-
Număr conținut
1.124 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
2011
-
Motocicleta
Intruder M1500
-
Numar Moto
de Romania
-
Club
DA
Informații profil
-
Motociclete detinute
Shadow VT600
Vizitatori Recenți Profil
1.386 citiri profil
Adixgl's Achievements
Newbie (1/14)
Recent Badges
-
Service îndreptat fieru’ in București
topic a răspuns lui Adixgl în Adixglul BUCURESTI - discutii generale
De aici și întrebarea....la ce service sa se ducă? -
Service îndreptat fieru’ in București
topic a răspuns lui Adixgl în Adixglul BUCURESTI - discutii generale
Nu, doar ceva îndoituri și vopsea zgâriată. -
Salut. Un prieten a avut un accident in București (un dobi a întors in fata lui pe dubla continua) și a intrat cu mobra in mașina respectivului. Motocicleta in cauza un Suzuki Intruder are ceva “urme” la partea frontala și pe laterala (îndoituri și zgârieturi). Intrebarea este la ce service (in București) sa se ducă ca sa își repare motocicleta dar sa nu plece cu ea mergând pe doua urme. Mersi și asfalt uscat!
-
+1
-
La dimensiunile tale este exclus virago 535. Yamaha 650 este puturoasa rau, iar VN800 doar daca gasesti unul mai nou. Eu zic sa te orientezi la Shadow 750 sau Intruder C800.
-
Bursa V/C pt Chopper/custom/cuiser/powercruiser!
topic a răspuns lui Adixgl în Pannoniachopperul Chopper
Descrierea motocicletei este corecta si omul serios, recomand.- 1.787 răspunsuri
-
- chopper bobber vn900
- Suport numar inmatriculare
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
Romanul si cand e mokka are ceva de comentat dar poate o sa intelegem ca in functie de cat platesti se dezvolta si calitatea. Anul trecut am fost la un targ de constructii in Germania si taxa de acces pentru 1 zi era de 60 de euro si erau romani care se plangeau de valoare acesteia in conditiile in care coordonau afaceri de milioane de euro anual. Asta ne este natia dar sper sa evoluam.
-
Salut, Eu am trecut de la Shadow VT600 la Intruder M1500 adica de la 200kg si 40CP si 210kg la 80CP si 330kg si ma tot bucur de atunci. VL1500 este o motocicleta ceva mai comoda la drum lung in comparatie cu varianta M din cauza pozitiei in sa, iar Cu privire la un motor de 1100cc imi trece prin cap doar Dragstarul dar mie personal nu imi place din cauza cuplului mult mai mic, gabaritul celor doua fiind foarte apropiat (30kg diferenta), vezi mai jos specificatiile fiecaruia. http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_vl1500%20%2098.htm http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_xvs1100_D%20S%20C%2000.htm VS1500 este o motocicleta foarte reusita, singurul defect pe care il vad fiind rezervorul prea mic. Daca gasesti una cu rezervorul modificat (marit) te-ai scos. Cu privire la Vulcan 1500 nu imi pot exprima parerea pentru ca nu am mers cu ea. Numai bine.
- 2.117 răspunsuri
-
- Intruder VS800
- Intruder VS 600
-
(și 4 alții)
Setat cu taguri:
-
Eu am de doua sezoane C3PRO si o recomand. Are pinlock, ochelari de soare integrati si se ventileaza bine ca sa nu zic ca este cea mai "linistita" casca din cate am purtat. Am si sistemul intercom de la Schuberth pe care il folosesc mai mult pe post de radio/muzica. Avand in vedere ca este vorba de capul meu am zis sa nu fac nici un fel de rabat de calitate plus ca si eu mi-am dorit un flip-up care este foarte util.
-
Vezi ca se gasesc si pentru Suzuki si garantat se potrivesc. https://www.tsukayu.com/Bike_Suzuki_Boulevard3.html
- 2.117 răspunsuri
-
- Intruder VS800
- Intruder VS 600
-
(și 4 alții)
Setat cu taguri:
-
Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?
topic a răspuns lui Adixgl în demosteneul Incepatori
Depinde goarna cui. Daca nevasta citeste topicul atunci omul a actionat precaut spunand ca nu cauta femei, pe de alta parte a mentionat "gorna" si cu totii stim ca in majoritatea cazurilor CBR F4 de preferat rosu se ia pentru a da in goarna fetelor. -
Caut proprietar dupa nr. de inmatriculare
topic a răspuns lui Adixgl în TWD.Grigul Discutii generale
Da, uite asta nu mi-a trecut prin cap. -
Caut proprietar dupa nr. de inmatriculare
topic a răspuns lui Adixgl în TWD.Grigul Discutii generale
Cred ca te complici. Eu vad 3 motive pentru care o motoreta sa fie abandonata: 1. Proprietarul a decedat...aici lucurile devin complicate cu actele de mostenire. 2. Este defecta si reparatiile costa mai mult decat facea ea 3. Nu a avut actele in regula (gen cartea pe un nume, certificat de inmatriculare pe alt nume si fiscal ioc). De multe ori in astfel de cazuri nu isi bate nimeni capul sa refaca traseul hartiilor. Poti incerca dar nu vad un motiv bun pentru care motocicleta ar fi abandonata. -
Toata discutia asta despre reprezentante si vanzatori imi reconfirma ceea ce discutat cu cative cunoscuti zilele trecute. 1. Firmele romanesti au o problema uriasa de capital. Fara capital propriu puternic nu poti avea stoc, nu poti oferi salarii competitive, nu poti investi in dezvoltare si promovare. 2. Daca nu oferi salarii motivante ajungi sa angajezi ceea ce este disponibil la nivelul oferit. 3. Oameni de vanzari buni nu vor accepta niciodata sa lucreze pe un salariu mic doar pentru ca este liniste si nu te derajeaza nimeni. Oamenii de vanzari adevarati vor actiune, vor sa stie ca daca vand mult si bine vor castiga pe masura. In concluzie ceea ce se intampla acum pe piata moto din Romania reprezinta un cumul de doi factori slabi: lipsa de capital a firmelor romanesti + puterea slaba de cumparare a romanilor.
-
Bancomat in incinta Romexpo a fost si anul trecut, de la BRD. I-am facut si o poza ca a ma uit din cand in cand la el ca sa fiu sigur ca nu am visat. Plata cu cardul depinde strict de cel ce vinde marfa. Daca sunt firme inregistrate in Romania pot aduce cu ei un POS. Daca ai de a face cu vanzatori persoane fizice sau firme inregistrate in afara Romaniei atunci vei putea cumpara doar cash.