Sari la conținut

Adixgl

Super Membru
  • Număr conținut

    1.124
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    Intruder M1500
  • Numar Moto
    de Romania
  • Club
    DA

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Shadow VT600

Vizitatori Recenți Profil

1.280 citiri profil

Adixgl's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. De aici și întrebarea....la ce service sa se ducă?
  2. Nu, doar ceva îndoituri și vopsea zgâriată.
  3. Salut. Un prieten a avut un accident in București (un dobi a întors in fata lui pe dubla continua) și a intrat cu mobra in mașina respectivului. Motocicleta in cauza un Suzuki Intruder are ceva “urme” la partea frontala și pe laterala (îndoituri și zgârieturi). Intrebarea este la ce service (in București) sa se ducă ca sa își repare motocicleta dar sa nu plece cu ea mergând pe doua urme. Mersi și asfalt uscat!
  4. Adixgl

    Chopper si pentru oras

    La dimensiunile tale este exclus virago 535. Yamaha 650 este puturoasa rau, iar VN800 doar daca gasesti unul mai nou. Eu zic sa te orientezi la Shadow 750 sau Intruder C800.
  5. Descrierea motocicletei este corecta si omul serios, recomand.
  6. Romanul si cand e mokka are ceva de comentat dar poate o sa intelegem ca in functie de cat platesti se dezvolta si calitatea. Anul trecut am fost la un targ de constructii in Germania si taxa de acces pentru 1 zi era de 60 de euro si erau romani care se plangeau de valoare acesteia in conditiile in care coordonau afaceri de milioane de euro anual. Asta ne este natia dar sper sa evoluam.
  7. Adixgl

    Suzuki Intruder

    Salut, Eu am trecut de la Shadow VT600 la Intruder M1500 adica de la 200kg si 40CP si 210kg la 80CP si 330kg si ma tot bucur de atunci. VL1500 este o motocicleta ceva mai comoda la drum lung in comparatie cu varianta M din cauza pozitiei in sa, iar Cu privire la un motor de 1100cc imi trece prin cap doar Dragstarul dar mie personal nu imi place din cauza cuplului mult mai mic, gabaritul celor doua fiind foarte apropiat (30kg diferenta), vezi mai jos specificatiile fiecaruia. http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_vl1500%20%2098.htm http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_xvs1100_D%20S%20C%2000.htm VS1500 este o motocicleta foarte reusita, singurul defect pe care il vad fiind rezervorul prea mic. Daca gasesti una cu rezervorul modificat (marit) te-ai scos. Cu privire la Vulcan 1500 nu imi pot exprima parerea pentru ca nu am mers cu ea. Numai bine.
  8. Adixgl

    Recomandare casca flip-up

    Eu am de doua sezoane C3PRO si o recomand. Are pinlock, ochelari de soare integrati si se ventileaza bine ca sa nu zic ca este cea mai "linistita" casca din cate am purtat. Am si sistemul intercom de la Schuberth pe care il folosesc mai mult pe post de radio/muzica. Avand in vedere ca este vorba de capul meu am zis sa nu fac nici un fel de rabat de calitate plus ca si eu mi-am dorit un flip-up care este foarte util.
  9. Adixgl

    Suzuki Intruder

    Vezi ca se gasesc si pentru Suzuki si garantat se potrivesc. https://www.tsukayu.com/Bike_Suzuki_Boulevard3.html
  10. Depinde goarna cui. Daca nevasta citeste topicul atunci omul a actionat precaut spunand ca nu cauta femei, pe de alta parte a mentionat "gorna" si cu totii stim ca in majoritatea cazurilor CBR F4 de preferat rosu se ia pentru a da in goarna fetelor.
  11. Cred ca te complici. Eu vad 3 motive pentru care o motoreta sa fie abandonata: 1. Proprietarul a decedat...aici lucurile devin complicate cu actele de mostenire. 2. Este defecta si reparatiile costa mai mult decat facea ea 3. Nu a avut actele in regula (gen cartea pe un nume, certificat de inmatriculare pe alt nume si fiscal ioc). De multe ori in astfel de cazuri nu isi bate nimeni capul sa refaca traseul hartiilor. Poti incerca dar nu vad un motiv bun pentru care motocicleta ar fi abandonata.
×
×
  • Creează nouă...