La 1.85 stau bine pe ea comparativ cu cealalta mobra din dotare (crf300l) pe care stau destul de adunat. Distanta dintre șa si scarite e confortabila si se simte cumva "aerisita". In schimb saua e naspa, va trebui s-o dau la modificat.
La prima impresie, parca crf se simte mai manevrabila si mai usoara.
Inca nu am tras tare de gaz deoarece e in rodaj, dar ce am simtit pana acum e suficient pentru mine. Cica are vreo 74 de cai care zic ca sunt mai mult decat suficienti pentru un dual-sport.
Comparativ cu un x-challenge (am avut in trecut), e mult mai vesela, livreaza puterea mult mai repede si se simte mai distractiva.
Dar daca as pune-o in balanta cu husaberg 450 spre ex, e mai grea si mai putin manevrabila iar caii in plus nu se simt prea mult.
Pe sosea sta bine dar nu m-am dat cu viteza mare, maxim 100 la ora in depasire. Cum spuneam, fac rodajul.
Pe coclauri n-am apucat s-o scot. Momentan sunt in stadiul de accesorizat cu ceva protectii. Dar, cum spuneam si mai sus, cred ca crf se simte mai usor si manevrabil.
Practic, motocicleta asta e un ktm690 cu alte carene. E din familia ktm690 - husqvarna 701.
Nu stiu cu fiabilitatea cum o sa stea. In trecut am avut un lc4 640 care mi-a facut ceva probleme. Vedem