Sari la conținut

sivi

Super Membru
  • Număr conținut

    692
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    ilfov
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    1200GS

Informații profil

  • Motociclete detinute
    800GS/1200GS/V-strom/F650GS

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

sivi's Achievements

  1. Eterna intrebare :). Eu folosesc Michelin Anakee Adventure (acum stiu ca sunt stock pe 1250) si se comporta excelent pe strada(cu un mic minus la zgomot pe curbe si viteza peste 60/70km/h, pe drept dispare vajaitul). Pe forestier/macadam se comporta decent, dar nu agata lateral si nu trebuie sa vada noroi. Le am schimbat tot cu adventure pe la 14000km. Daca vrei ceva mai spre macadam, mi au placut karoo 3, dar nu treci de 7000 cu spatele ceea ce am auzit ca se intampla si la karoo Street.
  2. exact in situatia asta sunt si eu tot cu un 2017 ESA (40.000km), a inceput sa planga amortizorul fata. Din sapaturile mele exista varianta de reparat/inlocuit amortizor pe mecatronica (ESA) existenta, la Wilbers in Germania, costurile totale fiind undeva la 1000euro + manopera demontat/montat + transport dus/intors: https://www.wilbers.de/shop/en/Motorcycle/BMW/R-1200-GS-Adventure-LC-Werkstieferlegung-1G12/shock-absorber-type-634-WESA-Dynamic-Feedback-front.html?year=2017 sau amortizor complet nou de la Touratech (produs de TracTive - desprinsi din WP) la pretul de 1250 euro + motat/demontat: https://www.touratech.ro/touratech-suspension-front-shock-absorber-for-bmw-r1200gs-adventure-lc-2014-2017-type-extreme.html Eu am ales varianta Touratech si inca astept sa soseasca. Am preferat, daca tot dau banii astia, sa fac si un upgrade complet...ESA oem are niste probleme de rugina la motoras, existand riscul sa te coste suplimentar si mecatronica Nu cred ca repara nimeni amortizorul original, desi exista un kit - esarepair.com(nu are rezultate foarte bune). Poate incerci cu Dan Cata.... Facea treaba asta Ionut de la RAMS, dar din cauza problemelor aparute ulterior a renuntat
  3. Telescop sau amortizor? Ca telescoapele alea sunt doar sa tina ghidonul
  4. eu am 1.82 si 92kg si ma strange la umeri, altfel este supra-elastica si nu ar fi probleme pe o scara larga de dimeniuni, zic eu sub 85kg
  5. Armura Alpinestars Bionic Plus Marime L noua cu eticheta. Am fost optimist si am luat o prea mica. Se potriveste la 1.70-1.80m, greutate as spune undeva 80/85kg. Pret 550lei, locatie Bucuresti, Ilfov, dar pot trimite si curier. Contact 0745068881
  6. Cand ajung la stadiul asta, cam toate placutele(inclusiv auto, ca de acolo am aflat) ar avea alta compozitie cu ceva mai mult metal, scopul fiind sa te atentioneze...nici franarea nu mai este la fel de eficienta Oare de ce ai stoarce atat de mult din ele, nu cred ca se justifica eventualele riscuri vs cativa km in plus.
  7. Asta inseamna o economie de 1500 euro/an la un 15000km/an (media curenta la uz personal). Tinand cont de costurile mult mai mari ale unui ev/termic si de faptul ca in 10 ani schimbi bateria (15-20.000 euro)....unde naiba e eficienta? Economia la energie se duce pe noua baterie....asta in caz ca nu vrei s o arunci dupa 10 ani. Cat despre casarea/recuperarea metalelor din bateriile li-ion, nu discutam, este o necunoscuta extrem de nociva...poate d'aia nu se spune nimic concret
  8. Au luat-o razna si la CASCO, eu faceam in urma cu 3 ani cu 500 euro/an la o valoare asigurata de 14000 euro. Acum 2 ani (motorul avea 3 ani si cateva luni) am prelungit cu 600euro/an la valoare asigurata sub 8000 euro. Dupa 6 luni am renuntat. Costurile casco nu se mai justifica dupa 2-3 ani de la achizitie, iar la preturile astea, in 5 ani mai cumperi una noua adunand rata anuala.
  9. exista un suport pentru telefon sau tableta la care vei putea folosi rotita (mie mi se pare extrem de utila). se numeste Wunderlinq: https://blackboxembedded.com/products/wunderlinq-commuter-edition. Arunca un ochi si poate nu vei renunta la pregatirea pt GPS - preia toate functiile si informatiile despre motocicleta la fel ca Navigator si poate afisa informatiile de pe tft
  10. Sunt socat de cat de repede poti deveni expert in gs, insa ai bunul simt sa nu jignesti parerile altora.
  11. Mie cel mai mult imi plac proectiile de la SW-Motech. Le vad utile si pe cele superioare. Cutii, daca vrei sa fii sigur ca poti pleca dupa o cazatura iei aluminiu(iese la ciocan), altfel astea oem de GS sunt geniale(ergonomie si design, in plus nu cari fiarele dupa tine tot timpul). Bagajele soft sunt pt off-road, nu sunt comode cand ploua penca le cari jegoase dupa tine prin camere de hotel... Jantele turnate sunt f slabe, crapa destul de usor, astea spitate parca nu au mai avut probleme, insa daca le lovesti nici nu are cine sa le indrepte la noi. Eu as merge pe spitate, macar nu pocnesc la un soc mai dur si te aduc acasa. crapa si la un sant fara biscuite(testat) sau o bordura aparuta din senin
  12. "The document that has been leaked suggests that the 490 platforms will not replace the 390 platforms. It will be set higher and premium vehicle. Specifically, the Adventure with the R badging will get the 490 engine. This bike will get sport wire-spoked wheels. The 390 Adventure was shown with cast alloy wheels at EICMA 2019 and IBW 2019. KTM has been showing interest towards the mid-segment which is currently dominated by Kawasaki. With KTM in this segment, it will make this segment more competitive and interesting to choose from. India is hungry for an adventure segment and there are no serious vehicles in this segment. The Hero Xpulse and the Royal Enfield Himalayan are bikes which have not nailed the segment well. The adventure vehicles in the midsegment are big and bulky. This makes it difficult to handle due to the weight. KTM with its comparatively less weight will be able to strike a nice balance between this."
  13. Salutare, aveti idee de unde pot achizitiona cele de stuturi/oringuri de etansare a furtunelor ce intra in cutia carburatorului/aer?
  14. Din pacate autorul nu mai poate raspunde RIP. Stau pe cernica si in jurul orei 12 am auzit o moto in forja, imi imaginez ca el era....
  15. Nu (eu nu am auzit de nici un caz si cand am intrebat, raspunsul a fost sec, nu!) si o confirmare este si faptul ca la nu stiu cate spite slabite schimba roata (probabil nici la mama lor nu stiu prea multi). In caz ca stiau, ar fi fost muuult mai ieftin sa le centreze. Nu am auzit sa centreze nimeni in Romania, cu mici exceptii in care nu am inca incredere....
×
×
  • Creează nouă...