Sari la conținut

razvanescu

Membru
  • Număr conținut

    325
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.metricmotion.ro
  • Yahoo
    razvan12041979@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    Yamaha xvs950a Midnight Star
  • Numar Moto
    B--XEK
  • Club
    Independent Chopper Group

Informații profil

  • Interests
    moto, filme, etc

Vizitatori Recenți Profil

1.222 citiri profil

razvanescu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Salut baieti! Am un set de cabluri si furtune fata de la Baron's de dat. E versiunea de 2 toli suplimentari si merge doar pe modelele M, nu si pe C. BARON'S Cable & Line Kit = 1125 RON (transportul e gratis oriunde in tara) Razvan (0723649225) Bye!
  2. Cred ca asa ar arata o calatorie pe care si-o imagineaza initiatorul topicului: cu mers in zig-zag, ordonat si fara "stunt". Cum bine spunea un antevorbitor, la americani e sfant cruiser/chopper/tourer-ul pentru astfel de iesiri. Te forteaza sa te abtii de la "ghidusii". Nu intotdeauna, dar oricum mai mult ca un speed/naked/supermoto sau alte tipuri. Oricum, trebuie remarcat ca este vorba doar de o iesire de aproximativ 30km. De la mine unul ai un mare , fie numai si pentru initiativa. Daca se concretizeaza, "count us in" (eu, impreuna cu gasca). Nu i-am intrebat inca, dar daca au citit topicul, cred ca ar veni. Multa bafta si la multi ani! P.S. ultimul din coloana este Paul Teutul SR.
  3. Salut Stefan si bine ai venit in randul nostru... sau mai bine zis.. bine ai sa vii in randul nostru. Personal, din pozele atasate de tine, mi se pare ca cel mai bine, dpdv al marimii motocicletei (si a ta !), iti sta pe Super Tenere sau VTX. Recomandarea mea, ca si a multor altora care ti-au raspuns, este ca, daca chopperul ramane alegerea ta, sa te orientezi catre motocicletele mari: VTX-uri, MidnightStar-uri, Vulcanurile mari si , evident, Intruder-ul de 1500 sau 1800 (variantele clasice - aici cred ca sunt in asentimentul lui @shobolanu', deoarece nici pe mine nu ma "coafeaza" M-ul de 1800). La 1,90 si 110 kile, trebuie sa recunosc, ca mi-as fi dorit, la doar doua luni dupa ce mi-am luat 950-ul (2435mm lungime), care intre noi fie spus, nu este o motocicleta chiar "scurta", sa ma fi orientat macar catre cel de 1300 (2490mm). Acum... 1900-le (2580mm) este "dream"-ul. Este vorba de gama MidnightStar de la Yamaha. In fine... iti pun si doua poze pentru edificare. "Parametrii" de comparatie ii ai mai sus. Poate te ajuta. A doua mai putin, dar macar e "in mers". Si inca un lucru: ce a spus @Saracie cu vreo doua posturi mai sus este de fapt "cheia". O data ce ti-ai luat mobra, pe care sa te simti cat de cat bine, "cerul e limita" pe partea de customizare: ghidoane de toate tipurile, parbrize, comenzi avansate, sei mai confortabile, cu sau fara spatar, bagajerie, etc. Bafta la cumparaturi!
  4. e foarte posibil sa fie chiar lantul rosu. Aia de la EK fac lanturi colorate.
  5. Intrebam pentru ca ne gandeam sa o luam la drum duminica din Bucuresti in jurul orei 9 dimineata si nu stiam daca mai gasim pe careva pe acolo. Am fi vreo 3-4 motoristi.
  6. Salutare! Duminica pe la cat dati stingerea?
  7. razvanescu

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Arata al dracului de bine viroguta asta. Spor la vanzare! Daca e sa treci pe altceva, mergi pe 950. Eu asta am si este splendida... Ma rog, splendid, ca e "el". Daca te pot ajuta cu orice informatie, cauta-ma pe PM. R.
  8. razvanescu

    Suzuki Intruder

    Crashbaru': "parantezele" alea metalice pe care poti monta suporti (pegs) pentru mersul la drum lung. Efect atat asupra confortului cat si asupra sigurantei. Highwaybar: o bara orizontala - "mustati" - cu suporti (pegs) pentru mersul pe autostrada. Are efect asupra confortului, nu asupra sigurantei. Mai potrivita pentru motocicletele cu comenzi avansate. Bafta si asfalt uscat!
  9. razvanescu

    Yamaha Dragstar

    Diferentele de consum, asa cum a zis si @phoenix27, difera de la caz la caz in functie de unghi, forma etc. Comparativ cu a nu avea un parbriz, nu cred ca consumul ar trebui sa fie problema cea mai "arzatoare", diferentele cu/fara fiind nesemnificative, ci sporul de confort. Mie spre exemplu cu un parbriz de 58cm (masurati de la far in sus) mi-a crescut putin consumul, dar si confortul. In majoritatea cazurilor ce dai pe mere pierzi pe pere... sau invers. Ca sa fie confortul complet, iti recomand ca pe langa parbriz sa-ti achizitionezi si deflectoare. Diferenta este uluitoare. La 90-100kmh cu un parbriz inaltut si cu deflectoare poti sa-ti aprinzi linistit o tigara pe mobra. Una peste alta, ca sa-ti raspund la intrebare, in majoritatea cazurilor iti creste consumul in acelasi timp cu confortul.
  10. sal! vreau sa sa te intreb daca esti multumit de intercom?

  11. Chiar ca... Mai este careva care pleaca vineri din Bucale? Mai choppereste asa... nu racheta.
  12. Salut Adda. Intr-adevar CryAngel are dreptate. Cel mai bine ar fi sa ti le iei pe toate si dup-aia rejetezi carbul. Teoretic orice interventie asupra ansamblului: filtru aer-evacuare-CDI (FMS) duce automat la o ajustare a carburatiei. La motoarele pe injectie nu mai faci nimic ci doar reglezi FMS-ul. Motoarele pe carburatie obligatoriu trebuiesc rejetate. N-as putea sa-ti spun unde sa te duci in mod precis. Atat stiu, ca aproape orice dealer si atelier moto ar trebui sa aiba tot ce le trebuie pentru ajustarea unui carburator. Good luck! FMS= Fuel Management System
  13. Au inceput filmarile la sezonul 4. O sa inceapa sa fie difuzat din septembrie 2011. Nu se stie inca daca se va face si sezonul 5. Eu unul sper, mai ales tinand cont ca Katey Sagal a luat Globul de Aur anul asta pentru rolul ei din SOA. Let the good times roll!
  14. Si de mine tot la 10 minute. E de bine. Vin pe jos. Si beu. Atat.
×
×
  • Creează nouă...