepsa, ca mi-a placut anul trecut si drumul si locatia si organizarea. Din punctul meu de vedere, nu pretul berii a fost problema, ci faptul ca erau doar doua dozatoare si se statea mult la coada. Nu ar strica sa fie cel putin doua standuri cu mancare/bautura. Poate e si mai profitabil, cat sta omul la coada mai bea doua beri. @gospodarul: Felicitari din partea mea! Daca se mai pot rezeva camere direct la tine, te rog anunta si aici ca sa ma inscriu si eu in momentul in care o sa stiu cati venim (anul trecut m-am miscat incet si n-am prins). Nimeni nu face ceva bun gratis, e normal sa existe un profit din munca si timpul alocate pentru un eveniment de asa amploare. Bucovina e printre cele mai bune trupe din tara, o sa fie fain sa ii auzim la Lepsa. Crivat si baietii fac treaba buna, iar ultimul album "da bine tare"! Sa auzim de bine! PS: Votez si eu pentru bere la 1.9 lei paharul! (daca tot punem de o miscare revolutionara in sensul asta). -
Salut, Anvelopa de alta dimensiune fata de ce scrie in cartea tehnica este motiv de respingere (de fapt o sa recomande "revenire" dupa ameliorarea neconformitatii). Insa Bart are dreptate, nu e musai sa mergi statiile RAR pentru ITP, ci la una care este omologata RAR. Numai bine!