Sari la conținut

Grigore Dolghin

Membru
  • Număr conținut

    318
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.grigore.dolghin.ro

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Drumul Taberei, Sector 6, Bucuresti, RO
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    K 1600 GTL

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Deauville, R 850 RT, R 1200 RT

Vizitatori Recenți Profil

1.993 citiri profil

Grigore Dolghin's Achievements

  1. Pe la 10 seara am iesit din bloc (stau aproape vis-a-vis) impreuna cu un prieten, motociclist si el, si ne-am dus la locul accidentului. Motociclistul fusese luat de salvare demult, mai era un politist care nota datele unui baiat, motociclist si el. Baiatul respectiv are garaj la vreo 200 de metri de locul accidentului si s-a oferit sa tina motocicleta la adapost pana se rezolva ceva, in vreun fel (de-aia ii lua ala datele). In fine. Eu, prietenul meu, baiatul asta de care zic si inca trei motociclisti care au venit intre timp, am tras de motocicleta aia pana in garaj. E grea, avea semighidoanele rupte (ambele) si roata era blocata la 15 grade stanga, vira singura. Ne-a scos sufletul, dar s-a rezolvat. Acu' sa vedem cum si in cat timp scapa accidentatul. Multa sanatate.
  2. Salutare. Caut un posesor de GTL (preferabil 2018 dar merge si alt an) care sa ma lase sa dau o tura de un kilometru cu motocicleta lui. Eventual facem schimb de caluti si mergem un pic impreuna. GTL-ul meu e singurul pe care l-am calarit si as avea nevoie de un termen de comparatie. Treaba de jumatate de ora max, berea/cafeaua sunt incluse
  3. Ce ciudat e simti nevoia sa dezgropi un thread in care nu s-a mai scris nimic de unsprezece ani....
  4. Multumesc pentru sfaturi, Luigi
  5. Salut. O intrebare de incepator: eu pana acum am avut un R 1200 RT pe care il spalam la spalatoria auto de langa mine. De putina vreme am un GTL si ma ingrijoreaza sa pun jetul pe difuzoare. E vreo problema cu asta? voi unde/cum le spalati?
  6. Nu abuzez, in general. Nu mi s-a intamplat vreodata sa ma lase franele in zona aia, desi am trecut pe acolo de cel putin 10 ori pana acum. Daca stii drumul, probabil ca esti de acord cu mine - n-ai cum sa mergi prea sportiv in zona aia. In plus, eu am un RT 1200, e ditamai vaca, o am pe nevasta-mea pasager asa ca prefer sa nu ma dau in barci. Better safe than sorry, they say.
  7. #1. fiindca e misto la vale fara motor, zici ca te dai cu bicicleta. De accelerare iminenta n-ai cum sa ai nevoie acolo, sunt serpentine in ac de par, toate la vale. Viteza medie e de max 30 la ora, n-ai cum sa-i dai mai mult. #2. Ei, hai sa nu exageram ;))
  8. Subscriu. Eu pe-acolo merg de fiecare data, dinspre Saliste spre Dobra. Sunt doua puncte de interes pe drumul asta - primul e o zona de belvedere, cu o parcare amenajata pe dreapta, cu banci, etc. Daca e timp frumos vezi cel putin 50 de kilometri de jur imprejur. Al doilea punct de interes ar fi zona cu serpentine, inainte de Dobra. Eu acolo opresc motorul si merg asa vreo 7 kilometri, ca sunt doar viraje si e la vale. E superb.
  9. Frate-miu nu e motociclist. Locuieste in Constanta. M-am vazut ieri cu el si mi-a spus de accident - a fost unul dintre primii ajunsi acolo. A luat stingatorul si s-a dus sa stinga (mai erau cativa cu stingatoare de masina), dar nu au facut fata stingatoarele alea, asa ca au lasat sa arda. E vorba despre un tractor ceva mai mare, care avea montata in fata o lama de buldozer. Baietii veneau dinspre soare. Varianta tractoristului era "i-am vazut de departe, am zis ca am timp sa trec da' veneau ca nebunii". Nu era beat. Parerea lu' frate-miu e ca nu i-a vazut deloc. Acum, intre noi fie vorba, aia nu e motocicleta de "mers ca nebunii". Aparent baietii au incercat sa evite, fiindca accidentul s-a petrecut pe contrasens. Pasagerul a fost aruncat peste, iar pilotul s-a lovit cu capul de lama tractorului, va puteti inchipui care a fost rezultatul. Am vazut si poze, erau ogrish, le-am sters. Alea nu sunt poze de afisat pe nicaieri. Pacat de ei. Dumnezeu sa-i ierte.
  10. Multumesc pentru informatii. Asa banuiam si eu, ca RT-ul de 1200 porneste cand e bagat in viteza si trag maneta de ambreiaj. Ala de 850 nu. (ca sa raspund si la cealalta intrebare, da, contactul de la cricul lateral functioneaza corect). Inseamna ca tre'sa ma ocup de treaba asta, ca e enervant sa fiu nevoit sa-l scot la neutral ca sa-l pornesc.
  11. Si fara. Daca e scos din viteza, apas pe buton si porneste. Daca e in viteza, nu conteaza cum e ambreiajul, nu se invarte electromotorul. Hahaha sigur ca da, contactul pus. Ca sa fiu foarte clar: daca becul verde de neutral e aprins, porneste, indiferent de maneta de ambreiaj. Daca neutralul e stins (adica e in orice treapta de viteza), nu se intampla nimic cand apas pe buton, indiferent de cum e abreiajul.
  12. Salutare. Un RT 850 porneste doar daca e scos la neutral. Daca e in viteza nu se intampla nimic daca apas pe buton. E normal?
  13. Pai ce, puteam sa plec singur? :)) Cu nevasta-mea, normal Muzeul Swarowski e la vreo 15 km de Innsbruck, e pe lista. Alte locuri?
×
×
  • Creează nouă...