Sari la conținut

bc_krist

Membru
  • Număr conținut

    180
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://cristib-fotografii.blogspot.com/

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    bucuresti popesti
  • Carnet moto din
    1996
  • Motocicleta
    sv650s
  • Numar Moto
    de dambovita

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honde, iamahe, suzuchiuri si-un ducati
  • Interests
    ascunse

Vizitatori Recenți Profil

1.055 citiri profil

bc_krist's Achievements

  1. De azi am si eu un 500x nou. Fizic agabaritic 1.9 si 110 kile. Culmea e ca stau foarte bine pe ea. De ce 500x. Pai in primu rand ptr mers la munca, gen vreo 30 km zilnic. Am testat diverse motoare, toate erau mici. Ma rog, erau si unele pe care stateam ok, dar depaseau bugetul si nu aveam ce face cu ele in oras. Multi se mira ca de ce doar 500cmc si pana in 50 cai. Ptr mine e suficient. Am avut diverse motoare, unele cu foarte multi cai. Inutile sincer. La drum intins, gen autostrada oricum nu depaseam 130. Ptr ca nu e confortabil. Si nici nu mai am varsta la care sa mi se scoale la peste 200 la ora. In afara de 500x mai luasem in calcul niste monocilindrice, crf300L, ktm 390 Adv, ba chiar 650mt de la cfmoto (asta e 2 in linie). Cf moto 650mt parea o optiune super, cu 5 ani garantie si 31.000 lei si arata superok . Ar mai fi fost dl650 dar mi s-a parut prea lung si mai lat deci mai dificil de mers prin oras. Noul transalp iar era o optiune, doar ca era de asteptat si parca e mai ok 500x ptr naveta. Eram pornit rau pe cb125f. Ptr naveta e super. Ieftina, consum mic, superfiabila. Doar ca prea mica. Daca avea scaritele cu cativa cm mai jos si rezervorul alta forma, era belea. Doar ca dadeam cu genunchii fix in rezervor unde are unghiurile alea ascutite, foarte incomod. Deci a ramas 500x ptr ca: bicilindru, fiabila, consum mic, intretinere usoara, 4 ani garantie.
  2. Hello my old leordean neighbor. Taman ce cautam sa schimb si eu utilajul si-mi cazura ochii pe-un w800 din 2013. 5000 epuroi la prima strigare. Luat de nou din romania, prim proprietar, 17000 in bord. Stare impecabila cica. Zilele astea merg sa-l vad si sa-l probez. Doua intrebari: 1. Crezi ca la 1.9 m inaltime ma asez bine pe el? 2. Ca posesor de w800, ai avut ceva probleme cu masinaria pana acum? Numai bine si sarutari de maini doamnei.
  3. bc_krist

    Viteza din nou

    https://www.google.com/amp/s/argesulonline.ro/tragedie-la-bascov-doi-morti-intr-un-accident-stupid-de-motocicleta/amp/ Raiderul cunoscut ca iubitor de viteza. Moto aparent neinmatriculata. Astfel de intamplari nu fac decat sa accentueze si mai tare imaginea deja proasta pe care o avem. Pacat de cei morti. https://www.google.com/amp/s/argesulonline.ro/tragedia-rutiera-de-la-bascov-provocata-de-un-tanar-care-conducea-o-motocicleta-neinmatriculata/amp/
  4. https://www.bizbrasov.ro/2020/09/17/video-momentul-in-care-un-motociclist-se-loveste-de-un-tir-la-iesirea-din-fagaras-barbatul-a-murit-pe-loc/
  5. Intrebare: care este cel mai mare cruiser ca si dimensiuni. Ptr cineva inalt de peste 190 cm.
  6. https://timponline.ro/copil-de-5-ani-in-stare-grava-preluat-de-elicopter-motociclistul-care-l-a-accidentat-cautat-de-politisti/ Are cineva mai multe detalii?
  7. O idee de suport telefon ptr sv650s 2000 (semighidoane)?
  8. Fost azi pe la 12. Fara programare. 90 lei halatu. Timp pierdut....pana pe la 1 juma. Mai era un motor in fata si.am prins si pauza intre 12 si 13. Daca sinteti primii si nu prindeti pauza, in 20 min scapati. 2 ani stau linistit.
  9. Salut. Se da una bucata SV650S din 2000. Dupa ultimul schimb de ulei am gasit o pata mica mica de ulei sub motor. Initial am zis ca e de la busonul nestrans. Am luat.o pe fir si se pare ca e simeringul din spatele pinionului de atac. P.acolo se formeaza o picatura mica. Imi spui te rog cat ma costa piesele (simering, inelul de cauciuc, distantier si un opritor metalic) si schimbatul lor.
  10. Daca chiar esti interesat de un model anume (cum fui io), te lasa sa te urci fara nici un comentariu. Acu' nu zic ca si astia care expun is prea grijulii cu motoretele. Da'io zic ca-ti asumi ca o motoreta expusa se mai zgarie. O dai la reducere si gata. Da-o-n mortii ei de mobra ca nu se face zob daca pune careva kuru pa ea. Despre mersu la salon doar ca sa faci poze calare pa toate exponatele nu comentez. Doar ca nu-i vad utilitatea.
  11. Mda. Venit vazut plecat. Ma cocotai pe cateva utilje care se incadrau in buget, da' la 1.9 m si 113 kile cat am, aratam ca o creatura careia-i crescuse o trotineta in kur. Alea pa care stateam mai relax depaseau cu mult bugetul. In rest, subtirel. Desi numarul de motorete mi se pare ca a crescut pe strazi, piata dedicata produselor si serviciilor ''motociclistice'' e la fel de lesinata.
  12. Ptr cei care ati fost: e de vazut si probat ceva in gama de pret 5000-7000€? Ma refer la motociclete noi. Ceva gen ptr utilizare zilnica, servici, naveta, usor de manevrat prin oras. Doar motocicleta. Fara scutere.
  13. Schimbai si eu uleiu. Am mers pe ipone r4000rs 10w40. Merge ok. Nu pare a fi vreo diferenta fata de ce.am avut inainte (motul 5100 10w40). » Post actualizat in 19 Apr 2018 16:02 Pornire la rece 2018: soc tras, ii dau buton, porneste, se duce turatia sus, sta un sfert de secunda, apoi scade, iar urca, scade la loc si moare. La al doilea buton o ia si mentine turatia cum trebuie. La cald n-are nici o problema. Nu face mereu (1 din 3 sa zic), dar anul trecut a pornit din prima mereu. Bateria este ok, releul este nou, carburatia pare ok. La ce sa ma mai uit?
  14. Cand vorbesti la tel macar ai ochii beliti la drum. Maxim de periculos e butonatu' gen watsapp feisbuci...etc. Is unii care 2-3 sec, poate si mai mult, nu ridica ochii din ecran. Ii mai observ cand merg cu ratb-ul. Iar in secundele alea masina parcurge ceva distanta. Sa nu mai zic pe autostrada unde in cateva sec faci zeci de m.
×
×
  • Creează nouă...