Sari la conținut

zigzag

Super Membru
  • Număr conținut

    1.662
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1999
  • Motocicleta
    Honda CRF 300 L

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki GSX600F Katana, Yamaha FZR1000, Kawasaki KLR650, Yamaha TT600R, BMW F650GS, KTM LC4-640, BMW F650GS Dakar, BMW G650 XChallenge, Husaberg FE450E, Honda Shadow 750, BMW R1150GS-Adv, BMW R1150RT, Suzuki DRZ400S, BMW R1200S

Vizitatori Recenți Profil

2.973 citiri profil

zigzag's Achievements

  1. Salutare! M-au capiat preturile pentru filtrul de aer. Aveti vreo sursa cu un pret decent? Scuze daca s-a mai discutat!
  2. Salut! Ca sa se evite problemele din vamile turcia - georgia, presupun ca ar fi mai simplu sa lasi masina in turcia si sa continui calare?
  3. Asta e al 6-lea dual sport racit cu apa pe care-l am. Am mai avut ktm 640, xchallenge, husaberg 450, drz 400 si crf 300. Le-am culcat de zeci de ori (si asta nu e o exagerare) in toate pozitiile, inclusiv peste cap. N-am spart niciun radiator pana acum. Nu contest faptul ca pentru toate e un inceput, dar raman la convingerea mea si, daca cineva considera util crashbar-ul, eu vreau sa scap de el.
  4. Crash bar-ul a venit gata instalat de aia de la magazin, un fel de bonus. Nu sunt adeptul crash bar-urilor, asa ca, daca-l vrea careva, e de vanzare. Merge la toate 3 modelele, ktm, husqvarna si gg. Detalii in privat
  5. Multumesc pentru urare si sfaturi! Te ascultam cu interes. Hai, strica-mi zen-ul
  6. Multumesc pentru sfat! Stiam de problema dar speram sa se fi rezolvat pana acum. Orice alta sugestie e binevenita.
  7. Ai putea incerca un cfmoto 450mt. Eram hotarat s-o iau dar am zis sa nu cumpar pe nv. Pare destul de misto pe hartie si designul f reusit.
  8. La 1.85 stau bine pe ea comparativ cu cealalta mobra din dotare (crf300l) pe care stau destul de adunat. Distanta dintre șa si scarite e confortabila si se simte cumva "aerisita". In schimb saua e naspa, va trebui s-o dau la modificat. La prima impresie, parca crf se simte mai manevrabila si mai usoara. Inca nu am tras tare de gaz deoarece e in rodaj, dar ce am simtit pana acum e suficient pentru mine. Cica are vreo 74 de cai care zic ca sunt mai mult decat suficienti pentru un dual-sport. Comparativ cu un x-challenge (am avut in trecut), e mult mai vesela, livreaza puterea mult mai repede si se simte mai distractiva. Dar daca as pune-o in balanta cu husaberg 450 spre ex, e mai grea si mai putin manevrabila iar caii in plus nu se simt prea mult. Pe sosea sta bine dar nu m-am dat cu viteza mare, maxim 100 la ora in depasire. Cum spuneam, fac rodajul. Pe coclauri n-am apucat s-o scot. Momentan sunt in stadiul de accesorizat cu ceva protectii. Dar, cum spuneam si mai sus, cred ca crf se simte mai usor si manevrabil. Practic, motocicleta asta e un ktm690 cu alte carene. E din familia ktm690 - husqvarna 701. Nu stiu cu fiabilitatea cum o sa stea. In trecut am avut un lc4 640 care mi-a facut ceva probleme. Vedem
  9. Proaspat posesor. Daca mai are careva, strangem gasca.
  10. https://www.olx.ro/d/oferta/scut-protectie-motor-honda-crf-300-l-IDhSp4q.html
  11. Salut! Duminica as face o tura prin Grohotis. Se preteaza mobre enduro sau dual sport cu ceva cauciucuri mai cramponate. Daca vrea careva, va astept cu un PM.
  12. zigzag

    Drz 400 S

    Modificata pentru confort. Detalii la 0724330352
  13. . Modificata pentru confort. Detalii la 0724330352
  14. zigzag

    Drz 400 S

    In caz ca intereseaza pe cineva. https://www.olx.ro/d/oferta/sa-suzuki-drz-400-IDhijQf.html?bs=olx_pro_listing Va rog nu-mi raspundeti aici ca nu intru. Dati-mi tel, sms, whatsapp sau olx.
×
×
  • Creează nouă...